بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

برای بیشتر ما سفر کردن به شمال و قدم زدن در ساحل شمال خلاصه شده است. آبی دریای خزر در کنار طبیعت سرسبز، شمال کشور را به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری تبدیل کرده است که مسافران زیادی در همه فصل‌ها راهی سفر به خطه سرسبز شمال هستند. اگر از هر کسی بپرسید که بهترین جای شمال برای سفر کجاست؟ بی شک نوشهر یکی از پرتکرار ترین گزینه هایی است که به آن برخواهید خورد. در این مقاله می‌خواهیم به نوشهر سفر کنیم و سری به بهترین سواحل این شهر بزنیم. تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید.

از چه مسیری به نوشهر سفر کنیم؟

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

اگر قصد دارید تا با ماشین شخصی خود به نوشهر سفر کنید برای رسیدن به این شهر از مبدأ شهر تهران مسیری ۱۹۰ کیلومتری را در پیش خواهید داشت اگر از مسیر جاده کرج به چالوس حرکت کنید. دیگر مسیری که می‌توانید برای رسیدن به نوشهر انتخاب کنید مسیر جاده هراز به آمل است که تا رسیدن به نوشهر ۲۸۰ کیلومتر را در پیش خواهید داشت.

سفر کردن فقط رفتن و رسیدن نیست، بلکه نیمی از لذت سفر در مسیر است مخصوصاً وقتی جاده‌های سرسبز شمالی را طی خواهید کرد با این حال اگر به دنبال نزدیک‌ترین مسیر برای سفر به نوشهر هستید جاده کرج چالوس نزدیک‌تر بوده و رانندگی در میان طبیعت زیبای جاده چالوس به هیچ عنوان شما را خسته نخواهد کرد و تجربه بی‌نظیری را برایتان رقم خواهد زد.

سی‌سنگان ترکیب بی‌نظیری از جنگل و دریا

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

حتی اگر تابه‌حال به سی‌سنگان سفر نکرده باشید حداقل برای یکبار هم که شده اسم آن به گوشتان خورده است. سی‌سنگان یکی از رؤیایی‌ترین سواحلی است که در سفرهای شمالی می‌توانید تجربه کنید. سی‌سنگان ترکیب فوق‌العاده چشم نوازی از دریا و جنگل می‌باشد. استراحت کردن بعد از یک جنگل نوردی طولانی آن هم در ساحل ماسه‌ای و تمیز سی‌سنگان در کنار آبی شفاف دریا حس و حال فوق‌العاده را در شما ایجاد خواهد کرد.

کافیست تا به تماشای غروب خورشید بنشینید و گوش جان بسپارید به صدای موج‌های دریا و برای ساعاتی خود را در آرامش دریا غرق کنید. علاوه بر همه این‌ها وجود رستوران، آلاچیق، پیست کارتینگ، قایق‌سواری، جت اسکی، موتور چهارچرخ و… ساحل سی‌سنگان را بیش‌تر از قبل جذاب و دیدنی کرده است.

مسیر دسترسی به ساحل سی‌سنگان: جاده نوشهر به نور، بعد از پارک جنگلی سی‌سنگان

ساحل سیترا کجاست؟

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

پلاژ سیترا یا به قول محلی‌ها پلاژ حسینی یکی دیگر از بهترین سواحل مازندران است که با مساحت بیش از ۱۹ هکتار در نوشهر قرار گرفته است. پلاژ سیترا که به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری در مازندران به حساب می‌آید از مجهزترین و بزرگ‌ترین پلاژهای مازندران می‌باشد که می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح در نوشهر باشد.

این پلاژ که در مسیر چالوس به نوشهر قرار گرفته این امکان را می‌دهد تا به راحتی به هر دو شهر سفر کنید و لحظات جذابی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید. سیترا دارای آلاچیق‌هایی بوده که می‌توانید برای اقامت خود در آن‌ها چادر بزنید.

وجود امکانات تفریحی متنوعی از جمله کارتینگ، شهربازی، موتور چهارچرخ، دوچرخه‌های ساحلی، اسکله تفریحی، سوارکاری، جت اسکی، پاراسل و منطقه شنای مخصوص خانم‌ها و آقایان باعث شده تا همه افراد با رده‌های سنتی متفاوت و سلیقه‌های مختلف بتوانند لحظات خاطره انگیزی را در ساحل مجتمع تفریحی سیترا تجربه کنند.

مسیر دسترسی به ساحل سیترا: جاده چالوس، مسیر چالوس به نوشهر

تجربه اقامت در زیباترین سواحل نوشهر

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

بهترین ساحل نوشهر برای تفریح را بشناسید

به عنوان سخن پایانی باید بگوییم که همیشه سفر کردن با لذت و هیجان زیادی همراه است مخصوصاً اگر برای سفرمان برنامه منظم و دقیقی داشته باشیم. نوشهر هم یکی از بهترین شهرهای مازندران است که برای سفر می‌توانیم انتخاب کنیم. اجاره ویلا در نوشهر و لذت گشت و گذار در سواحل زیبایش چیزی است که هر مسافری از سفر به نوشهر انتظار دارد. شما می‌توانید قبل از سفر از طریق همین وب‌سایت اقدام به اجاره ویلا و سوئیت در نوشهر کنید و با خیالی راحت از بابت محل اقامت سفر خاطره انگیزی را همراه با لیدوماتریپ تجربه کنید.

۳.۳/۵ - (۲۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *