با پارک جنگلی هزار پله رامسر آشنا شوید

پارک جنگلی هزار پله رامسر

پارک جنگلی هزار پله رامسر

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین مکان‌هایی که در سفر به رامسر می‌توانید از آن بازدید کنید پارک جنگلی هزار پله رامسر می‌باشد. پارکی که در قله ایل میلی قرار گرفته و تنها راه دسترسی به آن از طریق تله کابین است.

پله‌های سنگی و زیبایی که ما را تا ارتفاع ۹۰۰ متری بالا می‌برد و منظره مسحور کننده‌ای از دریا و کوهستان‌های پوشیده از درخت را پیش چشمان ما به نمایش می‌گذارد. لذت قدم زدن در میان طبیعت بی نظیر پارک جنگلی هزار پله رامسر، نفس کشیدن در هوای سالم و گوش سپردن به صدای آواز پرنده‌ها ما را وارد دنیایی می‌کند که بی شباهت به بهشت نیست!

پارک جنگلی هزار پله رامسر

دور شدن از هیاهوی شهر و وارد دنیای آرام این پارک جنگلی شدن تنها قسمت کوچکی از دنیای لذت بخش این جنگل هزار پله می‌باشد. آدرنالین و هیجان روی دیگر این پارک جنگلی است. اگر اهل هیجان هستید به هیچ عنوان لذت سواری بر این زیپ لاین را از دست ندهید. زیپ لاینی که از میان دره‌ها و درختان انبوه عبور می‌کند احساس پرنده‌ای را به شما می‌دهد که در بالای این جنگل در پرواز است. سافاری جنگلی رامسر که ترکیب جذابی از لذت همراه با هیجان می‌باشد. قدم برداشتن بروی پول چوبی معلق هیجانی است وصف‌ناپذیر و بهترین فرصت برای یک تفریح حسابی است.

کافی‌شاپ زیبایی در میان این جنگل بهترین مکان برای صرف یک میان وعده جانانه می‌باشد تا بعد از تجدید قوا دوباره مشغول گشت و گذار در پارک جنگلی شوید. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوردنی‌های جذاب در کافی‌شاپ و رستوران های مجموعه سرو می‌شود که لذت این گردش را چند برابر می‌کند. همه این جذابیت‌ها فقط و فقط در مجتمع تفریحی رامسر خلاصه شده است!

پارک جنگلی هزار پله رامسر

پارک جنگلی هزار پله رامسر

مجتمع تفریحی رامسر تجربه آرامش و هیجان

مجتمع تفریحی رامسر را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تفریحی دانست که پارک جنگلی هزار پله رامسر نیز جزیی از آن است. مجتمعی که ترکیب جذابی از سرگرمی و تفریحات هیجان‌انگیز در کنار فضای آرامش‌بخش و دنجی است که هر فردی رو با هر سلیقه‌ای که باشد به خود جذب می‌کند. بازدید از این مجتمع تفریحی که در ۵ کیلومتری غرب رامسر قرار گرفته را حتماً در برنامه سفر خود به رامسر جای دهید. هر تفریحی که به ذهنتان بیاید در این مجتمع در اختیارتان است. از تله کابین سواری و تماشای مناظر جنگل اطراف گرفته تا انواع تفریحات آبی هیجان‌انگیز.

کلوپ دریایی این مجتمع امکاناتی نظیر پارسیلینگ با چتر، شاتل دونفره و تک نفره، جت اسکی، قایق رانی و اسکی روی آب را فراهم کرده است تا در این مجتمع حسابی مشغول تفریح شده و غرق لذت شوید. پیست کارتینگ و باگی نیز مناسب عاشقان سرعت است تا بتوانند در محیطی استاندار لذت رانندگی با سرعت و شتاب بالا را تجربه کنند.

شهربازی سرزمین رویاها از مجهزترین و بزرگ‌ترین شهربازی‌های شمال کشور است که با بازی‌ها متنوع و هیجان‌انگیز حسابی شما را مشغول خواهد کرد و لحظات خوبی را برایتان به یادگار خواهد گذاشت. حالا نوبت یک بازی گروهی است. مجموعه پینت بال مجتمع تکمیل کننده همه این تفریحات است تا در کنار دوستانتان رقابتی شاد و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

در آخر هم چیزی که می‌تواند این سفر را کامل کند یک اقامت چند روزه در بالای قله ایل میلی و در میان آرامش و سکوت طبیعت و در کلبه‌های جنگلی این مجتمع است. کلبه‌هایی که با امکانات رفاهی مناسبی یک اقامت به‌یادماندنی را در دل جنگل‌های کوهستانی و به دور از هیاهوی شهر برایتان به ارمغان می‌آورد. تجربه‌ای که بی شک به یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان تبدیل خواهد شد. گزینه دیگر شما برای اقامت در رامسر اجاره ویلا و سوئیت هایی است که فضای دربستی و خصوصی در اختیار شما می گذارند. قبل از سفر به رامسر با ۴ اقامتگاه پرطرفدار لیدوما برای اجاره ویلا در رامسر آشنا شوید تا بتوانید بهترین مکان را برای اقامت خود رزرو کنید.

۳/۵ - (۱ امتیاز)
10 نظر برای "با پارک جنگلی هزار پله رامسر آشنا شوید" ارسال شده.
  1. مریم گفت:

    زیپ لاین از چه سنی شروع می شود ؟

  2. مریم گفت:

    زیپ لاین از چە سنی شروع می شود ؟

  3. مریم گفت:

    سلام زیپ لاین از چه سنی شروع می شود

  4. مریم گفت:

    از چه سنی میتوانیم سوار زیپ لاین شویم

  5. هنگامه گفت:

    پاینش کافه داره ؟؟؟

  6. میهن گفت:

    ایا این جنگل دارای پل چوبی است ؟

    بله این جنگل پل چوبی معلق دارد و میتوانید از ان استفاده کنید و هیجان سفرتون و بیشتر کنید.

  7. هستی گفت:

    ایا بدون استفاده از پله میتونیم از پارک جنگلی هزار پله دیدن کنیم؟

    بله این امکان هست که با تله کابین جابه جا بشید و از مناظر اطراف هم لذت ببرید

  8. علی گفت:

    سلام اگه بخوای پیاده بریم باید از کجا بریم یعنی پیاده روی از کجا شروع میشه و چه مسیری رو باید رفت راستی خیلی شیب تنده اگه کسی ترس از ارتفاع داشته باشه نمی تونه بیاد

  9. اکبر گفت:

    پارک جنگلی هزار پله رو نمیشه بدون تله کابین رفت؟

    1. نیلوفر سلطانی گفت:

      سخته ولی میشه 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *