با بازار کنارک چابهار آشنا شوید

بازار کنارک چابهار

خرید کردن و گشت و گذار در بازارهای هر شهری یکی از مهم ترین قسمت های هر سفری است. مخصوصا اگر مقصد سفرمان شهرهای مرزی باشد که بین همه مردم بازارهای آن معروف است. بازار کنارک چابهار دقیقا یکی از همین بازارهاست. بازاری که از جون مرغ تا شیر آدمیزاد در آن با مناسب ترین قیمت ها پیدا می شود.

وجود همین بازارها است که باعث شده خیلی از مسافرین قصد سفر به چابهار را داشته باشند و درکنار خرید کردن از دیدنی های این منطقه هم استفاده کنند. اگر می خواهید تا بیشتر با بازار کنارک آشنا شوید تا پایان این مقاله با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه شوید.

بازار لته، بازار محلی کنارک

بازار لته کنارک چابهار

یکی از مهم ترین بازارهایی که در کنارک برای خرید کردن می توانید به آن سری بزنید بازار محلی کنارک است که بین مردم بومی به “لته بازار” هم معروف است.بازاری همه چیز در آن پیدا می شود. از کیف و کفش و لباس بگیر تا حتی عروسک و اسباب بازی های کودکان. اما بازار لته کنارک با بقیه بازارهای یک فرق اساسی دارد آن هم اینکه همه چیز در بازار کنارک چابهار دسته دوم است!

کمتر جنسی را می توان در کنارک چابهار پیدا کرد که نو آکبند باشد. کنارک چابهار پر است از مغازه و پاساژهایی که انواع پوشاک دسته دوم کشورهای غربی و پیشرفته و بهترین برندهای جهان در آن به فروش می رسد که اتفاقا خیلی هم طرفدار دارند.

اگر در میان انبوه لباس هایی که در این بازارها وجود دارد حسابی بگردید شاید بتوانید اجناس استفاده نشده و مرغوبی را پیدا کنید و با قیمت بسیار پایینی آن را تهیه کنید. در این بازار حتی می توانید پتو و پارچه هم برای خرید پیدا کنید.

خرید از بازار تاناکورا کنارک

بازار تاناکورا در کنارک چابهار

همه از خرید کردن لذت می برند اما خرید کردن در بازار کنارک چابهار با دیگر خریدها فرق دارد. اگر قصدتان از سفر به چابهار خرید کردن است می توانید به لیست مکان هایی که برای خرید دارید بازار کنارک چابهار را هم اضافه کنید اما چیزی که باید به آن دقت کنید این است که همه اجناسی که در بازار کنارک چابهار به فروش می رسند دسته دوم هستند.

اما اگر به دنبال خرید لباس تاناکورا و یا استوک هستید بازار کنارک چابهار یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. همچنین اگر فرد خیلی با حوصله ای هستید با کمی تلاش می توانید از میان همه اجناسی که در بازارهای کنارک به فروش می رسد از بهترین و مطرح ترین برندهای دنیا اجناس نو را با کمترین قیمت در بازارهای کنارک پیدا کنید. مخصوصا اگر به دنبال خرید لوازم طبیعت گردی، کوهنوری و… هستید که در حالت عادی بسیار بالاست شاید بتوانید با قیمت های باورنکردنی در بازار کنارک چابهار پیدا کنید.

۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *