بهترین هتل های مشهد

هتل های مشهد

مشهد از آن دست مقصدهای سفر است که مهمانانش چندان تابع آب و هوا نیستند. در هر فصل از سال چه هوا گرم باشد و چه سرد، سفر به این شهر و زیارت حرم امام هشتم شیعیان حال و هوای خود را دارد. خوشبختانه تعداد هتل های مشهد هم به واسطه خیل زیاد مسافران کم نیست؛ تنوع در اقامتگاه ها را هم به شمار زیاد هتل ها اضافه کنید تا بدانید که با این حساب پیدا کردن بهترین هتل های مشهد کار چندان دشواری نیست. البته نکته مهم این است که در هنگام رزرو هتل، اولویت های خود را اعمال کرده و سراغ هتل هایی بروید که پیشتر امتحان خود را پس داده اند. ما در این مقاله از مجله لیدوماتریپ تعدادی از این بهترین هتل ها را با توضیحات کامل به شما معرفی کرده‌ایم. تا پایان با ما همراه باشید.

اقامت در شهر امام رضا

اقامت در مشهد

از آنجایی که مشهد همیشه پذیرای مسافران و میهمانان زیادی است، زمانی که به شهر مشهد سفر می‌کنید، با تعداد بسیار زیادی هتل روبه ‌رو می‌شوید. این تنوع ممکن است شما را در انتخاب و رزرو یکی از بهترین هتل­ های مشهد با چالش مواجه کند. پس احتمالا انتخاب و رزرو هتل مناسب در این شهر کار شما را سردرگم خواهد کرد. با‌توجه‌به این موضوع، مجله گردشگری لیدوماتریپ در این مقاله سعی بر این دارد که با معرفی بهترین هتل‌های مشهد شما را در انتخاب گزینه‌های انبوه پیش رو یاری کند.

لیست هتل های مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد هتل قصر طلایی مشهد هتل قصر طلایی مشهد هتل قصر طلایی مشهد

اطلاعات و راهنما رزرو هتل قصر طلایی در مشهد: هتل پنج ستاره قصر طلایی یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه در شهر مشهد می باشد. این هتل به دلیل معماری چشمگیر، اشراف داشتن به حرم مطهر امام رضا (ع)، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، محیط آرام و همینطور دسترسی آسان به برخی جاذبه های گردشگری همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهر شاد، طرفداران بسیاری در میان مسافران مشهد دارد.

هتل قصر طلایی با ۲۰ طبقه و ۶۱۰ باب واحد اقامتی با دکوراسیون متنوع که با چشم انداز دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم همراه می شود، خاطره ای توصیف ناپذیر را به همراه امنیت و آسایش در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق می نماید.

این هتل مجهز به پیشرفته ‌ترین و به ‌روزترین سیستم‌های صوتی و تصویری در سالن‌های سمینار، همایش و آمفی تئاتر است که باعث می‌شود ویدئو کنفرانس‌های کشوری، همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن‌های زیبایی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمانان، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن و ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا (ع) را نام برد.

هتل قصر طلایی مشهد روی نقشه

فاصله هتل قصر طلایی تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل قصر طلایی تا حرم امام رضا (ع): ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل قصر طلایی تا بازار رضا: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل قصر طلایی تا مسجد گوهرشاد: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل قصر طلایی تا سرزمین موج های آبی: ۳۱ دقیقه

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

همچنین ببینید: اجاره ویلا و سوئیت در مشهد

هتل مجلل درویشی، بهترین هتل مشهد برای ماه عسل

هتل مجلل درویشی مشهد هتل مجلل درویشی مشهد هتل مجلل درویشی مشهد هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل به طور حتمی یکی از شیک‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد است که جزو مجلل‌ترین هتل‌های مشهد و ایران به‌ شمار می‌آید. هتل مجلل درویشی مشهد دارای امکانات و ظاهری بسیار خاص و نما و دکوراسیونی گران ‌قیمت است. این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد که ۲۳ طبقه، ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت دارد.

جالب است بدانید که هتل درویشی مشهد، تنها هتل آتریوم کل شرق کشور است. آتریوم به معنای فضایی بزرگ و باز بین دو ساختمان است. در این فضای بزرگ، رستوران شیکی به نام آتریوم ساخته شده که با سقف شیشه‌ای و بلند خود محیطی زیبا و بی‌نهایت لوکس را به وجود آورده است.

هتل درویشی امکانات اقامتی مختلفی برای گردشگران فراهم کرده که یکی از جذاب ‌ترین آنها اتاق ماه‌ عسل است. زوج‌های جوانی که زندگی مشترک خود را به ‌تازگی آغاز کرده‌اند، می‌توانند اولین خاطرات مشترکشان را در این اتاق‌ها، با طراحی‌های زیبا و منحصر به‌ فرد، گل‌ آرایی و سورپرایزهای ویژه تجربه کنند.

علاوه بر این، هتل دارای ۲۲۳ اتاق با مدل های متنوع اقامتی مانند اتاق های رویال، فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می‌باشد. رفاه و امنیت میهمانان، سهولت در دسترسی به امکانات مورد نیاز آنان، تنوع در انتخاب خدمات و فضاهای اقامتی در هتل مجلل و شیک درویشی مشهد برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی در نظر گرفته شده است. دیگر امکانات هتل درویشی مشهد شامل رستوران های متنوع ایرانی و فرنگی، روف گاردن با منظره ای دیدنی، بازار به سبک معماری سنتی با برندهای معتبر، فست فود و کافی شاپ، روم سرویس۲۴ ساعته،iptv، صرافی ،تاکسی سرویس، تالار پذیرایی، مجموعه آبی با ارائه خدماتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، دوش های اختصاصی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، انواع خدمات اسپا در فضایی شیک و لوکس می شود.

هتل درویشی مشهد روی نقشه

فاصله هتل درویشی تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل درویشی تا حرم امام رضا (ع): ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل درویشی تا بازار رضا: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل درویشی تا مسجد گوهرشاد: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل درویشی تا سرزمین موج های آبی: ۲۶ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد هتل الماس مشهد هتل الماس مشهد هتل الماس مشهد

هتل چهارستاره الماس با معماری باشکوه و برخورداری از شیوه های نوین هتلداری و ارائه خدمات گسترده، از هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر می باشد که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. این هتل در ۹ طبقه دارای لوکس ترین سوئیت ها، آپارتمان های یک خوابه ، اتاق های رویال، وی آی پی، با کلیه امکانات رفاهی روز می باشد.

هتل الماس با موقعیت مکانی بسیار عالی دسترسی میهمانان خود به راه آهن، فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه های توریستی چون آرامگاه نادری، گنبد خشتی و بست های حرم مطهر را آسان نموده است. از خدمات متنوع و امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی بینظیر، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی همراه با آلاچیق، پارک کودکان، سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان، سالن کنفرانس، رستوران چشم انداز مشرف به حرم مطهر امام رضا، فست فود، اینترنت وایرلس، بیزینس سنتر، خشکشویی، پارکینگ شبانه روزی، استقبال فرودگاهی و فروشگاه های متنوع اشاره کرد.

هتل الماس مشهد روی نقشه

فاصله هتل الماس تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل الماس تا حرم امام رضا (ع): ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل الماس تا بازار رضا: ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل الماس تا مسجد گوهرشاد: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل الماس تا سرزمین موج های آبی: ۳۳ دقیقه

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶.

هتل الماس ۲ مشهد، نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا

هتل الماس2 مشهد هتل الماس2 مشهد هتل الماس2 مشهد هتل الماس2 مشهد

هتل پنج ستاره الماس ۲ مجلل ترین هتلی است که در نزدیک ترین نقطه به حرم مطهر رضوی واقع شده است. این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالــــی قابلیت دسترسی میهمانان به راه آهن، فرودگاه، بازارهای شهر و جاذبه های تاریخـــی رابه آسانی فراهم نموده است.

این مجموعه دارای خدمات متنوع و امکانات رفــاهی واقامتی نظیر لوکس ترین سوئیت ها، اتاق های رویـــال و وی آی پی و مشرف به حــرم، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایـــگان، تاکــسی سرویس، رستوران گــردون در طبقه ۲۵ هتــل، روف گــاردن، تریــا و کافــی شاپ با فضاهـای متنوع، کافی نت یا business center، سالــن مــاساژ، سالــن های همــایش، استخر، سونــا، جکوزی و همچنین ترانسفر رایگان فرودگاهی می باشد. هتل دارای سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی میباشد. هتل دارای سیستم مرکزی پخش فیلم (IP TV) میباشد. استعمال دخانیات در اتاق های هتل ممنوع میباشد.

رستوران الماس (با منوی متنوع از غذاهای ایرانی و خارجی)، رستوران چشم‌انداز (چشم‌انداز بی‌نظیر رو به گنبد طلا)، کافی‌شاپ الیزه (با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه)، کافه الماس (در محیطی باز ‌همراه با آلاچیق، میز و صندلی راحتی) از امکانات رفاهی دیگر این هتل است.

هتل الماس ۲ مشهد روی نقشه

فاصله هتل الماس ۲ تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل الماس ۲ تا حرم امام رضا (ع): ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل الماس ۲ تا بازار رضا: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل الماس ۲ تا مسجد گوهرشاد: ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل الماس ۲ تا سرزمین موج های آبی: ۲۷ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل مدینه الرضا، از بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم

هتل مدینه الرضا مشهد هتل مدینه الرضا مشهد هتل مدینه الرضا مشهد هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از هتل‌های معروف و بهترین هتل های مشهد است که در ابتدای خیابان شیرازی و در آستانه ورود به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در ۱۲ طبقه با ۹ طبقه اقامتی و حدود ۳۲۰ باب اتاق در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی به کار رفته در برخی بخش‌های هتل پنج ستاره مدینه رضا مشهد، از ویژگی های بازر این هتل می باشد. از دلایل انتخاب هتل مدینه الرضا، فاصله کوتاه تا حرم مطهر امام رضا (ع) و بازار بزرگ مرکزی مشهد را می‌توان نام برد.

این هتل امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ و سالن بدنسازی دارد. در هتل مدینه الرضا مشهد سه سالن پذیرایی برای ضیافت‌ها و برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است. سالن کنفرانس اصلی این هتل با ۵۰ نفر ظرفیت، مجهزترین امکانات برای اجرای کنفرانس‌های ملی و یا حتی بین‌المللی است. سالن آمفی تئاتر هتل نیز از بهترین سالن‌های همایش در شهر مشهد به حساب می‌آید که ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد.

از امکانات دیگر در این هتل می‌توان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، تاکسی سرویس، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت جسمی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق بازی، خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی و ترانسفر رفت ‌و برگشت با هزینه اضافی اشاره داشت.

هتل مدینه الرضا مشهد روی نقشه

  • فاصله هتل مدینه الرضا تا مراکز مهم مشهدفاصله هتل مدینه الرضا تا حرم امام رضا (ع): ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل مدینه الرضا تا بازار رضا: ۱۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل مدینه الرضا تا مسجد گوهرشاد: ۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل مدینه الرضا تا سرزمین موج های آبی: ۳۱ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد هتل پردیسان مشهد هتل پردیسان مشهد هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان به ‌عنوان یکی از برترین و بهترین هتل های مشهد موفق به دریافت ۵ ستاره شده و در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد واقع شده است. این هتل در فضایی سبز احداث شده و همین امر باعث شده تا از هر گونه آلودگی هوا و آلودگی صوتی به دور باشد. هتل پردیسان در سال ۱۳۸۰ در پنج طبقه ساخته شده و شامل ۱۶۲ اتاق و سوئیت است.

از جمله افتخارات هتل پردیسان مشهد می‌توان به دریافت لوح جهانی هلال احمر از مرکز تحقیقات و اطلاعات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و همچنین دریافت گواهینامه بین ‌المللی رضایتمندی مشتری اشاره کرد. این هتل ترانسفر فرودگاهی رایگان دارد.

انواع اتاق در هتل پردیسان شامل اتاق یک تخته رویال و لوکس، اتاق دو تخته توئین رویال و سرویس یک خوابه دو نفره لوکس، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق کانکت ۴ نفره لوکس و رویال اشاره کرد. هتل دید گسترده‌ای به خیابان، کوه و محوطه دارد اما به حرم دید ندارد. ظرفیت لابی آن حدود ۳۰ نفر است و پارکینگ نیز خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است. یکی از امکانات خوب هتل امکان کرایه اتومبیل بدون راننده است.

هتل پردیسان مشهد روی نقشه

فاصله هتل پردیسان تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل پردیسان تا حرم امام رضا (ع): ۴۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پردیسان تا بازار رضا: ۳۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پردیسان تا مسجد گوهرشاد: ۳۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پردیسان تا سرزمین موج های آبی: ۱۲ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

همچنین ببینید: اجاره سوئیت در نیشابور

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما1 مشهد هتل هما1 مشهد هتل هما1 مشهد هتل هما1 مشهد

هتل هما ۱ مشهد یا هایت سابق یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتل های پنج ستاره مشهد واقع در مرکز شهر می باشد که در سال ۱۳۵۲ در خیابان احمدآباد افتتاح گردید. این هتل هما ۱ با برخورداری از ۱۳۵ باب فضای اقامتی متنوع مجلل همراه با آخرین تجهیزات مدرن، همواره آماده میهمان نوازی از زائرین و مسافرین شهر مشهد می باشد. نزدیکی به مترو و مراکز خرید، خارج از محدوده ترافیک بودن و همچنین بهره گیری از کادری مجرب و تحصیلکرده از ویژگی های اصلی این هتل می باشد.

امکانات این هتل شامل رستوران گل سرخ، کافی شاپ چابک، چایخانه لابی، چایخانه سنتی، رستوران تابستانی، زمین تنیس، صندوق امانات، هفت تالار مجلل و زیبا، باغی دلنشین و باصفا، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، خدمات پزشکی ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس، پارک بازی کودکان، مرکز خرید، آسانسور، خشکشویی، سونا و جکوزی، پیست دوچرخه سواری و پیست پیاده روی می شود. همچنین هتل هما ۱ با داشتن امکانات رایگانی چون اینترنت وای فای، سرو آب معدنی و چای در اتاق، سرویس رفت به حرم مطهر امام رضا قبل از نماز، ترانسفر فرودگاهی با هماهنگی قبلی و پارکینگ لحظات شاد و بیادماندنی را برای میهمانان عزیز خود به ارمغان می آورد.

هتل هما ۱ مشهد روی نقشه

فاصله هتل هما۱ تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل هما۱ تا حرم امام رضا (ع): ۲۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما۱ تا بازار رضا: ۲۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما۱ تا مسجد گوهرشاد: ۲۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما۱ تا سرزمین موج های آبی: ۲۱ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل هما ۲ مشهد

هتل هما2 مشهد هتل هما2 مشهد هتل هما2 مشهد هتل هما2 مشهد

هتل بین‌المللی هما ۲ یکی دیگر از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد است. این هتل که در ۵ طبقه در سال ۱۳۷۵ در بلوار اخوان ثالث ساخته شده ۲۰۶ اتاق دارد. مانند هتل بین‌المللی هما ۱، ساعت تحویل این هتل نیز ۱۴:۰۰ و ساعت تخلیه نیز ۱۲:۰۰ است.

هتل هما ۲، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و لوکسی دارد که به تمام امکانات و خدمات رفاهی مجهزند. نوع اتاق‌ها شامل سوئیت یک‌ نفره، سوئیت یک‌‌خوابه دونفره، سوئیت یک‌‌خوابه دونفره جکوزی‌دار، سوئیت دونفره هما کلاس لوکس و سوئیت رویال دوخوابه ویژه و ویژه هما کلاس رویال است.

رستوران راه‌ابریشم با ظرفیت ۵۰۰ نفر، سالن‌های مجلل چند منظوره، رستوران تابستانی، سرویس رایگان حرم مطهر امام رضا(ع) در طول روز، استخر، جکوزی و سونا، آرایشگاه، سالن ورزش، کافی‌شاپ، پارکینگ، خشک‌شویی و فروشگاه ازجمله امکانت این هتل‌اند.

هتل هما۲ مشهد روی نقشه

فاصله هتل هما۲ تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل هما۲ تا حرم امام رضا (ع): ۲۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما۲ تا بازار رضا: ۳۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما۲ تا مسجد گوهرشاد: ۲۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما۲ تا سرزمین موج های آبی: ۱۶ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد هتل جواد مشهد هتل جواد مشهد هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسید و امروزه جزو بهترین هتل های مشهد است. این هتل دارای ۸ طبقه مشتمل بر ۱۰۵ واحد اقامتی می باشد. رستوران، کافی شاپ و سالن های چند منظوره در هتل جواد، از انواع امکانات این هتل به‌شمار می آید. جهت تکمیل تجهیزات ورزشی و سرویس‌دهی بهتر به مهمانان گرامی، سونا و جکوزی هتل چهار ستاره جواد نیز هم اکنون در حال ساخت می باشد. فراهم کردن اقامتی دلپذیر و به یادماندنی همراه با پرسنل مجرب و کارآزموده، از اهداف این هتل می باشد. از مزایای این هتل نزدیکی به مرکز شهر و خیابان امام رضا (ع) می باشد.

اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های دو نفره است.

این هتل چهار ستاره تازه تاسیس فروشگاه رستوران و کافی شاپ، اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی در فضاهای عمومی ارائه می دهد. از فضاهای ورزشی هتل (استخر و باشگاه ورزشی) غافل نشوید.

هتل جواد مشهد روی نقشه

فاصله هتل جواد تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل جواد تا حرم امام رضا (ع): ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل جواد تا بازار رضا: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل جواد تا مسجد گوهرشاد: ۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل جواد تا سرزمین موج های آبی: ۳۳ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد هتل اسپینو مشهد هتل اسپینو مشهد هتل اسپینو مشهد

از هتل های ساخته شده در سال ۱۳۹۳ با ۳۵ اتاق است. هتلی که هر چند تعداد اتاق های کمی دارد اما از بهترین هتل های مشهد است. هتل اسپینو در خیابان های نزدیک به حرم به نام هفده شهریور قرار گرفته است. به مراکز خرید و جاذبه های این شهر، نزدیک بوده که امکان خرید را فراهم می کند. به طور مثال بازار رضا، مجتمع تجاری رضا، مرکز خرید آسمان و بازار ضامن در نزدیکی میدان هفده شهریور به هتل بسیار نزدیک است. فاصله تا حرم هتل اسپینو مشهد روی نقشه نزدیک بوده و با ۲۰ دقیقه پیاده روی به حرم خواهید رسید. در این ساختمان ۵ طبقه، رستوران، استخر و باشگاه فضای تفریحی عالی هستند.

پیشنهاد می دهیم که در پشت بام هتل به رستوران بروید که نمای شبانه دل انگیزی از گلدسته های حرم به شما نشان می دهد. قیمت اتاق های هتل آپارتمان اسپینو مشهد هم مناسب و مقرون به صرفه است.

هتل اسپینو مشهد روی نقشه

فاصله هتل اسپینو تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل اسپینو تا حرم امام رضا (ع): ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل اسپینو تا بازار رضا: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل اسپینو تا مسجد گوهرشاد: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل اسپینو تا سرزمین موج های آبی: ۲۸ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، خیابان هفده شهریور، خیابان عنصری شرقی

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد هتل بین المللی قصر مشهد هتل بین المللی قصر مشهد هتل بین المللی قصر مشهد

اطلاعات و راهنما رزرو هتل قصر در مشهد: هتل قصر بین المللی مشهد با مساحتی حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۶۷ افتتاح شد. در فروردین ۱۳۹۱ نام هتل قصر، به هتل قصر الماس تغییر داده شد و در خرداد ۱۳۹۳ با گرفتن درجه پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر مجددا تغییر نام یافت. هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و تا مرکز شهر، حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد. طراحی مجلل هتل پنج ستاره قصر مشهد فضای اقامتی دلنشینی را به زائرین و مسافرین ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل قصر بین المللی می توان به رستوران های آن اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین مزایای هتل بین‌المللی قصر وضعیت دید هتل نسبت به حرم مطهر امام رضا(ع) است. این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و رستورانی با ۴۵۰ نفر ظرفیت و امکانات دیگری شامل استخر، صرافی، قنادی، شهر بازی، اتاق ماساژ، پارکینگ، فروشگاه، آژانس ‌مسافرتی، سونا و جکوزی، خشک‌شویی و باشگاه بدنسازی دارد.

هتل قصر مشهد روی نقشه

فاصله هتل بین المللی قصر تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل قصر تا حرم امام رضا (ع): ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل قصر تا بازار رضا: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل قصر تا مسجد گوهرشاد: ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل قصر تا سرزمین موج های آبی: ۲۸ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴و۱۶

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی کوثر هتل بین المللی کوثر مشهد هتل بین المللی کوثر مشهد هتل بین المللی کوثر مشهد

هتل کوثر ناب مشهد در سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۳۶۸۶ متر مربع افتتاح گردید. این هتل شامل سه فاز است که هر فاز دارای ۱۱ طبقه می باشد. هتل کوثر ناب دارای ۱۷۴ واحد اقامتی از جمله سوئیت و آپارتمان های مجهز است که متراژ بالا در این واحدها از نکات بارز هتل به‌شمار می‌رود. برخی تجهیزات ورزشی و سرگرمی، سالن های کنفرانس و همایش، کافی شاپ و رستوران از جمله امکانات موجود در هتل پنج ستاره کوثر ناب مشهد می‌باشد. لابی دل‌باز و مجلل این هتل فضایی مناسب را برای ملاقات‌های دوستانه و خانوادگی فراهم آورده است. هتل کوثر به علت واقع بودن در مسیر دو بلوار وحدت و امیرالمومنین دارای دسترسی آسان به سایر نقاط شهر می‌باشد.

این هتل یکی از بزرگ‌ترین لابی‌ها با ۲۰۰ نفر ظرفیت و رستورانی با ۱۵۰ نفر ظرفیت داشته و پارکینگ نیز رایگان بوده و برای ۱۲۰ خودرو ظرفیت دارد. استخر هتل کوثر ناب نیز در حال ساخت است و خدمات استقبال فرودگاهی نیز برای مهمان‌هایی که قصد اقامت بیشتر از دو شب دارند انجام خواهد شد.

هتل کوثر ناب مشهد روی نقشه

فاصله هتل بین المللی کوثر ناب تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل کوثر ناب تا حرم امام رضا (ع): ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کوثر ناب تا بازار رضا: ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کوثر ناب تا مسجد گوهرشاد: ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کوثر ناب تا سرزمین موج های آبی: ۲۴ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بین وحدت ۷و۹، اواسط بلوار امیر المومنین

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتل اترک مشهد هتل اترک مشهد هتل اترک مشهد

هتل اترک به‌عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد در فاصله بسیار نزدیکی از حرم مطهر و در سال ۱۳۵۷ ساخته شده است. ساختمان این هتل ۱۰ طبقه و ۱۶۳ اتاق دارد. این مجموعه با قدمتی نزدیک به ۵۰ سال پرسنلی مجرب و حرفه‌ای دارد که می‌توانند خدمات مناسبی را به زائران ارائه دهند.

از امکانات رفاهی و خدماتی هتل اترک مشهد می‌توان به فضای باز، رستوران، منظره زیبای حرم، کافی‌شاپ ۲۴ساعته، مجموعه ورزشی شامل سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، دستگاه‌های ورزشی، سالن کنفرانس و همایش‌ها، خدمات پزشکی اینترنت رایگان، مینی‌ بار صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. زیربنای هتل اترک ۱۵ هزارمترمربع است و با حرم مطهر تنها ۱.۴۹۲ کیلومتر فاصله دارد.

از اتاق‌های این مجموعه می‌توان به اتاق یک تخته کلاسیک و ویژه، اتاق دو تخته توئین کلاسیک و ویژه، اتاق دو تخته دبل ویژه و دبل کلاسیک، اتاق دو تخته دبل کلاسیک فول ‌برد، اتاق دو تخته توئین کلاسیک فول ‌برد، اتاق سه ‌نفره ویژه به اضافه سرویس اضافه، آپارتمان دوخوابه چهار نفره، اتاق کانکت چهار نفره ویژه و آپارتمان دوبلکس سه خوابه شش نفره اشاره کرد.

هتل اترک مشهد روی نقشه

فاصله هتل اترک تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل اترک تا حرم امام رضا (ع): ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل اترک تا بازار رضا: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل اترک تا مسجد گوهرشاد: ۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل اترک تا سرزمین موج های آبی: ۳۱ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، فلکه آب، اول بازار رضا

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد هتل رز درویشی مشهد هتل رز درویشی مشهد هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد در سال ۱۳۹۹ به منظور ارائه خدمات به زائران گرامی فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از جدیدترین و بهترین هتل های مشهد است. این هتل ۲۲ طبقه و ۱۰۷ باب اتاق و سوئیت دارد که ۱۷ طبقه هتل به واحدهای اقامتی آن اختصاص داده شده است. هتل رز درویشی در حاشیه خیابان امام رضا که یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر بوده، واقع شده است. هتل رز درویشی در فاصله ۴۰۰ متری از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفته است به طوری که می‌توان این فاصله را در مدت زمان ۵ دقیقه به صورت پیاده طی کرد. همچنین هتل رز درویشی مشهد دسترسی آسانی به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور فراهم آورده است.

اتاق‌های هتل رز درویشی شامل اتاق دو تخته ماه عسل، اتاق هشت تخته خانواده، اتاق چهار تخته معمولی و کینگ، اتاق چهار تخته رضوان رویال، اتاق سه تخته، دو تخته و انفرادی می‌باشد.

هتل رز درویشی مشهد روی نقشه

فاصله هتل رز درویشی تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل رز درویشی تا حرم امام رضا (ع): ۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل رز درویشی تا بازار رضا: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل رز درویشی تا مسجد گوهرشاد: ۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل رز درویشی تا سرزمین موج های آبی: ۳۱ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، فلکه آب، بین امام رضا ۱ و ۳.

هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد هتل پارک حیات مشهد هتل پارک حیات مشهد هتل پارک حیات مشهد

هتل بزرگ پارک حیات مشهد در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در گذشته هتل بزرگ طرقبه نام داشت که پس از انجام بازسازی کلی در سال ۱۳۹۶ و با تغییر نام به هتل بزرگ پارک حیات، فعالیت خود را ادامه داد. هتل پنج ستاره بزرگ پارک حیات جزو بهترین هتل های مشهد است و دارای ۴ طبقه و ۳۲۰ واحد اقامتی است که واحدهای بازسازی شده در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده‌اند. از لحاظ موقعیت مکانی هتل بزرگ پارک حیات در ابتدای شهر طرقبه قرار دارد و فاصله آن تا شهر مشهد حدود ۶ کیلومتر می‌باشد. با اقامت در هتل بزرگ پارک حیات، دسترسی به بند گلستان، ییلاقات و مراکز خرید طرقبه امکان پذیر است که مزیت اقامت در این هتل محسوب می‌شود. هتل پارک حیات عضو گروه هتل‌های هلیا نیز می‌باشد.

هتل بزرگ پارک حیات در فاصله ۶ کیلومتری از شهر واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید طرقبه و ییلاق گلستان ها دارد. فاصله هتل بزرگ پارک حیات و هتل طرقبه تا ورودی خیابان شیرازی حرم مطهر، ۲۳.۱۲۹ کیلومتر است.

این هتل به حرم مطهر دید نداشته و وسعت دید آن شامل خیابان، دشت کوه و محوطه هتل است. پارکینگ هتل خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و ظرفیت آن ۱۵۰ خودرو به صورت رایگان است. رستوران ظرفیت ۷۰۰ نفری داشته و اینترنت در لابی نیز برای مهمانان رایگان است. از جمله امکانات تفریحی هتل می‌توان به سالن ورزشی، سونا، نمازخانه، اینترنت در لابی، خدمات برای معلولین، سرویس حرم، ترانسفر رفت با هزینه، استخر رایگان و سالن ماساژ اشاره کرد.

هتل پارک حیات مشهد روی نقشه

فاصله هتل پارک حیات تا مراکز مهم مشهد

  • فاصله هتل پارک حیات تا حرم امام رضا (ع): ۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پارک حیات تا بازار رضا: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پارک حیات تا مسجد گوهرشاد: ۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پارک حیات تا سرزمین موج های آبی: ۳۱ دقیقه با ماشین

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل‌آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، امام خمینی ۱، جنب پمپ بنزین گلستان

رزرو بهترین هتل های مشهد با لیدوماتریپ

در این مقاله از لیدوماتریپ سعی داشتیم تا بهترین هتل های مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در سفر خود به شهر مقدس و باشکوه مشهد بهترین اقامتگاه مناسب خود را از میان آنها انتخاب کنید.اگر قصد اقامت در مشهد را دارید، برای مشاهده قیمت بهترین هتل مشهد به صفحه رزرو هتل بروید. در خیلی از مواقع تخفیف های بسیاری در قیمت اتاق های این هتل ها داده می شود که امکان رزرو را برای تمامی مردم ایران فراهم می آورد. همچنین امیدواریم پاسخ سوال بهترین هتل مشهد کدام است را با خواندن این مقاله پیدا کرده باشید. در سفر به مشهد و یا ایران گردی خود و یا سفر های نوروزی می توانید از میان بهترین هتل های مشهد که در گوشه و کنار این شهر قرار دارند، بسته به نیاز خود اتاقی رزرو کنید.

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *