لیدوماتریپ را بیشتر بشناسیم

لیدوما

لیدوماتریپ

لیدوما تریپ با هدف خدمت به صنعت گردشگری ایران، جذب هرچه بیشتر گردشگر به این مرز و بوم و همچنین ارائه خدمات مسافرتی به هموطنان و ایرانگردان ، فعالیت خود را منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود به عصر اینترنت، رزرو اقامتگاه به شکل سنتی و قدیمی کمرنگ شده و مردم راحتی و به صرفه بودن رزرواسیون آنلاین و اقامتگاه های مردمی را به جستجوی خانه به خانه ترجیح می دهند.
گروه لیدوما با ارائه و معرفی اقامتگاه های متنوع برای اجاره ویلا در شمال، اجاره ویلا در محمودآباد، اجاره ویلا در متل قو، اجاره ویلا در رامسر، اجاره ویلا در آستارا، اجاره سوئیت در مشهد، اجاره سوئیت در کیش، اجاره منزل مبله در شیراز، اجاره آپارتمان مبله در اصفهان و سایر شهرهای ایران، بر آن است که نیاز مسافران با سلیقه های مختلف را برطرف کند. بنابراین ما پیشنهادی مناسب برای هر سلیقه و بودجه ای داریم و اجاره ویلا، اجاره سوئیت، اجاره آپارتمان مبله و اجاره اقامتگاه بومگردی، انواع سوئیت و ویلاهای لوکس و ارزان و… می تواند بخشی از انتخاب های گردشگران باشد. در حال حاضر بیش از ۳ هزار اقامتگاه در بیش از ۱۰۰ شهر ایران در این وبسایت به ثبت رسیده که روز به روز بر تعداد آنها اضافه می شود.
خوشبختانه با توجه به فراگیر بودن دنیای اینترنت و ارتباطات، توانستیم معضل پیدا کردن محل اقامت برای مسافرین را تا حد زیادی حل کنیم. صرفه جویی در وقت و هزینه ها، رزرو اقامتگاه از راه دور بدون محدودیت مکانی و زمانی، امکان خواندن نظرات مسافران پیشین هر واحد قبل از رزرو، داشتن حق انتخاب بالا و… از جمله خدماتی است که لیدوماتریپ به مسافرین و گردشگران ارائه می دهد تا تعطیلات خود را با آرامش و لذت بیشتری سپری کنند.
لیدوماتریپ، در راستای خدماتی که برای تامین محل اسکان مسافرین ارائه می دهد، نام خود را از کاخ گردشگری هخامنشیان به اسم “لیدوما” الهام گرفته است. لیدوما چهارمین کاخ گردشگری پادشاهان هخامنشی و از شهرهای بین راهی دوران هخامنشی بوده که بر سر راه شاهی پاسارگاد و تخت جمشید به شوش قرار داشته و شاهان و فرمانروایانی که در این فاصله رفت و آمد داشتند، در این کاخ بین راهی استراحت می کردند. لیدوماتریپ نسخه امروزی شده ی لیدوما می باشد که مسافرین را در جای جای ایران اسکان داده و یک تجربه ی هیجان انگیز برای آنها رقم می زند.
Rate this post
2 نظر برای "لیدوماتریپ را بیشتر بشناسیم" ارسال شده.
  1. ده بزرگی گفت:

    موفق باشین تیم قوی و مهربون لیدوما

    1. lidomablog گفت:

      مرسی از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *