رستوران های بابلسر

رستوران های بابلسر

نام شهرهای شمالی از زمان های خیلی دور با غذاهای خوشمزه‌شان گره خورده و سفر به شمال کشور همیشه اشتهای آدم را باز می‌کند. اگر گذرتان به بابلسر خورد و دلتان هوس یک غذای خوشمزه کرد، مطمئنا نمی‌توانید به هر رستورانی سر بزنید. باید بهترین رستوران های بابلسر را پیدا کنید. رستوران‌هایی که با غذاهی باکیفت لذت سف؛ تان را دو چندان کنند؛ چراکه یکی از موارد مهم در سفر رستوران و غذا است. در ادامه این مقاله از نشریه لیدوما بهترین‌ رستوران های بابلسر را به همراه منوی غذایی، ساعت کار، آدرس و شماره تماس برایتان آورده‌ایم.

رستوران گردی در بابلسر

رستوران های بابلسر

یکی از معروف ترین شهرهای توریستی نوار ساحلی مازندران، بابلسر است. این شهر در مجاورت شهرک خزرشهر و دریاکنار قرار دارد و به همین دلیل هم توریست هایی را که به این شهرها سفر می‌کنند را جذب خود می کند. می دانید که یکی از مهم ترین فاکتورهای شهرهای توریستی، رستوران های آن است. در بابلسر هم رستوران گردی به یکی از تفریحات رایج در بین مردم و مسافران تبدیل شده است. به همین دلیل رستوران های بسیار خوبی در این شهر هستند که در ادامه تعدادی از بهترین ها را به شما معرفی می کنیم.

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران سیب سرخ

بهترین رستوران های بابلسر

 

رستوران سیب سرخ یکی از جذاب ترین و شلوغ ترین رستوران های واقع در غرب بابلسر است. این رستوران جزو رستوران های ساحلی بابلسر محسوب می شود و در دو محیط روباز و سرپوشیده آماده پذیرایی از مشتریان است.

در محیط روباز رستوران تعدادی میز و صندلی مختلف و چتر قرار داده شده و چشم انداز آن رو به ساحل و دریاست.به همین دلیل فضای باز رستوران همیشه شلوغ تر از فضای سرپوشیده آن است. با این وجود فضای سرپوشیده هم بسیار زیا و شکیل چیدمان شده و دکوراسیون زیبای این قسمت هم طرفداران خود را دارد.

این رستوران هم غذاهای ایرانی دارد و هم غذاهای فرنگی و فست فود. غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها از جمله چلو کباب، جوجه کباب و… بوده و فست فودی ها شامل پیتزا، همبرگر و… هستند.

غذاهای این رستوران گیفیت خوبی دارند و قیمت غذاها هم به نسبت کیفیت و حجمشان مناسب به نظر می رسد.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۶ بعد از ظهر

آدرس: شهرک خزرشهر، خیابان دریا ۱۲.

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۲۰۵۷۷۴

رستوران ماتو پلاس

رستوران های بابلسر

ماتو پلاس هم یکی از آن رستوران های بابلسر است که هم غذای ایرانی دارد و هم غذاهای فست فودی. تنوع غذایی بالا سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی باعث شده تا این رستوران با نام رستوران بین المللی ماتو پلاس هم شناخته شود. این رستوران با معماری لوکس و مدرن و نورپزدازی های زیبا جزو رستوران های نسبتا لوکس و گرانقیمت بابلسر به حساب می آید، اما با این حال مشتریان خودش را دارد و از نظر اکثر مشتریان قیمت غذاها به نسبت کیفیت آن ها منصفانه است.

منوی ایرانی انواع غذاهای کبابی و محلی را با برنج و یا به صورت خوراک ارائه داده و منوی فرنگی شامل انواع پیتزاها، پیش غذاهای لذیذ، ساندویچ ها و همبرگرهاست. در این رستوران در کنار غذاها انواع نوشیدنی های سرد و گرم شامل قهوه، اسموتی، دمنوش و… را می‌توانید سفارش دهید.

ساعت کاری: روزهای شنبه، یک شنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۶:۳۰ و از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۱۲ شب، روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب و روزهای دوشنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۶:۳۰ و از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۱۲ شب.

آدرس: بابلسر، شهرک دریاکنار، روبه روی پمپ بنزین.

شماره تماس: ۳۵۲۷۸۴۰۸-۰۱۱

کافه رستوران دنج

رستوران های بابلسر

یکی از دنج ترین رستوران های بابلسر،کافه رستوران دنج است که غذاهای بسیار خوب و باکیفیتی هم سرو می کند. اگر به این رستوران رفتید حتما پاستا آلفردوی آن را امتحان کنید. اگر می خواهید برای دوستانتان تولد بگیرید و یا یک دور همی دوستانه در سفر داشته باشید هم این رستوران بابلسر بهترین گزینه برای شماست.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۲ اتوبان دریاکنار، بعد از سیتی سنتر صالح.

تلفن: ۰۱۱۳۵۲۹۰۷۹۰

رستوران باغ رز

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران باغچه هم یکی از بهترین رستوران های بابلسر است که در بین مسافران و ساکنان بابلسر محبوبیت فراوانی دارد. این رستوران در مجتمع بزرگمهر بابلسر واقع شده و کیفیت غذاهای آن بسیار خوب است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب.

آدرس: بابلسر، کوی چمران.

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۹۸۹۷۹۱

رستوران گشنیز

رستوران بابلسر

یکی دیگر از رستوران های خوب بابلسر که هم غذای ایرانی سرو می کند و هم غذاهای فرنگی، رستوران گیشنیز است. غذاهای این رستوران همگی از کیفیت مطلوبی برخوردارند و قیمت مناسبی هم دارند. پاستا آلفردوی گیشنیز را هم فراموش نکنید.

یکی از امتیازات این رستوران محیط لوکس و زیبای آن است که آن را در بین جوانان محبو کرده است. موسیقی زندههمدیگر امتیاز رستوران گیشنیز به حساب می آید.

آدرس: بابلسر، جاده دریاکنار، روبروی ایران کتان.

ساعت کار: ۱۱ تا ۱۶ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۴۵.

رستوران باغچه

رستوران بابلسر

اکثر رستوران های بابلسر هم غذاهای ایرانی سرو می کنند و هم غذاهای فرنگی و فست فودی. رستوران باغچه هم یکی دیگر از همین موارد است. رستوران باغچه یکی از بهترین رستوران های مرکز شهر بابلسر است و در این رستوران انواع غاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و… سرو می شود.  هم فضای داخلی رستوران فضا و تزئینات شیکی دارد و هم غذاها را به بهترین نحو تزئین و سرو می کنند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب.

آدرس: بابلسر، کوی چمران، مجتمع بزرگمهر.

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۹۸۹۷۹۱

رستوران مهر و ماه، از بزرگ ترین رستوران های بابلسر

رستوران های بابلسر

یکی دریگر رستوران های محبوب بابلسر که در مرکز شهر هم واقع شده، رستوران مهر و ماه ست. این رستوران با منوی غذایی متنوع در وعده های صبحانه، ناهار و شام از مشتریان پذیرایی می کند. این رستوران همچینی یکی از بزرگترین رستوران های بابلسر است که دو طبقه بوده و در هر دو طبقه تعداد زیادی میز و صندلی تعبیه شده است.

در فضای داخلی و دکوراسینو رستوران ماه و مهر از تزئینات کلاسیک و زیبا و ترکیب رنگ های جذابی استفاده شده و این رستوران را به یکی گزینه های محبوب سخت پسندان تبدیل کرده است. علاوه بر این ها سرو انواع غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ هم به این زیبایی کمک کرده و ترکییب جذابی به وجود آورده است.

منوی صبحانه رستوران شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد، صبحانه های ایرانی و فرنگی است که از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت های مطلوبی برخوردارند. منوی شام و ناهار هم غذاهای ایرانی، فست فودی و ایتالیایی را شامل می شود.

آدرس: بابلسر، ضلع جنوب غربی میدان مطهری.

شماره تماس رستوران: ۳۵۲۵۹۶۶۶-۰۱۱

رستوران میزبان

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران میزبان با ۲۰ سال سابقه فعالیت یکی از بهترین رستوران های بابلسر به حساب می آید که در طول مدت فعالیتش توانسته رضایت مشتریانش را جلب کند. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و غذاهای محلی شمال است. اگر به این رستوران رفتید یادتان باشد حتما ماهی های خوشمزه و البته سبزی پلو با ماهیچه آن را تست کنید.

رستوران میزبان داری دو شعبه است که یکی در هتل میزبان و دیگری در مرکز شهر واقع شده است. هر دو شعبه دارای محیطی زیبا و پرسنل حرفه ای است. قیمت غذاها متوسط رو به بالا و حجم غذاها نسبتا زیاد است.

ساعت کار رستوران: ۱۲تا ۱۶ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳.

آدرس شعبه یک: بابلسر، خیابان امام خمینی، نبش خمینی ۶.

آدرس شعبه دو: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی

شماره تماس: ۰۱۱۳۵۲۸۴۵۵۵

رستوران های سنتی بابلسر

رستوران سنتی نح

رستوران های سنتی بابلسر

رستوران های سنتی هم در میان اینهمه رستوران ایتالیایی و کافه و فست فود و رستوران های مختلف کار سختی دارند. با این وجود رستوران سنتی نح توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد و در میان گردشگران و مشتریانش محبوبیت خوبی به دست آورد. این رستوران تمام ویژگی های یک رستوران سنتی خوب را دارد. فضای سنتی و معماری قدیمی، طاق های سنتی، پنجره های رنگارنگ، تخت های سنتی علاقمندان به رستوران های سنتی را به وجد می آورد. در این رستوران هم تخت های سنتی وجود دارد و هم میز و صندلی.

بهترین غذاهای ایرانی را می توانید در رستوران سنتی نح نوش جان کنید. غذاهای این رستوران مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و طعم بی نظیری دارند. قیمت غذاها نیز به نسبت کیفیت و حجمشان مناسب و به صرفه است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب

آدرس: بابلسر، شهرک دریاکنار، روستای اوجاکسر.

شماره تماس: ۰۹۱۱۹۱۱۳۷۰۹

رستوران های ایتالیایی بابلسر

رستوران ایتالیایی فیکانو

رستوران ایتالیایی بابلسر

اگر در بابلسر هوس غذاهای ایتالیایی کرید حتما سری به رستوران فیکانو بزیند. این رستوران علاوه بر اینکه غذاهای با کیفیتی تهیه می کند، یکی از خوش قیمت ترین رستوران های بابلسر نیز به حساب می آید. فضای رستوران نسبتا کوچک است و دو مدل صندلی چوبی و مبل راحتی در آن قرار داد شده تا مشتریان هرکدام را که دوست داشتند انتخاب کنند.

محیط و دکوراسیون رستوران فیکانو شیک است و تابلوها و نقاشی هایی که بر دیوارها آویزان شده زیبایی را دوچندان کرده اند. همانطور که از اسم رستوران پیداست، منوی آن تنها شامل غذاهای ایتالیایی است و انواع پیتزاها، لازانیا، استیک، همبرگر و… را سرو می کند. با این حال خوب است بدانید محبوب ترین غذای فیکانو پاستاهایش است. اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید نگران قیمت ها نباشید. قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با قیمت سایر رستوران های ایتالیایی مناسب است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۶ بعد از ظهر الی ۲ بامداد

آدرس: بابلسر کیلومتر ۱ جاده دریاکنار.

شماره تماس: ۳۵۲۸۱۶۵۰-۰۱۱

رستوران سیبو

رستوران های بابلسر

اگر در سفرتان سمت غرب بابلسر بودید و به دنبال رستوران ایتالیایی می گشتید، به رستوران سیبو بروید.این رستوران هم مانند همه رستوران های بابلسر محیط زیبایی دارد. نورپردازی و ترکیب رنگ مناسب زیبایی خاصی به محیط رستوران بخشیده است. علاوه بر این ها رستوران فضای بزرگی دارد، اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات، به دلیل شلوغی ممکن است کمی منتظر بمانید.

قیمت غذاها ی رستوران سیبو کمی بیشتر از سایر رستوران هاست، اما به نسبت کیفیت غذا و خدمات راضی کننده است.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح الی ۱ بامداد

آدرس: بابلسر، شهرک دریاکنار، جنب فروشگاه ایران کتان.

شماره تماس: ۳۵۲۷۶۲۴۱-۰۱۱

لذت یک شکم گردی تمام عیار در بابلسر

حالا که با بهترین رستوران های بابلسر آشنا شدید و می‌دانید در سفر به این شهر زیبا برای صرف غذا باید به کجا مراجعه کنید، خوب است یادآوری کنیم که مهم ترین مسئله پیش از انتخاب رستوران و پیش از شروع سفر، پیدا کردن و انتخاب اقامتگاه مناسب است. شما برای این کار می‌توانید به صفحه اجاره ویلا و سوئیت در بابلسر مراجعه کرده و مناسب ترین اقامتگاه را با توجه به سلیقه و نیازتان انتخاب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *