بهترین رستوران های آستارا

بهترین رستوران های آستارا

 

غذا خوردن یکی از جذاب ترین و لذبتخش ترین بخش های هر سفر است. مخصوصا در شهرهای شمالی که آوازه غذاهای خوشمزه آن ها گوش فلک را کر کرده. اگر به آستارا سفر کردید حتما سری به رستوران های این شهر بزنید و غذاهای محلی گیلان را نوش جان کنید. ما در این مقاله از مجله لیدوما بهترین رستوران های آستارا را به همراه آدرس و منو و دیگر اطلاعات لازم به شما معرفی کرده ایم تا کارتان راحت تر شود.

بهترین رستوران های آستارا

رستوران روحی

رستوران های آستارا

این رستوران یکی از معروف‌ترین رستوران های آستاراست که فضای بسیار شیکی دارد و حجم و کیفیت غذاهای آن نیز بالاست. برخورد حرفه ای پرسنل،قیمت مناسب غذاها و بهداشت و تمیزی رستوران از امتیازات رستوران روحی است.

اگر به این رستوران رفتید حواستان باشد که بهترین غذای این رستوران کباب نگینی است حتما آن را سفارش دهید یکی دیگر از غذاهای خوشمزه این رستوران «لونگی» است که از مرغ محلی، گردو، رب انار، سبزی محلی و معطر تهیه می‌شود.

آدرس: آستارا، انتهای باغچه سرا.

شماره تماس: ۰۱۳-۴۴۸۱۰۱۵۵

رستوران رومی

رستوران های استارا

اگر به دنبال یک رستوران بزرگ با تنوع غذایی بالا می‌گردید، رستوران رومی انتخاب مناسبی است. فضای این رستوران شیک و مرتب است و محیطی دوستانه دارد.یکی از اتیازات رستوران رومی موسیقی زنده است که لذت غذا خوردن را دوچندان می کند. نکته کنکوری: اگر به رستوران رومی رفتید حتما کباب ترش آن را اتحان کنید. غذاهای این رستوران کمی گران هستند، اما کیفیت بسیار خوبی دارند.

آدرس: آستارا، ابتدای بلوار جانبازان، جنب CNG

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۴۸۲۲۲۱۱

۴۴۸۲۲۲۱۳

رستوران زیتون

بهترین رستوران آستارا

یکی دیگر از بهترین رستوران های آستارا رستوران زیتون است. اگر از بومیان شهر بپرسید حتما به شما می گویند که بهترین غذاها را در این رستوران می توانید نوش جان کنید. فضای زیبا و برخورد حرفه ای پرسنل هم از دیگر امتیازات رستوران زیتون است. اگر به این رستوران رفتید حتما سبزی پلو با ماهی را امتحان کنید.

آدرس: آستارا، ۲۰۰متری امامزاده ابراهیم و قاسم، خیابان شهید رجایی

رستوران سلطان

رستوران های آستارا

رستوران سلطان یکی از رستوران های آستاراست که غذاهای ایرانی و دریایی را با کیفیت خوبی سرو می‌کند. بهتر است از دکوراسیون این رستوران انتظار خاصی نداشته باشید؛ چون کاملا معمولی است! قیمت غذاها بسیار مناسب بوده و کیفیتخوبی هم دارند. محبوب ترین غذای این رستوران جوجه شکم پر است. حتما آن را امتحان کنید.

آدرس: آستارا، خیابان مطهری، ۵۰ متر مانده به تقاطع خیابان ملت و مطهری.

رستوران پاییزان امام زاده

بهترین رستوران آستارا

این رستوران در کیلومتر ۵ جاده آستارا واقع شده و ظاهر تمیز و دلبازی دارد. غذاهای رستوران خوب و باکیفیت بوده و نسبت به کیفیتشان قیمت مناسبی دارند.

آدرس: آستارا، روبه روی امامزاده قاسم و ابراهیم.

رستوران اکبر جوجه

اکبرجوجه آستارا

اکبر جوجه یکی از معروف ترین مجموعه رستوران های ایران است. شعبه آستارا اکبر جوجه در بخش لوندویل و بلوار شهید حسین‌ نژادی واقع شده و به‌صورت شبانه ‌روزی فعال است.

آدرس: گیلان، آستارا، بلوار شهید حسین نژادی.

رستوران افرا

رستوران های استارا

بعد از خرید، غذا می‌چسبد! اگر به بازارچه ساحلی آستارا سری زدید و از خرید حسابی خسته شدید، به رستوران افرا سری بزنید. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را سفارش دهید و نوش جان کنید.

از غذاهای خاص این رستوران میتوان به ماهی، کباب شترمرغ، بوقلمون، جوجه محلی لونگی و میرزا قاسمی اشاره کرد که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانشان کنید.

آدرس: آستارا، خیابان ملت شرقی، روبه روی بازار ماهی فروشان، طبقه فوقانی مجتمع تجاری نظرنیا.

شماره تماس: ۰۱۳-۴۴۸۳۶۰۶۰

۴۴۸۳۹۰۹۰

لذت غذا خوردن در بهترین رستوران های آستارا

رستورانهای آستارا

بتا اینجا بهترین رستوران های آستارا را به شما معرفی کردیم. رستوران روحی، رستوران رومی، رستوران بهنام، رستوران زیتون، رستوران سلطان و رستوران پاییزان امام زاده از بهترین رستوران های آستارا محسوب می‌شوند که به گردشگران خدمت ‌رسانی می‌کنند. شما می توانید رد طول سفرتان به این رستوران ها بروید و طعم اصیل غذاهای شمالی را بچشیدو مطمئن باشید هرکدام از این رستوران ها تجربه ای شیرین برایتان رقم خواهند زد به طوری که باز هم دلتان هوس غذاهای خوشمزه آنجا را بکند.

۲.۲/۵ - (۱۷ امتیاز)
3 نظر برای "بهترین رستوران های آستارا" ارسال شده.
  1. مهدی گفت:

    رستوران روحی اصلا خوب نبود
    چلو ماهیچه که بوی چربی و دمبه میداد
    وای نگم از جوجه لونگی که افتضاااااح بود اینقدر سفت بود گوشتش اصلا قابل خوردن نبود

  2. زهرا گفت:

    رستوران روحی عالیییییییی بودن

  3. کامبیز شیراز گفت:

    رستوران افرا خیلی مزخرف، بدترین ماهی قزل آلا ک تو عمرم خوردم اینجا بود وخخخخخ
    اصلا نرید ب پولش نمیارزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *