هتل‌ ها و اقامتگاه‌های لاهیجان

هتل ها و اقامتگاه های لاهیجان

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسافرت به نقاط مختلف و به خصوص بخش‌های شمالی کشور مسئله اقامت و اجاره اقامتگاه است. در همین راستا و برای رفاه حال مسافران، واحدهای اقامتی بسیار زیادی در شهرهای شمالی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران هستند، معمولا اولین گزینه‌ای که مسافران برای اقامت انتخاب می‌کنند هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها هستند. با این حال علاوه بر هتل، انواع دیگر اقامتگاه هم در اکثر شهرها موجود است که مسافران می‌توانند با مراجعه به صفحه رزرو اقامتگاه در لاهیجان، همه هتل ها و اقامتگاه‌های لاهیجان را مشاهده کرده و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنند.

در این مقاله از مجله لیدوما، تعدادی از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر لاهیجان را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورتی که قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید بتوانید با خیالی راحت و با اطلاعات کامل اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل‌ های لاهیجان

هتل‌ های لاهیجان نیز همانند هتل‌هایی که در سایر شهرها وجود دارند دارای امکانات و خدمات مختلفی هستند. در ادامه ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های لاهیجان را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل رسپینا

هتل های لاهیجان هتل رسپینا لاهیجان اقامت در هتل رسپینا

هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. نزدیکی به مرکز شهر و جاهای دیدنی لاهیجان، از جمله تله کابین احرار و استخر لاهیجان از بهترین و شاخص ترین ویژگی های این هتل است. این هتل در ۵ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های رویال، توئین، استاندارد و سوییت اقامتی با ویو رو به کوه و یا محوطه بسیار زیبای هتل است.

هتل رسپینا، با چشم اندازی زیبا از جنگل‌های سرسبز و انبوه لاهیجان در فاصله ۵۶ کیلومتری فرودگاه رشت و ۶۰ کیومتری فرودگاه رامسر قرار دارد.

از دیگر جاذبه‌ها و مراکز نزدیک به هتل رسپینا می‌توان به آرامگاه شیخ زاهد گیلانی، روستای شیخانبر، روستای بیجار باغ، هتل مزرعه قوها و رستوران ولی اشاره کرد.

در رستوران این هتل، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود به صورت انتخابی، بوفه‌ای و باز سرو می‌گردد. از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به فضای سبز مناسب و گسترده، خشکشویی، اینترنت ریاگان در لابی و اتاق‌ا، سالن ورزشی، زمین ورزش، بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، رستوران بام و کافی شاپ اشاره کرد.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لنگرود.

هتل ابریشمی لاهیجان

هتل های لاهیجان هتل لاهیجان هتل ابریشمی لاهیجان هتل ابریشمی

هتل چهار ستاره ابریشمی لاهیجان در تابستان ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل دارای ۲۹ اتاق است که با عناوین خاصی همچون اتاق توئین و سوییت در شش طبقه قرار گرفته اند. استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، کافی شاپ و اجاره خودرو بدون راننده از مهم‌ترین امکاناتی است که توسط این هتل ارائه می‌شود. در رستوران این هتل انواع غذای سنتی و ایرانی به صورت انتخابی سرو می‌شود.

این هتل در مجاورت دریاچه مصنوعی لاهیجان قرار دارد. نزدیک بودن به مراکز گردشگری از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرامگاه کاشف السلطنه و تله کابین لاهیجان از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که این هتل را در بین مسافران محبوب کرده است.

آدرس: لاهیجان، میدان بسیج.

هتل مزرعه قوهای لاهیجان

هتل لاهیجان مزرعه قوها لاهیجان اقامتگاه لاهیجان هتل مزرعه قوها لاهیجان

مجتمع گردشگرى مزرعه قوها یکی از هتل های لاهیجان، با وسعتى بالغ بر ۴۵۰۰۰ متر مربع، درمیان دامنه کوه‌هاى البرز و باغ‌هاى سبز چاى در شهر لاهیجان، واقع شده است. ۱۳ سوئیت مجهز پیرامون یک برکه زیبا در باغى با مناظر چشم نواز، مملو از درختان و گیاهان کم نظیر، گل‌هاى رنگارنگ و پرندگان زیبا که اکثرا غیر بومى بوده و از مناطق مختلف دنیا جمع آورى شده‌اند بى شک محیطى دل انگیز، آرام و رویایى را در اختیار علاقه مندان قرار مى‌دهد.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، میز (Maze)، ماهی درمانی (Fish Spa)، باغ پرندگان، باغ انواع گونه‌های گیاهی نایاب و کمیاب، ماساژ، اتاق بازی (بیلیارد، پینگ پونگ، فوتبال دستی) در این مجموعه در اختیار مسافران است.

آدرس: گیلان، لاهیجان، کوبیجار، انتهای کوچه شهید ستوده، مزرعه قوها.

هتل دهدار لاهیجان

هتل دهدار لاهیجان اقامتگاه دهدار لاهیجان هتل لاهیجان

هتل چهار ستاره دهدار لاهیجان در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل در یک منطقه خوش آب و هوا و بین کوه و دریا قرار گرفته و چشم انداز بسار زیبایی دارد. به صورت دقیق تر هتل دهدار بین شهرهای آستانه اشرفیه و سیاهکل قرار گرفته و از زیباترین هتل‌‌ های لاهیجان به شمار می‌ رود.

این هتل در پنج طبقه ساخته شده است و دارای ۲۶ اتاق توئین و سوییت‌های تک نفره الی ۴ نفره است. این هتل بسیاری از امکانات ضروری جهت اقامت در هتل‌ها را با کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد، اما اغلب امکانات مورد نظر به داخل اتاق ها محدود شده و امکانات عمومی چندانی ارائه نمی‌کند. همچنین هتل دهدار دارای یک رستوران شیک و مجلل است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی را به صورت انتخابی سرو می‌کند.

نزدیک بودن به برخی از اماکن توریستی شمال کشور از جمله شیطان کوه و استخر، تله کابین، تالاب سوستان و بقعه چهار پادشاه مهم ترین ویژگی های این هتل از حیث دسترسی هستند.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر یک جاده لاهیجان، جنب ایران خودرو.

هتل جهانگردی لاهیجان

هتل جهانگردی لاهیجان هتل لاهیجان اقامتگاه لاهیجان هتل جهانگردی

هتل جهانگردی لاهیجان در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده است، اما جهت ارتقا کیفیت خدمات آن در سال ۱۳۶۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و جلوه یک هتل کاملا لوکس و مدرن را به خود گرفت.

این هتل در یک منطقه جلگه ‌ای و با وسعت ۵۸۴ کیلومتر در میدان سپاه، جنب استخر بزرگ لاهیجان واقع شده و در دو طبقه و ۲۳ اتاق و سوئیت، یک ویو و چشم انداز فوق العاده داشته و قطعا می‌تواند توجه شما را به عنوان یک مسافر به خود جلب نماید.

این هتل با بهترین موقعیت و امکانات و همچنین کمترین فاصله تا فرودگاه و بازارهای لاهیجان، یکی از بهترین هتل‌های لاهیجان محسوب می‌شود. از جاذبه‌های اطراف هتل جهانگردی می‌توان به استخر لاهیجان، عمارت باغ ملی و آبشار شیطان کوه اشاره کرد. همچنین هتل مزرعه قوهای لاهیجان نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد.

از امکانات هتل جهانگردی می‌توان به رستوران و کافی شاپ این هتل اشاره کرد که خدمات مطلوبی را به مهمانان ارائه می‌کنند. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود در این رستوران به صورت انتخابی سرو می‌شوند. ظرفیت رستوران این هتل بسیار گسترده است و در زمره بزرگترین رستوران‌های لاهیجان قرار دارد.

علاوه بر این‌ها خدمات ۲۴ساعته، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، پارکینگ و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها از دیگر امکانات این هتل می‌باشد.

آدرس: لاهیجان، میدان سپاه، خیابان بهشتی، جنب استخر.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۲۲۳۳۰۵۱

هتل دریاکنار لاهیجان

دریا کنار لاهیجان هتل دریاکنار هتل لاهیجان هتل دریاکنار لاهیجان

هتل دریاکنار یکی از هتل‌ های سه ستاره شهر لاهیجان است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل در کیاشهر قرار دارد و از مزایای اقامت در آن می‌توان به دسترسی آسان و فاصله اندک تا ساحل زیبای دریای خزر اشاره کرد. این هتل با امکانات مناسب در چهار طبقه با ۱۸ اتاق و سوئیت در یک منطقه خوش آب و هوا در شهر لاهیجان قرار گرفته و در زمره بهترین هتل های لاهیجان است. تمامی اتاق ها و سوییت های این هتل دارای سرویس ایرانی هستند و سرویس فرنگی به صورت مجزا در طبقات هتل تعبیه شده است.

این هتل صرفا غذای ایرانی را به صورت منوی انتخابی ارائه می کند و کافی شاپ نیز سرویس خود را به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. چشم انداز زیبا به سمت دریای خزر و محوطه بسیار زیبای این هتل یکی از مهم ترین ویژگی های برجسته هتل سه ستاره دریاکنار است.

آدرس: گیلان، آستانه اشرفیه، کیاشهر، دستک، دهنه سر سپید رود.

هتل تعطیلات لاهیجان

هتل لاهیجان هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان هتل تعطیلات هتل تعطیلات لاهیجان

یکی دیگر از هتل های لاهیجان هتل آپارتمان تعطیلات است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. از مزایای این هتل می‌‌توان دسترسی آسان به مراکز توریستی از جمله شیطان کوه، بام سبز، تله کابین احراز، آرامگاه کاشف السلطنه، بقعه شیخ زاهد گیلانی، استخر لاهیجان و  باغ ملی نام برد.

این هتل در چهار طبقه بنا شده است و دارای ۱۲ باب آپارتمان یک الی پنج نفره است. تمامی امکاناتی که برای یک مسافرت مطلوب و در یک هتل آپارتمان مورد نیاز شما باشد در این سوییت‌ها تعبیه شده است.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوه بیجار، نبش سعدی ۱۳.

هتل شهرزاد لاهیجان

هتل شهرزاد لاهیجان اقامت در هتل لاهیجان هتل لاهیجان هتل شهرزاد

هتل شهرزاد لاهیجان در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است و در لیست هتل‌ های مدرن و لوکس شهر لاهیجان قرار دارد. این هتل در ۳ کیلومتری جاده لنگرود به لاهیجان واقع شده و از مزایای اقامت در آن می‌توان به دسترسی آسان به بام سبز، شیطان کوه، تالاب سوستان، پل خشتی و پارک جنگلی میرصفا اشاره کرد.

این هتل در پنج طبقه احداث شده است و ۴۸ اتاق دارد. رستوران این مجموعه از بزرگ ترین رستوران های هتلی  لاهیجان است، چراکه ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ مهمان به صورت همزمان را دارد.

رستوران بام این مجموعه با یک چشم انداز بسیار زیبا، انواع غذای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می‌کند.

آدرس: لاهیجان، جاده لنگرود، بعد از هتل فجر.

هتل آپارتمان امپراطور لاهیجان

هتل امپراطور لاهیجان امپراطور لاهیجان هتل لاهیجان هتل امپراطور

هتل آپارتمان امپراطور در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده است. این هتل در یک منطقه جنگلی بسیار زیبا با چشم انداز فوق العاده و در ۲۸ کیلومتری ساحل زیبای چمخاله و ۳۲ کیلومتری ساحل بی نظیر کیاشهر قرار دارد.

این هتل در شش طبقه بنا شده و دارای ۲۰ سوییت است. در تمامی واحدها آشپزخانه وجود دارد؛ به همین علت در این مجموعه رستوران طراحی نشده است.

این هتل بی نظیر به علت عدم احداث رستوران و عدم بهره مندی از امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی با قیمت کمتری در مقایسه با سایر هتل های لاهیجان سرویس دهی می‌کند.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوبیجار.

هتل فجر لاهیجان

هتل فجر لاهیجان هتل فجر هتل آبشار هتل فجر آبشار

هتل فجر که با عنوان هتل آبشار نیز شناخته می شود، در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع افتتاح شد. این هتل دارای ۲۵ واحد اقامتی با ظرفیت ۸۰ نفر است.

هتل فجر از قسمت شمالی به جاده لاهیجان و لنگرود، از قسمت جنوبی به کوه های سرسبز رشته کوه البرز، در بخش غرب به باغ چای و از شرق به جنگل و مزارع مشرف است.

این مجموعه به علت برخورداری از پوشش گیاهی متنوع و چشمه آب از موقعیت ویژه ای برخوردار است.  با اقامت در این هتل لاهیجان می توان لذت کوهنوردی را نیز به خوبی تجربه کرد. این هتل علاوه بر امکانات ضروری و رفاهی دارای یک رستوران بسیار بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ نفر است.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود، جنب کلوچه نادری.

اقامتگاه‌ های بوم گردی لاهیجان

یکی دیگر از گزینه‌های اقامتی در سفرها، انتخاب اقامتگاه‌ های بوم گردی است. این گونه اقامتگاه‌ ها که در سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری در بین مسافران پیدا کرده‌اند، با فضا و حال و هوایی سنتی و بومی میزبان مسافران خواهند بود و عموما امکانات مناسبی را نیز در اختیار گردشگران و مسافران قرار می‌دهند. در لاهیجان نیز اقامتگاه‌ های بوم گردی متعددی وجود دارد که مسافران می‌توانند با مراجعه به صفحه اجاره اقامتگاه بوم گردی در لاهیجان اقدام به اجاره این نوع اقامتگاه های لاهیجان کنند. در ادامه چند مورد از این اقامتگاه‌ های محبوب در لاهیجان را به شما معرفی می‌کنیم.

اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی لاهیجان

اقامتگاه لاهیجان اقامتگاه شاه ماهی اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی لاهیجان بوم گردی لاهیجان

اقامتگاه بوم گردی شاه ماهی خانه‌ای است چوبی در روستای سوخته کوه لاهیجان. قرار گیری این اقامتگاه لاهیجان در نزدیکی برکه آب جلوه‌ای خاص و ویژه به این بوم گردی داده است. این بوم گردی ۲ بوده و هر طبقه آن به صورت جداگانه برای اقامت مهمانان تجهیز شده است و در مجموع ظرفیت پذیرش ۱۲ میهمان را دارد. سرویس خواب سنتی تشک و پتو، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام از جمله امکانات موجود در واحدها می باشد.

آدرس: لاهیجان، چهارکیلومتری جاده سیاهکل، روستای سوخته کوه ، شاه ماهی.

اقامتگاه بوم گردی گیلک ده لاهیجان

بوم گردی گیلک ده یک خانه سنتی و چوبی به مساحت ۱۲۰۰ متر است. این بوم گردی که یکی از اقامتگاه های خوب لاهیجان است، دارای ۵ اتاق اقامتی است که هر کدام از اتاق‌ها به صورت جداگانه و مجزا دارای امکاناتی نظیر سرویس خواب سنتی، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام مستقل، سیستم سرمیاشی کولر گازی و سیستم گرمایشی شوفاژ می‌باشند. همچنین یخچال و لوازم پخت و پز نیز وجود دارد. امکانات رفاهی مناسب در کنار فضای زیبا و دنج این بوم گردی اقامت را برایتان بسیار لذت بخش خواهد کرد.

آدرس: لاهیجان، گیلک ده

اقامتگاه بوم گردی باغ ریحان لاهیجان

اقامتگاه بوم گردی لاهیجان باغ ریحان لاهیجان اقامتگاه لاهیجان بوم گردی باغ ریحان لاهیجان

اقامتگاه باغ ریحان در لاهیجان در روستای دهسر واقع شده است. وجود برکه آب در نزدیکی اقامتگاه، چشم انداز آن را بسیار دیدنی کرده است. این بوم گردی شامل کلبه ای چوبی است که در ۲ طبقه ساخته شده و ظرفیت پذیرش ۳۰ مهمان را دارد. اگر به دنبال تجربه جدید و متفاوتی هستید اقامت در این بوم گردی یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت شما در لاهیجان است.

آدرس: لاهیجان، ازکیاگوراب، روستای گلرودبار، روستای دهسر، روستای دلیجان، باغ ریحان.

اقامتگاه بوم گردی عمارت سید آقا لاهیجان

اقامتگاه عمارت سید آقا در لاهیجان در روستای زمیدان واقع شده است. این بوم گردی که کلبه‌ای چوبی است، به صورت کاملا ساده و سنتی دیزاین شده و امکان اسکان حداکثر ۲۴ مهمان را دارد. اتاق‌های این بوم گردی دارای امکاناتی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل، سرویس خواب و تلویزیون می‌باشند. برای اقامت شبانه مهمانان نیز سرویس خواب سنتی تشک و پتو به تعداد فراهم شده است.

آدرس: لاهیجان، روستای زمیدان، عمارت سید آقا

اقامتگاه بوم گردی صدر العماره لاهیجان

اقامتگاه صدرالعماره در لاهیجان در روستای رودبنه واقع شده است. این بوم گردی ۴ اتاق اقامتی دارد که هر یک ظرفیت پذیرش ۲ تا ۵ مهمان را دارند. برای اقامت شبانه مهمانان سرویس خواب سنتی تشک و پتو به تعداد موجود می باشد. اتاق‌ها فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و سرویس بهداشتی ایرانی و حمام برای استفاده مشترک بین مهمانان در محوطه موجود است. سیستم گرمایشی اتاق‌ها بخاری برقی و شومینه هیزمی بوده و به دلیل خنک بودن آب و هوای منطقه سیستم سرمایشی تعبیه نشده است.

آدرس: لاهیجان، روستای رودبنه، بلوار دکتر حشمت، صدرالعماره.

تنوع اقامتگاه‌ های موجود در لاهیجان

اگر علاقه‌ای به اقامت در هتل و یا اقامتگاه‌های بوم گردی ندارید، نگران نباشید. در لاهیجان انواع سوئیت، ویلا و آپارتمان اجاره‌ای هم موجود است که می‌توانید با اجاره آن‌ها هم خیالتان را از بابت اقامت راحت کنید و هم سفری دلنشین برای خود و همسفرانتان رقم بزنید. برای این کار می‌توانید به صفحه اجاره ویلا و سوئیت در لاهیجان سری بزنید.

همانطور که دیدید تعداد هتل‌ ها و اقامتگاه‌ های لاهیجان کم نیست، با این وجود بهتر است با آگاهی دست به انتخاب بزنید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید. ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی از بهترین اقامتگاه‌های لاهیجان را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخابی آگاهانه و راحت داشته باشید.

 

 

 

Rate this post
2 نظر برای "هتل‌ ها و اقامتگاه‌های لاهیجان" ارسال شده.
  1. دانیال گفت:

    بهترین هتل های لاهیجان کدومان؟

    1. رعنا گفت:

      هتل رسپینا
      هتل ابریشمی
      هتل مزرعه قوهای
      هتل دهدار
      هتل دریاکنار
      هتل جهانگردی
      هتل فجر
      هتل آپارتمان امپراطور
      هتل شهرزاد
      هتل تعطیلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *