سهیلیه کردان کجاست ؟

سهیلیه کردان کجاست؟

خانه‌های کوچک شهری و ترافیک‌های سنگین در داخل شهرها، زندگی خسته‌کننده‌ای را در طول هفته برایتان به وجود میاورد. تفریح و گردش هم از جمله مسائلی است که باتوجه‌به شرایط زندگی در شهر، این روزها بسیار احساس می‌شود.

فرقی نمی‌کند اهل کجا باشید و مقصد سفرتان کجاست، سفر کردن حس تغییر و دگرگونی را در شما ایجاد می‌کند و جز نیازهای زندگی محسوب می‌شود.

وقتی صحبت از مسافرت به میان میاید، اکثر اوقات شمال کشور را به‌عنوان مقصد، به اعضای خانواده یا دوستانتان پیشنهاد می‌کنید. اما با کمی تحقیق درد مورد شهرها و روستاهای گردشگری ایران متوجه می‌شوید که جاهای گردشگری زیادی وجود دارد که بسیار خوش‌آب‌وهوا هستند و شما تابه‌حال آنجا سفر نکرده‌اید.

سهیلیه کردان هم جز مناطقی است که آب‌وهوای خوبی دارد و ویلاهای آن بسیار معروف است و می‌توان گفت از مناطق ویلایی به شمار می رود.اما سهیلیه کردان کجاست و در کجا قرار گرفته است؟ در ادامه این مقاله می‌خواهیم شما را بیشتر با سهیلیه کردان آشنا کنیم.

سهیلیه کردان دقیقاً در کدام منطقه قرار گرفته است؟

سهیلیه کردان کجاست ? سهیلیه در استان البرز واقع شده است. بعد از کرج مابین جاده کرج به هشتگرد، جاده سهیلیه قراردارد که با تهران هم حدود یک ساعت فاصله دارد و بسیار نزدیک است.

سهیلیه منطقه‌ای است ییلاقی و خوش‌آب‌وهوا که مقصد بسیاری از پایتخت‌نشینان می‌باشد. برای تهرانی ها مهم است که فاصله مقصد سفر تا محل زندگی‌شان کم باشد و بتوانند در عرض یک ساعت به این منطقه برسند.

قطعاً همه شما برای آخر هفته‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنید و برنامه سفر را می‌چینید و با مشورت اعضای خانواده تصمیم می‌گیرد به منطقه ییلاقی و خوش‌آب‌وهوای سهیلیه کردان بروید. اتفاقاً این منطقه یکی از مناطق سرسبز به همراه طبیعتی بسیار زیباست که ارزش رفتن دارد.

سهیلیه کردان کجاست؟

این منطقه به دلیل دم‌دستی بودن، یکی از پرطرف‌دارترین مناطق در بین پایتخت‌نشینان است. یکی از مزیت‌های سهیلیه این است که هم خوش آب هواست و هم در نزدیکی تهران قرار گرفته است ساکنان تهران و حومه به‌راحتی به این منطقه دسترسی پیدا می‌کنند.

مناطقی که در نزدیکی روستای کردان و اطراف آن قرار دارند، چون در نزدیکی کوه کهار قرار گرفته‌اند طبیعت فوق‌العاده زیبای و منابع آبی فراروانی دارند. به همین دلیل تبدیل به یک منطقه گردشگری شده است که در آن ویلاهای زیادی ساخته شده و اقامتگاه‌های ویلایی مناسبی برای اقامت در نظر گرفته شده است.

گاهی می‌توان با سفر به مناطق خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران، یکی از پرخاطره‌ترین سفرهای زندگی‌تان را برای اعضای خانواده و دوستانتان رقم بزنید.

مسیر دسترسی به سهیلیه کردان

شاید تابه‌حال متوجه شده‌اید که، سهیلیه کردان کجاست و در کدام استان قرار گرفته است. حتی اگر به سهیلیه کردان سفر نکرده باشید، حداقل برای یک‌بار هم که شده نام این منطقه، به دلیل داشتن ویلاهای معروفش، به گوشتان خورده است.

سهیلیه ترکیب زیبایی از طبیعت سرسبز درختان و ویلاهای لوکس و بسیار شیک است که می‌توانید زیبایی آن را در سفر به سیهلیه حس کنید و لذتش را ببرید. همچنین وجود رودخانه کردان که از کردان جاری می‌شود و از سهیلیه هم عبورمی کند، سبب شده زمین‌های این منطقه حاصلخیزتر و پر آب‌تراز سایر مناطق شود.

سهیلیه کردان کجاست؟

موقعیت مکانی سهیلیه بسیار خوب و قابل‌دسترس است. اگر قصد سفر به سهیلیه را دارید می‌توانید چندین از راه برای رسیدن به این منطقه استفاده کنید. شما می‌توانید ابتدا به کردان بروید و سپس از آنجا راهی سهیلیه شوید. منطقه سهیلیه از سمت شمال به اتوبان کرج قزوین و از سمت غرب به شهرستان ساوجبلاغ منتهی می‌شود.

اگر بخواهید از سمت تهران حرکت کنید می‌توانیم این‌گونه بگوییم که شما باید اتوبان تهران کرج را پیموده و بعد از رسیدن به کرج، جاده هشتگرد را طی کنید و در نهایت به جاده سهیلیه خواهید رسید و با طی مسافتی کوتاه به این منطقه خوش‌آب‌وهوا دسترسی پیدا می کنید.

اقامت در سهیلیه تجربه ای جذاب و به یاد ماندنی!

شاید یکی از لذت‌های سفر در این است که چند صباحی در آن منطقه بمانید و استراحت کنید. قطعاً سپری کردن عصرهای دل‌انگیز با نوشیدن یک قهوه یا چایی، لحظات نابی را برای شما در کنار خانواده‌تان بر جای می‌گذارد.

وقتی به جایی سفر می‌کنید، قطعانمی توانید در یک روز فرصت کنید به تمام اماکن گردشگری بروید و گشت گذار داشته باشید. بااین‌حال نیاز دارید که چند روزی اقامت داشته باشید وبا آرامش کامل به تفریحات خود برسید.

سهیلیه منطقه‌ای آرام و دنج می‌باشد که مکان خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته است. از نظر آب‌وهوا هم که نیاز به تعریفی ندارد چون در یک منطقه کوهستانی واقع شده و تابستان‌های خنکی دارد.

سهیلیه کردان کجاست؟

اما برای اقامت در سهیلیه نیازی نیست ویلا بخرید. می توانید یکی از ویلاها را اجاره کنید و با اجاره ویلا در سهیلیه کردان، مدتی در این منطقه اقامت داشته باشید.

یکی از راه‌های کم‌هزینه و بدون هدررفتن زمان برای اجاره ویلا، مراجعه به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی گردشگری است. که برای اطلاع از اقامتگاه‌های ویلایی سهیلیه به وب‌سایت‌های معتبر رزرواسیون آنلاین مراجعه کنید.

«لیدوماتریپ» یکی از همین وب‌سایت‌های معتبر رزرواسیون آنلاین است که بیش از ۴۰۰ شهر و روستا و ۷ هزار اقامتگاه را در برمی‌گیرد.

شما می‌توانید به وب‌سایت «لیدوماتریپ» به آدرس بروید نام شهر خود را وارد کنید و لیست تمامی اقامتگاه‌های شهرها را مشاهده و برسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *