بهترین هتل های رامسر

بهترین هتل های رامسر

یکی از زیباترین و اصلی‌ترین مقاصد سفر در شمال کشور رامسر است و به همین دلیل مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند به دنبال اقامت در بهترین هتل رامسر هستند. در این شهر هتل‎ های مختلف با کیفیت‌های متنوع و چشم ‌اندازهای بی‌نظیر دریا و جنگل وجود دارند که هر کدام به نوعی می‌توانند برای اقامتی خاطره‌ انگیز مناسب باشند. برای آشنایی بیشتر با بهترین هتل‌ های رامسر تا پایان این مقاله از وبلاگ لیدوماتریپ با ما همراه باشید.

لذت اقامت در شهر سبز مازندران

هتل های رامسر

شهر رامسر به دلیل ساحلی بودن و نزدیکی به دریا و جنگل به عنوان عروس مازندران شناخته می‌شود. این شهر دارای جاهای دیدنی بسیاری می‌باشد که جنگل های بکر و سواحل زیبا و تمیز آن مسافران زیادی را در فصل سفر به خود جذب می‌کند. برای اقامت در این شهر می‌توانید به سراغ بهترین هتل‌ های رامسر بروید که در ادامه تعدادی از آن ها را به شما معرفی می‌کنیم:

لیست بهترین هتل های رامسر

هتل بزرگ رامسر

هتل بزرگ رامسر هتل پارسیان آزادی رامسر هتل بزرگ رامسر هتل آزادی رامسر

تجربه اقامت در یک قصر کلاسیک ایرانی حد فاصل میان جنگل و دریا همراه با منظره ای و دل انگیز را می توانید با اقامت در هتل تاریخی و چهار ستاره پارسیان آزادی رامسر لمس کنید. این هتل موزه یکی از معدود هتل هایی است که در فهرست ثبت آثار ملی قرار گرفته است و تحت نظر مجموعه گروه هتل های پارسیان می باشد. هتل آزادی رامسر از بهترین هتل های رامسر بوده و دارای دو هتل قدیم و جدید است که هتل قدیم در سال ۱۳۱۲ در ۳ طبقه و هتل جدید در سال ۱۳۴۶ در ۳ طبقه ساخته شده است.

این هتل دارای ۱۵۲ باب اتاق و سوئیت با چشم انداز جنگل و دریا و با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مناسب می باشد. هتل آزادی در قلب شهر رامسر قرار گرفته است به همین دلیل دسترسی به جاذبه های دیدنی و طبیعی شهر و دیگر مناطق شهر از هتل بسیار آسان می باشد. هتل همچنین با ارائه امکاناتی نظیر مجموعه ورزشی شامل زمین بازی، پارک کودک، استخر روباز و همچنین مجتمع آب درمانی، رستوران و کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمان گرامی می باشد.هتل جدید رامسر در سال ۱۳۴۲ تآسیس شده است و دارای سبکی مدرن است ، هتل قدیم رامسر در سال ۱۳۱۲ تآسیس شده است و دارای سبک کلاسیک است.

هتل بزرگ رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، خیابان شهید رجایی

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر بام سبز رامسر هتل بام سبز رامسر هتل بام سبز

هتل چهار ستاره بام سبز در فاصله ۷۰۰ متری از سطح دریا در بالای تله کابین رامسر در فضایی آرامش بخش و دنج کوهستانی در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. تنها وسیله رفت و آمد میهمانان به هتل تله کابین می باشد که ساعت کاری تله کابین در فصل تابستان از ۹ صبح تا ۲۰:۳۰ و در پاییز و زمستان از ۱۰ الی ۱۷ می باشد. میهمانان هتل باید یک ساعت قبل از پایان کار خط تله کابین در مجتمع حاضر باشند.

ساختمان اصلی هتل بام دارای ۲ طبقه مثبت شامل رستوران ایل میلی و بام با نمای دیدنی ۳۶۰ درجه از طبیعت بکر و منحصر بفرد کوهستان و جنگل های رامسر و چابکسر و همینطور افق بی نظیر دریای خزر و ۴ طبقه منفی اقامتی شامل ۸ سوئیت VIP با نمای جنگل در دل کوه است. دیگر امکانات رفاهی تفریحی این ساختمان شامل تله کابین در طبقه پنجم، پذیرش، لابی هتل، سالن ورزشی و سرگرمی شامل باشگاه بیلیارد، تنیس روی میز، فوتبال دستی و …، رستوران، کافی شاپ ایل میلی می باشد. دهکده جنگلی هتل شامل ۳۲ کلبه کوچک و بزرگ با طراحی کلاسیک و نوستالژی به فاصله ده دقیقه ای از ساختمان اصلی هتل با مسیر پیاده روی سنگ فرش شده هستند که به کلبه های دورتر ماشین برای رفت و آمد تعلق می گیرد.

خودنمایی رنگ های شاد و دلنشین کلبه ها از میان شاخ و برگ درختان به همراه مه ملایم جنگلی و صدای پرندگان و معماری بی نظیر هتل از زیبایی های منحصر به فرد این هتل محسوب می شوند که ام سبز را به یکی از بهترین هتل های رامسر تبدیل کرده‌اند. این هتل همچنین دارای یک ساختمان ۲ طبقه شامل دو سوئیت ماه عسل با فاصله ۱۰ دقیقه ای از ساختمان اصلی می‌باشد که مسیر به صورت پله است و امکان تردد ماشین وجود ندارد.

دیگر امکانات هتل شامل چندین رستوران، کافی شاپ، تالار پذیرایی، فست فود، واحدهای تجاری و فروشگاهی معتبر، شعب بانک های تجارت و پست بانک، پیست کارتینگ، پیست باگی، زمین بازی پینت بال،. هتل بام رامسر، مکانی مناسب برای آرامش اعصاب و از بین بردن خستگی روح و جسم می باشد. میهمانان این هتل می توانند در دل طبیعت بکر و در فضایی جنگلی کوهستانی، تجربه اقامتی لوکس داشته باشند.کلبه های ۴ نفره با فاصله از پذیرش قرار دارند .

هتل بام سبز رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر هتل کیمیا هتل کیمیا رامسر هتل های رامسر

یکی از هتل‌های ۳ ستاره رامسر که از سال ۱۳۹۶ پذیرای مسافران است، هتل کیمیاست. البته مدتی با نام سخت‌سر کارش را شروع کرده بود و بعد به کیمیا تغییر نام داد. این هتل ۶ طبقه ۳۶ اتاق دارد. از هتل کیمیا تا ساحل راهی نیست. تا کاخ مرمر کمتر از ۶ کیلومتر و تا تله‌کابین رامسر ۹ کیلومتر فاصله دارید.

نظر مسافران درمورد هتل کیمیا از خیلی خوب تا خیلی بد متفاوت است. به‌نظر می‌رسد چشم‌انداز اتاق‌های رو به دریا خیلی راضی‌کننده است. ضمن این‌که وسایل هتل نو هستند. اما درمورد کیفیت نظافت و سرویس‌دهی باوجود تناقض در نظر مسافران قبلی چندان مطمئن نیستیم.

این هتل روم سرویس، اینترنت رایگان در لابی،‌ پله اضطراری، لباس‌شویی، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، فضای سبز، تاکسی سرویس و کافی‌شاپ دارد. رستوران در طبقه اول و سالن صبحانه‌خوری در طبقه ششم است. ظرفیت پارکینگ سرپوشیده هتل محدود است.

هتل کیمیا رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، بلوار باهنر، کنار پلاژ شهرداری

هتل بزرگ ملکشاه رامسر (ارمیا)

هتل ملکشاه رامسر هتل بزرگ ملکشاه رامسر هتل ارمیا رامسر هتل ملکشاه رامسر

هتل ملکشاه ۳ ستاره دارد و سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شده. ده سال بعد آن‌را بازسازی کرده‌اند و حالا سه طبقه است و ۶۷ اتاق دارد. این هتل از مرکز شهر رامسر دور است و در منطقه چالکرود در ۶ کیلومتری شهر قرار گرفته. چشم‌انداز اتاق‌ها رو به جنگل، کوه یا محوطه هتل است.

از امکانات موجود در این هتل می‌توان به اینترنت در لابی، خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، تاکسی سرویس، پله اضطراری، سالن بیلیارد، کپی، فکس و پرینتر اشاره کرد.

آدرس: رامسر، چالکرود، خیابان خلعتبری

هتل لیدو رامسر

هتل لیدو رامسر هتل های رامسر هتل لیدو هتل لیدو رامسر

هتل لیدو که در نزدیکی پارک ساحلی رامسر گرفته است. لیدو در سال ۱۳۹۸ متولد شده، تازه تأسیس است و ۸۰ اتاق دارد. البته نمای رو به دریا چیزی نیست که در تمام این ۸۰ واحد نصیب شما شود! بعضی از اتاق های دبل، اتاق های سه تخته و سوئیت های کانکت پنج تخته اتاق هایی هستند که پنجره آنها به سوی دریا باز می شود.

علاوه بر امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت، تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز در واحدها؛ خدماتی مثل پارکینگ، کافی شاپ، رستوران و خشکشویی هم برای شما مهیا شده است. مهم ترین نکته شاید این باشد که تمام این امکانات و خدمات با هزینه ای مقرون به صرفه در اختیارتان قرار می گیرد.

هتل لیدو رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، بلوار شهید باهنر، نبش ساحل ۱۱.

هتل اسپیناس رامسر

هتل اسپیناس رامسر هتل اسپیناس هتل اسپیناس رامسر هتل های رامسر

مجتمع ساحلی اسپیناس پلاژ رامسر یکی دیگر از اماکن اقامتی این شهر محسوب می‌شود که در نزدیکی ساحل دریای خزر واقع شده است. این مجموعه در نزدیکی رامسر و در شیرود قرار دارد. دارای ویلای ساحلی با ظرفیت ۵ الی ۶ نفر می‌باشد. از امکانات اقامتگاه اسپیناس رامسر می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، حیاط اختصاصی با آلاچیق رو به دریا، پارکینگ، ساحل اختصاصی و … اشاره نمود.

آدرس: رامسر، جاده ساحلی رامسر به تنکابن، شیرود

هتل آپارتمان های رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر هتل های رامسر هتل اپارتمان کوثر رامسر هتل کوثر رامسر

هتل آپارتمان سه ستاره تاپ کوثر در نوار ساحلی زیبا و نیلگون دریای خزر در عروس شهرهای شمال، رامسر، در منطقه ای مشرف به دریا و جنگل با مناظر زیبا و چشم نواز در محیطی آرام قرار گرفته است. این هتل دارای ۱۱۷ باب فضای اقامتی با ظرفیت پذیرش ۲۵۰ نفر میهمان همراه با امکانات و خدمات مطلوب می باشد. هتل آپارتمان کوثر با ارائه امکاناتی نظیر پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ دستگاه خودرو، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر با بافت سنتی و طبخ غذاهای محلی آرزوی نشاندن لبخند بر لبان میهمانان خود را دارد و اقامتی به یادماندنی و رویایی را برای مسافران عزیز خود آرزومند است.

هتل آپارتمان کوثر روی نقشه

آدرس: رامسر، سه راه سادات شهر

هتل آپارتمان لیان رامسر

هتل لیان رامسر هتل های رامسر هتل اپارتمان لیان راسمر هتل اپارتمان لیان

هتل آپارتمان لیان در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد، اما در ۱۳۹۶ بازسازی شده تا خیال مسافرانش راحت باشد. این هتل که به ساحل نزدیک است، آپارتمان‌های سه نفر به بالا دارد که به‌ ویژه برای سفرهای دسته ‌جمعی گزینه خیلی خوبی ا‌ست.

از این‌جا به دیدنی‌های رامسر دسترسی راحتی دارید. هتل آپارتمان لیان ۳ ستاره‌ است و امکانات قابل ‌قبولی دارد. چشم‌انداز اتاق‌ها به دریا، جنگل، محوطه هتل یا کوه پوشیده از جنگل است. در دو طبقه ۱۲ سوییت قرار گرفته و اگر با ماشین سفر می‌کنید، از پارکینگ بهره می‌برید. از هتل لیان تا موزه کاخ رامسر کمتر از چهار کیلومتر و تا ساحل حدود دو و نیم کیلومتر فاصله دارید.

اینترنت در لابی رایگان و نامحدود است. پارکینگ سرپوشیده برای ۱۷ ماشین ظرفیت دارد. روم سرویس، تهویه مطبوع، چای‌ساز، خدمات خانه ‌داری، خدمات تهیه بلیت، دستگاه واکس کفش و فکس از امکانات این هتل آپارتمان است.

هتل آپارتمان لیان رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، بلوار معلم، خیابان همیشه بهار

هتل آپارتمان نیستان رامسر

هتل اپارتمان نیستان رامسر هتل های رامسر هتل نیستان رامسر نیستان رامسر

یکی دیگر از هتل های رامسر،‌ هتل آپارتمان نیستان است که ۳ ستاره دارد. این هتل در منطقه خوش‌ آب‌وهوای رامسر یعنی چهارصددستگاه قرار گرفته. این‌جا هتلی نسبتا نوساز به‌شمار می‌رود، چراکه سال ۱۳۹۱ کارش را شروع کرده. چشم ‌انداز اتاق‌ها جنگل، خیابان یا محوطه هتل است.

این‌جا سه طبقه و ۲۳ اتاق دارد و رستوران و کافه هتل در بام آن قرار گرفته‌اند. فاصله هتل تا ساحل  لیدو دو کیلومتر و تا کاخ مرمر چهار و نیم کیلومتر است.

اطراف هتل برای پیاده‌روی و لذت بردن از هوای سالم رامسر کاملا مناسبند. بیشتر مسافران هتل نیستان هم به این نکته اشاره کرده‌اند که فضای سبز اطراف هتل، سکوت و منظره‌ خوب آن نکته مثبتی به‌ حساب می‌آید. به‌نظر نمی‌رسد وسایل داخل اتاق‌ها نوسازی شده باشند که همین به چشم کاربران نکته منفی محسوب می‌شود.

روم ‌سرویس، ‌اینترنت رایگان و نامحدود در لابی،‌ پارکینگ سرپوشیده‌، آسانسور، لباس‌شویی، خدمات خانه‌ داری، خدمات بیدارباش، صندوق امانات، فکس و نمازخانه در این هتل وجود دارد.

هتل آپارتمان نیستان روی نقشه

آدرس: رامسر، بلوار معلم، چهارصد دستگاه، یاس ۱۱

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر هتل های رامسر هتل آپارتمان متین ترنج هتل آپارتمان متین

هتل متین ترنج یکی از بهترین هتل های رامسر به‌حساب می‌آید. البته این هتل ۲ ستاره بیشتر ندارد، ولی امکانات خوبی ارائه می‌کند. هتل متین ترنج را در ۱۳۹۶ راه‌ انداخته‌اند. این‌جا دو بلوک ۵ طبقه و ۲۵ واحد اقامتی دارد و یک راهرو بلوک‌ها را به هم وصل می‌کند. آپارتمان‌ها بزرگ و دلبازند و امکانات ورزشی در هتل فراهم شده است. از این هتل تا تله‌کابین رامسر کمتر از ۱۰ کیلومتر، تا کاخ موزه مرمر ۵ کیلومتر و تا جواهرده ۳۰ کیلومتر فاصله دارید.

تجربه مسافران قبلی روشن می‌کند اقامت خوب و راحتی در هتل متین ترنج داشته‌اند. نظافت فضاها و وسایل، برخورد خوب کارکنان،‌وجود وسایلی مثل اتو، ماکروفر و چای‌ساز و نزدیک بودن آن به ساحل دریا نکته‌های مثبتی هستند که به چشم مسافران این هتل آمده است. این را هم بگوییم که هزینه‌ اقامت بدون صبحانه درنظر گرفته شده.

از امکانات موجود در هتل می‌توان به روم‌سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ، تهویه مطبوع، صندوق امانات، نمازخانه و رستوران اشاره کرد.

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، بلوار باهنر، کوچه ساحل، انتهای ساحل ۷

هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل آپارتمان اسکان رامسر هتل اسکان رامسر هتل های رامسر هتل اپارتمان اسکان رامسر

هتل آپارتمان اسکان از سال ۱۳۹۰ به لیست هتل‌های رامسر اضافه شد. این هتل ۵ طبقه ۱۴ واحد اقامتی دارد و نزدیک ساحل قرار گرفته. آشپزخانه آپارتمان‌ها وسایل کافی برای پخت‌وپز دارند که اگر از غذای آماده خسته شدید، خودتان آشپزی کنید. از هتل اسکان تا جنگل صفارود ۹ کیلومتر و تا موزه کاخ رامسر ۶ کیلومتر فاصله است.

در این هتل امکاناتی مثل روم‌سرویس،‌کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، اتاق عروس و داماد، خدمات پزشکی، اینترنت در لابی، بالکن در اتاق‌ها، اتاق چمدان، پارکینگ و تاکسی سرویس وجود دارد.

هتل آپارتمان اسکان رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، بلوار لیدو، ساحل ۹

هتل آپارتمان کارن رامسر

هتل آپارتمان کارن رامسر هتل اپارتمان کارن هتل های رامسر هتل کارن رامسر

این اقامتگاه در ۱۳۹۲ کارش را شروع کرده. چهار طبقه است و ۱۷ سوییت دارد. چشم‌انداز اتاق‌ها می‌تواند جنگل یا دریا باشد. از هتل آپارتمان ساحلی کارن تا کاخ مرمر ۶ کیلومتر، تا تله‌کابین رامسر ۹ کیلومتر و تا پارک جنگلی صفارود ۱۰ کیلومتر راه است.

برگ برنده هتل کارن نزدیک آن به ساحل دریاست. اتاق‌هایی که رو به دریا هستند،‌چشم‌انداز خوبی دارند. تمیزی و برخورد کارکنان هم نظر مسافران قبلی را جلب کرده است.

این هتل آپارتمان اینترنت در لابی، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، تاکسی سرویس، خدمات خرید بلیت و صندوق امانات دارد. همچنین کپی، فکس و پرینتر دراختیار مسافران است.

هتل آپارتمان کارن رامسر روی نقشه

آدرس: رامسر، خیابان طالقانی، پلاژ شهرداری

رزرو آنلاین بهترین هتل های رامسر

برای رزرو ارزانترین هتل ها در شهر زیبای رامسر می توانید با مراجعه به صفحه رزرو هتل های لیدوماتریپ و جستجوی اقامتگاه های موجود در این شهر، امکانات و قیمت هر هتل را مورد بررسی قرار داده و سپس هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. از آنجایی که شهرهای شمالی در فصل های بهار و تابستان، به یکی از شلوغ ترین مقاصد توریستی تبدیل می شوند، موکول کردن رزرو به لحظات پایانی، کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد. علاوه بر این، اگر برای کار به این شهر سفر می کنید، حتما فاصله هتل تا ترمینال و فرودگاه رامسر را در نظر بگیرید.

 

Rate this post
6 نظر برای "بهترین هتل های رامسر" ارسال شده.
  1. علی گفت:

    ظرفیت تله کابین چند نفر است؟

    1. رعنا گفت:

      ظرفیت تله کابین فقط ۴ نفر

  2. فاطمه گفت:

    تله کابین دارای چه امکانتی ست؟

    1. رعنا گفت:

      اماکانات تله کابین شامل؛
      شهربازی بزرگسالان و کودکان
      مراکز خرید
      رستوران، کافی شاپ و فست فود
      فروشگاه های صنایع دستی
      بوفه های متعدد
      پارکینگ
      پل عابر معلق
      سرویس بهداشتی
      پلاژ ساحلی
      زیرگذر برای دسترسی بخش ساحلی به بخش کوهپایه ای
      سالن برگزاری همایش ها و جشنواره ها

  3. محمد گفت:

    ساعت کاری تله کابین در فصل بهار چگونه است.

  4. علی گفت:

    کدوم هتل رامسر از همه ارزون تره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *