خرید ویلا در کردان، نزدیک پایتخت‌نشین‌ها

خرید ویلا در کردان، شمال نزدیک پایتخت‌نشین‌ها

هیچ چیز به اندازه گذراندن تعطیلات آخر هفته در میان طبیعت دلچسب نیست. پس از یک آخر هفته شلوغ و پرمشغله اینکه چند روزی را در دل طبیعت بگذرانیم برای همه ما بی‌نهایت لذت‌بخش خواهد بود.

کردان به دلیل فاصله کمی که تا تهران دارد تبدیل به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سفر پایتخت‌نشین‌ها شده است. فاصله کم کردان تا تهران در کنار آب و هوای سالم و طبیعت زیبای کردان باعث شده تا بسیاری از تهرانی‌ها تمایل به خرید ویلا در کردان داشته باشند تا بتوانند در کوتاه‌ترین تعطیلات خود نیز به آن سفر کنند و بتوانند از زیبایی‌های کردان بیشترین استفاده را ببرند.

برای سفر به کردان زیبا کافیست در مسیر آزادراه کرج شروع به حرکت کنید و از ابتدای آزادراه کرج – قزوین حدود ۲۰ کیلومتر به مسیر خود ادامه دهید تا به این منطقه سرسبز و زیبا برسید. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر درباره خرید و اجاره ویلا در کردان بدانیم پس با ما همراه باشید.

کردان کجاست؟!

خرید ویلا در کردان، شمال نزدیک پایتخت‌نشین‌ها

اگر اهل تهران هستید احتمالاً بارها و بارها اسم کردان را شنیده‌اید و به آن سفر هم کرده‌اید. با این حال بیایید قبل از هر چیزی به این بپردازیم که کردان تهران کجاست؟ و چه چیزی باعث شده تا آن‌قدر این روستا بین مردم محبوب شود.

شلوغی و دود و زندگی‌های پرتنش امروزی به قدری برایمان خسته کننده شده که به دنبال این هستیم تا با خرید ویلا در منطقه‌ای دنج و آرام مکان مناسبی را داشته باشیم تا بتواند پناه خستگی‌هایمان باشد.

درست است که سفر به شمال تبدیل به یکی از پرتکرارترین انتخاب‌های ایرانیان برای مقاصد سفرها شده اما برنامه سفری یکی دو روزه به شمال تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد و همه به دنبال نزدیک‌ترین و بکرترین منطقه در نزدیک‌ترین منطقه به خودشان هستند.

کردان همان منطقه بکر و نزدیکی است که اکثر تهرانی‌ها با آن آشنا هستند. در کردان نه خبری از ترافیک و سروصدا هست و نه دود و آلودگی. در کردان تا چشم کار می‌کند باغ‌های میوه است و آب و هوای سالم و مطبوع که همین این روستا را به انتخاب مناسبی برای اجاره و خرید ویلا برای پایتخت‌نشین‌ها تبدیل کرده است.

جذابیت‌های کردان فقط در طبیعت آن خلاصه نشده بلکه وجود ورزش‌های تفریحی مانند پاراگلایدر، پرواز، پیست‌های اتومبیل‌رانی، اسب‌دوانی و… بیشتر از قبل این منطقه را برای مهمانانش محبوب کرده است.

برای خرید ویلا در کردان این نکات را در نظر بگیرید

خرید ویلا در کردان، شمال نزدیک پایتخت‌نشین‌ها

حالا که به دنبال خرید ویلا در کردان هستید بهتر است این نکات را بیش از خرید بدانید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب و خرید ویلا داشته باشید.

  • اولین موردی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید این است که به خوبی منطقه را بشناسید و بی‌گدار به آب نزنید. هیچ چیز به اندازه عجله کردن در خرید ویلا در کردان شما را به دردسر نخواهد انداخت. پس با صبر و حوصله تمامی منطقه را بررسی کنید تا بتوانید نسبت به بودجه خود در بهترین منطقه ویلای خود را بخرید.
  • هنگام خرید ویلا تنها به بازدید از چند ویلا اتکا نکند و سعی کنید تا تعداد بالایی از ویلاها را مشاهده کنید. همچنین هنگام بازدید از ویلا دیگر اعضای خانواده را نیز همراه خود ببرید و تنها به تصمیم خود اتکا نکنید. نه تنها نظر آن‌ها در انتخاب ویلا مهم است بلکه ممکن است ایراد یا مشکلی در ویلا وجود داشته باشد که از چشم شما پنهان مانده باشد.خرید ویلا در کردان، شمال نزدیک پایتخت‌نشین‌ها
  • هنگام بازدید از ویلا تمامی موارد را به خوبی بررسی کنید و همه امکانات و زیرسازهای آن را به دقت ببینید. از جمله مهم‌ترین مواردی که در بازدید آن‌ها می‌بایست به آن توجه کنید قدمت ویلا، تاریخ بازسازی، موقعیت قرارگیری، امکانات موجود در آن، نورگیر بودن و نقشه ساخت آن است.
  •  گول طاهر ویلاهای نوساز را نخرید، در بسیاری از مواقع خرید ویلایی قدیمی و بازسازی مجدد آن بسیار به‌صرفه‌تر از خرید ویلایی نوساز است. با چنین ویلایی نه تنها هزینه‌های خود را مدیریت کرده‌اید بلکه می‌توانید هنگام بازسازی ویلا دقیقاً به همان ویلایی که در ذهنتان تصورش می‌کردید دست یابید.
  • قبل از خرید ویلا به این نکته توجه داشته باشید که تنها خرج شما برای خرید ملک نیست و می بایست بودجه کافی را نیز برای تجهیز کردن ویلا و بازسازی های احتمالی نیز کنار بگذارید. همچنین هزینه های جانبی نیز برای سند زدن و دیگر موارد وجود دارد پس تنها به قیمت ملک توجه نکنید و دیگر هزینه های جانبی را نیز در نظر داشته باشید.
  • در هنگام بازدید از ویلا تنها به ظاهر آن توجه نداشته باشید. موقعیت قرارگیری و امنیت بالا در اولویت های بالاتری قرار دارند و بهتر است بیشتر به این نکات توجه داشته باشید. ظاهر ویلا قابل تغییر بوده و می توانید بعد از مدتی ان را بازسازی کرده و ظاهر آن را به کل عوض کنید.

اجاره ویلا در کردان جایگزین به صرفه تر از خرید ویلا

خرید ویلا در کردان، شمال نزدیک پایتخت‌نشین‌ها

نمی توان منکر این قضیه شد که هیزنه های بالای خرید ویلا در کردان برای همه ممکن نیست و هر کسی نمی تواند اقدام به خرید ویلا کند. اما خرید ویلا تنها گزینه شما برای سفر به کردن و یک طبیعت گردی جانانه نیست. شما می توانید از طریق وبسایت لیدوماتریپ اقدام به اجاره ویلا در کردان نمایید تا بتوانید اقامت در کردان را در عین پرداخت هزینه بسیار پایین تری تجربه نمایید. با اینکار دیگر سختی های نگهداری ویلا را نیز نخواهید داشت و هز زمانی که بخواهید می توانید در ویلاهای متفاوت اقامت داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *