بهترین هتل های محمودآباد

هتل های محمودآباد

شناخت هتل‌ها و مراکز اقامتی یکی از مهم ‌ترین مراحل پیش از برنامه ‌ریزی برای سفرهای خانوادگی یا رسمی است. محمود آباد با آب و هوایی معتدل و چشم‌ اندازهای بی ‌بدیل یکی از گردشگر پذیر ترین نقاط کشورمان است. بنابراین شناخت هتل های محمودآباد پیش از شروع سفر ضروری است.

در این مطلب از مجله گردشگری لیدوماتریپ امکان مشاهده، بررسی و مقایسه انواع هتل های محمودآباد به راحتی امکان پذیر است و بعد از آشنایی با هتل ها، می‌توانید از میان انواع هتل های لوکس محمودآباد گرفته تا هتل های ۳ ستاره، هتل های ۴ ستاره، هتل های ۵ ستاره، انواع هاستل، هتل آپارتمان ها و حتی کمپ های داخلی محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. فقط کافی است با در نظر گرفتن بودجه و هدفی که از سفر و اقامت در شهر موردنظرتان دارید، از میان هتل های داخلی محل اقامت خود را به راحتی انتخاب نمایید. دسترسی به اطلاعات هتل و اقامتگاه در محمودآباد این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی به مقایسه امکانات و موقعیت هتل ها بپردازید و بهترین انتخاب را برای رزرو هتل در محمودآباد داشته باشید.

بهترین هتل های محمودآباد

بهترین هتل های محمودآباد

محمودآباد یکی از شهرهای توریستی و پر مسافر شمال کشور است که همه ساله مسافران زیادی را به وسی خود می‌کشاند. همین امر باعث شده تا تعداد هتل ها و اقامتگاه های هتل کم نباشد. برای آشنایی با انواع اقامتگاه های موجود در محمود آباد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هتل لاکچری محمودآباد

این‌ نوع هتل‌ها، امکانات رفاهی بالایی دارند. به نسبت شیک‌تر و تمیزتر از سایر هتل‌ها هستند. اتاق‌ها و سوییت‌های بزرگ‌تری دارند. هم‌چنین اگر اهل ورزش باشید می‌توانید از سالن تنیس، بدن‌سازی و استخر شنای هتل استفاده کنید که علاوه بر آن امکاناتی مثل ماساژ، سونا، جکوزی و… نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. هرکدام چندین رستوران با غذاهای متنوعی دارند

هتل صدف

هتل محمودآباد هتل صدف هتل صدف محمودآباد هتل صدف

هتل صدف محمود آباد در سال ۱۳۸۹ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است. این هتل دارای دو برج مجزا از هم است که برج صدف ۱ ساختمان قدیمی شامل ۱۲ طبقه و ۲۳ باب سوئیت و آپارتمان و برج صدف ۲ ساختمان جدید مشتمل بر ۵ طبقه و ۱۵ باب سوئیت و آپارتمان است. از بهترین ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به مرکز شهر اشاره کرد.

هتل صدف از بهترین هتل ‌های محمودآباد است. بیشتر کسانی که به محمودآباد سفر می‌کنند دوست دارند به ساحل نزدیک باشند و از ساحل زیبای خزر لذت ببرند. هتل صدف فقط چند متر با ساحل فاصله دارد. از دیگر نکته‌های مثبت این هتل نزدیک بودن به بیمارستان محمود آباد است. در سفر به شهرهای ساحلی رفتن به بازار ماهی یکی از کارهایی است که نباید از دست داد. از هتل صدف با ماشین می‌توانید حدود ۵ دقیقه‌ای به بازار ماهی محمود آباد برسید. همچنین این هتل ساحلی امکانات رفاهی کاملی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین رستوران و کافی شاپ هتل آماده پذیرایی از مسافران است. این هتل با پرسنل مجرب، دسترسی بسیار خوب و امکانات رفاهی کامل اقامت خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

هتل صدف محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمودآباد، خیابان شهید ناطق نوری( خیابان آزادی)، دریا ۲۸.

فاصله هتل صدف محمودآباد تا مراکز مهم محمودآباد

فاصله تا پارک جنگلی طاهباز:  ۲.۲ کیلومتر (۵ دقیقه)

فاصله تا ساحل محمودآباد: ۱.۵ کیلومتر (۵ دقیقه)

فاصله تا جمعه بازار محمودآباد: ۹۰۰ متر

فاصله تا ترمینال محمودآباد: ۳.۲ کیلومتر (۷دقیقه)

هتل محمودآباد نارنجستان

هتل محمودآباد نارنجستان هتل نارنجستان هتل محمودآباد هتل نارنجستان محمودآباد

هتل چهار ستاره نارنجستان محمودآباد در سال ۱۳۷۹ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۱ بازسازی انجام داده است. این هتل در کیلومتر ۷ جاده محمودآباد به نور در کنار منطقه جنگلی و دریای خزر که دارای چشم انداز زیبا در فصل شکوفه‌های نارنج است واقع شده. طراحی مجموعه به شکل محوری شده و خیابان اصلی مجموعه که سنگ فرش است منتهی به ورودی و نمای زیبای هتل می‌گردد به طوری که از ابتدای مجموعه پرسپکتیو هتل و نمای کافی‌شاپ گردان کاملا مشهود و زیبا است. این هتل در پنج طبقه و ۱۱۹ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد و در لیست بهترین هتل های محمودآباد قرار می‌گیرد.

آدرس: محمود آباد، کیلومتر۷ جاده محمودآباد به نور، ایزدشهر.

هتل مروارید خزر

هتل مروارید خزر محمودآباد هتل خزر هتل مروارید خزر مروارید خزر

هتل ۵ ستاره مروارید خزر در یکی از دیدنی‌ترین مناظر استان مازندران واقع ‌شده و دسترسی آسانی به جاده‌های هراز و چالوس دارد. این هتل با دکوراسیونی مجلل و معماری منحصر به فرد توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. هتل مروارید خزر یکی از بزرگ ‌ترین اسکله‌های تفریحی ساحلی شمال را در خود جای ‌داده که با امتداد ۶۰ متر روی سطح آب، فضایی دل ‌انگیز برای استراحت مهمانانش فراهم آورده است. این هتل یکی از بهترین هتل های محمودآباد است که دارای فضاهای اقامتی مدرن همراه با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی گوناگون مطابق با سلیقه‌های متفاوت گردشگران داخلی و خارجی است و تعطیلات آرامش بخشی در کنار دریای نیلگون خزر برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. منظره زیبای این هتل با چشم ‌انداز طلوع و غروب خورشید خودنمایی می‌کند.

هتل مروارید خزر محمودآباد روی نقشه

آدرس: مازندران – کیلومتر ۱۴ جاده محمود آباد به نور.

هتل دریا

هتل محمودآباد هتل های محمودآباد هتل دریا ختل دریا محمودآباد

هتل دریا محمودآباد با ۷ طبقه و ۳۴ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۱ شروع به‌کار کرده است. این اقامتگاه در محوطه‌ای زیبا و سرسبز و در نزدیکی امکانات تفریحی آبی از قبیل جت اسکی، قایق و کایت قرار دارد. از امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ ساحلی و زمین ‌بازی کودکان اشاره کرد.

هتل دلمون

هتل دامون محمود آباد هتل محمودآباد هتل دلمون محمودآبادهتل دلمون

هتل دلمون محمودآباد در ۸ طبقه ساخته‌شده و با ۲۲ واحد اقامتی، واحدهای VIP با چشم ‌انداز زیبا رو به دریا و جنگل، در منطقه‌ی زیبا و خوش آب ‌و هوای محمودآباد بناشده است. این هتل خدماتی نظیر سالن پذیرایی، اینترنت رایگان تور مسافرتی به نقاط مختلف و حمام آفتاب مجزا برای آقایان و بانوان را تدارک دیده است.

هتل دلمون محمودآباد روی نقشه

آدرس: مازندران، محمودآباد، خیابان معلم

هتل آپارتمان محمودآباد

هتل آپارتمان اکسین

هتل اکسین هتل اپارتمان اکسین هتل آپارتمان اکسین هتل اکسین محموداباد

هتل آپارتمان اکسین محمودآباد در کیلومتر ۶ جاده بابلسر قرار گرفته است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۲ با تعداد ۲۴ اتاق در ساختمانی ۴ طبقه شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این مجموعه در ۴ طبقه و ۲۴ باب آپارتمان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. در زمان سفر به محمودآباد، می‌توانید آپارتمان‌هایی با ظرفیت دو، چهار، و شش نفره را رزرو کنید که برخی از آن‌ها دوبلکس هستند و فضای تمیز و بزرگی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

پرسنل هتل آپارتمان اکسین محمودآباد هم با خوشرویی از شما استقبال می‌کنند و برای اقامت هرچه راحت ‌تر شما تلاش خود را به کار می‌گیرند. در فضای سبز هتل آپارتمان هم می‌توانید قدم بزنید و با کمی رانندگی به ساحل بروید. رستوران ایرانی و فضای بازی کودکان هم از دیگر امکانات هتل آپارتمان اکسین به ‌شمار می‌روند.

در چند قدمی محل اقامتتان مراکز خرید متعددی قرار دارد. برای رفتن به دیگر شهرهای نزدیک به محمودآباد مانند شهر نور و شهر بابلسر، به حدود ۳۰ دقیقه رانندگی از هتل آپارتمان اکسین محمودآباد نیاز خواهید داشت. با کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی هم به پارک ساحلی و دریای خزر دسترسی دارید. بازار ماهی محمودآباد هم در ۷.۵ کیلومتری شماست. با طی ۱۵ کیلومتر هم می‌توانید از هتل آپارتمان اکسین محمودآباد به تالاب قوهای سفید بروید.

هتل آپارتمان اکسین محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمودآباد، کیلومتر ۸ جاده محمودآباد، سرخرود، بعد از دهکده توریستی دریاسر.

هتل آپارتمان الف

هتل اپارتمان محمودآباد هتل آپارتمان الف محمودآباد هتل محمودآباد هتل آپراتمان الف

هتل آپارتمان الف محمود آباد در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۷ به جهت ارتقای کیفیت هتل، بازسازی انجام داده است. این هتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا به نام بیشه کلا در استان مازندران واقع شده که چشم اندازی زیبا از طبیعت سرسبز شمال کشور را در مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. سه طبقه اقامتی دیگر این هتل در حال ساخت است که به زودی بهره برداری خواهد شد. با اقامت در هتل الف سفری خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

هتل آپارتمان الف محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمودآباد، کیلومتر ۱۲ محمودآباد به بابلسر، جنب شهرک دلبند.

هتل آپارتمان ماهان

هتل ماهان هتل ماهان محمودآباد هتل اپارتمان ماهان هتل ماهان

هتل آپارتمان ماهان محمودآباد در سال ۱۳۹۳ در خیابان ساحلی به بهره برداری رسید. این هتل آپارتمان دارای ۴ طبقه و ۲۸ باب سوئیت می باشد. هتل ساحلی ماهان در محوطه ای دنج قرار دارد و مهمانان عزیز می توانند از ساحل اختصاصی این مجموعه استفاده کنند و خاطره ای فراموش نشدنی از اقامت در این هتل داشته باشند. قرار گیری هتل آپارتمان دو ستاره ماهان در فاصله ۷ کیلومتری از شهر محمود آباد و ۲۵ کیلومتری از فریدونکنار، دسترسی به این دو شهر را به آسانی امکان پذیر ساخته است.

اگر به دنبال محیطی آرام و شیک در شمال کشور و چشم ‌اندازی زیبا و دلنشین از دریا می‌گردید، هتل ساحلی ماهان محمودآباد می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این هتل سه ستاره در یکی از بهترین مناطق شهر دیدنی محمودآباد واقع ‌شده و دارای ساحل اختصاصی است. هتل ماهان نزدیک ‌ترین هتل محمودآباد به دریای کاسپین، در زیباترین منطقه ساحلی محمودآباد بنا شده و تمامی واحدهای آن مشرف به دریا هستند. این هتل با ۵ طبقه ساختمان، سوییت‌های دو و تک خواب با رنگ‌ بندی‌های جذاب و مجهز به کلیه وسایل رفاهی است. ویژگی دیگر این هتل دسترسی آسان به مراکز تفریحی و گردشگری شهر و وجود تفریحات آبی نظیر جت اسکی، موتور چهارچرخ، هواپیما تفریحی و پخش موسیقی زنده است.

هتل آپارتمان ماهان محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمود آباد، دریاسر، خیابان ساحلی.

هتل آپارتمان ترنج

هتل اپارتمان ترنج هتل ترنج هتل اپارتمان محمودآباد هتل اپارتمان محمودآباد

هتل آپارتمان ترنج یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر محمودآباد، واقع در استان مازندران است. این هتل ۲۳ واحد دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ، ساحل و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. واحدهای هتل مجهز به تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی هستند. همچنین هتل دارای رستوران و کافی شاپ است. هتل تا بازار ماهی محمودآباد ۴ دقیقه با ماشین، تا پارک ملت محمودآباد ۹ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری محمودآباد ۱۰ دقیقه با ماشین، تا پارک جنگلی نور ۲۹ دقیقه با ماشین، تا تالاب فریدونکنار ۲۹ دقیقه با ماشین، تا دریاچه آبیدر ۳۹ دقیقه با ماشین، تا پارک کشپل ۴۹ دقیقه با ماشین و تا آبشار آب پری ۵۶ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل آپارتمان ترنج محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمودآباد، خیابان معلم (جاده بابلسر)، ساحل ۵ (شهرک ۱۵ دستگاه)

متل های محمودآباد

متل شهر قصه

متل شهر قصه هتل های محمودآباد متل شهر قصه شهر قصه محمودآباد

متل شهر قصه محمود آباد در سال ۱۳۵۴ با زیربنایی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع در دو فاز ویلایی و آپارتمانی احداث شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این متل که یکی از بهترین اقامتگاه های محمودآباد است، در فاز ویلایی مجموعا ۵۷ باب ویلا و در فاز آپارتمانی ۹ واحد دارد. تمامی ویلاها و واحدهای متل شهر قصه در باغی سرسبز و پوشیده از درخت ها و در محیطی بسیار آرام و لذت بخش واقع شده اند.

متل ساحلی شهر قصه محمودآباد که نزدیک‌ ترین متل دریای خزر به تهران است دارای امکانات ویژه‌ای از قبیل سالن بیلیارد، فضای سبز، وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان، کافی‌شاپ ساحلی، اینترنت بی ‌سیم رایگان، رستوران با غذاهای تازه و لذیذ و قایق ‌سواری است. این متل دوستاره آماده ارائه خدمات رفاهی مناسبی به مسافران و مهمانانش است تا با حضور در آن لحظات خوش و خاطره‌انگیزی را سپری کنند.

علاوه بر این‌ها گردشگران و میهمانان گرامی می توانند به آسانی، با پیاده روی و بدون پیمودن فاصله ی طولانی به تماشای دریای زیبای مازندران بروند. مسافرین گرامی می توانند از متل دو ستاره شهر قصه محمود آباد به اماکن گردشگری بسیار زیبا این شهر نظیر شهر سرخ رود با ساحل بسیار زیبا و بکر با فاصله ی ۱۹ کیلومتر دسترسی یابند. فاصله ی ۳.۵ کیلومتری تا دانشگاه صنعت نفت محمود آباد نیز از دیگر مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل شهر قصه محسوب می شود. قابل توجه میهمانان محترم، واحدهای آپارتمانی هتل شهر قصه درطبقات اول و دوم واقع شده اند و فاقد آسانسور می باشند.

متل شهر قصه محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمود آباد، خیابان معلم، سمت دریا، پلاک ۲۳۳.

متل فانوس دریا

فانوس دریا هتل های محمودآباد متل فانوس دریا متل فانوس دریا محمودآباد

متل فانوس دریا، یکی از اقامتگاه های محمودآباد است که سابقه‌ای ۴۰ ساله در خدمات هتلداری دارد و از سال ۱۳۵۴ شروع به کار کرده است، دارای ۴۶ اتاق با ظرفیت ۱۵۰ تخت است. این متل دوستاره دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و دریایی، پارکینگ و اینترنت رایگان است. از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد متل فانوس دریا، ساحل اختصاصی آن است که امکان تفریحات آبی از جمله اسکی روی آب، جت اسکی، غریق نجات و طرح سالم‌سازی دریا را با تخفیف ویژه برای مهمانان  دارد.

از بهترین ویژگی‌های متل فانوس می‌توان به ساحل اختصاصی آن که امکان تفریحات آبی از جمله اسکی روی آب، جت اسکی، غریق نجات و طرح سالم سازی فراهم ساخته اشاره نمود. فاصله این مجموعه تا پارک ملت ۱۱ دقیقه و تا پارک توریستی سرزمین رویاها ۱۶ دقیقه با خودرو است. با اقامت در متل فانوس دریا سفری خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

متل فانوس دریا محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمود آباد، خیابان آزادی، دو راهی شرکت نفت، حد فاصل دریا ۴۶ و ۴۸.

متل پرستو

متل محمودآبادمتل پرستومتل پرستو محمودابادمتل پرستو

متل پرستو یکی از زیباترین اقامتگاه های محمود آباد است که بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد و در سال ۱۳۹۷ اقدام به بازسازی این متل نمودند. این متل ۴ واحد سوئیت را در خود جای داده است. یکی از ویژگی های مهم این هتل این است که متل پارسیان در نزدیکی ساحل قرار دارد و از همین رو باعث شده تا خود متل ساحل اخصاصی داشته باشد.

متل پرستو محمودآباد تا پارک ساحلی ملت ۱.۹ کیلومتر فاصله وجود دارد. متل پرستو حد فاصل دو شهر فریدونکنار و نور واقع شده است و از این دو شهر حداکثر ۲۶ کیلومتر فاصله دارد. به این ترتیب شما بعد از استراحت کوتاهی در متل می‌توانید سری هم به فریدونکنار و نور بزنید.

متل پرستو محمودآباد روی نقشه

آدرس: محمودآباد، خیابان آزادی، خیابان دریا، انتهای دریای ۲۲.

اقامتی دلنشین در محمودآباد

ما در این مقاله تعدادی از هتل ها، هتل آپارتمان ها و متل های محمودآباد را به شما معرفی کردیم. اما بد نیست بدانید که به جز این‌ها گزینه‌های دیگری نیز برای اقامت در محمودآباد وجود دارند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. یکی از این گزینه‌ها اجاره ویلا و سوئیت در محمود آباد است.در این گونه اقامتگاه ها دیگر محدودیت های هتل ها وجود ندارد و از لحاظ هزینه هم به صرفه تر هستند. اما همه چیز بستگی به سلیقه، بودجه و نیاز شما دارد.

 

۲.۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *