بهترین هتل های همدان

هتل های همدان

همدان، شهری که در دامنه کوه الوند قرار گرفته و عنوان‌های مهمی دارد؛ از قدیمی‌ترین شهر ایران و پایتخت اولین شاهنشاهی، تا پایتخت تاریخ و تمدن ایران. در این شهر سردسیر افراد مهمی مثل باباطاهر و بوعلی سینا آرام گرفته‌اند. همه‌ی این‌ها برخی از علت‌هایی هستند که باید چند روزی را مهمان همدان و مردم مهمان ‌نوازش شد. و در آب و هوای کوهستانی‌اش به دیدن و جست و جوی دیدنی‌های زیبا و تاریخی‌اش رفت. چنانچه قصد سفر به همدان را دارید قبل از سفر این مقاله از مجله لیدوما را مطالعه کره و با بهترین هتل های همدان آشنا شوید.

گشت و گذار و اقامت در همدان

اقامت در همدان

در لیست جاهای دیدنی همدان یک جاذبه با اختلاف در صدر جدول خودنمایی می‌کند. غار علیصدر همدان، غاری که نه فقط یک جای دیدنی همدان، بلکه خودش می‌تواند دلیل سفر به همدان باشد. این غار که امکان قایقرانی و دیدن کانال‌های آبی درون غار را به بازدیدکنندگان می‌دهد در فهرست آثار ملی ایران هم ثبت شده است. دومین جای دیدنی همدان، دهکده گنجنامه است.

شیرسنگی همدان، آرامگاه بوعلی سینا و بازدید از موزه‌ی آن، قدم زدن در خیابان سنگ‌فرش شده‌ی بوعلی، میدان باشکوه و تاریخی امام، مقبره قدیس یهودی استرومردخای، مجموعه تاریخی حمام قلعه که حالا به موزه و رستوران تبدیل شده، بازار اصلی همدان، مسجد جامع همدان، شهر باستانی هگمتانه، کلیسای آنجلی و سنت استپانوس، گنبد علویان و موزه مردم‌شناسی همدان و آرامگاه باباطاهر عریان، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی همدان هستند. برای استراحت و قدم زدن و طبیعت گردی هم پارک مردم، بلوار ارم و لاین دوچرخه ‌سواری‌اش، شهربازی رنگین کمان، پارک میررضی همدانی و رفتن به تپه و بام عباس آباد و قایق سواری در دریاچه‌اش گزینه‌های خوبی هستند. با رزرو هتل در همدان چند روزی را با خیال راحت به دیدن تمام جاذبه‌های همدان بپردازید.

لیست هتل های همدان

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان همدان هتل پارسیان همدان هتل پارسیان همدان هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان آزادی هم از دیگر هتل های ۴ ستاره همدان است که اقامت در آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل در مجموع ۴۵ باب اتاق و سوئیت دارد؛ بنابراین با یک اقامتگاه شلوغ طرف نیستید. ضمن اینکه تنوع واحدها که از یک تخته شروع و به سوئیت های سه تخته ختم می شود، دست شما را در انتخاب باز می گذارد. امکانات و خدمات هم در اتاق ها و هم در ساختمان هتل، برای یک اقامت راحت و بی دردسر مناسب است.

اینترنت، مینی بار، صندوق امانات، حمام مجهز به وان به اضافه دو رستوران بزرگ و مجهز، پارکینگ، خشکشویی، تاکسی سرویس و زمین بازی کودک از جمله چیزهایی هستند که این عضو خانواده هتل های پارسیان را به گزینه ای مطلوب برای اقامت تبدیل کرده اند.

هتل پارسیان همدان روی نقشه

آدرس: همدان، میدان قائم، بلوار ارم

هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه همدان هتل کتیبه همدان هتل کتیبه همدان هتل کتیبه همدان

هتل کتیبه همدان در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید. این هتل دارای ۴ طبقه و ۳۱ واحد اقامتی است که تمامی واحدها در طبقات سوم و چهارم هتل قرار گرفته اند. از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل کتیبه در بلوار ارم و در فاصله ۳.۵ کیلومتری موزه دفاع مقدس و دانشگاه صنعتی همدان واقع شده است. هتل کتیبه با ارائه خدمات مناسب هتلی به همراه پرسنل مهمان نواز اقامتی آرام را برای مهمانان خود مهیا کرده است.

هتل کتیبه همدان روی نقشه

آدرس: همدان، میدان قائم، بلوار ارم

هتل آپارتمان سفیر همدان

هتل آپارتمان سفیر همدان هتل آپارتمان سفیر همدان هتل آپارتمان سفیر همدان هتل آپارتمان سفیر همدان

هتل آپارتمان سفیر همدان واقع در بلوار جانبازان در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان این هتل آپارتمان در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۵ باب اتاق و واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اماکن تفریحی و دیدنی شهر از جمله آرامگاه باباطاهر و گنبد علویان گردیده است. هتل آپارتمان سفیر با پرسنلی مجرب با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

قابل توجه میهمانان گرامی این هتل بلیط غار علیصدر، تله کابین گنج نامه، سورتمه و غار آکواریوم را با ۲۰% تخفیف در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

هتل آپارتمان سفیر همدان روی نقشه

آدرس: همدان، بلوار جانبازان

هتل بین المللی باباطاهر همدان

هتل باباطاهر همدان هتل باباطاهر همدان هتل باباطاهر همدان هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر یقینا بهترین هتل در همدان است که نه تنها در ضلع غربی آن، آرامگاه باباطاهر را می بینید بلکه تمام جاذبه های گردشگری هم در نزدیکی شما هستند. این هتل سال ۱۳۹۸ پیش بازسازی شده و ۳ لابی مجزا برای آن در نظر گرفته شده است. هتلی ۴ طبقه با ۱۳۰ اتاق و ظرفیت ۱ تا ۶ نفره است. شما می توانید برای اقامت رویایی خود سوئیت های ۴ نفره لاکچری و ۶ نفره امپریال را رزرو کنید.

پارکینگ هتل باباطاهر با ظرفیت ۳۰ خودرو (رایگان) و رستوران هگمتانه با ظرفیت ۱۸۰ نفر و استخر ویژه مهمانان با نرخ نیم بها تنها بخشی از خدمات این هتل هستند. این هتل که توانسته به واسطه امتیازهای مثبت کسب شده لقب بهترین هتل همدان از نظر مردم را بگیرد، دارای اتاق هایی با امکانات کامل است.

هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان هتل بوعلی همدان هتل بوعلی همدان هتل بوعلی همدان

هتل بوعلی همدان عضوی دیگر از گروه هتل های بین المللی پارسیان می باشد که در سال ۱۳۳۵ در مرکز شهر افتتاح گردیده و از سال ۱۳۵۷ زیر مجموعه این گروه هتل ها می باشد. این هتل دارای ۳۸ اتاق با امکانات رفاهی مطلوب می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران سپید با ظرفیت ۸۰ نفر، رستوران پارسه با ظرفیت ۱۲۰ نفر، تالار شیشه ای با ظرفیت ۶۰۰ نفر، صندوق امانات، تاکسی سرویس، روم سرویس، لباسشویی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت، کافی شاپ لابی اشاره کرد.

هتل بوعلی همدان روی نقشه

آدرس: همدان، خیابان بوعلی سینا

هتل بین المللی امیران

هتل امیران همدان هتل امیران همدان هتل امیران همدان هتل امیران همدان

هتل چهار ستاره امیران در نوروز سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. هتل امیران از نظر موقعیت و دسنرسی در بهترین مکان در بلوار بعثت واقع شده است. از یک سو مشرف به کوه الوند و از سوی دیگر منظره رو به شهر دارد. هتل در ۱۲ طبقه دارای ۵۵ واحد اقامتی و سوئیت های لاکچری می باشد. هتل امیران یکی از هتل های زیبا و بزرگ ایران که تمدّن و فرهنگ یک ملّت بزرگ وکهن را به رخ جهانیان می کشاند و یگانه نماد تاریخی کشور است که با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده ، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را هویدا نموده است.

هتل بین المللی امیران همدان روی نقشه

آدرس: همدان، بلوار بعثت

هتل خاتم همدان

هتل خاتم همدان هتل خاتم همدان هتل خاتم همدان هتل خاتم همدان

هتل آپارتمان خاتم با ۳ ستاره یکی از بهترین هتل های همدان از لحاظ امکانات، دسترسی به جاذبه های گردشگری و قیمت است. این هتل در ۷ طبقه با ۳۵ اتاق، میزبان گردشگران از سراسر کشور است.

اتاق های هتل خاتم همدان در ظرفیت های ۱ تا ۶ نفره هستند. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۲۷ خودرو (رایگان) و رستوران خاتم با ظرفیت ۱۰۰ نفر خدمات رسانی دارد. امکانات کلی اتاق ها شامل صندوق امانات، تلفن خانه داری، یخچال و مبلمان، تلویزیون و بالکن هستند.

امکانات کلی هتل خاتم همدان به عنوان بهترین هتل همدان، شامل آسانسور، پله اضطراری، کافی شاپ، ترانسفر رفت، خانه داری، ماساژ، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و نگهداری کودک هستند.

هتل خاتم همدان روی نقشه

آدرس: همدان، میدان فلسطین

هتل وندیک همدان

هتل وندیک همدان هتل وندیک همدان هتل وندیک همدان هتل وندیک همدان

هتل وندیک همدان در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و برای بهبود کیفیت در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است. هتل وندیک دارای ۲۷ اتاق در ۴ طبقه می باشد.از دیگر امکانات هتل وندیک، رستوران و کافی‌ شاپ بسیار باکیفیت با غذاهای ایرانی و انواع نوشیدنی‌ها و مخلفات است. سالن کنفرانس این هتل نیز با امکانات ایده آل و ظرفیت ۲۰۰ نفر از بهترین سالن‌های کنفرانس همدان است.

هتل وندیک همدان روی نقشه

آدرس: همدان، خیابان سعیدیه، جنب استادیوم ملت

هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه همدان هتل گنجنامه همدان هتل گنجنامه همدان هتل گنجنامه همدان

کمپ اقامتی گنجنامه همدان واقع در دهکده توریستی گنجنامه در سال ۱۳۹۱ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این مجموعه دارای ۲۰ واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. اگر قصد سفر به طبیعت زیبای همدان و بهره مندی از امکانات رفاهی و تفریحی هیجان انگیز را دارید مجموعه دهکده توریستی گنجنامه یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. این مجموعه با امکانات اقامتی و رفاهی مناسب آماده میزبانی و خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل گنجنامه همدان روی نقشه

آدرس: همدان، جاده گنجنامه

رزرو آنلاین هتل در همدان

برای رزرو آنلاین هتل‎ مورد نظرتان در همدان، در اولین قدم باید تاریخ ورود و خروجتان را مشخص کنید. بعد از انتخاب اتاق و وارد کردن اطلاعات مسافر یا مسافران، قوانین انصراف از رزرو را هم می‌توانید مطالعه کنید. پس از انجام مراحل پرداخت و بررسی ظرفیت، رزرو هتل همدان با موفقیت انجام شده و می‌توانید با خیال راحت راهی این شهر زیبا و دوست‌ داشتنی شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *