با تفریحات تبریز بیشتر آشنا شوید!

با-تفریحات-تبریز-بیشتر-آشنا-شوید

شهر تبریز، شهری تفریحی، گردشگری و صنعتی در منطقه شمالغرب ایران است که قدمتی تاریخی دارد. تبریز سومین شهر بزرگ و پنجمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می‌رود. این شهر به دلیل قدمت بالا و اهمیت زیادی که برای حکومت‌های مختلف در طول تاریخ داشته، دارای اماکن تاریخی و تفریحی بسیاری است. طوری که در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شد.

تفریحات شهر تبریز برای گردشگران و ساکنین این شهر، شامل تفریحات فصلی، دیدن اماکن و جاهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و همچنین شهربازی‌ها و پارک‌های گردشگری است. تفریحات تبریز، به طور کلی شامل بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی این شهر و همچنین طبیعت گردی در اطراف شهر تبریز در مناطقی مثل کوه عینالی و سد امند و دیگر مناطق تفریحی این شهر می‌شود. در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ، مناطق تفریحی و انواع تفریحات تبریز را معرفی می‌کنیم تا در سفر خود به این شهر زیبا، نهایت لذت را ببرید؛ پس با ما همراه باشید.

تفریحات تبریز؛ تجربه‌ای به‌یادماندنی در شهر اولین‌ها

تفریحات تبریز؛ تجربه‌ای به‌یادماندنی در شهر اولین‌ها

همه ساله، گردشگران زیادی برای دیدن آثار تاریخی و فرهنگی شهر تبریز و همچنین مناطق و مناظر بکر و طبیعی آن، به این شهر سفر می‌کنند. به طور کلی، تفریحات تبریز به دو بخش طبیعت گردی و دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی تقسیم می‌شوند. هرچند، شهربازی‌ها و مناطق تفریحی شهری نیز در تبریز از جمله گزینه‌های تفریحات تبریز به شمار می‌روند.

یکی از سرگرمی‌ها و تفریحات تبریز برای گردشگران و مسافران، بازدید و خرید کردن از بازارهای سنتی و مدرن شهر تبریز است. بازار بزرگ و سنتی شهر تبریز با معماری جذاب و مسحورکننده خود و قدمت تاریخی که دارد، گردشگران زیادی را به تبریز می‌کشاند. همچنین پاساژها و برج‌های تجاری مدرنی که در تبریز ساخته‌اند مانند برج تجاری بلور و برج شهر، از جاذبه‌ها و تفریحات تبریز برای خرید کردن به شمار می‌روند.

علاوه بر بازدید از آثار تاریخی،‌ تفریحات تبریز شامل شهربازی‌های مدرن و مجهزی می‌شود که در بیشتر روزهای سال،‌ پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است. شهربازی‌های تبریز مانند شهر بازی فان تایم که یکی از شعب شهربازی‌های زنجیره‌ای فان تایم ترکیه است، با بازی‌ها و سرگرمی‌های جذاب و مدرن، اوقاتی شاد و مفرح را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زنند. همچنین ما در لیدوماتریپ، امکانی را برای شما کاربران گرامی فراهم کرده‌ایم تا به راحتی و صرف کمترین وقت و هزینه، محل اقامت خود را مشخص کنید.

پارک های تبریز؛ محلی برای تفریح و لذت خانوادگی

یکی از مکان‌های دیدنی و تفریحی هر شهری، پارک‌ها هستند. شهر تبریز نیز با پارک‌های معروف و مفرح در همه ایام سال پذیرای همشهریان و گردشگران گرامی است. در ادامه، شماری از پارک های تبریز را معرفی می‌کنیم.

پارک ائل گلی تبریز؛ از محبوب‌ترین پارک های تبریز

پارک ائل گلی تبریز؛ از محبوب‌ترین پارک های تبریز

ائل‌گلی تبریز، به عنوان مهم‌ترین تفریح تبریز و حتی به عنوان نماد این شهر نیز معرفی می‌شود. این پارک به عنوان اولین اینترنت پارک ایران لقب گرفته و اولین مرکز هوشمند اطلاع‌رسانی در آن بنا شده است. قدمت این مکان تاریخی،‌ به دوره آق‌قویونلو‌ها بازمی‌گردد و در دوره صفویه تکمیل شده است.

این باغ بزرگ،‌ شامل یک استخر بزرگ مربعی به عمق ۱۲ متر و یک عمارت هشت ضلعی در مرکز آن است. البته امروزه از این عمارت به عنوان رستوران استفاده می‌شود. در مقابل این عمارت و استخر، تپه‌ای بزرگ و طبیعی قرار دارد که در زمان‌های مختلف روز از حضور مردم برای ورزش و گذران وقت همراه با خانواده پر می‌شود.

این پارک بزرگ و زیبا که به عنوان زیباترین مکان گردشگری تبریز و از زیباترین تفریحات تبریز نیز شناخته می‌شود، در جنوب شهر تبریز و در کنار اتوبان شهید کسائی قرار دارد.

پارک ائل گلی یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین مکان‌های تفریحی تبریز است. این پارک که قدمت آن به زمان آق‌قویونلوها برمی‌گردد، در اصل کاخی است که در میان یک استخر قرار گرفته و در هر فصلی، شکوه و جلوه خاصی به خود می‌گیرد.

پارک جنگلی یادگار امام تبریز؛ از تفریحات تبریز

پارک جنگلی یادگار امام تبریز؛ از تفریحات تبریز

پارک جنگلی یادگار امام تبریز، در جنوب شهر تبریز و در نزدیکی ورزشگاه یادگار امام تبریز قرار دارد. این پارک که به تازگی بهره‌برداری شده، از جمله مکان‌های مناسب برای تفریحات تبریز است.

پارک موزیکال ولیعصر تبریز

پارک موزیکال ولیعصر تبریز

پارک ولیعصر تبریز در شرق تبریز و کنار پارک باغلارباغی قرار دارد. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پارک، معماری اصیل ایرانی و حوضچه‌های زیبای آن است که به یکدیگر متصل‌اند. این حوضچه‌ها در نهایت به یک آب‌نمای هوشمند منتهی می‌شوند که با نور لیزری و هفت رنگ خود در شب‌های پاییزی، گردشگران را شگفت‌زده خواهند کرد.

پارک مینیاتوری تبریز؛ مجموعه‌ای مینیاتوری از تفریحات ارزان تبریز

اگر در زمستان و به دلیل سرمای هوا، نمی‌توانید از همه اماکن و جاهای دیدنی تفریحی تبریز دیدن کنید، می‌توانید از مهم‌ترین آثار شهر تبریز در پارک مینیاتوری بازدید کنید. پارک ائل گلی، کلیسای مریم مقدس، ساختمان شهرداری، مقبره‌الشعرا، بنای خلعت پوشان، ارگ تبریز و برج یانقین، هفت مکان دیدنی تبریز هستند که به صورت مینیاتوری در این پارک گردآوری شده‌اند. این پارک، در بلوار استاد شهریار و خیابان گلکار قرار دارد و یکی از تفریحات تبریز به شمار می‌رود.

لونا پارک تبریز؛ شهربازی مجهر در دل تبریز

لونا پارک تبریز؛ شهربازی مجهر در دل تبریز

لونا پارک تبریز، یک شهربازی مجهز و زیبا در شهر تبریز است. این شهربازی بزرگ که در مجاورت پارک ائل‌گلی واقع شده، دارای ترن ‌هوایی، چرخ و فلک بزرگ، سالتو و غیره است که فضایی شاد و مفرح را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند. سرگرمی‌های دیگر شهربازی لونا پارک، مینی گلف، پیست اسکیت و باشگاه بیلیارد است. این مجموعه در نزدیکی رستوران باغ سبز،‌ خانه کباب دامیلا و آجیل ایل شان قرار دارد و از نظر امکانات رفاهی بسیار مناسب به نظر می‌آید. لونا پارک در تبریز و در میدان ائل‌‌گلی واقع می‌باشد.

بوستان خاقانی تبریز؛ از پارک های تبریز

بوستان خاقانی تبریز؛ از پارک های تبریز

پارک خاقانی تبریز یکی از پارک‌های قدیمی شهر تبریز و مناطق زیبا برای تفریحات تبریز است که در مجاورت مسجد کبود و موزه آذربایجان واقع می‌باشد. این مکان، در ابتدا محل عبادت فقها و زهاد بود. ولی در اثر زلزله تبریز، محل عمارت مظفریه و مسجد کبود به کلی ویران و به گورستان تبدیل شد. برخی از کشته شدگان زلزله تبریز را در این محل دفن کرده‌اند. ولی در سال ۱۳۰۸ خورشیدی‌‌، شهردار وقت تبریز این مکان را به صورت باغ و تفریح‌گاه عمومی درآورد.

جاهای تفریحی تبریز در داخل و خارج از شهر

جاهای دیدنی تبریز در داخل و خارج از شهر

به دلیل آب‌وهوای معتدل شهر تبریز، گردشگران در همه فصل‌های سال از این شهر بازدید می‌کنند. مناطق تفریحی و تاریخی شهر تبریز، در هر فصل زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص خودشان را دارند. تبریز از شمال، جنوب و شرق با کوه‌ها محدود شده و از سمت غرب نیز به سمت دشت و شوره‌زارهای تلخه‌رود منتهی می‌شود. از همین رو آب‌وهوایی بسیار مطلوب دارد و تفریحات تبریز در فصول مختلف سال را امکان‌پذیر می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی تفریحات شهر تبریز در فصل‌های مختلف سال بپردازیم.

· جاهای تفریحی تبریز در بهار

جاهای-دیدنی-تبریز-در-بهار

در فصل بهار و فصل رویش گل‌ها و شکوفه درختان، طبیعت زیبای تبریز با آب‌وهوای خنک و مطبوع خود، جانی دوباره می‌گیرد و آماده پذیرایی از مسافران می‌شود. در تعطیلات نوروز، مسافران و گردشگرانی که مقصد خود را تبریز انتخاب کرده باشند، گزینه‌های زیادی برای تفریحات تبریز خواهند داشت.

آبشار اسکندر؛ جاذبه طبیعی تبریز

آبشار-اسکندر؛-جاذبه-طبیعی-تبریز

یکی از جاذبه‌های بهاری تبریز، آبشار اسکندر در نزدیکی شهر تبریز و در مسیر جاده تبریز به اهر است. ارتفاع این آبشار ۳۰ متر است و در دامنه‌های شمالی کوه سهند قرار دارد. در فصل بهار، به دلیل گرم شدن هوا و آب شدن یخ‌های کوهستانی، این آبشار زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاصی دارد. زیرا آب آن در فصل بهار مخصوصا فروردین‌، بیشتر می‌شود.

تله کابین کوه عینالی

تله-کابین-کوه-عینالی

تله کابین کوه عون‌ابن‌علی یا عینالی، یکی از تفریحات تبریز در فصل بهار است. این تله کابین که با تکمیل دو فاز دیگر به طولانی‌ترین تله کابین ایران تبدیل می‌شود، مناظر کوه‌های عینالی و طبیعت کوهستانی اطراف را دربرمی‌گیرد و از بالای مزرعه پرورش شترمرغ و آبشار مصنوعی می‌گذرد.

· جاهای تفریحی تبریز در تابستان

جاهای-دیدنی-تبریز-در-تابستان

آب‌وهوای تبریز، حتی در تابستان هم مناسب است و تفریحات تبریز در این فصل سال، باز هم گردشگران و مسافران را به سمت خود می‌کشاند. طبیعت زیبای تبریز و اطراف آن در این فصل گرم سال،‌ میزبان مسافرانی است که برای رهایی از گرمای تابستان به آن پناه برده‌اند.

دره سعیدآباد؛ دره‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا

دره سعیدآباد؛ دره‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا

دره سعیدآباد، در فاصله ۱۲ کیلومتری از شهر تبریز، یکی از تفریحات تبریز در فصل تابستان به شمار می‌رود. عبور رودخانه سیدآوا چای از این دره،‌ زیبایی و جذابیت‌ آن را دوچندان کرده است. در این دره آثار تاریخی مثل پل تاریخی شیخ که مربوط به دوره صفویه است در این دره واقع می‌باشد.

روستای کندوان تبریز؛ زندگی در دل صخره‌ها

روستای کندوان تبریز؛ زندگی در دل صخره‌ها

روستای کندوان، یکی از مشهورترین جاذبه‌های طبیعی تبریز است. این روستا به دلیل ساختار کندو مانند خود به شهرت رسیده و بر خلاف منطقه کاپادوکیه ترکیه و داکوتا در آمریکا، هنوز هم در آن زندگی جریان دارد. از محصولات پرفروش این روستا، عسل را می‌توان نام برد.

· تفریحات تبریز در پاییز

جاهای دیدنی و تفریحات تبریز در پاییز

شهر تبریز، با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، در فصل پاییز نیز دارای مناطق دیدنی و جذابی است که نمی‌توان از آن‌ها صرفنظر کرد. فصل پاییز برای تفریح در تبریز، یکی از فصل‌های خاطره‌انگیز برای مسافران و گردشگران خواهد بود. در ادامه به معرفی برخی از جاهای دیدنی تبریز در فصل پاییز می‌پردازیم.

تفریح‌گاه ائل باغی و سورتمه سواری تبریز

تفریح‌گاه-ائل-باغی-و-سورتمه-سواری-تبریز

تفریح‌گاه ائل باغی، در ضلع جنوبی ائل‌گلی احداث شده و بزرگ‌ترین پیست سورتمه سواری شمالغرب ایران در آن قرار دارد. تجهیزات این پیست از آلمان وارد شده‌اند. این تفرج‌گاه با چشم‌انداز زیبا و آبشار مصنوعی، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین تفریحات تبریز است و در فصل پاییز، گردشگران زیادی را به تبریز می‌کشاند. سورتمه تبریز در حاشیه بزرگراه شهید کسایی به سمت تهران واقع می‌باشد.

قلعه بابک؛ از جاهای تفریحی آذربایجان شرقی در پاییز

قلعه بابک؛ از جاهای دیدنی آذربایجان شرقی در پاییز

اگر از علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی و سنگ نوردی هستید و دوست دارید به ارتفاعات مختلف صعود کنید، قلعه بابک تبریز از جمله مکان‌های رویایی برای شما خواهد بود. برای دیدن قلعه بابک در فصول سرد سال، باید تجهیزات کافی با خود داشته باشید. مسیر این قلعه،‌ از راه تبریز به اهر و در شهرستان کلیبر قرار دارد. در مسیر قلعه بابک، کافه‌ها و غذاخوری‌های مختلفی وجود دارند تا از مسافران و کوهنوردان با آش داغ و غذاهای محلی تبریز پذیرایی کنند.

· تفریحات تبریز در زمستان 

جاهای-دیدنی-تبریز-در-زمستان

شهر تبریز، در زمستان‌ها نیز برای گردشگری مناسب است و تفریحات تبریز در این فصل سرد همواره برقرار هستند. اماکن دیدنی تبریز، در این فصل شکل جذابی به خود می‌گیرند و فضای جذابی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. در ادامه، به معرفی مکان‌های دیدنی تبریز در زمستان می‌پردازیم.

پیست اسکی سهند؛ بزرگ‌ترین پیست اسکی شمالغرب ایران

پیست اسکی سهند؛ بزرگ‌ترین پیست اسکی شمالغرب ایران

پیست اسکی سهند، به عنوان بزرگ‌ترین پیست اسکی شمالغرب کشور شناخته می‌شود. این منطقه به دلیل وسعت زیادی که دارد، برای ورزش‌های زمستانی بسیار مناسب بوده و در فصل زمستان، ورزشکاران بسیاری را به تبریز می‌کشاند. پیست اسکی سهند به عنوان یکی از تفریحات تبریز، هم برای افراد حرفه‌ای و هم برای افراد کم‌تجربه امکانات مناسبی را فراهم کرده است.

امکانات پیست اسکی سهند، شامل تله اسکی، مدرسه آموزش اسکی، ۱۲ دستگاه بالابر، آشیانه برف کوب و اجاره وسایل اسکی است. این پیست، علاوه بر اینکه محلی برای تفریحات زمستانی تبریز به شمار می‌آید، بسیاری از مسابقات داخلی و بین‌المللی در رده‌های سنی مختلف نیز در این پیست برگزار می‌شوند.

پیست اسکی سهند در جنوب تبریز و ۲۷ کیلومتر پس از پلیس راه تبریز-تهران قرار دارد.

سایر جاهای تفریحی و گشتنی های تبریز با آدرس

در شهر تبریز، مکان‌ها و جاهای زیادی وجود دارند که گزینه‌های مناسبی برای گردشگران و مسافران هستند. از پارک‌ها و مراکز خرید گرفته تا آثار تاریخی و طبیعت گردی، از جمله تفریحات تبریز هستند. با ما همراه باشید تا جاهای دیدنی تبریز را همراه با آدرس و مشخصات آن‌ها به شما معرفی کنیم.

سد امند تبریز؛ مجموعه‌ای از تفریحات تبریز

سد امند تبریز؛ مجموعه‌ای از تفریحات تبریز

تفریح‌گاه سد امند تبریز، در زمینی به وسعت ۸۰ هکتار در ساحل دریاچه سد احداث شده است. تفریحات آبی لوکس در این دریاچه از جمله امکانات گردشگری سد امند هستند. در کنار زمین‌های این سد، مدارس آموزش گلف، باشگاه‌های سوارکاری لوکس، زمین‌های فوتبال و والیبال احداث شده‌اند.

ماهی‌گیری در دریاچه سد امند نیز از دیگر تفریحات تبریز در این سد هستند. البته تنها ماهی موجود در این سد، ماهی کپور است. سد امند به خصوص در فصل بهار و تابستان، بسیار زیبا است و آب‌وهوای مطبوعی دارد. از این نظر، یکی از بهترین تجربه‌ها در تفریح تبریز به شمار می‌رود.

تفرجگاه سد امند، در کیلومتر ۱۵ جاده تبریز- صوفیان قرار دارد.

عینالی؛ بام زیبای شهر اولین‌ها

عینالی؛ بام زیبای شهر اولین‌ها

تفرجگاه عینالی، یکی از مناطق تفریحی و کوهنوردی در تبریز است. این تفرجگاه، جزو بزرگ‌ترین پارک‌های جنگلی و کوهستانی ایران و از جذاب‌ترین تفریحات تبریز محسوب می‌شود. همچنین،‌ پس از پارک ائل‌گلی،‌ به عنوان محبوب‌ترین تفرجگاه تبریز شناخته می‌شود. این تفریح‌گاه،‌ دارای یک مسیر سنگ فرش برای عبور افراد پیاده است و به جز ون‌های مسافربر، خودرو دیگری اجازه عبور از این مسیر را ندارد.

این مجموعه تفریحی، دارای امکانات بسیاری برای گردشگران است. از جمله آن‌ها می‌توان به زیپ لاین، تله کابین، پیست کارتینگ و سوارکاری اشاره کرد. همچنین، دریاچه مصنوعی داغ گلی در بالای کوه عینالی، یکی دیگر از جاذبه‌های زیبای این مجموعه تفریحی تبریز است.

این تفرجگاه، در تبریز، بزرگراه پاسداران قرار دارد.

لاله پارک تبریز، لذت تفریح و خرید

مجتمع-تجاری-تفریحی-لاله-پارک-تبریز

لاله پارک تبریز، یک مجتمع مدرن تفریحی-تجاری درون شهری است. این مجموعه با امکانات بسیاری که در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد، به یکی از محبوب‌ترین مراکز برای تفریحات تبریز تبدیل شده است. لاله پارک، در دو فاز تجاری و اقامتی ساخته شده و بهترین برندهای تجاری جهان در آن گرد هم آمده‌اند. سینما پنج بعدی، فضاهای بازی برای کودکان، رستوران، فود کورت،‌ کافی شاپ و یک زمین پاتیناژ با تکنولوژی برگرفته از کشور ایتالیا و اتریش گوشه‌ای از ده‌ها امکانات این مجموعه است.

مجتمع لاله پارک،‌ در بزرگراه پاسداران، ضلع جنوب شرقی میدان فهمیده جنب شهرک فرشته واقع شده است.

باغ وحش و باغ پرندگان تبریز

باغ-وحش-و-باغ-پرندگان-تبریز

باغ وحش و باغ پرندگان تبریز از جمله تفریحات تبریز و در مجموعه باغلارباغی تبریز و در زمینی به مساحت ۴ هکتار ساخته شده است. در این باغ وحش، حیوانات و پرندگان اهلی و وحشی در آلاچیق‌هایی سازگار با هرگونه جانوری گردآوری شده‌اند. این باغ وحش به سه قسمت باغ وحش حیوانات وحشی، باغ پرندگان و باغ خزندگان تقسیم شده که از طریق مسیرهایی به یکدیگر متصل شده‌اند.

باغ پرندگان این باغ وحش، در قسمت ورودی قرار دارد و شامل انواع پرنده‌های زیبا و کمیاب از نقاط مختلف جهان می‌شود.

این باغ وحش در مجموعه باغلارباغی تبریز و در مجاورت بلوار استاد شهریار واقع می‌باشد.

بهترین تفریحات تبریز

تبریز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران، به شهر اولین‌ها نیز معروف است. در این شهر، علاوه بر اماکن تاریخی بسیار زیاد و همچنین جذاب و تماشایی، تفریحات دیگری نیز وجود دارند. تفریحات شهر تبریز، مانند شهرهای دیگر، شامل شهربازی‌ها و پارک‌های مختلف می‌شود که از تجهیزات مدرن و به‌روزی استفاده می‌کنند.

شهربازی فان تایم تبریز

شهربازی-فان-تایم-تبریز

شهربازی فان تایم، از جمله شعب شهربازی‌های زنجیره‌ای فان تایم ترکیه در تبریز است. این شهربازی واقع در لاله پارک تبریز، از مجهزترین و مدرن‌ترین شهربازی‌های ایران به شمار می‌رود.

دهکده گردشگری سد امند

دهکده-گردشگری-سد-امند

این دهکده در نزدیکی سد امند تبریز واقع شده و دارای تفریحات زیادی از جمله جت اسکی، اسکی روی آب و ماهیگیری است. این دهکده، همواره مورد توجه گردشگرانی بوده که به تبریز سفر می‌کنند و از جمله تفریحات به‌یادماندنی تبریز است.

دیگر مکان‌های تبریز که دارای بهترین تفریحات شهر تبریز هستند شامل پیست اسکی، سورتمه تبریز، قلعه شادی در میدان جهاد مجتمع تجاری ستاره باران و مجتمع اطلس واقع در خیابان نگین پارک تبریز است.

 

عکس تفریحات تبریز

عکس-تفریحات-تبریز

عکس-تفریحات-تبریز

عکس-تفریحات-تبریز

عکس-تفریحات-تبریز

تفریحات شبانه تبریز

تفریحات-شبانه-تبریز

تبریز هم مانند دیگر کلانشهرهای ایران، در شب زیبایی‌ها و جذابیت‌های زیادی دارد و جلوه‌ای دیگر به خود می‌گیرد. برای شب‌گردی در تبریز، ۶ ماهه اول سال بهتر است. زیرا در فصول سرد سال، به دلیل منطقه کوهستانی تبریز، شب‌های سردی در انتظار شما خواهد بود. اماکن تاریخی شهر تبریز در شب قابل بازدید نیستند و تنها در روز باید به دیدن این اماکن رفت.

بازارگردی شبانه، ‌از جمله تفریحات تبریز در شب است. اما اگر قصد بازارگردی در بازار بزرگ تبریز را دارید، باید این کار را هم در روز انجام دهید. ولی بازارها و مجتمع‌های مدرن تبریز،‌ آماده پذیرایی از گردشگران در شب‌ هستند. بازار خیابان تربیت از جمله خیابان‌های تبریز است که بازارهای آن تا پاسی از شب نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. همچنین مجتمع‌های لاله پارک و مرکز خرید ستاره باران از جمله مراکز برای شبگردی در تبریز هستند.

همچنین پیاده راه ولیعصر و پل قاری تبریز از جمله زیبایی‌ها و تفریحات تبریز در شب هستند. پیاده راه ولیعصر، یک خیابان سنگ فرش شده مخصوص گذر عابرین پیاده است که بیشتر برای قدم‌ زدن‌های دوستانه و عاشقانه شهرت دارد. پل قاری نیز، با معماری جذاب و منحصربه‌فردی که دارد،‌ مکانی جذاب برای گردشگران در شب‌های تبریز را فراهم می‌کند.

تبریز، بزرگ‌ترین شهر شمالغرب ایران، از جمله شهر‌هایی است که مسافران و گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. شما هم اگر قصد سفر به تبریز و لذت بردن از تفریحات تبریز را دارید،‌ با اجاره سوئیت در تبریز، هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید و سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده رقم بزنید.

۴.۸/۵ - (۱۶۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *