پارک جنگلی فین چالوس، اقامتگاهی دلچسب برای مسافران!

پارک-جنگلی-فین-چالوس،-اقامتگاهی-دلچسب-برای-مسافران!

نام چالوس را همه‌ شنیده‌ایم. شهری کوچک اما سرشار از جاذبه و زیبایی برای گردشگران و دوستداران طبیعت. استان مازندران در شمال کشور بسیار مشهور و محبوب است و طبیعت بکر و زیبای آن، زبانزد خاص و عام. در جنوب مازندران و در میان حصاری از رشته کوه‌های با شکوه البرز، چالوس، چون جواهری سبز می‌درخشد و اما در جنوب همین شهر بینظیر، پارک جنگلی فین چالوس برای تجربه لحظاتی خوش و به یادماندنی در انتظار شماست. مناطق دیدنی چالوس بسیار متنوع و منحصر به فرد هستند. این شهر برای هر سلیقه‌ای و هر مزاج آب و هوایی، لیستی از زیبایی و مناطق طبیعی دارد. در مقاله پیش رو به معرفی یکی از این مناطق و یکی از زیباترین پارک‌های جنگلی کشور، پارک جنگلی چالوس، می‌پردازیم.

چیز‌هایی که پارک جنگلی فین چالوس را محبوب می‌کند!

چیز‌هایی-که-پارک-جنگلی-فین-چالوس-را-محبوب-می‌کند!

پارک جنگلی فین چالوس، این پارک بزرگ و زیبا در مسیر جاده چالوس قرار گرفته و به همین علت، بسیاری از مسافران، در مسیر خود، به آن سری می‌زنند و خستگی سفر را در می‌کنند. پارک جنگلی فین چالوس در ۶ کیلومتری جاده چالوس_کرج قرار گرفته و افرادی که از تهران و البرز به شمال، سفر می‌کنند یا مسافرانی که مقصد آن‌ها مشهد است می‌توانند از بین جاده فوق العاده زیبای چالوس به این پارک سر بزنند و لحظاتی به یادماندنی را با گشت و گذار در دل جنگل برای خود بسازند.

این پارک طبیعی، به علت قرار گیری در حوزه قدیمی جنگل فین، به نام پارک جنگلی فین، خوانده می‌شود. پس از رانندگی و تماشای مناظر بی نظیر جاده چالوس راه خود را به سمت پارک جنگلی فین کج کنید و در میان انبوهی از درختان و در جوار رود زیبا و خروشان چالوس به استراحت و تفریح مشغول شوید. تمام امکاناتی که برای یک پیکنیک دلچسب به آن نیاز دارید را در پارک جنگلی چالوس، خواهید دید. امکاناتی از قبیل فروشگاه‌های مواد غذایی، سرویس بهداشتی، میز و صندلی، رستوران، محل بازی کودکان، آلاچیق‌های زیبا و مکان‌هایی برای اقامت. همچنین می‌توانید با اجاره ویلا در چالوس، با خیال راحت چند ساعتی را خودتان را به آرامش طبیعت بکر چالوس بسپارید.

در ماه اردیبهشت به پارک جنگلی فین چالوس بروید!

در-ماه-اردیبهشت-به-پارک-جنگلی-فین-چالوس-بروید!

تمام طبیعت شمال، در فصل بهار جلوه‌ای بی نظیر به خود می‌گیرد که پارک جنگلی چالوس و جاده چالوس نیز از این قضیه مستثنی نیستند. پارک جنگلی فین چالوس که به آن پارک جنگلی چالوس هم گفته می‌شود، در ماه اردیبهشت بسیار رویایی و خیره کننده می‌گردد. وجود مسیری روح نواز، آرایش شده با درختان بلند و هوایی مه آلود لذت سفر را برای شما چندین برابر خواهد کرد. در فصل تابستان هوای این پارک شرجی و گرم است اما با داشتن رودخانه پرخروشی در دل خود، آغوش خود را برای مسافران باز نگه می‌دارد.

مرداب کندوچال، با مساحت یک هکتار و عمقی در حدود ۵ متر زیستگاه بسیاری از گونه‌های جانوری و گیاهی است. زمانی که به پارک جنگلی فین، در دل جنگل‌های فین سفر کردید، توصیه می‌کنیم تماشای این تالاب خاص و زیبا را از دست ندهید. بخصوص اگر در ماه اردیبهشت به این تالاب بروید با دریایی از نیلوفر‌های آبی معلق مواجه خواهید شد که شما را به وجد می‌آورند. در کنار تمام این مزایا، شلوغ بودن پارک جنگلی فین در اردیبهشت و نزدیک عید هم وجود دارد. اما ارزشش را دارد که در کنار مسافرانی از اقصی نقاط کشور و حتی توریست‌ها، به تماشای این زیبایی‌های چشم نواز بنشینید.

در-ماه-اردیبهشت-به-پارک-جنگلی-فین-چالوس-بروید!

اگر قصد دارید تا در روزهای شلوغ سال به این جنگل و شهر زیبا سفر کنید، نگران پیدا کردن اقامتگاه مناسب نباشید، ما در وبسایت لیدوماتریپ بستری آنلاینی را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به راحتی به اجاره ویلا و سوئیت در چالوس پرداخته و از مسافرت خود لذت ببرید. پس از همین امروز با روش‌های سنتی اجاره اقامتگاه خداحافظی کنید.

پارک جنگلی فین چالوس، تو را میخواند!

پارک-جنگلی-فین-چالوس،-تو-را-میخواند!

در مقاله‌ای که خواندید سعی کردیم پارک جنگلی چالوس را که همچون بهشتی کوچک، در مسیر بهشتی جاده چالوس است را به شما معرفی کنیم. در واقع تمام فرعی‌هایی که از جاده چالوس جدا می‌شوند به جاذبه‌ای بی‌مانند ختم می‌شوند. پس در این مسیر با دنیایی از آرامش، مواجه هستید. برای تجربه تک تک این حس‌های خوب نیاز به زمان دارید. یا  اجاره اقامتگاه در چالوس، می‌توانید تنوعی از مکان‌های دیدنی و ویلا‌های واقع در آن را دیده و با اقامتی دلپذیر در مکانی دلخواه، جای جای چالوس زیبا را بگردید و روح خود را زنده کنید. در سفر‌های خود، تیم لیدوماتریپ را به خاطر بسپارید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *