بهترین هتل های تبریز

هتل های تبریز

اماکن تاریخی و آثار باستانی، طبیعت جنگلی و بهترین هتل‌های کلاسیک و مدرن تنها بخشی از جذابیت‌های شهر زیبای تبریز هستند. چه به طبیعت بکر علاقه داشته باشید و چه به آثار و مکان‌های قدیمی و موزه‌ها، تبریز می‌تواند مقصد خوبی برای سفر باشد. این شهر در طول دوران مختلف شاهد حکومت اقوام و سلسله‌های مختلف بوده و از این رو، میراث عظیمی از آن‌ها در تبریز به یادگار مانده است. مانند هر شهر توریستی دیگر که در آن هتل‌های بسیاری بنا شده‌اند، تبریز نیز دارای هتل‌های متعدد با تنوع بسیار است و بهترین هتل تبریز هتلی است که پاسخوی نیازهای شما و متناسب با هدفتان از سفر به تبریز باشد. در ادامه این مقاله از لیدوماتریپ شما را با برخی از بهترین هتل های تبریز آشنا خواهیم کرد.

لذت اقامت در بهترین هتل های تبریز

اولین هتل به سبک مدرن ایران در تبریز راه اندازی شد. هتلی که در سال ۱۲۸۴ در خیابان شریعتی امروزی (شهناز قدیم) تاسیس شده بود. از نظر گردشگران خارجی هم تبریز خوش آب و هواترین شهر ایران با بهترین جاذبه هاست. پس جای تعجب نیست که انتظار مسافران از بهترین هتل های تبریز بالا باشد و بهترین خدمات هتلی را بخواهند. از الزامات سفر به تبریز مشخص کردن محل اقامت است که در ادامه تعدادی از بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

لیست هتل های تبریز

هتل های تبریز ۵ ستاره و هتل های لوکس تبریز

هتل کایا لاله پارک، از بهترین هتل های ۵ ستاره تبریز

هتل لاله پارک هتل لاله پارک تبریز هتل لاله پارک هتل لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک شاید لوکس‌ ترین و بهترین هتل تبریز باشد. این هتل پنج ستاره زیر مجموعه گروه هتل‌های کایا ترکیه بوده و مطابق با استاندارهای روز و بین‌المللی در یکی از بهترین مناطق تبریز احداث شده است. این هتل در مجاورت مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی لاله پارک قرار داشته و به دلیل همجواری با اتوبان پاسداران که یکی از شاهراه‌های تبریز است، دسترسی خوبی به اقصی نقاط شهر دارد.

هتل کایا لاله پارک در سال ۱۳۹۵ به بهره‌ برداری رسید و در مجموع با ۱۷ طبقه و ۲۰۰ اتاق و سوئیت مختلف، بزرگترین هتل شهر تبریز است. هتل کایا دارای انواع امکانات رفاهی از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، سونا، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته و مجموعه ورزشی وسیع متشکل از مرکز سلامت، حمام ترکی، ماساژ، سونا خشک و بخار، کافی‌شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، خدمات پزشکی، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران، پارکینگ، اینترنت وای فای رایگان، اتاق پیلاتس و یوگا و… است.

هتل کایا لاله پارک تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، جنب مرکز خرید لاله پارک

فاصله هتل لاله پارک تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل لاله پارک تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۲۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل لاله پارک تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۳۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل لاله پارک تا پایانه مسافر بری تبریز: ۲۴ دقیقه با ماشین

هتل لاله کندوان تبریز

هتل لاله کندوان تبریز هتل های تبریز هتل کندوان تبریز هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان تبریز سومین هتل صخره‌ای جهان با طبیعت زیبای کوهستانی است که در قلب روستای کندوان واقع شده است. این هتل دارای ۴۰ اتاق سنگی طبیعی است که از امکانات خوبی بهره مند هستند. از دیگر امکانات این هتل لوکس در تبریز می‌توان به جکوزی، سونای خشک، باشگاه بدنسازی، اینترنت و… اشاره کرد.

همیچنین در کنار طراحی بسیار زیبای هتل شما می‌توانید از رستوران، کافی شاپ، کافه تراس و سالن های کنفرانس مجلل هتل استفاده کنید.

امکان ورود مستقیم از لابی به مجتمع رفاهی-تفریحی مدرن لاله پارک که در همسایگی هتل قرار دارد و مجموعه‌ای از بهترین برندهای ایرانی و بین المللی، شهربازی سرپوشیده ویژه کودک و پردیس سینمایی با به روزترین تجهیزات صوتی و تصویری را برای مخاطبان گرد هم آورده است، خاطره‌ای ناب از اقامتی دلنشین و به یاد ماندنی برای همه اعضای خانواده در جریان اقامت در هتل لاله پارک را به یادگار می‌گذارد.

هتل لاله کندوان تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، اسکو، دهکده توریستی کندوان

فاصله هتل لاله کندوان تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل لاله پارک تا فرودگاه بین المللی تبریز: یک ساعت و ۱۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل لاله پارک تا ایستگاه راه آهن تبریز: یک ساعت با ماشین
  • فاصله هتل لاله پارک تا پایانه مسافر بری تبریز: یک ساعت با ماشین

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز هتل شهریار تبریز هتل شهریار هتل های تبریز

این هتل در یکی از بهترین و معروف ‌ترین مناطق تبریز، یعنی همان ائل گلی یا بلوار شهید باکری قرار دارد. اگر به تبریز سفر کرده باشید، حتما می‌دانید که ائل گلی خوش ‌آب ‌و هواترین منطقه تبریز به حساب می‌آید. همچنین مناظر زیبایی در این منطقه انتظار شما را می‌کشند. هتل شهریار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ تمامی بخش‌های هتل را به ‌صورت کامل بازسازی نمود. به همین خاطر در حال حاضر فضای داخلی هتل، فضایی کاملا مدرن و امروزی است. این هتل امکان دسترسی ساده به مکان‌های دیدنی تبریز همانند بازار سنتی یا گردشگاه ائل گلی را دارد. پرسنل هتل کاملا آموزش‌دیده هستند و اقامتی آرام و عالی را برای شما به ارمغان می‌آورند. این هتل ۱۰طبقه است و با ۲۰۲باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل شهریار تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، ائل گلی

فاصله هتل لاله کندوان تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل لاله پارک تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۲۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل لاله پارک تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۳۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل لاله پارک تا پایانه مسافر بری تبریز: ۱۵ دقیقه با ماشین

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی هتل پارس تبریز هتل پارس ائل گلی تبریز هتل های تبریز

اطلاعات و راهنما رزرو هتل پارس ائل گلی در تبریز: هتل پنج ستاره پارس ائل گلی با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال ۱۳۸۰ بهره برداری شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. میهمانان این هتل در حین اقامت می توانند از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرند. برج اصلی این هتل شامل ۱۷ طبقه، ۱۸۰ باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. دیگر امکانات هتل شامل سالن کنفرانس، اینترنت در لابی، خشک شویی، فروشگاه، کارکنان چند زبانه، تالارهای چند منظوره، استخر، سونا، جکوزی، سیستم ویدئو مرکزی، سالن بیلیارد ، آسانسور ، گیم نت ، تاکسی سرویس ، کافی نت ، سالن ورزشی ، رستوران ، لابی ، کافی شاپ ، بانک ، خود پرداز می شود.

هتل پارس ائل گلی تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، جنب پارک ائل گلی تبریز

فاصله هتل پارس ائل گلی تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل پارس ائل گلی تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۲۷ دقیقه
  • فاصله هتل پارس ائل گلی تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۲۶ دقیقه
  • فاصله هتل پارس ائل گلی تا پایانه مسافر بری تبریز: ۱۵ دقیقه

هتل های تبریز ۴ ستاره

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز هتل بین المللی تبریز هتل بین المللی تبریز هتل بین المللی تبریز

هتل ۴ ستاره بین المللی تبریز در مرکز شهر و در یکی از بهترین مناطق تبریز قرار گرفته است. این هتل ۵ طبقه با برخورداری از فضای اقامتی دلپذیر، معماری سنتی و امکانات متنوع آماده پذیرایی از مسافران است.

از امکانات هتل بین المللی تبریز می‌توان به امکانات و خدماتی نظیر رستوران و تالار، سرو انواع غذاها، بوفه های متنوع، کافی شاپ، رستوران تابستانه در فضای سبز، استخر، سونا، دسترسی آسان به مرکز شهر، امکانات ویلچر و رمپ ویژه معلولین، اینترنت، تاکسی، خشک شویی، روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات، پارک کودک و… اشاره کرد.

هتل بین المللی تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، فلکه دانشگاه

فاصله هتل بین المللی تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل بین المللی تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۲۲دقیقه
  • فاصله هتل بین المللی تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۲۸ دقیقه
  • فاصله هتل بین المللی تا پایانه مسافر بری تبریز: ۱۶ دقیقه

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز هتل گسترش هتل گسترش تبریز هتل گسنرش تبریز

هتل گسترش یکی از بهترین هتل های تبریز است. این هتل ۴ ستاره هم به ادارات دولتی نزدیک است و هم به دیدنی های تبریز، به همین دلیل برای سفرهای کاری و تفریحی گزینه خوبی‌ است.

این هتل در سال ۱۳۹۵ مجددا نوسازی شده است. هتل گسترش با ۱۱ طبقه دارای ۱۴۵ باب فضای اقامتی متنوع با تجهیزات رفاهی مناسب می باشد. این هتل با برخورداری از دو رستوران دلنشین، صبحانه خوری آرام، کافی شاپ، فست فود، سالن و اتاق کنفرانس، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه های متنوع، آرایشگاه، خدمات لباسشویی، تاکسی سرویس، رمپ و ویلچر مخصوص معلولین و جانبازان، چشم انداز زیبا به تمام نقاط شهر، نزدیکی به جاذبه های تاریخی و گردشگری نظیر موزه آذربایجان، مسجد کبود، موزه سنجش و ساختمان شهرداری، سازمان ها و ادارات دولتی، مراکز خرید، تجاری، درمانی و همینطور دانشگاه تبریز آماده پذیرایی از میهمانان عزیز خود می باشد

هتل گسترش تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان

فاصله هتل گسترش تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل گسترش تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۱۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۲۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا پایانه مسافربری تبریز: ۱۶ دقیقه با ماشین

هتل آزادی تبریز

هتل آزادی تبریز هتل ازادی هتل آزادی تبریز هتل ازادی تبریز

هتل آزادی یک هتل نسبتا کوچک است، اما یکی از بهترین هتل های تبریز به حساب می‌آید. این هتل ۴ ستاره دارای ۴۳ اتاق در ۴ طبقه است و فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغز کرده و یک هتل نسبتا مدرن محسوب می‌شود.

از مزایای این مجموعه می‌توان به نزدیکی آن به موزه های آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار ثبت شده جهانی تبریز، میدان ساعت، برج یانقین و مسیر اتوبوس های BRT برای دسترسی آسان به شرقی ترین و غربی ترین نقاط شهر و دسترسی مناسب به روستای کندوان اشاره کرد.

هتل آزادی تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، حد فاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی

فاصله هتل گسترش تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل گسترش تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۱۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۲۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا پایانه مسافربری تبریز: ۱۶ دقیقه با ماشین

هتل پتروشیمی تبریز

هتل های تبریز هتل پتروشیمی هتل پتروشیمی تبریز هتل پتروشیمی تبریز

هتل چهار ستاره پتروشیمی تبریز در بهترین نقطه آب و هوایی شهر، بلوار استاد شهریار در سال ۱۳۷۸ افتتاح و جهت بهسازی و ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل با معماری آتریوم(با فضای باز میانی) در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع زیربنا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۶ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. واقع بودن هتل در بلوار شهریار موجب دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز خرید و اماکن دیدنی تبریز گردیده است.

هتل پتروشیمی تبریز روی نقشه

آدرس: تبریز، بلوار استاد شهریار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

فاصله هتل گسترش تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل گسترش تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۱۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۲۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا پایانه مسافربری تبریز: ۱۶ دقیقه با ماشین

هتل آپارتمان های تبریز

هتل آپارتمان استقلال

هتل استقلال هتل اپارتمان استقلال تبریز هتل آپارتمان استقلال هتل استقلال تبریز

قدم زدن در محله های قدیمی و گران تبریز را می پسندید؟ اتاق خود را در هتل استقلال تبریز انتخاب کنید. هتل آپارتمان استقلال در محله قدیمی سرخاب قرار دارد. بیشتر دیدنی های تبریز در اطرافتان قرار گرفته است. خانه های تاریخی تبریز به هتل استقلال نزدیکند. جدای از این ها، فضای باز و سبز محوطه هتل و رستوران روبازش مکانی عالی و دلچسب برای صرف یک وعده غذایی است. رضایت مهمانان از خدمات ارائه شده در این هتل ۴ ستاره بالا و خیلی خوب بوده است. صبحانه رایگان و متنوع هتل را سفارش دهید و سپس به تماشای جاذبه های شهر تبریز بروید. برای بازدید از جاذبه های دیدنی تبریز این هتل بسیار مناسب است.

هتل آپارتمان استقلال روی نقشه

آدرس: تبریز، ششگلان، خیابان شهریار

فاصله هتل گسترش تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل گسترش تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۱۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۲۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا پایانه مسافربری تبریز: ۲۵ دقیقه با ماشین

هتل آپارتمان بهبود

هتل اپارتمان بهبود هتل آپارتمان بهبود تبریز هتل آپارتمان بهبود هتل بهبود تبریز

هتل آپارتمان سه ستاره بهبود از شهریور ماه ۱۳۹۳ در مرکز شهر تبریز در ۶ طبقه در میدان ساعت واقع شده است. برخلاف قرارگیری در مرکز شهر، این هتل از محیطی آرام برخودار است و این خود از امتیازات هتل به شمار می رود.

نزدیکی به مراکز تجاری و توریستی و جاذبه های تاریخی مثل خانه مشروطه، موزه شهریار، موزه آذربایجان، موزه سنجش، عمارت شهرداری، مسجد کبود، ارگ علیشاه و بازار بزرگ شهر تبریز نیز از ویژگی های خاص این هتل هستند.هتل بهبود با برخورداری از مدیریت و کادر آزموده و مجرب و همینطور امکانات و خدمات پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی همیشه موجب رضایتمندی میهمانان عزیز خود بوده است. رمپ ورودی ویژه معلولین، شارژ رایگان چای به صورت روزانه به تعداد میهمانان، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران سنتی و مدرن از دیگر امکانات این هتل می باشند.

هتل آپارتمان بهبود روی نقشه

آدرس: تبریز، خیابان ارتش جنوبی، بالاتر از چهارراه باغ شمال، نبش درمانگاه شهید بهشتی

فاصله هتل گسترش تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل گسترش تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۲۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۲۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا پایانه مسافربری تبریز: ۱۳ دقیقه با ماشین

هتل آپارتمان ارس

هتل آپارتمان ارس هتل ارس تبریز هتل آپارتمان ارس هتل آپارتمان ارس تبریز

هتـل آپارتمـان ۲ ستاره ارس تقاطع خیابان طالقانی و پاستور جدید در مرکز شهر تبریز واقع شده است. این هتل آپارتمان در بهار سال ۱۳۹۲ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حضور مدیرکل محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری استان و هیئت محترم دولت افتتاح و آماده بهره برداری گردید و هم اکنون آماده پذیرش میهمانان گرامی می باشد.

هتل ارس از ۲۶ واحد هشت طبقه ای تشکیل شده و در فضایی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است.کلیه اتاقها دو خوابه با لوازم خانگی و رفاهی تجهیز و آماده شده اند.

هتل آپارتمان ارس روی نقشه

آدرس: تبریز، تقاطع پاستور جدید و طالقانی

فاصله هتل گسترش تا مراکز مهم تبریز
  • فاصله هتل گسترش تا فرودگاه بین المللی تبریز: ۲۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا ایستگاه راه آهن تبریز: ۱۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل گسترش تا پایانه مسافربری تبریز: ۸ دقیقه با ماشین

رزرو آنلاین هتل در تبریز

سفر به هر مقصد جذاب، نیازمند اقامتگاه و هتلی است که بتوان به آن اطمینان کرد و انتظار اقامتی آسوده را در آن داشت. گشتن به دنبال هتلی مناسب از میان هتل‌های بی‌شمار در شهر توریستی مانند تبریز، می‌تواند کاری طاقت فرسا باشد. پس بهتر است زمانی که قرار است به پیدا کردن هتلی مناسب اختصاص دهید را صرف تماشای زیبایی های شهر کنید و برای رزرو هتل سری به وبسایت های معتبر در این زمینه بزنید. برای این کار می‌توانید به صفحه رزرو هتل های لیدوماتریپ مراجعه کنید و با خاطری آسوده رزروتان را انجام دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *