آواتار
لوگو

انتخاب تاریخ

تعداد نفرات
رزرو آنی
فیلترها

رزرو هتل در چالوس

7 اقامتگاه
پربازدید ترین
رزرو تلفنی

راهنمای رزرو هتل در چالوس

چالوس بی‌نظیر، همیشه مقصد سفر است. نام این شهر در گذشته سالوس یا شالوس بوده که امروزه به چالوس معروف شده است. شهری توریستی در استان مازندران که مسافران و گردشگران بسیاری را در قالب تور شمال به سوی خود می‌کشاند. شالیکاری، گله داری و دامداری را باید از مشاغل مردم چالوس دانست و کاشت و برداشت برنج را به عنوان منبع مهم درآمد آنها در نظر گرفت. یکی از دیدنی‌های جذاب این شهر که مسافران آن را در برنامه گشتی خود قرار می‌دهند، شهرک توریستی نمک آبرود است که با وجود امکانات تفریحی بسیار، پر طرفدار به نظر می‌رسد. در این شهرک توریستی امکانات متنوعی وجود دارد که سلیقه‌ها و سنین مختلف را راضی می‌کنند. از تله کابین این مجموعه گرفته تا سورتمه، کارتینگ، پینت بال، شهربازی، فروشگاه های متنوع، اتاق فرار، رستوران ها و .... نیز فرصت‌های خوبی را برای خوشگذرانی در اختیار مسافران می‌گذارند.

البته در کنار این مجموعه گردشگری، رفتن میان طبیعت سرسبز چالوس همچون پارک جنگلی فین را نباید فراموش کرد. اینجا علاوه بر درختان انبوده و سر به فلک کشیده‌ای که دارد، امکاناتی کم‌نطیری  همچون آلاچیق، کلبه، محل نصب چادر، رستوران و مغازه‌، میز و نیمکت، محوطه بازی کودکان و ... از پارک جنگلی فین یک تفرجگاه مناسب می‌سازد.

اقامت در چالوس

به هر کدام از شهرهای ایران که سفر میکنید مهمترین بخشی که قبل از شروع مسافرت باید به آن توجه نمود محل اقامت شما است. خوشبختانه در طول چند سال اخیر در بیشتر مناطق ایران هتل هایی مختلف که هر کدام دارای قیمتهای متفاوتی است بنا شده است. در شهرستان چالوس هم در همان ابتدای ورود به شهر با گزینه های مختلفی مانند اجاره ویلا و سوئیت در چالوس و .. مواجه می شوید ولی در این بین برخی از افراد اقامت در هتل را به ویلا ترجیح داده و تمایل دارند که چند روز مسافرت خود را در هتل های چالوس بگذرانند.

رزرو هتل در چالوس

رزرو هتل همچنان اولین و مطمئن ترین گزینه برای اقامت ات. در چالوس هتل 4 و 5 ستاره و هتل آپارتمان‌های با کیفیتی برای اقامت مسافران در این شهر قرار دارد. هتل های 4 و 5 ستاره چالوس مانند هتل پارسیان آزادی خزر چالوس، هتل ونوس پلاس چالوس و هتل کاخ امیران چالوس را می‌توان از جمله بهترین اقامتگاه‌های این شهر دانست؛ چراکه از خدمات و امکانات باکیفیت و مناسبی برخوردارند.

قیمت هتل های چالوس

هزینه اقامت در هتل های چالوس در ایام مختلف سال یکسان نبوده و به عوامل متعددی همچون: ستاره هتل، سطح کیفیت امکانات هتل، شرایط آب و هوایی، مدت زمان اقامت، میزان تقاضا، مناسبت‌ها و تعطیلات و غیره بستگی دارد. به طور متوسط می توان گفت هزینه یک شب اقامت در هتل های چالوس از شبی 200 هزار تومان شروع می شود.

مزایای رزرو هتل در چالوس با لیدوماتریپ

در صورت تمایل برای رزرو هتل های چالوس از لیدوماتریپ باید بدانید که این کار کاملا راحت و آسوده انجام می‌شود؛ مسافران قادرند حتی با جستجوی نام خیابان یا محله هتل مناسب خود را پیدا کرده و آن را رزرو نمایند. لیدوماتریپ ازجمله بهترین مراجع در حوزه رزرواسیون هتل بوده و خدمات متعددی مانند پشتیبانی 24 ساعته، امکان لغو و کنسلی، دسترسی به نظرات مسافران قبلی و... دارد.

نکات مهم هنگام رزرو هتل در چالوس

·        قبل از رزرو هتل اطلاعات و قوانین مربوط به هر هتل را با دقت مطالعه کنید.

·        فراموش نکنید که زمان درستی را برای رزرو هتل خود انتخاب کنید تا با تکمیل ظرفیت مواجه نشوید.

·        برای رزرو هتل ارزان چالوس و هتل آپارتمان های چالوس در زمانی که هم آب و هوا خوب باشد و هم قیمت هتل های چالوس در سطح ارزانی قرار بگیرند، فصل زمستان را انتخاب کنید. چالوس در فصل زمستان با این که سرد است اما با این حال، بسیار زیباست و حال و هوای خوبی برای سفر و رزرو هتل در چالوس دارد.

·        اگر قرار است که مدت نسبتا زیادی را در چالوس بگذرانید؛ پیشنهاد می‌کنیم رزرو هتل آپارتمان های چالوس را به جای رزرو هتل چالوس انجام دهید. با این کار، می‌توانید تا با توجه به شرایط خود، از امکانات بیشتری در زمینه خدمات و تجهیزات اقامت در هتل های چالوس برخوردار شوید.

·        برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر می توانید از نظرات سایر کاربران نیز استفاده کنید