روستاهای زیبای اطراف رامسر که بسیار پرطرفدارند

روستاهای زیبای اطراف رامسر

روستاهای زیبای اطراف رامسر

وقتی صحبت از سفر پیش می­آید شاید یکی از اولین گزینه‌ها برایمان سفر به شمال باشد. اما منظورمان از شمال کدام شهر شمالی است؟ در این مقاله می‌خواهیم راجع به رامسر و روستاهای زیبای اطراف رامسر صحبت کنیم. رامسری که در هر گوشه آن می توان جاذبه های طبیعی پیدا کرد که مشابه آن را در هیچ کجا دنیا نمی توان دید.

رامسر کجاست ؟!

کمتر کسی است که اهل سفر باشد ولی نداند که رامسر کجاست. رامسر به عنوان غربی‌ترین شهر استان مازندران به قدری دارای جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای می‌باشد که لقب عروس شهرهای شمالی کاملاً برازنده رامسر است. برای سفر به رامسر کافیست از مبدأ تهران وارد جاده کرج – چالوس شده و در مسیر بعد از عبور از عباس­ آباد و تنکابن به رامسر برسید. در ادامه با مجله گردشگری لیدوماتریپ همراه باشید تا باهم سفری به رامسر و روستاهای زیبای اطراف رامسر داشته باشیم.

رامسر جواهرده

روستاهای زیبای اطراف رامسر

روستاهای زیبای اطراف رامسر

هوای شرجی و گرم شهرهای شمالی در تابستان همیشه برای مسافران آزاردهنده بوده اما سفر به رامسر جواهرده با آن هوای مطبوع و خنکش در تابستان در ارتفاع ۲۰۰۰ متری بدون شک ببهترین انتخاب برای یک مسافرت تابستانه است. به نظر من می‌توان جواهرده را یکی از بهترین روستاهای زیبای اطراف رامسر دانست، اگر شما هم به جواهرده سفر کنید و زیبایی‌های طبیعی این بهشتی زمینی را از نزدیک ببینید شما هم با من هم عقیده خواهید شد.

جاده گرسماسر

روستاهای زیبای اطراف رامسر

روستاهای زیبای اطراف رامسر

جاده گرسماسر از آن جاده‌هایی است که در تابستان داغ ما را به ییلاق خنکی دعوت می‌کند که روح دوباره‌ای به جان ما می‌بخشد. برای رفتن به این ییلاق زیبا کافی است تا حدود ۴۰ کیلومتر به جنوب غربی رامسر حرکت کنید. آب و هوای بی نظیر گرسماسر در تابستان، طبیعت بکر و فوق‌العاده‌اش و مناظر اطراف که از بلندی این ییلاق به چشم می‌خورد این منطقه را به یک شاهکار واقعی تبدیل کرده است.

ییلاقات جنت رودبار

روستاهای زیبای اطراف رامسر

با عبور از جاده رویایی که از میان جنگل‌های دالخانی می‌گذرد به ییلاقات جنت رودبار می‌رسیم. جنت رودبار با طبیعت با طراوت و محصولات ناب کشاورزی و هوای مطبوعش یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای تابستانی است. جایی که تابستانش هیچ شباهتی به چیزی که ما انتظارش را می‌کشیم ندارد. قدم زدن در میان مزرعه‌های گل گاوزبان و نسیم خنکی که صورتمان را نوازش می‌کند و نفس کشیدن در هوای پاک و سالم این ییلاق آن‌قدر به ما حس خوبی می‌دهد که این حس حتی مدت‌ها بعد از سفرمان نیز با ما همراه خواهد بود. چیزی که لذت حضور در ییلاقات جنت رودبار را به عنوان یکی از روستاهای زیبای اطراف رامسر کامل می‌کند نوشیدن دمنوش گل گاو زبان است.

سخن آخر

سرزمین سبز شمال کشورمان به قدری دارای جاذبه‌های متنوع طبیعی است که هرچقدر هم که در آن گشت و گذار کنیم دیدنی‌های آن تمام نمی‌شود. رامسر هم از این قاعده مستثنی نیست. از ارتفاعات دوهزار رامسر گرفته تا جنگل های زیبای دالخانی و هر گوشه از این خطه سرزمینمان که پا می‌گذاریم از دیدن زیباهایی که در خود جای داده است شگفت زده می‌شویم. هرچقدر که بیشتر سفر می‌کنیم و ماجراجویی می‌کنیم با مکان‌های بکر و ناشناخته بیشتری آشنا می‌شویم.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
4 نظر برای "روستاهای زیبای اطراف رامسر که بسیار پرطرفدارند" ارسال شده.
  1. کامبیز گفت:

    برای اینکه بخوایم بریم رامسر از چه شهرهایی عبور میکنیم؟

    تهران وارد جاده کرج – چالوس شده و در مسیر بعد از عبور از عباس­ آباد و تنکابن به رامسر برسید.

  2. هستی گفت:

    فاصله ییلاق تا رامسر؟

    ۴۰ کیلومتر به جنوب غربی از رامس فاصله دارد

  3. saba گفت:

    رامسر بهشت ایران

  4. مبینا گفت:

    همه جای رامسر واقعا زیباست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *