بهترین هتل های کلاردشت

هتل های کلاردشت

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از هر سفری مطرح می‌شود، مسئله اقامت است. درمورد شهرهای شمالی که همیشه پر مسافر هستند، این مسئله آنقدرها هم بغرنج نیست. کلاردشت هم در این میان جزو شهرهای پرطرفدار است و همه ساله مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. همین مسئله باعث شده تا مردم و مسئولان فکری برای اقامت مسافران در این منطقه بکنند. به همین دلیل است که حالا تعداد اقامتگاه ها و بهترین هتل های کلاردشت به قدر کفایت زیاد هست و از پس رفاه حال مسافران بر می‌آید.

ما در این مطلب لیدوما تعدای از بهترین هتل ها و اقامتگاه های کلاردشت را به همراه اطلاعات کامل و لازم به شما معرفی کرده‌ایم تا راحت تر بتوانیدبهترین انتخاب را برای رزرو هتل در کلاردشت داشته باشید.

اقامت در کلاردشت

بهترین هتل های کلاردشت

در کلاردشت انواع اقامتگاه ها اعم از هتل، هتل آپارتمان، متل، بوم گردی و ویلا موجمود هستند. در ادامه تعدادی از بهترین اقامتگاه های کلاردشت را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هتل های کلاردشت

هتل باران سبز

هتل باران سبز کلاردشت هتل باران سبز هتل باران سبز مجموعه ویلایی باران سبز کلاردشت

هتل سه ستاره باران سبز در جاده جنگلی کلاردشت به عباس آباد در ارتفاع ۱۵۰۰ متری از سطح دریا در محیطی دلنشین و زیبا بنا شده است. این هتل که یکی از بهترین هتل های کلاردشت است، دارای ویلاهای دوبلکس و سوئیت های مبله با امکانات اقامتی کافی و مناسب می باشد. دسترسی آسان به تسهیلات شهری و در عین حال دوری از شلوغی شهر، قرارگیری در ارتفاعات و بهره گیری از هوای تازه و سالم، وجود مناظر فوق العاده مه آلود این هتل را در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار داده است. از جمله امکانات هتل باران سبز می توان به رستوران شیک با سرو غذاهای متنوع، فروشگاه، کافی شاپ، زمین بازی کودکان و پرسنلی مجرب اشاره کرد.

هتل باران سبز کلاردشت روی نقشه

آدرس: مازندران، کلاردشت، کیلومتر ۳ جاده عباس آباد، ارتفاعات جنوبی طویدره.

فاصله هتل باران سبز کلاردشت تا مراکز مهم شهر

فاصله تا طویدره: ۱.۳ کیلومتر

فاصله تا تلوچال: ۴.۳ کیلومتر

فاصله تا ترمینال: ۸.۴ کیلومتر

هتل توکل

هتل آپارتمان توکل هتل توکل هتل توکل کلاردشت هتل اپارتمان توکل کلاردشت

هتل ۳ ستاره توکل در منطقه بسیار خوش آب و هوایی در کلاردشت قرار گرفته. از یک طرف نمای کوه و از یک طرف نمای جنگل‌های سرسبز شمال، هتل توکل را به یکی از بهترین هتل های کلاردشت تبدیل می‌کند. هتل توکل، هتلی نوساز با سوئیت‌هایی یک خوابه و دو خوابه بزرگ و بسیار راحت است. این سوئیت‌ها مجهز به آشپزخانه نیز هستند و با ایستادن در تراس آن‌ها چشم انداز جنگل‌های سبز شمال پیش رویتان است. فضای سبز بیرون هتل نیز جان می‌دهد برای پیاده روی. هتل، با داشتن سالن کنفرانس برای آن‌هایی که به قصد کار و تجارت به کلاردشت سفر کرده‌اند نیز مناسب است. از این‌ها گذشته هتل با برگزاری مراسم عقد و عروسی، خاطرات خوشی را در ذهن مهمانانش به یادگار گذشته است. داشتن فروشگاه، صرافی، پارکینگ و تاکسی سرویس از جمله امکانات هتل توکل است.

هتل توکل کلاردشت روی نقشه

آدرس: مازندران، کلاردشت، خیابان امام، جنب بیمارستان کلاردشت، طبقه فوقانی فروشگاه لیواز.

هتل پارسیان

هتل پارسیان کلاردشت هتل های کلاردشت هتل پارسیان هتل کلاردشت

هتل سه ستاره تاپ پارسیان در ناحیه ای خوش آب و هوا در محیطی آرام و دلنواز در شهر کلاردشت مازندران بنا شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های کلاردشت است که دارای ویلاهای شیک و تمیز با امکانات کامل رفاهی به دور از ازدحام شهر می باشد و به همین دلیل محلی مناسب برای تمدد اعصاب و به دست آوردن آرامش می باشد. وجود نهر مصنوعی و پلکان داخل نهر دورتادور هتل نمایی زیبا به آن بخشیده و صدای دلنواز نهر هنگامی که مملو از آب است به میهمانان آرامشی وصف نشدنی می دهد. مناظر دیدنی اطراف هتل نیز بسیار فراوان هستند و هر بیننده ای را مجذوب خود می کنند.

هتل پارسیان کلاردشت روی نقشه

آدرس: مازندران، کلاردشت، نرسیده به حسن کیف، جنب شهرک نگین.

هتل آپارتمان تخت جمشید

هتل تخت جمشید کلاردشتهتل تخت جمشیدهتل تخت جمشیدهتل کلاردشت

هتل آپارتمان دو ستاره تخت جمشید، یکی از بهترین اقامتگاه های کلاردشت است. آپارتمان‌های این هتل آپارتمان بسیار شیک و تمیز هستند و با دکوراسیونی مدرن چیده شده اند. پنجره های اتاق های هتل آپارتمان تخت جمشید رو به منظره بی نظیری از کوه های البرز و جنگل باز می شوند. رستوران این هتل غذاهایی تازه و خوشمزه سرو می کند، اما مسافرانی که دوست داشته باشند خودشان آشپزی کنند می توانند از آشپزخانه مجهز اتاقشان استفاده کنند. از این هتل آپارتمان با حدود نیم ساعت رانندگی می توانید به آبشار آکاپل برسید. روستای زیبای رودبارک هم فاصله بسیار کمی با این هتل دارد. مسافران برای زمان‌های استراحت می توانند از استخر و سونا یا کافی شاپ هتل استفاده کنند. هتل آپارتمان تخت جمشید با ارائه امکاناتی مانند رستوران، اینترنت لابی و پارکینگ اقامت خوبی را برای مسافران کلاردشت فراهم می کند.

هتل آپارتمان تخت جمشید کلاردشت روی نقشه

آدرس: مازندران، کلاردشت، انتهای بلوار پاسداران، خیابان اجابیت.

متل پانیذ

متل پانیذ متل پانیذ کلاردشت متل کلاردشت متل پانیذ

واحدهای اقامتی این هتل دارای آشپرخانه ای مجهز است. از جذابیت‌های این هتل منظره و منطقه دنج و زیبایی است که هتل در آن واقع شده است، گفتنی است که این هتل دارای پرسنلی مهمان نواز و خوش برخورد است و دارای محیطی آرام است.

متل پانیذ کلاردشت روی نقشه

آدرس: مازندران، کلاردشت، بلوار پاسداران، خیابان اجابیت.

هتل آپارتمان پارسا

هتل آپارتمان پارسا هتل های کلاردشت هتل پارسا هتل پارسا کلاردشت

هتل‌آپارتمان پارسا از هتل‌ های کلاردشت در استان مازندران و ۴۸ کیلومتری شهر چالوس است. ازنظر موقعیت جغرافیایی، باکمی رانندگی تا جاذبه‌های گردشگری مثل روستای کردیچال ۹ دقیقه، مجتمع تفریحی باغ چمن و کاخ اجابیت حدود ۲۴ دقیقه، دریاچه ولشت ۴۵ دقیقه، سیاه‌بیشه، روستای هریجان، علم‌کوه و سنگ سماور کمی بیش از ۱ ساعت فاصله‌دارید. اگر هوس خرید کردید، می‌توانید از فروشگاه رفاه کلاردشت استفاده کنید. اگر هم به فکر جایی برای صرف غذا هستید، می‌توانید از رستوران‌های آرش، اسماعیل آشپز و خلیفه که با ماشین حدود ۱۰ دقیقه تا محل اقامتتان فاصله‌دارند استفاده کنید. هتل‌آپارتمان پارسا سال ۱۳۹۶ ساخته شده و با ۱۳ واحد اقامتی پذیرای میهمانان گرامی است.

آدرس: مازندران، کلاردشت، روبه روی نیروگاه برق، ابتدای جاده طبرسو.

هتل مارال

هتل مارال کلاردشت هتل های کلاردشت هتل مارال هتل مارال کلاردشت

هتل سه ستاره مارال در کنار خیابان اصلی واقع گردیده است. در سال ۱۳۸۴ ساخته شد و در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت . این هتل نزدیک به جنگل زیبای مازیچال در فاصله ی ۳ کیلومتری با چشم اندازهای متنوع، جاده جنگلی عباس آباد بطول ۲۳ کیلومتر دارای آبشارهای طبیعی و مناظر زیبا می باشد .

هتل مارال کلاردشت روی نقشه

آدرس: مازندرانف کلاردشت، منطقه ولبال، بلوار پاسداران، رو به روی دادگستری.

هتل باغ چمن

باغ چمن هتل باغ چمن کلاردشت هتل باغ چمن هتل باغ چمن کلاردشت

هتل باغ چمن واقع در بهترین و زیباترین نقطه از جنگل های کلادرشت در دل کوه های شمال، با قدمتی ۴۰ ساله ، یکی از معوف ترین هتل های کلاردشت است.

هتل باغ چمن دارای فضای سیز به وسعت ۱۰ هکتار می باشد.که این ویژگی سبب شده که اکثر مهمان های دائمی هتل مراسم عروسی و جشن تولد هایشان را با رسم و رسومات خاص در این هتل برگزار می کنند ، که باید دید.

باغ چمن به علت اینکه در دل جنگل قرار دارد نیاز به سیستم خنک کننده ندارد. حتی گاهی اوقات در وسط تابستان هم از سیستم های گرمایشی استفاده می شود.مدیریت مجموعه باغ چمن کلادرشت شما را به اقامتی خاطره انگیز و آرام در طبیعتی سبز و زیبا دعوت می کند.

باغ چمن دارای ۷ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه ، ۲  ویلای ۱ خوابه و  ۸ ویلای ۲ خوابه و ۳ واحد ویلای دو نفره می باشد .   ویلا ها دارای امکاناتی نظیر : آشپزخانه مجهز به یخچال و فریزر ، اجاق گاز و   ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تلویزیون می باشد. و نیز قابلیت استفاده از ماهواره را دارد.

هتل باغ چمن کلاردشت روی نقشه

آدرس: مازندران، کلاردشت، رودبارک، جنب پارک شهرداری.

اقامتی بی دردسر و مطمئن در کلاردشت

تعداد هتل ها و اقامتگاه های کلاردشت زیاد نیس، اما کم هم نیستند اقامتگاه های مناسبی که مسافران بتانند در طول سفرشان با خیال راحت به آن ها مراجعه کنند. در کلاردشت علاوه بر هتل، هتل آپارتمان، متل، اقامتگاه بوم گردی و انواع ویلاهای اجاره‌ ای وجود دارند که کار را برای مسافران راحت می‌کنند و خیال آن ها را از بابت اقامت، راحت. برای اینکه بتوانید همه اقامتگاه های موجود در کلاردشت را ببینید و از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید، می‌توانید سری به صفحه رزرو و اجاره اقامتگاه در کلاردشت بزنید و سپس از میان گزینه های موجود، مناسب ترینشان را انتخاب کنید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *