مراکز خرید لاهیجان

مراکز خرید لاهیجان

شهر لاهیجان با وجود جاهای دیدنی بسیاری همچون شیطان‌کوه، بام سبز و تالاب امیرکلایه و طبیعت بکر و زیبا، مقصد بسیاری از گردشگران است. اما سفر تنها تفریح و گشت و گذار نیست. همیشه یک روی دیگر سکه، بازار گردی و تجربه خرید در سفر است. حتما قدم زدن در بازارها و مراکز خرید لاهیجان، با عطر و بوی شمال هم لذت خاص خودش را دارد.

اما لازمه یک خرید خوب در شهری که نمی‌شناسیم شناختن جاهایی است که دسترسی راحت و خوب و در عین ‌حال اجناس خوب و با کیفیتی داشته باشند. به همین منظور ما در این مقاله از نشریه لیدوما قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز خرید لاهیجان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید تفریح و خریدی آسان را تجربه کنید.

لاهیجان کجا خرید کنیم؟

خرید در لاهیجان

یکی از گزینه‌های اصلی خرید در لاهیجان حتما کلوچه است و دیگری چای. بهترین کلوچه لاهیجان کجاست؟ بهترین چای لاهیجان، برنج و مربای لاهیجان را از کجا بخرم؟ ماهی از کجا بخریم؟ خرید در شمال کشور به‌ دلیل انبوه پاساژها و فروشگاه‌های بین‌ راهی اصلا سخت نیست ولی شما نمی‌دانید بهترین انتخاب کجاست. از فروشگاه‌های بین‌ راهی تا پاساژهای شهری و مراکز خرید لاهیجان همگی سوغاتی لاهیجانی می‌فروشند. به جز این همانطور که می‌دانید قدم زدن در بازارهای شمال خود به مثابه تفریحی تمام و کمال است، اما دغدغه‌ی ما خرید بهترین‌ها از بهترین مراکز با قیمت مناسب است.

معرفی بهترین مراکز خرید لاهیجان

مرکز خرید جزیره مجنون

مرکز خرید لاهیجان

مرکز خرید جزیره مجنون در میدان شهدای لاهیجان واقع است. این مرکز خرید در قسمتی از شهر واقع شده که در کل برای خرید مناسب است. دسترسی به این منطقه آسان است. اگر در نزدیکی استخر لاهیجان در حال صرف ناهار یا شام یا تفریح هستید می‌توانید به میدان شهدا بروید و به هر دو پاساژ ولیعصر و جزیره مجنون سر بزنید. اجناس مختلفی از جمله کلوچه و لوازم آرایشی و پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، تزئینات منزل و… دارد. پاساژ مجنون انتخاب خوبی برای گشت و گذار و پاساژگردی و قیمت ها اقتصادی است.

شما می‌توانید بعد از گشت و گذار و خرید در این پاساژ سری هم به حمام گلشن لاهیجان، مسجد خمیر کلایه و سینما شهر سبز بزنید و تفریحتان را کامل کنید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، خیابان شهدا

تلفن: ۰۱۳-۴۲۳۴۷۰۸۵

ساعات کاری: ۸ صبح الی ۲۲ شب

پاساژ ولیعصر

پاساژ ولیعصر لاهیجان

یکی دیگر از مراکز خرید لاهیجان، پاساژ ولیعصر است که در آن می‌توانید به فکر خرید سوغات هم باشید. در این بازار هرچه بخواهید پیش رویتان است. از عسل و کلوچه لاهیجان و خشکبار گرفته تا کیف و کفش و لوازم کامپیوتری و لوازم خانگی و کتاب‌های فنی مهندسی. اما خرید کلوچه در این مرکز خرید پیشنهاد نمی‌شود. پیشنهاد ما این است که برای خرید کلوچه از استخر خرید کنید. ظاهر خیلی جدیدی ندارد، اما تنوع اجناس آن بسیار خوب است. به‌علاوه پاساژ در منطقه‌ای با دسترسی آسان (مرکز شهر) واقع شده است. این مرکز خرید فروشگاه‌های زیادی را در خودش جای داده. که هم لباس و کیف و کفش می‌فروشند، هم عسل و خشکبار و کلوچه لاهیجان. هرچند برای خرید کلوچه اصل لاهیجان باید به سمت استخر لاهیجان بروید.

پاساژ ولیعصر در نزدیکی‌های مرکز خرید جزیره مجنون است و می‌توانید به هر دوی آن‌ها در خیابان شهدا سری بزنید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، خیابان شهدا

ساعات کاری: ۸ صبح الی ۲۲ شب

بازار سنتی لاهیجان

بازار سنتی لاهیجان

بازارهای سنتی در ایران در هرجایی که باشند ارزش یک بار دیدن را دارند. جدا از معماری بازارها، معمولا تنوع اجناس در بازارهای سنتی قابل ‌قبول است. حال و هوای بازارهای سنتی، معمولا با دیگر مراکز خرید متفاوت است. بوی غرفه‌های عطاری یا سبزی‌ها و حتی بوی تند سیر و ماهی مشامتان را می‌نوازد. در یک کلام بگذارید بگویم بازارهای سنتی بوی زندگی می‌دهند. انگار آدم را یاد خودش می‌اندازد و وقتی در آن قدم می‌زنید ریه‌هایتان پر از نفس زندگی می‌شود. ماهی تازه در بازار سنتی لاهیجان به فروش می‌رسد. پس اگر قصد خرید ماهی خوب دارید یکی از جاهایی که می‌توانید به آن سر بزنید اینجاست. قیمت‌ها معقول است و شما از گشت ‌و گذار در اینجا لذت خواهید برد.

بازار سنتی  یا بازار روز لاهیجان یکی از خودمانی‌ترین و پر شورترین بازارهای گیلان است. بازاری رنگارنگ با بوی خوش و مزه‌های ترش و شیرین. معماری سنتی ندارد ولی مغازه‌ها قدیمی هستند و حال ‌و ‌هوای عجیبی دارند. یک بازار محلی و قدیمی در لاهیجان که اکثر لاهیجانی‌ها برای رفع نیازهای روزانه و خرید در لاهیجان به این بازار می‌روند. اگر می‌خواهید با حال و هوای مردم لاهیجان بیشتر آشنا بشوید حتما سری به این بازار بزنید.

شما می‌توانید از این بازار سبزی محلی، تخم مرغ و لبنیات محلی، ماهی، مرغ، زیتون، سیر و انواع موادغذایی خریداری کنید. بهتر است تا قبل از ظهر به بازار بروید که اجناس خوب تمام نشوند به خصوص اگر قصد خرید ماهی دارید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، میدان چهار پادشاهان، خیابان کاشف شرقی

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه (۹ صبح الی ۲۲ شب) – جمعه‌ها‌ تعطیل

مرکز خرید نادری

مرکز خرید نادری

نادری، نشان معروف شرکت تولید کلوچه لاهیجان است. حتما وقتی از شمال کلوچه خریدید نام شرکت نادری را روی بسته‌بندی دیده‌اید. نادری، برند معروف شرکت تولید کلوچه لاهیجان است. ضمن آن‌که یک مرکز خرید لوکس در این شهر با نام نادری وجود دارد. مرکز خرید نادری یک برج تجاری است و اجناس با کیفیت و برندهای معروف دارد. این مرکز خرید در بلوار امام‌رضا واقع شده است. اگر قصد خرید اجناس با کیفیت برند را دارید به اینجا سر بزنید.

در این مرکز خرید، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، فروشگاه لباس و کیف و کافی‌شاپ موجود است. پس اگر به‌دنبال اجناس لوکس و کیفیت بالا هستید به برج نادری بروید. یادتان باشد قیمت‌ها کمی گران است.

این مجتمع تجاری در نزدیکی مراکز مهمی مانند جزیره استخر لاهیجان، آبشار مصنوعی بام سبز لاهیجان و بازارچه کارگر و همچنین رستوران سنتی مهتاب، خانه کنتاکی لاهیجان، کباب ترکی شانلی، فروشگاه کلوچه راستگو و فروشگاه رفاه قرار گرفته است.

آدرس: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا

ساعات کاری: ۸ صبح الی ۲۲ شب

مرکز خرید ابریشم

مرکز خرید ابریشم لاهیجان

مرکز خرید ابریشم مجموعه‌ای از لباس مردانه، زنانه و بچگانه با قیمت‌های متوسط رو به بالا است. این مرکز خرید به نسبت تازه است. بعضی از مغازه‌های آن هنوز پر نشدند. اما آن‌هایی که پر شدند، بورسی از اجناس متنوع، از لباس زنانه و مردانه گرفته تا عطر و اودکلن و کافی‌شاپ برای استراحت بین خریدتان، به شما عرضه می‌دارند. کیفیت اجناس در پاساژ ابریشم خیلی خوب است. اگر قصد خرید لباس دارید حتما به مرکز خرید ابریشم سر بزنید. بیشتر اجناس از بندر انزلی به اینجا رسیده‌اند.

دسترسی به پاساژ ابریشم راحت است و شما از آن‌جا به مرکز خرید ولیعصر و پاساژ جزیره مجنون، خوراک کبیر و استخر لاهیجان نزدیک هستید.

آدرس: گیلان، لاهیجان، خیابان شهدا، جنب بانک سرمایه، مرکز خرید ابریشم

ساعات کاری: ۸ صبح الی ۲۲ شب

مجتمع تجاری تفریحی پارادایس

مجتمع تجاری تفریحی پارادایس

مجتمع تجاری تفریحی پارادایس (بازار و مرکز خرید) در محله خمیر کلایه لاهیجان و خیابان شهید کریمی، خیابان امام خمینی غربی واقع شده است. این مجتمع یکی از دو بازار و مرکز خرید در محله خمیر کلایه لاهیجان می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ ارژنگ و همچنین خوراک کبیر، مسجد خمیر کلایه، بانک ملی شعبه خیابان امام خمینی، کیف و کفش فرزین و هتل مرکزی قرار گرفته است.

آدرس: گیلان، لاهیجان، خیابان شهید کریمی، خیابان امام خمینی غربی

تلفن: ۰۹۱۱۹۳۶۱۹۷۰

لوکس ترین مراکز خرید لاهیجان

مراکز خرید لوکس لاهیجان

تعداد پاساژها و مراکز خرید لاهیجان آنقدر زیاد نیست، اما اگر می‌خواهید در طول سفر خرید کنید و به دنبال یک مرکز خرید لوکس می‌گردید، بهترین گزینه و درواقع تنها مرکز خرید لوکس و لاکچری در لاهیجان، مرکز خرید نادری است.

بهترین مراکز خرید لاهیجان برای خرید چای و کلوچه

فروشگاه‌های چای لاهیجان

فروشگاه چای لاهیجان

اگر به دنبال چای خوب در شهر لاهیجان هستید، به فروشگاه رفاه لاهیجان و فروشگاه چای ابریشم سر بزنید. در اطراف استخر لاهیجان و میدان خزر که نزدیک استخر است، غذاخوری‌های مختلف، چند فروشگاه کلوچه فروشی و چای فروشی هستند. بهترین انتخاب فروشگاه چای لاهیجان است.

آدرس فروشگاه چای لاهیجان: گیلان، لاهیجان میدان خزر

تلفن فروشگاه چای لاهیجان: ۰۱۳-۴۲۳۳۶۱۴۶

آدرس فروشگاه چای ابریشم: گیلان، لاهیجان، میدان ابریشم

تلفن فروشگاه چای ابریشم: ۰۹۱۱۱۴۱۴۰۸۵

فروشگاه کلوچه نوشین لاهیجان

کلوچه نوشین لاهیجان

نوشین قدیمی‌ترین کلوچه در لاهیجان است که از سال ۱۳۳۳ تا الان، ایرانی‌های زیادی با این کلوچه خاطره دارند. حتما شعبه‌های مختلف فروش کلوچه نوشین را در شهر خودتان دیده‌اید. کارخانه کلوچه نوشین یکی از معدود تولیدکنندگان سنتی کشور است که از ابتدا به خلاقیت فکر می‌کرد. مجموعه فروشگاه نوشین متشکل از کارخانه نوشین، قنادی نوشین و کافه قنادی نوشین است. شما می‌توانید یا به قنادی و فروشگاه داخل شهر مراجعه کنید یا مستقیما از کارخانه نوشین واقع در شهرک صنعتی توستان خرید کنید. کافه قنادی نوشین مشرف بر استخر لاهیجان است و منظره‌ای بسیار زیبا دارد.

آدرس کارخانه کلوچه نوشین لاهیجان: گیلان، لاهیجان، شهرک صنعتی توستان

تلفن کارخانه: ۰۱۳-۴۲۲۹۴۱۷

آدرس کافه و قنادی: گیلان، لاهیجان، ابتدای جاده لنگرود، بلوار امام رضا (ع)، روبه‌روی استخر لاهیجان

تلفن قنادی: ۰۱۳-۴۲۲۹۴۱۷۰

بهترین مراکز خرید لاهیجان برای خرید لباس

مرکز خرید لاهیجان

اگر قصد خرید لباس دارید، دغدغه و نگرانی نداشته باشید. به هرکدام از مراکز خرید که بروید می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را تهیه کنید. اما اگر به دنبال بهترین مرکز برای خرید لباس هستید، مرکز خرید ابریشم بهترین لباس‌ها را با بهترین کیفیت و از برندهای متفاوت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بهترین مراکز خرید لاهیجان برای خرید کالاهای مصرفی

مرکز خرید لاهیجان

شاید قصد ماندن در لاهیجان را ندارید و می‌خواهید به جنگل یا کوه بروید و نیازهای خوراکی و بهداشتی برای طبیعت‌گردی دارید. پس اگر در لاهیجان به‌ دنبال هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ برای تامین مایحتاج هستید، هایپرمارکت ترنج بهترین انتخاب شماست. قفسه‌های فروشگاه پر از مواد غذایی، محصولات لبنی برندهای مختلف، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، فراورده‌های پروتئینی، فراورده‌های گوشتی، میوه‌جات و سبزیجات است.

علاوه بر این می‌توانید تازه ترین میوه ها و سبزی جات و نیز انواع خوراکی‌ها و به خصوص ماهی تازه را از بازار سنتی لاهیجان تهیه کنید.

لذت خرید در بازارهای لاهیجان

همانطور که دیدید تعداد مراکز خرید لاهیجان آنقدرها هم زیاد نیست و اگر قصد خرید داشته باشید به راحتی می‌توانید با گشتی کوتاه خریدتان را انجام دهید. برای گشت و گذار در یک پاساژ لوکس به مرکز خرید نادری بروید. برای خرید چای فروشگاه چای لاهیجان و برای خرید کلوچه به قنادی نوشین بروید و کلوچه اصل لاهیجان را تهیه کنید. مایحتاج روزانه خود را می توانید از هایپر مارکت ترنج تهیه کنید.

اگر هم می خواهید با مردم محلی لاهیجان هم صحبت شوید به بازار سنتی لاهیجان بروید و عطر زندگی را استشمام کنید. اما حتما پیش از سفر و قبل از رفتن به بازارها خیال خودتان را از بابت اقامتتان راحت کنید. برای این کار سری به صفحه اجاره ویلا و سوئیت در لاهیجان بزنید.

 

۴.۵/۵ - (۲۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *