آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو هتل در کلاردشت

9 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

راهنمای رزرو هتل در کلاردشت

کلاردشت یکی از شهرهای ییلاقی در غرب مازندارن است. فاصله کم آن با پایتخت این شهر را به یکی از مقاصد محبوب تهرانی ها تبدیل کرده است. فاصله ۴۸ کیلومتری کلاردشت از چالوس بهترین فرصت است تا از هر دو شهر زیبای این منطقه دیدن کنید. دور بودن این شهر از دریا و شرجی نبودن هوایش، این منطقه را به یکی از بهترین مکان ها برای سفرهای تابستانه تبدیل کرده است. این شهر به قدری زیباست مطمئنا از سفر به کلاردشت پشیمان نخواهید شد. در‌ صورتی که انتظار دیدن دریا دارید، بهتر است بدانید کلاردشت ساحل ندارد اما آن‌قدر نقاط دیدنی در آن موجود است که احتمالا دیگر دلتنگ دریا نخواهید شد ضمن اینکه فاصله‌اش تا ساحل خزر از سمت جاده مرزن‌ آباد یا از مسیر جاده جنگلی عباس ‌آباد حدود سی‌ تا چهل ‌و پنج دقیقه بیشتر نیست. بیشتر قسمت‌های کلاردشت سرسبز و پوشیده از گیاهان و درختان مختلفی است. پوشش گیاهی این منطقه شامل جنگل‌های انبوه در ارتفاعات و باغ‌ها و زمین‌های زراعتی در دامنه‌ها می‌شود.

اقامت در کلاردشت

با توجه به محبوبیت کلاردشت به عنوان یک شهر توریستی، انواع متعددی از اماکن اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، متل و .. در این شهر وجود دارد. اگر اهل اقامت در هتل نیستید امکان اجاره ویلا و سوئیت در کلاردشت و اقامت در اقامتگاه های بوم گردی کلاردشت هم برایتان وجود دارد.

رزرو هتل در کلاردشت

کلاردشت هتل پنج ستاره و لوکس ندارد. هتل‌های سه‌ ستاره کلاردشت همه جزو دسته هتل های با قیمت مناسب قرار می‌گیرند. بیشتر این هتل‌ها، مجموعه‌ای از ویلا و سوییت‌های تمیز و شیک با امکانات قابل قبول مثل رستوران و کافی شاپ‌های سرباز و سرپوشیده هستند. هتل باران سبز کلاردشت که تقریبا یک سر و گردن از بقیه بالاتر است، سوپرمارکت، زمین بازی مخصوص کودکان و رستوران‌های متنوع‌تری نسبت به هتل‌های دیگر دارد. هتل‌های ارزان قیمت به تمیزی و شیکی سایر هتل‌ها نیستند  اما برای کسانی که قصد سفرهای کم‌خرج با حداقل هزینه را دارند، گزینه‌های مناسبی هستند. می‌توان با صرف‌نظر کردن از برخی امکانات، یا همراه داشتن برخی لوازم مورد نیاز سفر، بدون هیچ مشکلی در این هتل‌ها اقامت کرد.

قیمت هتل های کلاردشت

هتل ها و هتل آپارتمان های این شهر، به طور کلی از قیمت معقولی نسبت به سایر شهرها برخوردارند. ضمن اینکه امکانات آن‌ها هم متناسب با قیمت به نظر می رسد. البته نباید از نظر دور داشت که موکول کردن رزرو هتل در مقصدهای محبوبی مانند کلاردشت به لحظات پایانی، ممکن است باعث شود تا شما مجبور شوید اتاق مورد نظر خود را با قیمت بیشتری رزرو کنید. به طور متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل های کلاردشت از شبی 750 هزار تومان تا شبی 2 میلیون تومان متغیر است.

مزایای رزرو هتل در کلاردشت با لیدوماتریپ

لیدوماتریپ فهرست کاملی از هتل های کلاردشت را با اطلاعات کامل پیش روی شما قرار می دهد. به این ترتیب امکان مقایسه بهترین هتل‌های نور از نظر قیمت، موقعیت جغرافیایی، و امکانات برای شما وجود دارد تا بدون دردسر هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. علاوه بر آن، نظرات مسافران قبلی هتل‌ها به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کند. تیم پشتیبانی لیدوما سعی می‌کند در صورت هر مشکلی در مراحل رزرو آنلاین، آن را در اسرع وقت رفع و حل کند. امکان لغو، کنسلی و یا تغییر تاریخ رزرو هم برای شما وجود دارد.

نکات مهم هنگام رزرو هتل در کلاردشت

·        قبل از رزرو حتما تصمیم بگیرید که در کدام نقطه از شهر می خواهید ساکن شوید.

·        توجه داشته باشید که برای رزرو هتل در کلاردشت نباید دیر اقدام کنید. به خصوص در ایام اوایل بهار و نوروز. در این ایام تعداد مسافران زیاد است و هتل ها خیلی زود پر می‌شوند. اگر هم اتاقی خالی بماند با قیمت های بسیار بالا اجاره داده می شود.

·        اگر پس از انجام رزرو قصد کنسل کردن داشته باشید، بسته به اینکه چه زمانی برای درخواست کنسلی اقدام کنید، مطابق قوانین سایت و هتل کنسلی انجام خواهد شد.

·        برای رزرو هتل در کلاردشت حتما به نظرات مسافرانی که قبلا در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند، توجه کنید.