بهترین هتل های قشم

قشم از آن دسته مقاصدی است که خیلی ها دوست دارند جنس زندگی مردم محلیش را از نزدیک لمس کنند و با آن آشنا شوند. از آن جایی هم که این جزیره مردم بسیار صمیمی و مهمان نوازی دارد و با وجود اطمینان از این که در خانه ی همه ی قشمی ها باز است اما با این حال در این جزیره اقامتگاه های بسیار زیادی وجود دارد که خیلی از آن ها را می توان به عنوان بهترین هتل های قشم به شما معرفی کرد.  ما در این مقاله لیدوما تعدادی از این بهترین هتل ها را معرفی کرده‌ایم. برای آشنایی با این هتل ها تا پایان با ما همراه باشید.

اقامتی دلنشین در جزیره قشم

اقامت در قشم

هر کسی که قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کند قطعا این انتظار را دارد که بهترین ها را در خدمت خود داشته باشد تا بتواند خاطره ی خوبی را از این سفر برای خود بسازد. رزرو هتل خوب یکی از عوامل مهمی است که باعث می شود در این سفر به شما خوش بگذرد.

اجاره روزانه خانه در قشم

لیست بهترین هتل های قشم

هتل مارینا ۱

هتل های قشم هتل مارینا1 هتل مارینا قشم مارینا1 قشم

هتل سه ستاره مارینا ۱ یکی از هتل های گروه مارینا قشم می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل در ۲ طبقه بنا و دارای ۸۰ باب اتاق با کلاس A و B با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد و دسترسی مناسبی به ساحل و دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم دارد.

هتل مارینا ۱، یکی از هتل های قشم روی نقشه

آدرس: قشم، ضلع جنوبی میدان علم و صنعت

فاصله هتل مارینا۱ با مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل مارینا۱ تا ساحل: ۴ دقیقه با ماشین

رزرو آنلاین بلیط هواپیما

هتل آرام

هتل آرام قشم هتل آرام هتل های قشم هتل آرام قشم

هتل آرام قشم در نزدیکی بلوار ولیعصر جزیره قشم واقع شده است. ساخت این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۸۷ به پایان رسید و در سال ۱۳۹۷ آخرین بازسازی آن انجام شد. در حال حاضر با تعداد ۲۳ اتاق و در چهار طبقه، مسافران جزیره قشم را پذیرش می‌کند. همچنین رستوران هتل منوی غذای ایرانی را ارائه می‌دهد و گزینه‌ای قابل دسترس برای صرف غذا می‌باشد.

هتل آرام قشم روی نقشه

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان.

فاصله هتل آرام تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل آرام تا ساحل: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آرام تا قلعه پرتغالی ها: ۵ دقیقه

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم هتل هانی هتل های قشم هتل هانی قشم

هتل هانی قشم در بلوار آزادی و در نزدیک مرکز شهر قشم قرار گرفته و گزینه اقامتی خوبی در بین هتل‌های قشم محسوب می‌شود. این هتل ۴ ستاره با تعداد ۶۰ اتاق و سوئیت در ساختمان ۳ طبقه‌اش از مسافران و گردشگران قشم پذیرایی می‌کند. از اتاق‌ها و سوئیت‌های ۲، ۳ و ۴ تخته در هتل قابل رزرو هستند. از امکانات و خدمات هتل هانی قشم می‌توان به کافی‌شاپ، روم سرویس، خدمات خانه‌داری و گشت اشاره کرد. پرسنل و کارکنان خوش‌روی هتل تلاش می‌کنند تا اقامت خوشی را در سفر به قشم سپری کنید.

هتل هانی قشم روی نقشه

آدرس: قشم، بلوار آزادی، نبشق لقمان ۱۱.

فاصله هتل هانی تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل هانی تا ساحل قشم: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هانی با قلعه پرتغالی ها: ۱۰ دقیقه با ماشین

رزرو هتل و هتل آپارتمان در قشم

هتل فولتون

هتل فولتون قشم هتل فولتون هتل های قشم هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون قشم از بزرگراه خلیج فارس قابل دسترسی می‌باشد و در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته است. ساخت هتل در سال ۱۳۹۴ به پایان رسید و در سال ۱۳۹۸ آخرین بازسازی خود را به سرانجام رساند. این بوتیک هتل با ۲۰ اتاق، ۶ سوئیت، ۲ ویلا، و ۲ آپارتمان از مسافران جزیره قشم پذیرایی می‌کند.

متفاوت بودن بوتیک هتل و محوطه زیبای آن، قرار گرفتن آن در منطقه حوضچه هامون، نزدیکی به ساحل و تفریحات آبی و باغ گیاه‌شناسی، همگی از مزایای اقامت در بوتیک هتل فولتون قشم به‌شمار می‌روند. رستوران هتل با ارائه غذاهای ایرانی، انتخابی خوب برای صرف غذا می‌باشد. کافی‌شاپ فضای باز و چایخانه سنتی، مکانی دنج را در هوای معتدل جزیره برای صرف یک نوشیدنی برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل فولتون قشم روی نقشه

آدرس: قشم، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون.

فاصله هتل فولتون از مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل فولتون از پارک هامون: ۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل فولتون از باغ گیاه شناسی: ۱۰ دقیقه با ماشین

هتل دیانا پلاس

هتل دیاناپلاس قشم دیانا پلاس هتل دیانا پلاس هتل دیانا پلاس قشم

هتل دیانا پلاس قشم در نزدیکی میدان شهدا و خیابان رسالت قرار گرفته است و از گزینه‌های اقتصادی در میان هتل‌های جزیره قشم به‌شمار می‌رود. ساخت هتل در سال ۱۳۹۳ به پایان رسید و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۸ صورت گرفت. در حال حاضر، این هتل ۲ ستاره، با تعداد ۲۴ اتاق در چهار طبقه، میزبان مسافران جزیره می‌باشد.

هتل دیانا پلاس قشم روی نقشه

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، میدان شهدا.

فاصله هتل دیانا پلاس تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل دیانا پلاس تا ساحل قشم: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل دیانا پلاس تا قلعه پرتغالی ها: ۵ دقیقه با ماشین

هتل آرکا

هتل آرکا قشم هتل آرکا هتل های قشم هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم در گروه نوسازترین هتل‌های جزیره قشم قرار می‌گیرد. این هتل ۳ ستاره که در مرکز شهر قرار دارد، با تعداد ۲۱ واحد اقامتی و در چهار طبقه، در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است. از مزایای اصلی هتل می‌توان به اتاق‌هایی تمیز و راحت، که برخی از آنان دید به دریا دارند اشاره کرد. کافی‌شاپ ۲۴ ساعته هتل نیز برای استراحت گزینه‌ای راحت و نزدیک به شماست.

هتل آرکا قشم روی نقشه

آدرس: قشم، میدان جهاد، بلوار صیادان

فاصله هتل آرکا تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل آرکا تا ساحل قشم: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آرکا تا قلعه پرتغالی ها: ۵ دقیقه با ماشین

هتل امیر

هتل امیر قشم هتل امیر هتل های قشم بهترین هتل های قشم

هتل امیر قشم در شهرک سام و زال، در اطراف مرکز شهر، قرار دارد و گزینه‌ای اقتصادی در میان هتل‌های جزیره قشم محسوب می‌شود. این هتل ۲ ستاره نوساز می‌باشد و در سال ۱۳۹۷ با ۲۴ اتاق و در پنج طبقه تاسیس شده است. لابی و اتاق‌ها با هدف انتقال راحتی و آرامش به مهمانان طراحی شده‌اند و می‌توانید در اتاق دو، سه، و یا چهار تخته اقامت داشته باشید. فضای سبز هتل امیر قشم، برای صرف یک نوشیدنی در مکانی دنج گزینه‌ای عالی به‌نظر میاید و به جهت صرف غذا می‌توانید به رستوران ایرانی هتل هم سر بزنید و لذت ببرید.

هتل امیر قشم روی نقشه

آدرس: قشم، میدان شهدای گمنام، خیابان اصلی الهیه، جنب پارک خانواده گلبرگ.

فاصله هتل امیر تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل امیر تا ساحل قشم: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل امیر تا قلعه پرتغالی ها: ۱۰ دقیقه با ماشین

هتل قصر الوند

هتل قصر الوند قصر الوند هتل قصر الوند قشم هتل قصر الوند قشم

هتل قصر الوند قشم در چهار راه برگ سبز جزیره و در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. ساخت این هتل ۲ ستاره در سال ۱۳۹۴ به اتمام رسید و در سال ۱۳۹۷ آخرین بازسازی خود را انجام داد. در حال حاضر این هتل با تعداد ۲۳ اتاق و در پنج طبقه از مسافران جزیره قشم پذیرایی می‌کند. رستوران هتل با ارائه غذاهای ایرانی و فست فود، و کافی ‌شاپ برای صرف غذا و یا یک نوشیدنی سرد یا گرم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کمی استراحت در میان یا پایان یک روز شلوغ باشد.

هتل قصر الوند روی نقشه

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، چهار راه سعدی

فاصله هتل قصر الوند تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل قصر الوند تا دره پرتغالی ها: ۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل قصر الوند تا پارک زیتون: ۱۰ دقیقه با ماشین

هتل رخسار

هتل رخسار قشم هتل رخسار قشم هتل رخسار

هتل رخسار قشم در بلوار شهید رجایی و در مرکز شهر قرار گرفته است و گزینه‌ای اقتصادی در میان هتل‌های جزیره قشم در زمان سفر به‌شمار می‌رود. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۷ با تعداد ۱۹ واحد اقامتی در بنایی چهار طبقه تاسیس و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شد. اتاق‌های هتل تیپ‌های دو تا پنج تخته را شامل می‌شود و تمیز و راحت‌اند.

هتل رخسار قشم روی نقشه

آدرس: قشم، بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت

فاصله هتل رخسار تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل رخسار تا بازار قدیم قشم: ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل رخسار تا قلعه پرتغالی ها: ۱۰ دقیقه با ماشین

هتل رویال

هتل رویال قشم هتل های قشم هتل رویال هتل رویال قشم

هتل رویال قشم، از هتل‌های نوساز جزیره قشم بوده که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. و در زمره هتل‌های‌ ۳ ستاره جزیره شگفتی‌ها، با تعداد ۴۳ اتاق در پنج طبقه، قرار می‌گیرد. اتاق جلسات کاری، سالن بیلیارد، و کافی‌شاپ تنها بخشی از امکانات هتل هستند.

هتل رویال قشم روی نقشه

آدرس: قشم، بلوار پردیس، خیابان فلسطین، نرسیده به ساحل

فاصله هتل رویال تا مراکز مهم قشم

  • فاصله هتل رویال تا ساحل قشم: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل رویال تا قلعه پرتغالی ها: ۵ دقیقه با ماشین

بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

طبق نظرات ثبت ‌شده، یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران در امتیاز دهی به هر هتل آن را مد نظر قرار داده اند، تمیزی و نظافت هتل به طور کلی و مهم‌ تر از آن نظافت و تمیزی اتاقی که در آن اقامت داشته‌اند، بوده است. دسترسی به مراکز خرید و بازارهای سطح شهر برای مسافران اهمیت زیادی دارد. از طرفی کیفیت غذای رستوران‌ها و تنوع منوی آن‌ها موضوع دیگری بوده که کاربران به آن توجه کرده‌اند. معماری و طراحی هتل‌ها هم از دید مهمانانی که نظرات خود را ثبت کرده اند، پنهان نمانده است. یکی از مهم‌ ترین نکاتی که مسافران به آن توجه کرده اند، امکانات و خدمات تفریحی هتل‌ها است.

بر این اساس بهترین هتل های قشم از نظر مسافران عبارتند از هتل ارم، هتل رویال، هتل مارینا و هتل فولتون.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *