هتل های نمک آبرود

هتل های نمک آبرود

وقتی صحبت از سفر می‌شود، اولین مسئله‌ای که ذهن مسافران را درگیر می‌کند این است که در طول سفر کجا اقامت کنیم؟ این موضوع در سفر به نمک آبرود که یکی از توریست پذیرترین شهرهای شمالی است، خیلی جدی تر از شهرهای دیگر است. کسانی که قصد سفر به نمک آبرود را دارند خوب می دانند که این شهر همیشه شلوغ بوده و پیدا کردن اقامتگاه در نمک آبرود کار آسانی نیست، به همین دلیل اقامت در نمک آبرود یکی از دغدغه های همیشگی مسافران است. ما در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ هتل ها و اقامتگاه های نمک آبرود و نیز نزدیک ترین هتل ها به این شهرک توریستی را برای شما می‌آوریم تا نگرانیتان از این بابت کمتر شود و راحت تر بتوانید جایی برای اقامتتان در سفر پیدا کنید.

معرفی نمک آبرود

نمک آبرود

این شهر یکی از شهرهای شمالی است که برای کسانی که آدرنالین خونشان پایین آمده و دلشان تفریحات هیجانی می‌خواهد گزینه‌ی مناسبی است. تفریحات هوایی زیادی در نمک آبرود در انتظار شماست، تفریحاتی مانند زیپ لاین، سورتمه سواری میان جنگل، قدم زدن روی پل معلق و… . در کنار همه این‌ها طبیعت زیبای نمک آبرود چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

در نمک آبرود حتی از میان سنگ هم گیاه رشد کرده و بسیاری برای تمدد اعصاب و دوری از محیط زندگی ماشینی به طبیعت نمک آبرود پناه می برند. در این منطقه تا چشم کار می کند پوشش گیاهی و درخت می بینید و همچنین قسمت هایی از نمک آبرود ساخت و ساز ویلایی دارد و ظاهری اروپایی به این شهر بخشیده است.

بهترین هتل های نمک آبرود

هتل ونوس پلاس

هتل های نمک آبرود ونوس پلاس نمک ابرود هتل ونوس پلاس نمک آبرود هتل ونوس نمک ابرود

هتل ۵ ستاره ونوس پلاس چالوس در تابستان ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرده و دارای ۱۶ طبقه است که ده طبقه از آن در حال حاضر به بهره برداری رسیده است. این هتل در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده و با چشم اندازی زیبا از طبیعت سرسبز مازندران با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می‌باشد.

موقعیت مکانی ویژه هتل ونوس پلاس نمک آبرود و دسترسی آسان به تله کابین نمک آبرود نیز مزیت دیگر اقامت در این هتل می باشد. هتل پنج ستاره ونوس پلاس چالوس با برخورداری از ۶۰ واحد اقامتی که در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده‌اند، میزبان گردشگران شمال کشور است.

آدرس: مازندران، چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، روبه روی رستوران آبشار.

نزدیک ترین هتل ها برای اقامت در نمک آبرود

هتل پارسیان آزادی خزر

هتل پارسیان آزادی هتل ازادی خزر هتل های نمک آبرود هتل پارسیان آزادی خزر

هتل پارسیان خزر چالوس یکی از بهترین هتل های نمک آبرود و نزدیک جاده ساحلی واقع شده است که فاصله کمی هم با ساحل و دریای خزر دارد. در گذشته و پیش از انقلاب این هتل ۵ ستاره به نام هتل هایت شناخته می‌شد و سال تاسیس آن به اواسط دهه ۵۰ بر می‌گردد. در طول این سال‌ها ۱۶۰ اتاق و سوئیت هتل، که در ۵ طبقه قرار دارند، بازسازی شده‌اند. اتاق‌های هتل پارسیان خزر چالوس در دو قسمت شرقی و غربی هستند که بسیاری از آنها چشم‌انداز دریا یا جنگل را دارند. محوطه سرسبز و فضای باز هتل امکان قدم زدن در هوای خوب چالوس را به شما می‌دهد و با چند قدم به ساحل می‌توانید بروید. رستوران ایرانی، سفره‌خانه، فست فود، و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس شماست. از دیگر امکانات و خدمات هتل پارسیان خزر هم می‌توان به سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، ماساژ، و روم سرویس اشاره کرد.

موقعیت مکانی و قرار گرفتن هتل در نزدیکی ساحل و دریا، و از طرف دیگر دسترسی مناسب به چالوس و جنگل‌های اطراف، از مزایای این هتل هستند

آدرس: مازندران، چالوس، روبه روی تله کابین نمک آبرود.

هتل نارین

هتل نارین هتل نارین نمک آبرود هتل نارین نمک آبرود هتل های نمک آبرود

هتل دو ستاره ساحلی نارین چالوس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و در دو طبقه و ۲۰ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مسافران و میهمانان می‌باشد.

هتل ساحلی نارین دارای فضاهای تفریحی همچون آلاچیق های گرم، سالن بیلیارد مشرف به دریا، کافی شاپ حرفه ای، چای خانه سنتی و رستوران که همگی در ساحل اختصاصی نارین آماده سرویس دهی می‌باشند. هتل ساحلی نارین در منطقه‌ای قرار گرفته که علاوه بر استفاده مستقیم از مناظر و چشم اندازهای ساحل از طلوع و غروب خورشید و مهم تر از هر چیز تمامی مسافرین این هتل در تمامی لحظات اقامتشان سرگرمی‌های متنوع دارند لازم به ذکر است که بدانید دسترسی به اماکن دیدنی و تفریحی مانند نمک آبرود، سد زوات، کندلوس، جاده دیدنی عباس آباد و… فاصله تا دریا حدودا ۶۰ متر است.

آدرس: مازندران، چالوس، دو کیلومتر مانده به نمک آبرود، بعد از پل هیچرود، روبه روی بانک صادرات.

هتل کوروش چالوس

هتل کوروش چالوس هتل کوروش نمک آبرود هتل های نمک آبرود هتل کوروش

هتل سه ستاره کوروش چالوس در سال ۱۳۴۷ در زمینی به وسعت ۳۰۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید. این هتل شامل دو فاز می باشد که فاز اول در سال ۱۳۵۴ در سه طبقه ساخته و طی سالهای اخیر نوسازی شده است. فاز دوم هتل نیز در سال ۱۳۹۲ با یک طبقه اقامتی شروع به فعالیت کرد. هتل کوروش دارای جمعا ۸۰ باب اتاق است که با امکانات رفاهی مناسب میزبان گردشگران در خطه سر سبز شمال می باشد. هتل سه ستاره کوروش چالوس در فاصله ۲ کیلومتری از فرودگاه نوشهر قرار دارد که مزیت اقامت در این هتل به شمار می رود.

از دیگر مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مناطق گردشگری از جمله مرداب هسل، تله کابین نمک آبرود، کاخ چای خوران چالوس اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

آدرس: مازندران، چالوس، کیلومتر۲، بلوار ۱۷ شهریور.

مجتمع جهانگردی چالوس

هتل های نمک آبرود مجتمع جهانگردی چالوس مجتمع جهانگردی چالوس هتل جهانگردی چالوس

مجتمع جهانگردی چالوس در سال ۱۳۴۳ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. این مجتمع در مسیر جاده کندوان و ۵ کیلومتری شهر چالوس در محیطی پوشیده از درختان جنگلی به مساحت ۴ هکتار و فاصله ۹ کیلومتری از دریا واقع گردیده است. این هتل دارای ۳۴ باب واحد اقامتی بوده که به صورت تک واحدی در محوطه مجتمع پراکنده شده اند. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای دریای خزر، پارک جنگلی فین، مجتمع توریستی نمک آبرود اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مسافران می‌باشد.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۵ جاده چالوس به کرج، رو به روی پارک فین.

هتل ملک چالوس

هتل ملک نمک ابرود هتل های نمک آبرود هتل ملک هتل ملک چالوس

هتل سه ستاره ملک چالوس در سال ۱۳۴۵ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۰ بازسازی انجام داده است. این هتل در منطقه سرسبز شمالی ایران و بین شهرستان‌های چالوس و نوشهر واقع گردیده که فاصله آن تا دریا، مرکز خرید و مرکز شهر بسیار نزدیک می‌باشد. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود اشاره نمود. هتل ملک در دو طبقه و ۴۳ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

از لحاظ موقعیت مکانی، هتل ملک در جاده چالوس به نوشهر و در فاصله ۳ کیلومتری از فرودگاه نوشهر واقع شده است. با اقامت در هتل سه ستاره ملک چالوس، امکان دسترسی به اسکله سیترا و مجتمع تفریحی و گردشگری نوشهر با فاصله حداکثر ۵/۵ کیلومتر میسر شده است. لازم است بدانید، هتل ملک فاقد آسانسور می باشد.

آدرس: مازندران، جاده چالوس به نوشهر.

هتل کاخ امیران چالوس

هتل کاخ امیران هتل های نمک آبرود کاخ امیران چالوس هتل کاخ امیران چالوس

هتل کاخ امیران چالوس هتلی ۴ ستاره و نوساز در بین هتل‌های شهر چالوس به‌شمار می‌رود که در جاده زوات قرار گرفته. هتل در سال ۱۳۹۸ با تعداد ۵۷ اتاق در ۲ ساختمان و در دو طبقه آغاز به کار کرد. هتل کاخ امیران چالوس دارای تیپ اتاق‌های یک، دو، سه تخته و سوئیت چهار نفره می‌باشد که جزئیات هرکدام در قسمت لیست اتاق‌ها در سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

اتاق‌های تمیز و مرتب که برخی از آن‌ها چشم‌انداز زیبایی به جنگل‌های سرسبز دارند، پرسنل حرفه‌ای، و کارکنان خوش‌برخورد مجموعه از مزایای اصلی اقامت در هتل کاخ امیران چالوس به‌حساب می‌آیند. فضای سبز هتل به شما امکان قدم زدن صبحگاهی در هوای خوب چالوس را می‌دهد. در رستوران هتل می‌توانید از غذاهای ایرانی آن لذت ببرید و در کافی‌شاپ کمی خستگی سفر را از تن به در کنید.

اگر خواستید برای گردشی چند ساعته به اطراف بروید، تا سد ذوات تقریبا ۱۰ دقیقه و تا مرداب هسل ۳۵ دقیقه با خودرو از هتل کاخ امیران چالوس راه دارید. برای صرف غذا در خارج از هتل هم می‌توانید به رستوران حاج عظیم و یا فست فود نانو با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رانندگی بروید. برای خرید هم مرکز خرید الماس چالوس هم در ۵ کیلومتری محل اقامت شما قرار دارد.

آدرس: مازندران، چالوس، به طرف کمربندی رامسر، ابتدای جاده ذوات، خیابان کاخ، جنب کاخ مادر.

هتل آپارتمان های نزدیک به نمک آبرود

هتل آپارتمان کلار

هتل کلار هتل آپارتمان کلار هتل های نمک آبرود هتل اپارتمان کلار

هتل آپارتمان کلار چالوس در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل آپارتمان دارای ۵ طبقه مشتمل بر ۲۲ باب اتاق می باشد. هتل کلار در منطقه کلارآباد و در فاصله ۱۷ کیلومتری از شهر چالوس و ۵.۵ کیلومتری از نمک آبرود واقع شده است. از مزایای اقامت در هتل کلار چالوس فاصله ۸۰۰ متری تا دریای خزر می باشد که مهمانان این هتل می‌توانند با پیمودن این مسافت به صورت پیاده به ساحل دریا دسترسی داشته باشند.

آدرس: مازندران، ۱۷ کیلومتری چالوس، کلارآباد، بلوار امام، کوچه خبرنگار.

هتل آپارتمان کوشال

هتل آپارتمان کوشال هتل های نمک آبرود هتل کوشال هتل آپارتمان کوشال

هتل آپارتمان کوشال واقع در چالوس ۲۰۰ متری ساحل فرج آباد، دارای ۵۰۰۰ متر زمین و با نمای جنگل و دریا می‌باشد. از بهترین مزایای این هتل می‌توان موقعیتی مناسب و نزدیک به سواحل زیبای دریای خزر، بازار و مرکز تجاری و تفریحی اشاره نمود. این هتل یکی از هتل های نمک آبرود است که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران می‌باشد.

آدرس: مازندران، چالوس، میدان نماز، خیابان فرج آباد، ساحل فرج آباد، سمت راست.

هتل آپارتمان سمنگان

هتل اپارتمان سمنگان هتل آپارتمان سمنگان هتل سمنگان هتل آپارتمان سمنگان

هتل آپارتمان سمنگان چالوس در سال ۱۳۹۳ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۸ بازسازی انجام داده است. این هتل در ۶ طبقه و ۱۹ باب اتاق در نزدیکی دریا واقع گردیده که دارای چشم اندازی زیبایی از دریا و شالیزار می‌باشد. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به مراکز توریستی و تفریحی از جمله شهرک توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی فین، کاخ چای خوران، مرکز خرید ایران کتان اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از مسافران می‌باشد.

آدرس: مازندران، چالوس، خیابان خط هشت (ساحل آرام)، انتهای خیابان، کوی بهار (کوچه شالیزار).

هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس

هتل اپارتمان کاسنیک ولشت هتل کاسنیک ولشت هتل آپارتمان کاسنیک هتل های نمک آبرود

هتل کاسنیک ولشت چالوس در دهکده ییلاقی سنار واقع شده. که دارای مناظر چشم نواز هم چون کوه های سر به فلک کشیده البرز و جنگل های سر سبز سرو خاورمیانه و امکانات بسیاری نظیر آلاچیق، باغچه آب نما، سفره خانه، باربیکو در محوطه، زمین بدمینتون، اتاق فوتبال دستی و فروشگاه صنایع دستی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می باشند، تا سفری خاطر انگیز را برای شما رقم بزنند.

لازم به ذکر است، این مجموعه دارای ۷ اتاقک بیرونی می باشد که بدون سرویس بهداشتی و حمام داخلی می باشند.

آدرس: چالوس، جاده تهران، ۵ کیلومتر بعد از مرزن آباد، دریاچه ولشت، کیلومتر ۸ دهکده ییلاقی سنار.

هتل آپارتمان فلامینگو

هتل آپارتمان فلامینگو هتل های نمک ابرود هتل فلامینگو هتل اپارتمان فلامینگو

هتل آپارتمان فلامینگو چالوس در سال ۱۳۹۶ افتتاج گردیده است. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به دریای زیبای خزر و مراکز گردشگری از جمله کاخ چای خوران و مرکز خرید ایران کتان اشاره نمود. هتل آپارتمان فلامینگو در ۷ طبقه و ۲۰ واحد آپارتمانی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران می‌باشد.

آدرس: چالوس، انتهای خیابان دریا، سمت راست به سمت فرج آباد، سه راه موج.

اجاره ویلا و سوئیت در نمک آبرود

اقامت در نمک ابرود

همانطور که می‌دانید، نمک آبرود یکی از جذاب ترین و توریست پذیرترین شهرهای شمالی ایران است که در مازندران واقع شده است. پس اگر قصد برنامه ریزی برای یک سفر چند روزه ی هیجان انگیز به جایی سرسبز و ساحلی دارید نمک آبرود می تواند از بهترین انتخاب های ممکن باشد.

اگر عازم این شهر بودید، حداقل دو روز را در شهر نمک آبرود بگذرانید تا وقت کافی برای دیدن جاذبه های طبیعی این شهر داشته باشید. مجموعه لیدوماتریپ در زمینه اجاره ویلا در نمک آبرود، اجاره سوئیت در نمک آبرود، اجاره ویلا و سوئیت در نمک آبرود به مسافران خدمات می دهد.کافی است با کارشناسان ما در لیدوماتریپ تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را در این زمینه بپرسید یا با مراجعه به سایت www.lidomatrip.com به صورت آنلاین اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
2 نظر برای "هتل های نمک آبرود" ارسال شده.
  1. ارین گفت:

    تفریحاته هوایی نمک ابرود چیه؟

    1. رعنا گفت:

      زیپ لاین، سورتمه سواری میان جنگل، قدم زدن روی پل معلق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *