کردان جزو کدام استان است؟

کردان در کدام استان است

این بار می‌خواهیم به شما یکی از مقاصد محبوب گردشگری را معرفی کنیم که برای رفتن به آنجا لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید، نام آن کردان است. کردان یکی از بهترین مناطق گردشگری و دیدنی هم برای تهرانی‌ها و برای کرجی‌ها به‌حساب می‌آید.

اگر ساکن شهرهای تهران و کرج هستید به‌راحتی می‌توانید با داشتن وقت خالی، سفری کوتاه‌مدت به کردان داشته باشید.قصد داریم در ادامه مطلب بگوییم که کردان جزو کدام استان است و آن را بهتر به شما معرفی کنیم.

کردان آن دسته از روستاهایی است که در آخر هفته‌ها و ایام تعطیلات سال، به یکی از پرطرف‌داران مناطق گردشگری تبدیل می‌شود.

شاید نام کردان زیاد به گوشتان خورده است و قصد دارید به آنجا سفر کنید ولی اولین سؤالی که قبل از سفر ذهنتان را مشغول می‌کند این است که اصلاً کردان جزو کدام استان است؛ کردان روستایی است، از توابع شهرستان ساوجبلاغ و در ۱۵ کیلومتری استان البرز قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی این روستا به‌طوری است که به‌راحتی قابل‌دسترس است و شما می‌توانید در عرض یک یا دو ساعت به روستای کردان برسید.

نزدیک‌ترین روستای گردشگری به تهران

چه چیزی بهتر از این‌که چنین روستایی با آب‌وهوایی معتدل و طبیعتی با صفا در نزدیکی محل زندگی شما وجود داشته باشد. به همین دلیل است که کردان در میان تهرانی محبوب شده است.

جالب است بدانید، جاهای دیدنی کردان به‌قدری متنوع و زیاد است که علاوه بر تهرانی‌ها، افراد زیادی از سراسر ایران برای دیدن جاذبه‌های گردشگری و استفاده از هوای تمیز این روستا به کردان سفر می‌کنند.

کردان جزو کدام است

وجود طبیعتی بکر و آب‌وهوای فوق‌العاده در روستای کردان، ساکنان شهرهای شلوغی چون تهران و کرج را وادار به سفر به کردان می‌کند. کردان منطقه‌ای آرام و دنج است که در آن خبری از شلوغی و ترافیک و آلودگی هوا نیست و شما می‌توانید در ویلاهای این روستا چند روزی اقامت داشته باشید و در آنجا استراحت کنید.

چگونه به کردان برویم؟

شاید تا الان متوجه شده‌اید که کردان جزو کدام استان است و موقعیت جغرافیایی آن چگونه است. حال می‌خواهیم بگوییم مسیر دسترسی به کردان به چه صورت است از کدام راه‌ها می‌توانید به کردان برسید.

برای رفتن به کردان بهتر است با وسیله نقلیه شخصی خود بروید و به سمت کرج حرکت کنید، سپس به آزادراه قزوین –کرج می‌رسید که بعد از حدود ۲۰ کیلومتر به جاده کردان خواهید رسید. فاصله تهران تا کردان هم ۶۰ کیلومتر است و برای رفتن به کردان می‌توانید از دو شهر تهران و کرج راهی شوید.

از جاده کردان تا رسیدن به خود روستا حدود ۱۰ کیلومتر راه است. مسیر جاده بسیار سرسبز و کوهستانی است و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی دارد که زیبایی‌ها و جذابیت‌های این روستا از اینجا شروع می‌شود. برای رسیدن به روستا عجله نکنید و سعی کنید از مسیر زیبای روستا لذت ببرید اگر هنوز متوجه نشده‌اید که کردان جزو کدام استان است می‌توانید موقعیت جغرافیایی آن را، از طریق نقشه گوگل برروی گوشی همراهتان، مشخصات مسیر آن را جستجو کنید.

در کردان چند روزی اقامت داشته باشید!

در کردان مشکل اقامت نخواهید داشت. چون در این روستا ویلاها و سوئیت‌های اقامتی زیادی وجود داردو شما پیش از سفر می‌توانید مشخصات آن‌ها را در وب‌سایت «لیدوماتریپ» مشاهده و بررسی نمایید. ناگفته نماند که این ویلاها صرفاً برای اقامت نیستند و می‌توانید از تالارهای عروسی و مجلل کردان برای برگزاری جشن و شادی‌هایتان استفاده کنید و لحظات به‌یادماندنی را سپری کنید.

اقامت مسئله مهمی است که پیش از سفر، چند ساعت و یا حتی چند روزی ذهن شما را درگیر می‌کند و ممکن است در انتخاب اقامتگاه، دچار سردرگمی شوید و شما را تا مرز کنسلی سفر ببرد اما این روزها اغلب رزروهای اقامتگاه‌ها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

کردان جزو کدام است

در وبسایت لیدوماتریپ می توانید گزینه های اقامتی متعددی را برای اجاره ویلا در کردان بیابید. قیمت این اقامتگاه ها از ارزان تا لوکس متفاوت است و متناسب بودجه و نیازتان می توانید یکی از آنها را رزرو کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *