با کلبه غواصی در چابهار آشنا شوید

کلبه غواصی در چابهار

برای خیلی ها سفر به دنیا زیر آب یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین تفریحات است. فکر اینکه بتوان به اعماق دریاها رفت و از نزدیک ماهی های رنگارنگ، صدف ها مرجان ها و… را دید واقعا هم هیجان انگیز است. کاری هیجان انگیز که حالا به تفریحی لوکس در شهرهای ساحلی تبدیل شده و علاقه مندان خاص خودش را هم دارد. ورزش و تفریحی مفرح و پر از ماجراجویی که در سفر به چابهار و کلبه غواصی چابهار انتظار شما را می کشد تا حسابی خودتان را به چالش بیاندازید. چابهار به عنوان اولین شهری که دارای مدرسه غواصی در ایران است یکی از بهترین شهرهای ایران برای چشیدن این تفریح هیجان انگیز است.

اگر فکر کردن به دنیای زیر آب و سفر کردن به آن شما را هم هیجان زده می کند تا پایان مقاله با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید تا بیشتر درباره این تفریح لوکس چابهار با هم بدانیم.

آشنایی با کلبه غواصی چابهار

کلبه غواصی در چابهار

کلبه غواصی در چابهار که بین مسافرین به یکی از دیدنی های چابهار و جذاب ترین قسمت های سفر به چابهار شناخته می شود. این کلبه غواصی به عنوان اولین مدرسه غواصی در ایران شناخته می شود. در این مدرسه شما می توانید علاوه بر تفریح به صورت حرفه ای آموزش غواصی ببینید و بتوانید مدارک معتبر غواصی را از این مدرسه دریافت کنید. این مرکز غواصی با استاندارهای بسیار بالایی کار می کند و شما می توانید با اعتماد کامل از لحاظ امنیتی در این مرکز غواصی کردن را تجربه کنید.

آدرس کلبه غواصی چابهار: پایین تر از هتل لیپار، انتهای جاده ساحلی، کلبه غواصی و تفریحات دریایی چابهار

در کلبه غواصی در چابهار چه تفریحاتی در انتظار شماست؟

احتمالا وقتی اسم مدرسه غواصی به گوشتان می رسد تنها چیزی که به ذهنتان می رسد غواصی کردن است. اما این مرکز تفریحاتش فقط به غواصی کردن خلاصه نشده و تفریحات جذاب دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

  • شاتل سواری

تفریحات کلبه غواصی چابهار

شاتل سواری یکی از هیجان انگیز ترین تفریحاتی است که در این مرکز می توانید آن را تجربه کنید. جذاب ترین قسمت این تفریح این است که می توانید به صورت دسته جمعی از آن استفاده کنید و از بهترین انتخاب ها برای سفرهای گروهی است. در شاتل سواری شما روی تیوپ بزگی می نشینید که با طناب محکمی به قایق وصل شده و با حرکت قایق آن هم روی آب کشیده می شود. هیجان انگیزترین قسمت شاتل سواری جایی است که روی آب با سرعت بالایی در حال حرکت هستید و مدام موج ها شما را به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند!

  • بنانا سواری

تفریح در کلبه غواصی چابهار

بنانا سواری تفاوت چندانی با شاتل ندارد. در بنانا هم شما روی تیوپی روی آب توسط قایق کشیده می شود. تنها فرق این دو این است که تیوپ بنانا شبیه به موز است و شاید تعداد کمتری بتوانند از آن استفاده کنند.

  • قایق سواری

شاید قایق سواری یکی از تفریحاتی باشد که به نظر خیلی ساده و در دسترس به نظر برسد. اما قایق سواری روی دریا کجا و قایق سواری روی اقیانوس کجا! چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است و به آب های آزاد راه دارد و همین قایق سواری در چابهار را در کلبه غواصی چابهار جذاب کرده است.

  • اسکی روی آب

تفریح در کلبه غواصی چابهار

اسکی روی آب تفریحی نیست که هر کسی بتواند به سراغ آن برود. برای اینکه بتوانید به راحتی روی آب اسکی کنید و تعادل خود را حفظ کنید لازم است هم بدنی ورزیده داشته باشید و هم تمرین کنید. اما باز هم تجربه کردن آن خارج از لطف نیست.

  • موج سواری

تفریح در ساحل کلبه غواصی چابهار

اگر از علاقه مندان به ورزش موج سواری هستید بهترین جا را انتخاب کرده اید. موج سواری که به عنوان ورزشی حرفه ای هم شناخته می شود از دیگر تفریحاتی است که در مدرسه کلبه غواصی در چابهار نیز وجود دارد. البته برای انجام این تفریح نمی توان روی همه روزهای سال حساب باز کرد. تا موجی نباشد موج سواری هم ممکن نخواهد بود! موج سواری بیشتر در بهار چابهار ممکن است که دریا موج هایی قوی دارد.

برای غواصی در چابهار لوازم خاصی نیاز است؟

غواصی در کلبه غواصی چابهار

یکی از رایج ترین سوالاتی که مسافران برای غواصی کردن برایشان پیش می آید این است که برای غواصی کردن احتیاج به لوازم خاصی داریم. همه ما در فیلم ها و مستندها دیده ایم غواصانی را که با لباس های مخصوص و کپسول های اکسیژن به غواصی می روند. همه این تجهیزات برای غواصی کردن نیاز است. اما نگران نباشید تمامی این تجهیزات از سمت کلبه غواصی در چابهار در اختیار شما گذاشته می شود و نیازی نیست هیچ کدام از آن ها را خودتان تهیه کنید.

آیا امکان غواصی بانوان در چابهار وجود دارد؟

غواصی بانوان در کلبه غواصی در چابهار

بانوانی که به چابهار سفر می کنند هم می توانند از همه این تفریحات در کلبه غواصی چابهار استفاده کنند. چابهار دارای پلاژ اختصاصی برای بانوان است که امکان شنا و غواصی را در فضایی اختصاصی به آن ها داده است تا به راحتی از سفر خود نهایت لذت را ببرند. دیگر تفریحات دریایی چابهار از جمله شاتل، بنانا و… هم برای بانوان قابل استفاده می باشد.

قیمت غواصی در چابهار

غواصی در چابهار

قیمت و هزینه لازم برای غواصی کردن در چابهار به نسبت فصلی که به آن سفر می کنید متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی را برای این تفریحات مشخص کرد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که غواصی از تفریحات لاکچری چابهار به حساب می آید و نباید انتظار این را داشته باشید که بتوانید با قیمت بسیار کمی در چابهار غواصی کنید. اما برای اینکه بتوانید قیمت دقیق هر تفریح در کلبه غواصی چابهار را بدانید بهتر است تا قبل از سفر به چابهار با این مرکز تماس گرفته تا قیمت هر تفریح را بدانید.

۳.۹/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *