رستوران های کلاردشت، شکم گردی در رستوران های رنگارنگ کلاردشت

رستوران های کلاردشت

منظره دلچسب کلاردشت و روستاهای بکر آن باعث می‌شود این منطقه به عنوان مقصدی پر طرفدار در فصول مختلف به ویژه تابستان شناخته شود. بدون شک در یک آب و هوای دلچسب، وسط طبیعت سبز خوردن غذاهای محلی و خوشمزه تجربه بی‌نظیری به آدم می‌بخشد. پیدا کردن رستوران خوب در این منطقه شاید کار سختی نباشد اما در این مقاله‌ی لیدوما تعدادی از بهترین رستوران‌ های کلاردشت را معرفی کردیم تا در سفر زمانتان صرف پیدا کردن رستوران نشود و خیالتان از این بابت راحت باشد.

در کلاردشت کجا غذا بخوریم؟

رستوران های کلاردشت

درکنار گشت و گذار میان جاهای دیدنی کلاردشت و لذت بردن از آب و هوای دلنشین، طبیعت سرسبز و چشم اندازهای بی نظیر، رستوران گردی در کلاردشت هم خالی از لطف نیست چراکه در این شهر، رستوران های بی نظیری وجود دارد تا بهترین غذاهای ایرانی و بخصوص محلی را برای مشتریان خود سرو کنند. اگر می‌خواهید با بهترین رستوران های کلاردشت بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین رستوران های کلاردشت

رستوران اسماعیل سرآشپز

رستوران اسماعیل سرآشپز

رستوران اسماعیل سرآشپز یکی از محبوب ترین رستوران ‌های کلاردشت است که از زمان‌های دور مورد توجه گردشگران زیادی بوده است. اگر در میان رستوران های کلاردشت، رستورانی را می‌خواهید که غذاهایش حرفی برای گفتن داشته باشند و در کنار کیفیت بالا و حجم مناسب، قیمت های بسیار خوبی هم داشته باشند، رستوران اسماعیل سرآشپز شما را راضی می کند. این رستوران دکور ساده و مرتبی دارد و پرسنل آن در برخورد با مشتریان همانند مهمانی محترم رفتار می‌کنند. اگر به این رستوران رفتید، حتما ماهی قزل آلا و کباب برگ آن را تجربه کنید چون طعم بی نظیری دارند. ترجیحا روزهای تعطیل را برای رفتن به این رستوران انتخاب نکنید چون با حجم زیادی از افراد در صف مواجه خواهید شد.

با مشاهده منوی رستوران، با انواع غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها، خورشت ها و خوراک های متنوع روبه رو می شویم که در میان آن ها، انواع غذاهای محلی استان مازندران هم مشاهده می شود که بسیار پرطرفدار و لذیذ هستند. در میان بهترین رستوران های کلاردشت، رستوران اسماعیل سرآشپز از معدود رستوران هایی است که غذاهایش باکیفیت تر از سایرین بوده و به همین دلیل، اکثر گردشگران ترجیح می دهند وعده های غذایی خود را در این رستوران میل کنند. لازم به ذکر است در رستوران اسماعیل سرآشپز غذاهای دریایی هم سرو می شود که شامل ماهی سفید، ماهی قزل آلا و غیره بوده و همواره تازه هستند. همچنین در این رستوران اکبرجوجه هم قابل سفارش است که از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشد.

آدرس: مرزن آباد، جاده مرزن آباد- کلاردشت، جنب شهرداری کلاردشت.

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۳۷۳۱

ساعات کاری: همه روزه از ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب.

اکبر جوجه

اکبر جوجه

رستوران اکبرجوجه یا حتی غذای اکبرجوجه را در هر کجای این سرزمین دیده یا شنیده اید یا حتی اکثرتان هم تجربه غذای اکبرجوجه را داشتید. اما این نام اکبرجوجه از کجا آمده و چرا تا به این اندازه در کل ایران محبوب شده است؟ قدمت اکبرجوجه به سال ۱۳۲۳ هجری شمسی برمیگردد. در آن زمان شخصی با نام علی اکبر کلبادی نژاد قهوه خانه بین راهی در گلوگاه داشتند. علی اکبر کلبادی نژاد مهارت بالایی در غذا داشتند و ابتکاری به خرج دادند و ابتکار ایشان باعث رونق کسب و کارش شد. اون تصمیم گرفت مرغ را سرخ کرده و بر رویش هم رب انار بریزد. همین دو کار ساده باعث شد غذایی لذیذ و جذاب خلق شده و روز به روز مشتریان ایشان افزایش داشت. بعد از مدتی، او به همراه برادرش رستوران اکبرجوجه را افتتاح کردند و شعبات خود را ابتدا در استان مازندران و گلستان گسترش دادند.

یکی از شعبات معتبر اکبرجوجه در شهر کلاردشت قرار دارد. رستوران اکبرجوجه کلاردشت که از رستوران های همیشه شلوغ و محبوب کلاردشت است، فقط غذای اکبرجوجه به همراه پیش غذاها و نوشیدنی ها را برای مشتریان خود سرو می کند و بخاطر  اینکه تحت نظر شعبه اصلی فعالیت می کند، بهترین اکبرجوجه را در میان رستوران های کلاردشت دارد.

آدرس: انتهای جاده مرزن آباد به کلاردشت، بلوار پاسداران

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۹۰۴۲

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳:۳۰

رستوران محلی کلاردشت

رستوران گیلدا

رستوران گیلدا

اکثر رستوران های کلاردشت، در منویشان انواع غذاهای ایرانی، دریایی و غیره مشاهده می شود و آن ها هم از کیفیت مطلوبی هم برخوردار هستند. اما رستوران محلی گیلدا رستورانی است فقط غذاهای محلی کلاردشت و استان مازندران را سرو می کند و اگر در میان رستوران های کلاردشت به دنبال رستورانی هستید تا طعم واقعی و کم نظیر غذاهای شمالی را امتحان کنید، رستوران محلی گیلدا شاید در میان رستوران های کلاردشت، بهترین یا یکی از بهترین ها باشد. در این رستوران مواد غذایی تازه استفاده می‌شود و کادر خوش برخورد و حرفه ای آن تجربه ای بی‌نظیر در ذهن شما به جا خواهد گذاشت. فضای این مجموعه بسیار شیک و دل انگیز است و اگر با خودروی شخصی به رستوران می‌روید بابت جای پارک نگرانی نداشته باشید.

رستوران محلی گیلدا همانند اکثر رستوران های کلاردشت، محیطی با دکوراسیون ساده و مطلوب دارد اما غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند، بالاترین کیفیت را در میان رستوران ها داشته و به لطف سرآشپزان مجرب، طعم واقعی غذاهای محلی را در این رستوران تجربه خواهید کرد.

آدرس: کلاردشت، لامو، روبروی پمپ بنزین.

ساعت کاری: همه روزه از ۸:۳۰ الی ۲۳:۳۰.

رستوان های کلاردشت با قیمت مناسب

رستوران البرز

رستوران البرز

رستوران های محدودی در کلاردشت هستند که چشم انداز زیبای کوه ها و جنگل های اطراف را برای مشتریان خود ارائه دهند. در میان رستوران های کلاردشت اما، رستورران البرز در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و به لطف طراحی و دکوراسیون رستوران، مشتریان می توانند انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ رستوران را با چشم انداز زیبایی از مناطق سرسبز اطراف میل کنند؛ چراکه دیوارهای رستوران تمام شیشه هستند.

منوی رستوران البرز کلاردشت انواع غذاهای ایرانی و محلی را در خود جای داده و مشتریان می توانند با توجه به ذائقه، از اکبرجوجه تا انواع کباب، میرزا قاسمی، ماهی و … را سفارش دهند. تمامی غذاهای رستوران البرز کلاردشت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین کسانی که قبلا به رستوران مراجعه کرده‌اند از کیفیت بالای غذا و هزینه پرداختی هم راضی بودند.

در نظر داشته باشید طی روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه به دلیل شلوغی شهر و رستوران، پیدا کردن جای پارک مناسب کمی زمان بر خواهد بود.

آدرس: کلاردشت، بلوار پاسداران، نرسیده به دوراهی رودبارک.

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۲۸۰۴

ساعت کار: همه روزه از ۱۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰.

رستوران میزبان

رستوران میزبان

اگر از آن دسته افرادی هستید که اهمیت چندانی به محیط رستوران نداده و غذا و کیفیتش را ترجیح  می‌دهید، رستوران میزبان شاید یکی از بهترین رستوران های کلاردشت در این خصوص باشد. رستوران میزبان کلاردشت رستورانی دو طبقه است و از دکوراسیون معمولی اما در عین حال شیک برخوردار می باشد اما کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران قابل رقابت با اکثر رستوران های برتر کلاردشت بوده و به لطف این کیفیت بالا درکنار حجم و قیمت مناسب، به خوبی در میان گردشگران و حتی بومی های منطقه محبوب واقع شده است.

از نظر مشتریانی که قبلا به رستوران میزبان کلاردشت مراجعه کرده اند، انواع کباب هایی که در این رستوران سرو می شوند چه از نظر قیمت چه  از نظر مزه و حجم، حرفی برای گفتن باقی نمیگذارند و از طرفی، تماما غذاهای برنجی رستوران از برنج های ایرانی استفاده می شود که کیفیت و عطر جذابی دارند. همچنین در منوی رستوران هم انواع غذاهای محلی هم مشاهده می شود که آن ها هم بسیار لذیذ و محبوب هستند.

آدرس: کلاردشت، ولبال، خیابان پاسداران، به سمت جاده مرزن آباد.

ساعت کار: همه روزه از ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰.

رستوران های لاکچری کلاردشت

رستوران آرش

رستوران آرش

یکی از رستوران‌های خوب و تمیز در شهر کلاردشت، رستوران آرش است که از آراسته‌ترین رستوران‌های کلاردشت به شمار می‌رود. این رستوران ظاهر بسیار خوبی دارد اما کیفیت غذاهایش آن را به یک رستوران خوب تبدیل کرده است. علاوه بر این تنوع زیادی که در غذاهای این رستوران وجود دارد، رستوران آرش را به یک رستوران خاص بدل کرده است. این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد که باعث شده مسافران دغدغه‌ای برای جای پارک نداشته باشند. محیط آرام و دلنشین، فضای زیبا، دسترسی راحت و کادر حرفه ای مجرب آن هم زبانزد بومیان و غیر بومیان منطقه است.

آدرس: کلاردشت، بلوار امام خمینی، بن بست مخابرات.

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۸۱۱۲

رستوران خلیفه

رستوران خلیفه

رستوران خلیفه یا مجموعه غذایی خلیفه کلاردشت، به این دلیل که رستورانی تمام عیار بوده و در محیطی جذاب و با دکوراسیون شیک، غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و فست فودی باکیفیت بالا را برای مشتریانش سرو می کند یکی از بهترین رستوران های کلاردشت می باشد. رستوران خلیفه یکی از رستوران های همیشه شلوغ کلاردشت به شمار می رود و حتی بومی های منطقه هم وعده های غذایی خاطره انگیز خود را در این رستوران میل می کنند اما در روزهای آخر هفته و بخصوص ایامی که کلاردشت مملو از گردشگر و طبیعت گرد می شود، رستوران خلیفه به یکی از شلوغ ترین رستوران های کلاردشت تبدیل خواهد شد.

رستوران خلیفه دو طبقه بوده و از دکوراسیون مطلوبی برخوردار می باشد. دیوارها و ستون های آجری با سقف و دکوراسیون هامورنی زیبایی را به وجود آورده‌اند. همچنین میز و صندلی های رستوران از دو نفره تا هشت نفره بوده و با هر تعدادی که هستید می توانید میز مورد نظر خود را انتخاب نمایید، اما پیشنهاد می شود در ایام شلوغ، چند روز قبل از تاریخ مراجعه به رستوران، میز مورد نظر خود را رزرو نمایید.

در منوی رستوران خلیفه کلاردشت، پیش غذهای متنوعی مشاهده می شود که همیشه تازه بوده و قیمت های خوبی هم دارند. به سراغ غذاهای اصلی که برویم، هم می توانید انواع غذاهای ایرانی درجه یک و تهیه شده از مواد اولیه باکیفیت، ماهی های تازه و غیره را سفارش دهید. هم می‌توانید انواع غذاهای محلی نظیر میرزاقاسمی را سفارش دهید. هم انواع فست فود ها و در منوی فست فودی رستوران، انواع پیتزاها، ساندویچ ها، برگرها و… مشاهده می شود که آن ها هم همانند سایر غذاها از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت مطلوبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است اکثر مشتریانی که قبلا به رستوران خلیفه مراجعه کرده اند از کیفیت غذا و هزینه پرداختی برای آن ها کاملا راضی بودند.

آدرس: کلاردشت، بلوار پاسداران.

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۹۲۹۳

ساعت کار: همه روزه از ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب.

رستوران قصر طلایی

رستوران قصر طلایی

رستوران قصر طلایی یکی از رستوران های لوکس کلاردشت است که در روزهای آخر هفته و تعطیلات مملو از مشتری شده و با محیطی بسیار شلوغی رو به رو خواهیم شد. رستوران قصر طلایی نسبت به سایر رستوران های کلاردشت از محیط زیبا و دلنشین تری برخوردار است. جلوی درب ورودی رستوران، به خوبی و با خلاقیت بالا تزئین و سرسبز شده تا خوشامد گویی گرمی به مهمانان داده شود. بعد از اینکه وارد رستوران می شوید، با دکوراسیون شکیل شامل نورپردازی های زیبا، دیوارهای رنگی به همراه تابلوهای مختلف، میز و صندلی راحت و زیبایی روبرو خواهید شد.

رستوران قصر طلایی کلاردشت دو طبقه دارد. در طبقه اول، محیطی به سبک رستوران بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی برای مشتریان سرو می شود اما در طبقه دوم، میزها به صورت دو نفره، چهار نفره و شش نفره بوده و درکنار منوی کافه، سرویس چای و قلیان هم سرو می شود.

این رستوران غذاهای ایرانی، دریایی و محلی را برای مشتریان خود ارائه می دهد که از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند. غذاها از حجم مناسب و قیمت های خوبی برخوردار  هستند و همچنین طبق نظر سنجی صورت گرفته، اکثر مشتریان از این رستوران راضی بوده و اگر دوباره به کلاردشت سفر کنند، بی شک رستوران قصر طلایی جذاب ترین انتخاب آن ها برای رستوران گردی خواهد بود.

آدرس: کلاردشت، بلوار پاسداران، رو به روی اکبر جوجه.

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۸۹۶۴

ساعت کار: همه روزه به صورت ۲۴ ساعته.

رستوران شاندیز

رستوران شاندیز

رستوران شاندیز کلاردشت درواقع شعبه پنجم رستوران شاندیز مشهد است که در غرب استان مازندران در کلاردشت و در مجاورت هتل مارال قرار دارد. رستوران های انگشت شماری در کلاردشت وجود دارد که جزو لوکس ترین رستوران های منطقه باشند. رستوران شاندیز هم یکی از رستوران های لوکس کلاردشت است که تحت نظر شعبه مشهد رستوران شاندیز فعالیت می‌کند. اگر به دنبال رستورانی هستید که بهترین غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند، رستوران شاندیز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

در رستوران، دکوراسیونی شیک و لوکس وجود دارد و به دلیل ظرفیت بالا، در برخی از روزها که افراد بسیاری به کلاردشت سفر می کنند، رستوران شاندیز به رستورانی شلوغ تبدیل خواهد شد. سرویس دهی در این رستوران یکی از بهترین ها  در میان رستوران های کلاردشت بوده و تمام مشتریان هم از امکانات، خدمات و غذاهای ارائه شده در رستوران شاندیز رضایت بالایی دارند. در منوی شاندیز انواع غذاهای ایرانی به خصوص انواع کباب ها و شیشلیک ها مشاهده می شود که شاید قیمت های بالاتری نسبت به سایر رستوران های کلاردشت داشته باشند، اما بهترین کیفیت را دارند.

آدرس: کلاردشت، خیابان پاسداران، جنب هتل مارال.

شماره تماس: ۰۱۱-۵۲۶۲۲۲۴۶

ساعت کار: همه روزه از ۱۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰.

بهترین فست فودهای کلاردشت

پیتزا سیزلر

پیتزا سیزلر

اگر در طول سفرتان هوس غذاهای فست فودی کردید حتما سری به پیتزا سیزلر بزنید. این رستوران یکی از بهترین فست فودهای کلاردشت است که انواع غذاهای فست فودی را سرو می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که پیتزاهای آن را از دست ندهید.

آدرس: کلاردشت، بلوار پاسداران، بین نارون و میثاق

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۵۹۳۹

لذت شکم گردی در کلاردشت

سفر به شمال کشور همیشه پر از جذابیت است و کلاردشت دقیقا یکی از مقاصد محبوب برای شمال بروهاست که در چهار فصل سال به آن سفر می‌کنند. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران‌های کلاردشت پرداختیم تا یک لیست آماده از بهترین رستوران های کلاردشت داشته باشید. پیش از سفر به کلاردشت زیبا و ییلاقات سبز آن حتما به فکر جایی برای اقامت باشید. برای این کار می‌توانید سری به صفحه رزرو و اجاره اقامتگاه در کلاردشت بزنید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *