نگاهی به لیست کامل آدرس تفریحات مهیج آبی در شمال

تفریحات آبی در شمال

هنوز تجربه‌ی تفریحات آبی در شمال را ندارید؟ دنبال جایی برای تفریحات آبی هستید؟ می‌خواهید آدرنالین بالا را تجربه کنید؟ پس بدو بیا که مجله لیدوماتریپ لیست کامل  جاهای درست حسابی شمال را  برای تفریحات آبی برای شما آماده کرده است.

همان‌طور که می‌دانید تفریحات جذاب و به‌یادماندنی شمال فقط محدود به طبیعت‌گردی و قدم زدن در ساحل نیست بلکه تفریحات آبی، تجربه‌ی خاطره‌انگیزی از حس رهایی و هیجان را برایتان رقم خواهد زد. بله درسته تابستان به راه باشد و آب دریا گرم، ساحل و دریا را هم نمی‌شود از دست داد. پس به دنبال بهترین و مهیج‌ترین تفریحات آبی در شهرهای شمالی خواهیم رفت .

چه بخواهید لحظاتی پرهیجان با آدرنالین بالا را تجربه کنید، چه بخواهید حال خوب نسیم دریا و امواجش را با نوشیدنی خنک و همراه با تفریحات آبی تجربه کنید مقصد فقط یکجاست! شهرهای شمالی. بله شهرهای شمالی،  که علاوه بر تفریحات کوه و جنگل، تفریحات آبی دریایش  را از دست ندهید.

شما می‌توانید برای اقامت در ویلا و مسافرت کوتاه مدت در شمال از امکانات اجاره ویلا در شمال لیدوماتریپ استفاده کنید، هر کجای شمال که بروید امکانات رزرو آنلاین اقامتگاه لیدوماتریپ در خدمت شماست.

تفریحات آبی  مهیج شمال را بشناسیم

در این لیست هم تفریحات آبی را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هم امکاناتی چون کافه یا ماساژ که در این خطه وجود دارند، این مکان‌ها شامل:

تفریحات آبی رامسر در شمال ایران

بدون شک کلوپ تفریحات دریایی جذاب و باحال را باید در رامسر جستجو کرد چراکه بهترین تفریحات آبی را در شمال ایران دارد. این پارک آبی یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین پارک‌های آبی شمال کشور است که در مسیر رامسر و در مجموعه تله‌کابین رامسر قرار دارد.

 تفریحات و وسیله‌های هیجان‌انگیز این پارک شامل قایق موتوری، جت اسکی، شاتل، بنانا، پاراسل، فلای بورد، کایت بوردینگ و اسکی روی آب است که مطمئناً نهایت لذت را برای گردشگران فراهم می‌کنند.  کافه، رستوران و فضای سبز و آلاچیق نیز از امکانات رفاهی و خدماتی این پارک به شمار می‌آیند.

استفاده از هر کدام از تفریحات آبی همراه با آموزش و تجهیزات ایمنی خواهد بود. همراهی  دوستان یا اعضای خانواده هم یک خاطره به یاد ماندنی را برایتان به جای می‌گذارد.

تفریحات آبی رامسر در شمال

همچنین بخوانید:

ارزان ‌ترین و لاکچری ترین شهرهای شمال برای زندگی را بشناسید!

تفریحات آبی متل قو یا سلمان شهر در شمال

یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر که با نام متل قو شناخته می‌شود شهری ساحلی است که از امکانات تفریحی مهیجی چون قایق‌سواری، جت اسکی و پاراسل برخوردار است. همچنین امکانات رفاهی و مفرحی را می‌توانید در پلاژ ساحلی این منطقه تجربه کنید.  از طرفی در کنار این تفریحات آبی نباید شنا، ورزش‌های ساحلی و جنگل نوردی در این منطقه را از دست داد. 

تفریحات آبی شمال در ساحل سی‌سنگان

یکی از شگفت‌انگیزترین مناطق جنگلی شمال، جنگل هیرکانی ساحل سی‌سنگان در مسیر نوشهر است. منظره‌ی زیبای این منطقه  جادوی جنگلش را کامل کرده است. از تفریحات آبی این ساحل زیبا می‌توان به جت اسکی، قایق‌سواری، پیست کارتینگ، شاتل دریایی و موتور چهارچرخ اشاره کرد.

تفریحات آبی و شنا در شمال

از دست ندهید:

انواع غذاهای شمالی با عکس

ساحل نمک‌آبرود و تفریحات آبی مهیج از تفریحات آبی شمال

در کنار آرامش و زیبایی چشم‌نوازی که دارد، دنیای از هیجان را نیز برای گردشگران فراهم آورده است. علاوه بر قدم زدن، اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، دویدن و هر ورزش و تفریح باحالی که بخواهید انجام دهید، هیجان و ضربان قلبتان را با تفریحات آبی آن همچون چتر پاراسل،، قایق‌سواری، شاتل، هاور کرافت و اسکی روی آب می توانید بالا ببرید.

 همچنین در کنار تفریحات مهیج آن، خود را مهمان امکانات رفاهی این ساحل زیبا کرده و با امکانات کافه، رستوران، سوییت، دوش، ماساژ و غیره مقداری ریلکس کنید.

شنا و قایق سواری در شمال

سخن پایانی

 تنوع بالای تفریحات آبی در شهرهای ساحلی، انتخاب مناسب‌ترین گزینه را سخت کرده است. به همین دلیل در این مقاله به معرفی چند مکان پرطرفدار  پرداختیم. به طوری که گفته شد رامسر، ساحلی سی‌سنگان، متل قو و ساحل نمک‌آبرود از نقاط شمالی پرطرفدارند  که از تفریحات آبی به‌روز و هیجان‌انگیزی برخوردارند.

۳.۷/۵ - (۱۸ امتیاز)
یک نظر برای "نگاهی به لیست کامل آدرس تفریحات مهیج آبی در شمال" ارسال شده.
  1. تیبا گفت:

    تفریحات آبی کیش خیلی بهتره تا شمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *