بهترین هتل های چالوس

بهترین هتل های چالوس

چالوس به عنوان یکی از شهرهای محبوب مازندران همیشه جزو توریستی‌ترین مناطق کشور به شمار می‌رود و هر سال گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. مسافرانی که شمال کشور را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند با اقامت در بهترین هتل‌های چالوس می‌توانند سفری خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی داشته باشند. اگر شما هم قصد سفر به چالوس را دارید و نگران اقامتتان در این شهر زیبا هستید، تا پایان این مطلب با وبلاگ لیدوما همراه باشید تا بهترین هتل های چالوس برای اقامت را بشناسید.

چالوس گردی و اقامت دلنشین

چالوس گردی

اگر اهل سفر و طبیعت‌گردی هستید، امکان ندارد تا این لحظه از جاذبه‌های طبیعی این شهر چیزی نشنیده باشید. علاوه‌بر مراکز تفریحی مانند شهرک توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی فین، ساحل رادیو دریا، ساحل سیترا و… چالوس بناهایی تاریخی دارد که در بیشتر آن‌ها کاربری عمومی و خدماتی دیده می‌شود؛ مانند کاخ چای خوران، کاخ ملکه مادر و هتل بنیاد پهلوی.

در شهر چالوس هتل‌های رده ‌بندی شده مناسبی ساخته‌اند که با فراهم‌آوردن امکانات مختلف سعی در جلب رضایت مراجعه کنندگان دارند. بیشتر هتل های چالوس به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مسافران در زمان اقامت در این هتل‌ها از مناظر زیبا و طبیعی شهر نیز بهره ببرند. یکی از نکاتی که قبل از سفر به چالوس باید به آن توجه کنید، رزرو آنلاین هتل در چالوس به ‌ویژه در روزهای تعطیل است. لیدوماتریپ این امکان را برای شما فراهم آورده است.

لیست بهترین هتل های چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت سابق) چالوس

هتل های چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر در سال ۱۳۵۴ به بهره‌برداری رسید. ساختمان این هتل متشکل از دو بال شرقی و بال غربی می‌باشد. آخرین بازسازی هتل پارسیان آزادی چالوس، زمستان سال ۱۳۹۵ در بخش بال غربی انجام شد. این هتل دارای ۱۶۴ باب اتاق می‌باشد، که اتاق‌ها در طبقات اول تا پنجم پراکنده شده‌اند. هتل آزادی چالوس توسط گروه هتل‌های هایت ساخته شد و به همین دلیل با نام‌های هتل هایت خزر و هتل هایت چالوس نیز شناخته می‌شود.

پس از انقلاب اسلامی، این هتل به مجموعه هتل‌های پارسیان پیوست و به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد. از امکانات و امتیازات این هتل می‌توان مشرف بودن به دریا و جنگل، دسترسی آسان به چالوس و نمک آبرود، داشتن همزمان چشم‌ انداز دریا و جنگل، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی شامل قایق موتوری، چتر پاراسل، جت اسکی، سالن کنفرانس، خشکشویی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، ۳ رستوران با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره نام برد.

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، مقابل تله کابین نمک آبرود

هتل ونوس پلاس چالوس

بهترین هتل های چالوس

هتل لوکس پنج ستاره ونوس پلاس در میان جنگل های شمال در فاصله ۱۰۰ متری از شهرک رویایی و تفریحی نمک آبرود با آب و هوایی مطبوع و دلنشین بنا شده است. این هتل از تابستان سال ۱۳۹۶ با بنایی شیک و مدرن در ۱۳ طبقه با ۱۳۶ واحد اقامتی مجلل با نمایی بی نظیر و زیبا از کوه و جنگل و مجهز به کلیه امکانات رفاهی به روز دنیا آغاز به کار نموده است. چشم اندازهای زیبای جنگل و قدم زدن در هوای مه آلود در فضای سبز هتل هر مسافری را مجذوب خود کرده و هر بیننده ای را متحیر می کند. نزدیکی به مرتفع ترین تله کابین کشور نیز از دیگر مزیت های این هتل به شمار می رود.

هتل ونوس پلاس با ارائه امکاناتی نظیر فضای سبز جذاب و سرسبز، سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت،پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ در محیطی دنج، روم سرویس و کارکنانی مجرب و صبور آماده پذیرایی از مسافران خطه شمال می باشد.

هتل ونوس پلاس چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار

هتل کاخ امیران چالوس

اقامتگاه های چالوس

هتل کاخ امیران چالوس هتلی ۴ ستاره و نوساز در بین هتل‌های شهر چالوس به‌ شمار می‌رود که در جاده زوات قرار گرفته. هتل در سال ۱۳۹۸ با تعداد ۵۷ اتاق در ۲ ساختمان و در دو طبقه آغاز به کار کرد. هتل کاخ امیران چالوس دارای تیپ اتاق‌های یک، دو، سه تخته و سوئیت چهار نفره است.

هتل کاخ امیران چالوس روی نقشه

آدرس: ابتدای کمربندی چالوس به رامسر، جاده زوات، خیابان کاخ مادر

هتل ملک چالوس

اقامت در چالوس

هتل سه ستاره ملک چالوس در سال ۱۳۴۵ در منطقه ای سرسبز و دلنشین بین شهرهای چالوس و نوشهر افتتاح شده است. این هتل در ۲ طبقه دارای ۴۳ باب فضای اقامتی با امکانات مناسب می باشد. فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا ساحل دریای خزر، دسترسی آسان به مرکز شهر، مراکز دیدنی و خرید، فاصله نزدیک به فرودگاه و برخورداری از چشم انداز زیبا، نظر بسیاری از مسافران شمال کشور را به این هتل جلب کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر روباز، رستوران، پارکینگ، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، فضای سبز و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل ملک چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، انتهای بلوار چالوس به نوشهر، روبه روی قنادی بهار نارنج

هتل نارین چالوس

هتل های چالوس

هتل ساحلی نارین دارای فضاهای تفریحی همچون آلاچیق های گرم، سالن بیلیارد مشرف به دریا، کافی شاپ حرفه ای، چای خانه سنتی و رستوران که همگی در ساحل اختصاصی نارین آماده سرویس دهی می‌باشند. هتل ساحلی نارین در منطقه ای قرار گرفته که علاوه بر استفاده مستقیم از مناظر و چشم انداز های ساحل از طلوع و غروب خورشید نیز بهره می‌برند. مهم تر از هر چیز این است که در این هتل که یکی از بهترین هتل های چالوس محسوب می‌شود، تمامی مسافران در تمامی لحظات اقامتشان سر گرمی های متنوع دارند. لازم به ذکر است که بدانید دسترسی به اماکن دیدنی و تفریحی مانند نمک آبرود، سد زوات، کندلوس، جاده دیدنی عباس آباد و… از هتل نارین بسیار آسان بوده و فاصله تا دریا حدودا ۶۰ متر می‌باشد.

هتل نارین چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، دو کیلومتری نمک آبرود

هتل جهانگردی چالوس

بهترین هتل های چالوس

این مجتمع با دارا بودن ۳۴ باب ویلا، کلبه، کومه و سوئیت آماده سرویس دهی می باشد. همچنین مهمانان گرامی می توانند با رزرو هتل و استفاده از امکانات و خدمات آن در طول مدت اقامت، لحظاتی آرام و به یادماندنی را سپری کنند.

هتل جهانگردی چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، کیلومتر ۵ جاده کندوان

هتل کوروش چالوس

بهترین هتل های چالوس

این هتل ۳ ستاره چالوس در فضای سرسبز و زیبای شمال ایران با قدمتی بیش از سه دهه قرار دارد و یکی از بهترین هتل های چالوس به شمار می‌رود. این هتل مجددا در سال ۱۳۹۱ بازسازی و مجهز به کلیه امکانات رفاهی شده است. هتل کوروش با ارائه امکانات متنوعی نظیر سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، رستوران با فضای زیبا و سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی، کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع همراه با کادری مجرب و آزموده آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد.

هتل کوروش چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، کیلومتر ۵ بلوار چالوس به نوشهر

هتل آپارتمان چالوس

هتل آپارتمان کوشال

هتل های چالوس

هتل آپارتمان سه ستاره کوشال چالوس در ۲۰۰ متری ساحل فرج آباد واقع شده است. این هتل در ۵۰۰۰ متر زمین دارای ۶۸ واحد در چهار بلوک مجزا با نمای جنگل و دریا می باشد که هر بلوک دارای ۱۷ واحد در ۴طبقه مجهز به کلیه امکانات رفاهی می باشد. قرار گرفتن در ۲۰۰ متری ساحل و نزدیکی به بازار و مراکز تفریحی و تجاری از ویژگی های خوب این هتل می باشد. هتل آپارتمان کوشال با بهره گیری از کادری مجرب و آزموده و با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است.

هتل آپارتمان کوشال چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، میدان نماز، ساحل فرج آباد

هتل آپارتمان فلامینگو چالوس

هتل آپارتمان های چالوس

هتل آپارتمان فلامینگو چالوس در سال ۱۳۹۶ افتتاج گردیده است. از مزایای این هتل آپارتمان چالوس می‌توان به دسترسی آسان به دریای زیبای خزر و مراکز گردشگری از جمله کاخ چای خوران، مرکز خرید ایران کتان اشاره نمود. هتل آپارتمان فلامینگو در ۷ طبقه و ۲۰ واحد آپارتمانی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شماست.

هتل آپارتمان فلامینگو چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، انتهای خیابان راه دریا، سمت راست به سمت فرج آباد، سه راه موج

هتل آپارتمان سمنگان چالوس

هتل های چالوس

هتل آپارتمان سمنگان چالوس در سال ۱۳۹۳ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۸ بازسازی انجام داده است. این هتل در ۶ طبقه و ۱۹ باب اتاق در نزدیکی دریا واقع گردیده که دارای چشم اندازی زیبایی از دریا و شالیزار می‌باشد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز توریستی و تفریحی از جمله شهرک توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی فین، کاخ چای خوران، مرکز خرید ایران کتان اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده یکی از بهترین هتل های چالوس بوده که با افتخار آماده میزبانی از مسافران می‌باشد.

هتل آپارتمان سمنگان چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، خیابان خط هشت (خیابان ساحل آرام)، انتهای خیابان خط هشت، کوی بهار(کوچه شالیزار)

هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس

هتل آپارتمان های چالوس

هتل آپارتمان کاسنیک ولشت در کیلومتر ۲۰ جاده تهران چالوس ، ۵ کیلومتر بعد از مرزن آباد و دهکده ییلاقی سنار قرار گرفته. آنچه هتل کاسنیک ولشت را به یکی از بهترین هتل های چالوس تبدیل می‌کند، طبیعت بکر اطراف آن است. اطراف هتل جنگل‌های سرو انبوهی وجود دارد با کوه‌های سربه فلک کشیده که آب و هوایی مطبوع را رقم زده است. هتل کاسنیک ولشت همانطور که از نام آن پیداست به دریاچه ولشت هم بسیار نزدیک است. هتلی که دارای ۱۳ سوئیت سه نفره و آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه است و امکاناتی نظیر سفره خانه سنتی دارد. رستوران شاهو در فاصله ۹ کیلومتری این هتل قرار دارد و تا پارک فین چالوس یک ساعت راه است.

هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس روی نقشه

آدرس: چالوس، ۵ کیلومتر بعد از مرزن آباد، دریاچه ولشت، کیلومتر ۸ دهکده ییلاقی سنار

چگونه در چالوس هتل رزرو کنیم؟

برای رزرو بهترین هتل های ساحلی چالوس، از هتل آزادی خزر ۵ ستاره گرفته تا هتل ساحلی نارین ۲ ستاره لیدوماتریپ در خدمت شماست. اگر به دنبال رزرو هتل به شکل ساده، سریع و مقرون به صرفه در بهترین و مجلل ترین و یا اقتصادی ترین گزینه ها هستید، با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از پشتیبانان لیدوما راهنمایی بگیرید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *