هتل های ارزان شمال تهران

هتل های ارزان شمال تهران

بخش قابل توجهی از هزینه های سفر همیشه مربوط به هزینه های اقامت است. به خصوص اگر به کلانشهرها و نقاط شمالی آن‌ها سفر کنید. همانطور که می‌دانید در کلانشهر تهران هم تعداد هتل ها کم نیست، اما از آنجایی که در تهران همیشه ترافیک و آلودگی هوا بیداد می‌کند بهتر است در نزدیکی مناطقی که می‌خواهید از آن ها بازدید کنید و یا کار اداری دارید، اقامت کنید. ما در این مقاله از لیدوماتریپ تعدادی از هتل های ارزان شمال تهران را برای شما آورده‌ایم تا بتوانید با خیال راحت محل اقامتتان را انتخاب کنید و حتی با وجود اقامت در شمال شهر نیز نگران هزینه ها نباشید.

معرفی هتل های ارزان شمال تهران

هتل دیاموند تهران، صدرنشین لیست هتل های ارزان شمال تهران

هتل دیاموند تهران هتل های ارزان شمال تهران هتل دیاموند تهران هتل دیاموند

از خیابان زیبای ولیعصر که کمی بالاتر از پارک‌ وی بروید، در کوچه پس‌کوچه‌های خیابان فرشته، هتل دیاموند تهران با ظاهر یک آپارتمان لوکس تقریبا شبیه خانه‌های همان اطراف اما با امکانات بسیار متفاوت قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل دیاموند تهران را می‌توان بزرگ‌ ترین امتیاز آن دانست. این هتل در ساختمان ۶ طبقه خود دارای ۶۰ باب اتاق در انواع و قیمت‌های مختلف است. مهم ‌ترین ویژگی این هتل موقعیت قرارگیری آن است که در فاصله چند دقیقه‌ای از نمایشگاه بین ‌المللی تهران، سفارتخانه‌های سوئیس و نیجریه، مرکز خرید مدرن الهیه و وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه BRT مستقر در چهارراه پارک وی قرار دارد. این هتل در صدر جدول ارزان ترین هتل های شمال تهران قرار می‌گیرد. قیمت رزرو هتل دیاموند تهران نسبت به امکانات عالی و موقعیت قرارگیری بی ‌نظیرش بسیار به ‌صرفه است. هزینه یک شب اقامت در یک اتاق یک تخته در این هتل باید حدودا ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بپردازید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فرشته، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، خیابان راز

هتل بلوط تهران

هتل های ارزان شمال کشور هتل بلوط تهران هتل بلوط هتل بلوط تهران

اگر در سفر به پایتخت به دنبال اقامت در هتلی لوکس با امکانات و خدمات عالی در منطقه ولنجک هستید، پیشنهاد ما رزرو هتل بلوط تهران است. این هتل سه ستاره با قرارگیری در یکی از خاص‌ترین مناطق شهر، یعنی ولنجک، یکی از بهترین موقعیت‌ها را در میان هتل‌های تهران داشته و به بسیاری از سفارت‌ها و همچنین مراکز خرید لوکس و جاذبه‌های گردشگری شمال تهران نزدیک است. علاوه بر این ها این هتل در رده هتل های ارزان شمال تهران قرار می‌گیرد. برای اقامت در یک اتاق یک نفره در این هتل باید شبی ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بپردازید.

با رزرو هتل بلوط تهران خیالتان بابت قرارگیری خارج از محدوده طرح ترافیک راحت بوده و با توجه به وجود پارکینگ رایگان داخل مجموعه می‌توانید سفری بدون دغدغه و با آرامش خیال داشته باشید.

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی.

هتل هما تهران

هتل هما تهران هتل هما هتل هما تهران هتل هما تهران

هتل هما تهران هم از هتل‌های معروف تهران و هم از هتل های ارزان شمال تهران و بسیار نزدیک به میدان ونک است. به همین خاطر دسترسی آن به مناطق مختلف شهر بسیار آسان خواهد بود. هتل هما هم دارای امکانات عالی و مناسبی است. مثلا علاوه بر رستوران ۲۴ساعته، کافی‌نت، کافی‌شاپ، پارکینگ، لباسشویی و جکوزی رایگان و سالن بدن‌سازی، مجهز به فروشگاه سوغات و صنایع‌دستی و تالارهای پذیرایی شیک و وسیع هم هست. هتل هما سال‌هاست که در حیطه خدمات گردشگری و اقامتی فعال است و همین باعث شده تا تیم مدیریت قوی آن، پرسنل هتل را به خوبی هدایت کند و تجارب شیرینی را برای مسافران خود رقم بزنند.

برای رزرو یک اتاق یک نفره در هتل هما باید حدودا از ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان برای هر شب هزینه کنید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، پلاک ۵۱.

هتل برج سفید تهران

برج سفید تهران هتل برج برج سفید هتل برج سفید تهران

در خیابان پاسداران روبه‌ روی بوستان ششم، ساختمان سفید با شیشه‌های آبی در میان آن می‌بینید که به برج سفید معروف است. ساختمانی که با تمام بناهای مجاور خود متفاوت است. نمای شیشه‌ای برج، در بالاترین نقطه آن، رستوران گردانی را در خود جای داده است که آن را از هتل‌های دیگر این منطقه متمایز کرده است.  این هتل یکی از هتل های ارزان شمال تهران است. با توجه به لاکچری بودن هتل، جهت رزرو یک اتاق تک نفره خودتان را برای پرداخت از شبی ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان آماده کنید. اما به آسایش و اقامت دلچسبی که برایتان رقم می‌زند و رفتار مودبانه و حرفه‌ای پرسنل مجربش، می‌ارزد.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، رو به روی بوستان ششم.

اقامت ارزان در شمال تهران!

چیزی که همه ما می‌دانیم این است که معمولا در شمال شهرها یا به اصطلاح بالاشهر هر شهری هزینه ها بالاتر است. اما ما در این مقاله به شما چهار هتل معرفی کردیم که هم در شمال تهران قرار دارند، هم دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر دارند، هم امکانات مناسبی دارند و هم ارزان قیمت هستند.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *