بهترین هتل های عسلویه

هتل های عسلویه

هر چند شهر بندری عسلویه در استان بوشهر بیشتر به عنوان یک قطب اقتصادی و منابع نفت و گاز خود شناخته شده، اما از جاذبه های دیدنی تهی نیست. عسلویه در نزدیکی استان های فارس و هرمزگان قرار گرفته و آسیاب های آبی بندو به نوعی شناسنامه آن به شمار می روند. ضمن اینکه چشمه ها و آبگیرهای بیشمار، باغ ها و نخلستان ها، جنگل های حرا، پارک ملی نایبند و معماری منحصر به فرد خانه های روستایی چهره زیبایی به آن بخشیده اند. بد نیست بدانید که زمانی بیشتر مسافران عسلویه را مهندسانی تشکیل می دادند که به مقصد منابع نفتی این بندر راهی آن می شدند، اما این روزها وجود یک دهکده گردشگری در زمین های ساحلی منطقه آن هم با تمام امکانات تفریحی؛ رفته رفته چهره دیگری به عسلویه بخشیده است. رزرو هتل های عسلویه برای دو گروه از مسافران اهمیت دارد: آنهایی که به دنبال یک سفر کاری به این بندر هستند و تعداد آنها نیز کم نیست. دسته دوم را هم مسافرانی تشکیل می دهند که در هوای مطبوع پاییز و زمستان جنوب، می خواهند سری هم به دیدنی های کمتر شناخته شده عسلویه بزنند. در ادامه این مطلب از مجله لیدوما با ما همراه باشید تا بهترین هتل های عسلویه را به همراه اطلاعات کامل و تصاویرشان به شما معرفی کنیم.

لیست بهترین هتل های عسلویه

هتل ریم رام

هتل ریم رام عسلویه ریم رام عسلویه هتل ریم رام هتل های عسلویه

هتل ریم رام عسلویه در زمستان سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. این هتل دارای ۵۷ باب اتاق می باشد که در دو طبقه پراکنده شده اند. هتل ریم رام در خارج از محدوده شلوغ شهر واقع است و تا اسکله بندر عسلویه حدود ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. از مزایای هتل چهار ستاره ریم رام می توان به برخورداری از امکانات رفاهی از جمله استخر روباز و پرسنل مجرب و کار آزموده اشاره کرد.

آدرس: عسلویه، خیابان وحدت، حد فاصل میدان لنج و میدان محمد رسول الله.

فاصله هتل تا مراکز مهم عسلویه

  • فاصله تا پارک ملی نایبند: ۲۸ دقیقه با خودرو(۲۰ کیلومتر و ۸۸۵ متر)
  • فاصله تا فرودگاه: ۲۳ دقیقه با خودرو(۲۱ کیلومتر و ۷۵۸ متر)
  • فاصله تا مجتمع تفریحی شیرینو: ۲۶ دقیقه با خودرو(۲۷ کیلومتر و ۷۵۵ متر)
  • فاصله تا روستای بنود: ۳۴ دقیقه با خودرو(۳۵ کیلومتر و ۹۲۵ متر)
  • فاصله تا کوه پردیس: ۵۹ دقیقه با خودرو(۷۸ کیلومتر و ۱۲۵ متر)

هتل آپارتمان رمیله

هتل رمیله عسلویه هتل اپارتمان رمیله هتل رمیله عسلویه هتل رمیله عسلویه

هتل اپارتمان دو ستاره رمیله در شهرستان عسلویه واقع شده است. هتل رمیله دارای ۴ طبقه مشتمل بر ۳۳ باب اتاق است که در فاصله ۲ کیلومتری از ساحل می باشد. فاصله هتل رمیله تا مرکز شهر و مراکز خرید، ۱ کیلومتر و تا سواحل زیبای جنوب، ۱/۵ کیلومتر می‌باشد و رستوران هتل، یکی از بهترین رستوران‌های بوشهر محسوب می‌شود.

آدرس: عسلویه، ورودی عسلویه از سمت بیدخون، بلوار شهدا، سمت چپ (پشت فنس فرودگاه قدیم عسلویه)

فاصله هتل تا مراکز مهم عسلویه

  • فاصله تا پارک ملی نایبند: ۲۵ دقیقه با خودرو(۱۸ کیلومتر و ۴۵۰ متر)
  • فاصله تا فرودگاه: ۲۱ دقیقه با خودرو(۱۹ کیلومتر و ۳۲۳ متر)
  • فاصله تا مجتمع تفریحی شیرینو: ۲۸ دقیقه با خودرو(۲۹ کیلومتر و ۸۰۱ متر)
  • فاصله تا روستای بنود: ۳۲ دقیقه با خودرو(۳۳ کیلومتر و ۴۹۰ متر)
  • فاصله تا کوه پردیس۱ ساعت و ۲ دقیقه با خودرو(۷۹ کیلومتر و ۹۲۱ متر)

هتل آپارتمان چریف

هتل آپارتمان چریف عسلویه هتل اپارتمان چریف هتل چریف هتل اپارتمان چریف

ساختمان این مجموعه با معماری و طراحی چشم نواز در ۷طبقه بنا و دارای ۱۲باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی می باشد .موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به سواحل دریا و مراکز تجاری و اداری و تفریحی ازجمله سواحل زیبا و پارک های گردشگری عسلویه گردیده است. هتل آپارتمان چریف با محیطی آرام و دلنشین اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانانش آرزو مند است.

آدرس: عسلویه، خیابان ساحلی، روبه روی اسکله ماهی فروشان

فاصله هتل تا مراکز مهم عسلویه

  • فاصله تا پارک ملی نایبند: ۲۸ دقیقه با خودرو(۲۰ کیلومتر و ۶۲۵ متر)
  • فاصله تا فرودگاه: ۲۳ دقیقه با خودرو(۲۱ کیلومتر و ۴۹۸ متر)
  • فاصله تا مجتمع تفریحی شیرینو: ۲۷ دقیقه با خودرو(۲۸ کیلومتر و ۹۴ متر)
  • فاصله تا روستای بنود: ۳۴ دقیقه با خودرو(۳۵ کیلومتر و ۶۶۵ متر)
  • فاصله تا کوه پردیس: ۶۰ دقیقه با خودرو(۷۸ کیلومتر و ۴۶۵ متر)

هتل حرا

هتل حرا عسلویه هتل حرا عسلویه هتل حرا عسلویه هتل حرا عسلویه

هتل دو ستاره حرا عسلویه در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. این هتل در ۶ طبقه و دارای ۲۸ واحد اقامتی می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی گردیده، همچنین از دیگر ویژگی های این هتل نزدیکی به سواحل زیبای خلیج فارس و پارک های گردشگری عسلویه می‌باشد. هتل حرا با پرسنلی آموزش دیده و کادری مجرب یکی از بهترین هتل های عسلویه است که با افتخار آماده میزبانی از مسافران و میهمانان است.

آدرس: عسلویه، میدان لنج خیابان کمربندی (شهدا)، جنب پمپ گاز

فاصله هتل تا مراکز مهم عسلویه

  • فاصله تا پارک ملی نایبند: ۲۵ دقیقه با خودرو(۲۳ کیلومتر)
  • فاصله تا فرودگاه: ۱۰ دقیقه با خودرو(۸ کیلومتر)
  • فاصله تا مجتمع تفریحی شیرینو: ۲۸ دقیقه با خودرو(۳۳ کیلومتر)
  • فاصله تا روستای بنود: ۳۴ دقیقه با خودرو(۳۵ کیلومتر)
  • فاصله تا کوه پردیس: ۵۳ دقیقه با خودرو(۷۰ کیلومتر)

هتل های ساحلی عسلویه

دهکده گردشگری پازارگاد

هتل ساحلی پازارگاد عسلویه هتل ساحلی پازارگاد عسلویه هتل ساحلی پازارگاد عسلویه هتل ساحلی پازارگاد عسلویه

دهکده گردشگری دریایی پازارلند مجموعه ای منحصر به فرد و دیدنی با امکانات رفاهی و اقامتی بسیار زیبا و متنوع می باشد. این مجتمع شامل ۲۱ ویولا (ویلای لوله ای)، ۶ کلبه ۲ طبقه فلزی، ۲ ویلای شناور، ۱۷ کلبه اسکیمویی و ۳ کلبه شمع و عرشه می باشد که هر کدام امکانات و جذابیت خاص خود را دارند. ویلاهای لوله ای با چشم اندازی بسیار زیبا و جالب در نزدیکترین فاصله به دریا قرار دارند و دارای یک تخت دبل هستند. کلبه های دو طبقه فلزی شامل ۲ اتاق، ۲ تخت تک نفره در هر اتاق و ۲ کاناپه تخت خواب شو هستند. ویلاهای شناور با بهره برداری از سازه های دریایی بر روی آب قرار دارند و دارای ۱ تخت دبل و کاناپه های تخت خواب شو می باشند. کلبه های اسکیمویی همانطور که از نامشان پیداست نمایانگر خانه های قطبی ست  و هر کلبه دارای ۲ تخت توئین و ۲ کاناپه تخت خواب شو می باشد. کلبه های شمع و عرشه در میان حوضچه های آب دهکده قرار دارند و دارای ۲ تخت تک نفره و ۳ کاناپه تخت خواب شو هستند. تمامی کلبه ها دارای تلویزیون، یخچال، چایی ساز، توالت فرنگی و حمام اختصاصی می باشند، فقط کلبه های ۲ طبقه فلزی دارای توالت ایرانی و حمام اختصاصی هستند.

آدرس: عسلویه، بندر شیرینو

فاصله هتل تا مراکز مهم

  • فاصله تا عسلویه: ۲۸ دقیقه با خودرو (۲۵ کیلومتر)
  • فاصله تا بندر کنگان: ۴۲ دقیقه با خودرو (۵۲ کیلومتر)
  • فاصله تا اسکله بندر سیراف: ۱۸ دقیقه با خودرو (۱۶ کیلومتر)
  • فاصله تا خلیج نایبند: ۳۶ دقیقه با خودرو (۴۵ کیلومتر)

هتل ساحلی بنود

هتل ساحلی بنود عسلویه هتل ساحلی بنود عسلویه هتل ساحلی بنود عسلویه هتل ساحلی بنود عسلویه

هتل بنود سه ستاره یکی از هتل های عسلویه است که در سال ۱۴۰۱ افتتاح گردیده است. این هتل در ۶ طبقه و ۵۲ واحد اقامتی با امکاناتی رفاهی می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب این هتل موجب دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی گردیده و همچنین از دیگر ویژگی های این هتل نزدیکی به سواحل زیبای خلیج فارس و پارک های گردشگری عسلویه می‌باشد. هتل بنود با پرسنلی آموزش دیده و کادری مجرب آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان است تا اقامتی خاطره انگیزی را تجربه کنند.

آدرس: عسلویه، شهر نخل تقی، سه راه عسلویه، بلوار شهید شهریاری، ۵۰ متر بعد از پمپ گاز به سمت دریا، خیابان سرباز گمنام

فاصله هتل تا مراکز مهم عسلویه

  • فاصله تا پارک ملی نایبند: ۲۸ دقیقه با خودرو(۲۵ کیلومتر)
  • فاصله تا فرودگاه: ۲۶ دقیقه با خودرو(۲۴ کیلومتر)
  • فاصله تا مجتمع تفریحی شیرینو: ۲۶ دقیقه با خودرو(۲۵ کیلومتر)
  • فاصله تا کوه پردیس: ۵۳ دقیقه با خودرو(۷۰ کیلومتر)

هتل ساحلی کنگان

هتل ساحلی کنگان هتل ساحلی کنگان هتل ساحلی کنگان هتل ساحلی کنگان

هتل پنج ستاره لوکس ساحلی کنگان در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید. این مجموعه در خارج از محدوده شلوغ شهر واقع است. هتل پنج ستاره لوکس ساحلی کنگان با برخورداری از امکانات رفاهی و پرسنل مجرب و کار آزموده آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد.

آدرس:  بوشهر، بندر کنگان، برکه چوپان، هتل بزرگ ساحلی کنگان

فاصله هتل تا مراکز مهم

  • فاصله تا فرودگاه جم ۵۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا ترمینال مسافربری ۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بندر سیراف۳۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بندر کنگان ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا قلعه نصوری ۳۱ دقیقه با ماشین

هتل ساحلی نخل

هتل ساحلی نخل هتلی نوساز در استان بوشهر و در ۶ کیلومتری جاده عسلویه قرار دارد. این هتل یک ساختمان پنج طبقه و ۳۵۰ اتاق است. چشم انداز اتاق‌های این هتل به سمت دریا و کوه است و شما می‌توانید از منظره دل انگیز دریا لذت ببرید. از آنجایی که این هتل دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد، جاهای دیدنی زیادی در اطراف این هتل وجود دارد که برای گردش و تفریح گزینه مناسبی است. از جاذبه‌های توریستی نزدیک هتل بزرگ ساحلی نخل می‌توان کوه نمکی، قلعه نصوری، قلعه شیخ و چشمه آب گرم را نام برد.

آدرس: بوشهر، پنج کیلومتری جاده عسلویه کنگان ، روستای برکه چوپان

ارزان ترین هتل های عسلویه کدامند؟

هتل های ارزان عسلویه ، هتل‌های کمتر از ۴ ستاره هستند و خدمات محدودتری نسبت به هتل های ۴ و ۵ ستاره دارند. منظور از محدود بودن خدمات این است که تنوع صبحانه هتل کمتر از هتل های ۴و و ۵ ستاره است؛ یا اینکه برخی از آنها امکاناتی از قبیل استخر و سونا و یا امکانات ورزشی ندارند؛ که این امکانات برای مسافرانی که با هدف کاری به عسلویه سفر می‌کنند یا بودجه کمتری در نظر دارند مناسب تر است. برای رزرو هتل‌های ارزان عسلویه می‌توانید از میان هتل‌های ۱ تا ۳ ستاره و همچنین هتل آپارتمان‌های عسلویه اتاقتان را انتخاب کنید.

رزرو آنلاین هتل های عسلویه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارهای حوزه گردشگری، مسافران بسیار راحت تر از  گذشته می توانند از مدت ها قبل از سفر به عسلویه در منزل خود با استفاده از گوشی موبایل و کامپوتر خود، با مشاهده لیست هتل های عسلویه اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند. وبسایت لیدوماتریپ امکان رزرو تمامی هتل های عسلویه را  فراهم کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید با مراجعه به صفحه رزرو هتل در عسلویه به راحتی، هتل خود را با توجه به تمامی عوامل مانند قیمت و امکانات و … رزرو کنید.

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *