چشم‌انداز باشکوهی از بهشت در بام سبز ماسال

چشم‌انداز-باشکوهی-از-بهشت-در-بام-سبز-ماسال

بام سبز ماسال یکی از زیباترین و بکرترین نقاط شمال ایران است. این منطقه به تازگی، با داشتن چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ماسال شده و میزبان علاقه‌مندان نگین زمردین شمال ایران است. این شهرستان خوش آب و هوا به دلیل ییلاقات باشکوه، کوه‌هایی با پوشش انبوه گیاهان سبز، آبشارهای خنک و خروشان و غارهای شگفت‌انگیز خود، از مهم‌ترین مناطق گردشگری در شمال کشور عزیزمان ایران است. در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ به صورت مختصر بام سبز ماسال را معرفی خواهیم نمود.

بام سبز ماسال کجاست؟

بام-سبز-ماسال-کجاست؟

این منظره دست نخورده و خوش آب و هوا یعنی بام سبز ماسال، در جنوب غربی ماسال قرار دارد. بام سبز ماسال در جاده بام سبز قرار گرفته و در مسیر آن کافه‌ها و رستوران‌های زیادی قرار دارند. از فراز این منطقه کوهستانی، در حالی که نسیمی خنک صورتتان را به آرامی نوازش می‌کند، سقف‌های سرخ خانه‌های ویلایی شمال و کلبه‌های کوچک چوبی را در میان انبوهی از درختان تنومند و سبز مشاهده خواهید کرد. مشاهده منظره غروب آفتاب طلایی، در میان ابرهای خاکستری و کوه‌های مه گرفته تالش، آرامش وصف‌ناپذیری دارد.

شما میتوانید از طریق وبسایت لیدوماتریپ، بعنوان یکی از برترین وبسایت‌های حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران، به اجاره ویلا، کلبه و حتی اجاره سوئیت در ماسال اقدام کنید.

جاهای دیدنی نزدیک به بام سبز ماسال

ماسال شهر کوچکی است اما با این حال مناطق گردشگری و جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد. این شهر موقعیتی جلگه‌ای دارد و همین موضوع باعث شده تا این منطقه بسیار سرسبز و خوش آب و هوا باشد. جاده ماسال گیلان نیز، جاده‌ای بسیار زیباست که شما را به ییلاقات سبز و جنگل ابرهای ماسال هدایت می‌کند. همچنین پارک‌ها و بوستان‌ها، جلوه‌ی ویژه‌ای به چهره این شهر زیبای شمالی بخشیده‌اند. شما میتوانید همه این مناظر و زیبایی‌ها را در نزدیکی بام سبز ماسال به چشم ببینید.

پارک ساحلی ماسال

پارک-ساحلی-ماسال

اگر جاده بام سبز ماسال را به سمت جنوب این شهر رانندگی کنید، می‌توانید از پارک ساحلی ماسال نیز دیدن کنید. این پارک برخلاف نامش کنار دریا قرار ندارد، اما منظره بسیار زیبایی از درختان جنگلی در کنار رودی جاری در میان درختان و چمن‌زارها را در برگرفته است. این پارک محل اسکان و چادر زدن مسافران و گردشگران است. پارک ساحلی ماسال در نزدیکی بوستان شهدا قرار دارد. قدم زدن بر روی سنگ فرش‌های منظم این بوستان و استراحت بر روی نیمکت‌ها در کنار لذت بردن از منظره‌ زیبای درختان و چمن‌ها، آرامش‌بخش و جالب خواهد بود. این بوستان به گفته مسافران، محل مناسبی برای چادر زدن و اقامت نیست و بهتر است فقط برای استراحت به آنجا بروید.

تاسکوه، بهشتی در جوار کوه‌های تالش

تاسکوه،-بهشتی-در-جوار-کوه‌های-تالش

از جاده ماسال گیلان حدود ۴ کیلومتر که به سمت مناطق ییلاقی حرکت کنید، اولین روستایی که به آن می‌رسید تاسکوه است. این روستا در منطقه کوهپایه‌ای بنا شده و مانند اکثر روستاهای شمال، کشاورزی و برنج کاری در آن بسیار رونق دارد. این روستا طبیعتی دل‌نواز و بکر دارد و دشت‌های سبز مه گرفته آن از فراز قله‌هایش قابل مشاهده است. کوه‌های این منطقه پوششی انبوه از درختان بسیار سبز دارد.

روستای اولسبلنگاه، الماس درخشان در نزدیکی بام سبز ماسال

این منطقه کوهستانی در جاده ماسال گیلان است و نامی که کمی تلفظش برای افراد غیر محلی دشوار باشد، به معنای درختی است که در ارتفاع بالا رشد می‌کند. شما در این روستا در کنار طبیعتی فوق‌العاده بکر و زیبا، به تماشای اقیانوس ابر خواهید نشست. کلبه‌های چوبی کوچکی که در میان درختان و دشت سرسبز ساخته شده‌اند جلوه بسیار چشم‌نوازی به منطقه داده‌اند. بوی تازگی و طراوت سبزه‌ها با بوی سوختن چوب در بخاری هیزمی آمیخته می‌شود. در این منطقه همه چیز به مانند یک معجزه زیباست. به دلیل بکر بودن این منطقه، کلبه‌ها برق ندارند و معمولا با موتورهای برق روشن می‌شوند. زندگی در جوار طبیعت، قدم زدن بر فراز دشت‌ها و مشاهده رمه‌های حیوانات که آزادانه در دشت‌های پهناور در حال گردش‌اند، همه چیزی است که انسان برای رهایی از دغدغه‌ها نیاز دارد.

روستای-اولسبلنگاه،-الماس-درخشان-در-نزدیکی-بام-سبز-ماسال

اجاره سوئیت و کلبه در اولسبلنگاه، میتواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. تصور کنید که صبح قبل از طلوع آفتاب با صدای پرندگان از خواب برخیزید و در حالی که در اقیانوسی از ابرها در مه غوطه‌ورید برای خوردن نان تازه و صبحانه محلی آماده شوید.

بام سبز ماسال، مکانی بکر و آرامش بخش

بام سبز ماسال، که در یک کیلومتری شهر واقع شده است، قادر است تا زیباترین تصویر را برای مسافران و میهمانان خود به نمایش بگذارد. بر فراز بام سبز ماسال که بایستید میتوانید از دیدن جلگه این شهر بهت زده شوید و برای ساعت‌ها خودتان را به دل طبیعت بکر و دست نخورده این شهر بسپارید. علاوه بر این شما میتوانید بخشی از بندر انزلی و صومعه سرا نیز که در این قاب زیبا گنجانده شده است را ببینید.

با اقامت چند روزه و اجاره ویلا در ماسال زیبا، به خودتان و دوستانتان آرامش را هدیه کنید.

۴.۳/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *