بهترین ساحل چالوس کجاست؟

بهترین-ساحل-چالوس-را-بشناسید!

شهر زیبای چالوس در استان مازندران، بخش شمالی خود را با دریا پوشانده و سواحل آن، جز بهترین و دیدنی‌ترین سواحل شمال کشور، محسوب می‌شوند. وجود کوه‌های زیبا و پوشیده از جنگل به همراه طبیعتی چشم نواز در اطراف برخی قسمت‌های ساحل، صحنه‌ای بی نظیر و رویایی خلق می‌کند. بهترین ساحل چالوس را شما باید انتخاب کنید! این شهر دیدنی آن قدر تنوع و زیبایی دارد که برای هر سلیقه‌ای دلپذیر است.

در بین سواحل شمال ایران چندین ساحل وجود دارد که بیشتر از نقاط دیگر، پذیرای گردشگران و توریست‌ها می‌باشد. در این بخش از مجله گردشگری لیدوماتریپ، به معرفی سواحلی از محبوب‌ترین و دیدنی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم تا با شناخت بیشتر به بهترین ساحل چالوس سفر کنید و پذیرای آرامشی که دریا به شما هدیه خواهد داد باشید.

بهترین ساحل های چالوس کجاست؟ ساحل نمک آبرود، مدرن و دلپذیر

بهترین-ساحل-های-چالوس-کجاست؟-ساحل-نمک-آبرود،-مدرن-و-دلپذیر

این ساحل محبوب، در مسیر ۱۲ کیلومتری چالوس-تنکابن قرار دارد و در مسیر زیبای جاده چالوس، از اولین جاهای دیدنی و تفریحات چالوس می‌باشد که همه ساله افراد مشتاق زیادی را برای ارائه خدمات تفریحی و رفاهی ویژه خود، جذب می‌کند.

وجود آلاچیق‌های زیبا، امکان تماشای جزر و مد آب را در سایه بانی از آسودگی و راحتی به شما هدیه خواهد داد. این آلاچیق‌های سنتی و مدرن، در سر تا سر ساحل قرار گرفته و امکان سفارش یا خرید خوراکی از رستوران‌ها و فروشگاه‌های موجود را برای شما فراهم می‌کنند. وجود چندین مرکز خرید، تفریحات آبی، جت اسکی، پیست موتور و دوچرخه، شهربازی و امکانات ورزشی و تفریحی دیگر، این ساحل زیبا را به یکی از مدرن‌ترین ساحل‌های خاورمیانه تبدیل کرده است.

در ساحل نمک آبرود می‌توانید سوار اسب شده و در کرانه ساحل بتازید و یا لباس محلی پوشیده و عکس‌های با کیفیت و زیبایی به عنوان یادگاری از این ساحل گردی دلنشین، بگیرید.

بهترین ساحل های چالوس کجاست؟ ساحل رادیو دریا، با صفا و دلنشین

بهترین-ساحل-های-چالوس-کجاست؟-ساحل-رادیو-دریا،-با-صفا-و-دلنشین

این ساحل مشهور و دیدنی نزدیک‌ترین ساحل در مسیر تهران به چالوس بوده و از لحاظ امکانات رفاهی، تکمیل است. ساحل رادیو دریا  فضای مخصوص بازی کودکان و رستوران‌های با کیفیتی دارد و بهترین ساحل چالوس، برای افرادی به شمار می‌رود که فضایی صمیمی و خوش را می‌پسندند. این ساحل در مقایسه با ساحل نمک آبرود، امکانات کمتری دارد.

بهترین ساحل چالوس، در مسیر جاده چالوس و نزدیکی آن، کجاست؟

ساحل-های-چالوس،-در-مسیر-جاده-چالوس-و-نزدیکی-آن،-کجاست؟

به جرئت می‌توان گفت که ساحل سلمان شهر، یکی از زیباترین، محبوب‌ترین و همچنین مجهزترین سواحل ایران، به شمار می‌رود.

وجود امکانات بی نظیر تفریحی و سیاحتی در کنار مراکز خرید، و همچنین برج های ۲ قلو مدرن متل قو، می‌توانند دلایل کافی برای سفر به این شهر باشند. این ساحل دیدنی در نزدیکی چالوس و در مسیر چالوس-کندوان قرار گرفته و بسیار گردشگر پذیر است. ساحلی تمیز و جذاب، برای افرادی که به نزدیکی‌های چالوس سفر می‌کنند. از دیگر سواحل زیبای موجود در نزدیکی چالوس، مجموعه ساحلی البرز می‌باشد که در ۵ کیلومتری تنکابن واقع شده و امکانات رفاهی و تفریحی جذابی دارد.

بهترین-ساحل-چالوس،-در-مسیر-جاده-چالوس-و-نزدیکی-آن،-کجاست؟

ساحل سیترا از سواحل نزدیک چالوس، انواع امکانات تفریحی را در خود جای داده و از طبیعی بودن کمی فاصله گرفته است. این ساحل کوچک برای افراد علاقه مند به ورزش‌های آبی و نمایش‌های جذاب، بهترین ساحل چالوس است. تیم لیدوماتریپ، بعنوان یکی از بهترین وبسایت‌های گردشگری در ایران، امکان رزرو آنلاین اقامتگاه را در تمام نقاط ایران برای مسافران فراهم می‌کند. بنابراین هنگامی که به چالوس سفر کردید میتوانید با اجاره ویلا و سوئیت در چالوس یک اقامت مطمئن و راحت را برای خودتان رقم بزنید.

تجربه اقامتی به یادماندنی در ساحل چالوس

تجربه-اقامتی-به-یادماندنی-در-بهترین-ساحل-چالوس

با سفر به یکی از سواحل ذکر شده و گشت و گذاری در آن‌ها، زمان به سرعت سپری شده و شب فرا خواهد رسید. فضای شاعرانه ساحل در شب، شما را غرق در آرامش و سبکی خواهد کرد. شما میتوانید به ساحل نمک آبرود بروید و یا رادیو دریا را بعنوان اولین انتخاب خود، برگزینید. همچنین باید بدانید که ساحل سلمان شهر یکی از زیباترین و باامکانات‌ترین سواحل چالوس است که یمتوانید بعنوان بهترین ساحل چالوس به آنجا بروید. در هنگام سفر به چالوس، حتما به ساحل سیترا نیز سری بزنید.

پس از جنب و جوش یکروزه گردش ساحلی و تجربه هیجان ورزش‌های آبی، بهترین انتخاب اجاره ویلا در چالوس و تجربه اقامتی دلچسب در اقامتگاه‌های شیک و با رفاه ساحل می‌باشد. توصیه می‌کنیم به هر ساحلی که به عنوان بهترین ساحل چالوس انتخاب کردید، اجازه دهید زیبایی خود در شب را نیز، به رخ شما بکشد و ارمغانی از حس خوب را به شما منتقل کند.

۳.۴/۵ - (۷ امتیاز)
4 نظر برای "بهترین ساحل چالوس کجاست؟" ارسال شده.
  1. رستم گفت:

    بهداشت ۰۰۰

  2. رستم گفت:

    از نظر بهداشتی یعنی ۰۰۰ صفره نمیدانم شهردارچالوس از وضع بهداشتی ساحل رادیو دریا چرا خجالت نمی کشه خودش بیاد یک شب آنجا بما نه اگه تونست

  3. حنانه زنوزی گفت:

    بهترین‌ ساحل چالوس، ساحل رادیو‌دریا هست‌
    بقیه توضیحات نیازی نبود‌
    ساحل متل قو‌ خب شاید بهتره ولی سواحل چالوس‌ نیست‌ که‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *