چگونه میهمان شویم؟

لیدوماتریپ

زمانی که در سفر هستید، اقامت در یک واحد مناسب می تواند خاطرات خوبی برای شما و همسفرانتان بسازد. شما با انتخاب یک اقامتگاه مناسب، احساس تعلق خاطر و راحتی بیشتری در آنجا خواهید داشت، حتی اگر هزاران کیلومتر از خانه خود دور باشید!
وبسایت لیدوماتریپ با ارائه بیش از ۷ هزار اقامتگاه در بیش از ۴۰۰ شهر ایران، فرصتی را فراهم کرده است که شما به عنوان مسافر در شهرهای دیگر، بتوانید در فضاهایی امن، مطمئن، با امکانات خوب و گاه منحصر به فرد اقامت داشته باشد و با آسودگی خاطر میهمان یکی از اقامتگاه های لیدوماتریپ در شهر مورد نظرتان شوید.
‎در اینجا سوالات متداولی که پیش از رزرو، پس از رزرو و پس از سفر ممکن است برای میهمانان پیش بیاید پاسخ داده شده است. با ما همراه باشید.

‎پیش از رزرو

‎۱- برای رزرو اقامتگاه باید در سایت ثبت نام کنم؟
‎بله! فرآیند ثبت نام بسیار آسان و زیر یک دقیقه به اتمام می رسد. در سایت روی بخش ثبت نام کلیک و شماره تلفن همراه و نام نام خانوادگی خود را وارد کنید. در اینحال کد یکبار مصرف برای شما پیامک می شود. پس از وارد کردن کد، فرآیند ثبت نام شما تکمیل می شود.

‎۲- چگونه اقامتگاه های هر شهر را ببینم؟
پس از ثبت نام، شهر موردنظرتان را انتخاب کنید تا لیست اقامتگاه های آن شهر برایتان نمایش داده شود. مدتی را به بررسی اقامتگاه های آن شهر اختصاص دهید تا مطمئن شوید واحد انتخابی متناسب با بودجه و سلیقه شماست.

۳- چگونه باید درخواست رزرو دهیم؟
پس از انتخاب واحد مناسب، اطلاعاتی مانند تاریخ ورود و خروج، تعداد نفرات و تعداد نفرات اضافه را وارد کرده و درخواست رزرو دهید. درخواست رزرو در لیدوماتریپ کاملا رایگان است.

۴- چه مدت طول می کشد تا در خواست رزرو تایید شود؟
حداقل و حداکثر زمان لازم برای تایید درخواست رزرو توسط میزبان یک دقیقه تا دو ساعت است. به محض درخواست رزرو از طرف شما، از طریق پیامک به میزبان اعلام میگردد و میزبان با توجه به شرایط اقامتگاه خود اقدام به پذیرش و یا رد درخواست می کند. پس از تایید درخواست رزرو شما، لینک پرداخت برای شما پیامک می شود.

۵- پرداخت برای وبسایت لیدوماتریپ به چه صورت است؟
پرداخت به صورت آنلاین است. برای اطمینان خاطر مسافرین، مبلغ پرداختی تا زمان تحویل گرفتن اقامتگاه توسط مسافر، در حساب امن لیدوماتریپ باقی می ماند.

۶- کارمزد لیدوماتریپ چگونه محاسبه می شود؟

تمامی فرآیندها از قبیل عضویت در سایت، درخواست رزرو و حتی ثبت اقامتگاه توسط میزبان ها در لیدوماتریپ کاملا رایگان است. کارمزد و درآمد سایت لیدوماتریپ از درصد کمی از مبلغ تعیین شده توسط میزبانان، تامین می شود.

۷- آیا امکان رزرو به صورت تلفنی وجود دارد؟
لیدوماتریپ تنها ولسایتی است که برای راحتی حال افرادی که آشنایی کافی با فضای وب را ندارند ، امکان رزرو تلفنی را فراهم کذده است. برای رزرو تلفنی باید با پشتیبانان سایت تماس بگیرید و با اعلام کد اقامتگاه مورد نظرتان، از آنها بخواهید تا رزرو را برایتان انجام دهند.

۸- چگونه در مورد اطلاعات واحد انتخابی، اطمینان کسب کنم؟
توضیحات درج شده و تصاویر برای هر واحد را به طور کامل مطالعه و مشاهده کنید. این تصاویر و توضیحات توسط کارشناسان لیدوماتریپ بررسی و راستی آزمایی شده اند. همچنین شما با بررسی نظرات درج شده توسط مسافرین در پایین هر اقامتگاه، می توانید از نقاط ضعف و قوت آن واحد مطلع شوید.

پس از رزرو

۱_‌چگونه با میزبان خود ارتباط برقرار کنم؟
پس از پرداخت مبلغ، در فاکتور ارسالی آدرس اقامتگاه به همراه شماره تماس میزبان برای شما ارسال می‌شود. در صورت داشتن هرگونه پرسشی می توانید با میزبان خود تماس بگیرید.

۲- چه مواردی را باید میزبان خود در میان بگذاریم؟
در صورت داشتن هر انتظار و نیازی، آن را به طور واضح با میزبان خود درمیان بگذارید. به طور مثال اگر قرار است دیرتر از ساعت تعیین شده به اقامتگاه برسید، حتما آن را به میزبانتان اطلاع دهید. توجه داشته باشید که پیش از رزرو قوانین اقامتگاه را به طور کامل مطالعه کرده باشید.

۳- چگونه از نظافت اقامتگاه اطمینان داشته باشیم؟
وضعیت نظافتی اقامتگاه ها، به طور مرتب توسط کارشناسان لیدوماتریپ بررسی می شود. فعالیت هایی مانند نظرسنجی از مسافرین، نظارت مستقیم بر واحدها و اعمال قوانین سختگیرانه نظافتی برای میزبان ها همه در راستای اطمینان بخشیدن به مسافرین، از بابت نظافت اقامتگاه ها، می باشد

بعد از سفر

۱ _ چگونه کلید اقامتگاه را تحویل بگیریم؟
هماهنگی های لازم جهت تحویل کلید اقامتگاه، توسط مسافر و میزبان انجام می شود. شما در محل مورد توافق خود، کلید اقامتگاه را تحویل می گیرید.

۲- اگر بعد از تحویل، تصاویر سایت با واقعیت مطابقتی نداشت چه باید بکنیم؟
لیدوماتریپ مطابقت تصاویر ثبت شده در سایت را با نمونه واقعی تضمین می کند. اما درصورتی که چنین موردی مشاهده شد، مسافران باید هرچه سریعتر و پیش از ساکن شدن در واحد مذکور، مورد را به پشتیبانان لیدوماتریپ اطلاع دهند. در این زمان مبلغ مسافر به طور کامل عودت داده شده و در صورت تمایل واحد جایگزین معرفی می گردد.

 

پس از سفر و اسکان در اقامتگاه مورد نظرتان، در صورت وجود هر مشکل احتمالی می توانید آن را با پشتیبانان سایت و‌یا میزبان خود در میان بگذارید. هیکی از مواردی که به شما در داشتن اقامتی دلچسب کمک می کند این است که پیش از رزرو تمامی اطلاعات اقامتگاه و قوانین آن را به طور کامل مطالعه کنید‌ تا هیچ شک و شبهه ای برایتان باقی نماند. بدون شک میزبانان لیدوماتریپ برای مزبانی هر چه بهتر از میهمانان خود، تمام تلاش خود را خواهنذ کرد.
در حین اقامت به تعهدات و قوانین اقامتگاه احترام بگذارید و از اقامت در خانه ای گرم و صنیمی با امکانات خوب لذت ببریذ. پشتیبانان لیدوماتریپ به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت آماده پاسخگویی به شما چه پیش از رزرو، چه بعد از رزرو و چه پس از سفر هستند.

 

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *