رستوران های نمک آبرود، شکم گردی در نمک آبرود

رستوران های نمک آبرود

شهرک تفریحی و توریستی نمک آبرود، منطقه ای که در دهه ۶۰ بخاطر جمعیت زیاد شهرهای نوشهر و چالوس افتتاح شد تا مردم به سمت این شهرک رفته و جمعیت آن دو شهر کاهش یابد. طولی نکشید که به لطف طبیعت زیبا، جنگل بکر، ساحل دلنشین و تفریحگاه های بینظیر، نمک آبرود به یکی از توریستی ترین مقاصد شمال کشور تبدیل شد. امروزه به لطف جمعیت بالای مسافرانی که به نمک آبرود سفر می کنند، رستوران ها و مراکز خرید بسیاری در نقاط مختلف نمک آبرود افتتاح شده و از طرفی، رستوران گردی و بازارگردی هم به یکی از جذاب ترین تفریحات در این شهر تبدیل شده است. با لیدوماتریپ همراه باشید تا در ادامه این مقاله با برخی از بهترین رستوران های نمک آبرود بیشتر آشنا شوید.

شکم گردی در نمک آبرود

رستوران های نمک آبرود

همه کسانیکه به شهرهای شمالی سفر می‌کنند حتما طعم غذاهای بی نظیر و ترش و ملس شمالی را می‌چشند. نمک آبرود هم که یک شهرک توریستی بوده و همیشه پذیرای مهمانان و مسافران زیادی است. بنابراین منطقی است که تعداد رستوران های نمک آبرود زیاد و کیفیت غذاها نیز نسبتا خوب و قابل قبول باشد. پس برای شکم ردی در نم آبرود اصلا نگران نباشید و دغدغه‌ای نداشته باشید. شما هرجا وهر لحظه از سفرتان که اراده کنید، می‌توانید یک رستوران خوب پیدا کنید.

بهترین رستوران های نمک آبرود

رستوران ملورین

رستوران ملورین

معرفی بهترین رستوران های نمک آبرود را با باغ رستوران ملورین آغاز میکنم. رستورانی که محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد و از طرفی، منوی غذایی متنوع رستوران هم باب میل هر ذائقه ای می باشد و این موضوع باعث شده باغ رستوران ملورین یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های نمک آبرود باشد. باغ رستوران ملورین یکی از بزرگترین رستوران های نمک آبرود است و در سه محیط سرپوشیده، روباز و آلاچیق از مشتریان خود پذیرایی می کند.

محیط سرپوشیده از دکوراسیون زیبا و مطلوبی برخوردار است و همیشه هم شلوغ می باشد. اگر در روزهای آفتابی و خوش آب و هوای نمک آبرود میخواهید به رستوران ملورین مراجعه کنید پیشنهاد می کنیم به سراغ فضای روباز رستوران بروید. فضای روباز، باغی سرسبز و دنج است هرچند شلوغی رستوران، دنج بودن محیط را کمرنگ می کند اما بسیار منطقه ای باصفا و دیدنی می باشد و بی شک، لحظات خوشی را در فضای باز و سرسبز باغ رستوران ملورین برای خود رقم خواهید زد. در صورتی هم که با خانواده یا جمع های دوستانه میخواهید به رستوران ملورین مراجعه کنید، پیشنهاد ما آلاچیق های رستوران است. در این باغ رستوران آلاچیق های با ظرفیت های مختلف وجود دارد و از قبل هم می توانید حتی برای برگزاری جشن های تولد، آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنید.

در منوی غذایی باغ رستوران ملورین، کباب های لذیذ، انواع خورشت ها و غذاهای محلی شمال کشور مشاهده می شود اما در کنار آن ها، رستوران دارای منوی فست فودی هم بوده و می توانید انواع برگرها، ساندویچ ها و پیتزاها را هم سفارش دهید. از نظر مشتریان رستوران، تمامی غذاها از کیفیت بالا و حجم مناسبی هم برخوردار هستند و درکنار سرویس دهی مطلوب، قیمت های بسیار خوبی هم دارند. لازم به ذکر است در میان بهترین رستوران های نمک آبرود، باغ رستوران ملورین یکی از لذیذترین غذاها را به لطف سرآشپزهای مجربش سرو می کند.

آدرس: مازندران، کلار آباد، نمک آبرود، خیابان اصلی.

رستوران آبادگران

رستوران آبادگران

رستوران آبادگران یکی از معروف ترین رستوران های نمک آبرود است که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی را با کیفیت خوبی ارائه می‌دهد. بد نیست بدانید این رستوران از رستوران های لوکس و گران قیمت نمک آبرود بوده و قیمت غذاها نسبتا زیاد است، اما با توجه به کیفیت غذاها ارزشش را دارد. مواد اولیه برای تهیه غذا روزانه تهیه می‌شوند و سرآشپزان مجرب و کار آزموده بهترین غذاها را برای مهمانان تدارک می‌بینند.

این رستوران دارای دو فضای سرباز و سرپوشیده است و دکوراسیون زیبا و دلنشینی دارد که تماشای همین منظره و دکور زیبا لذت غذا خوردن در این فضا را دوچندان می کند. یکی دیگر از مزیت های این رستوران اجرای موسیقی زنده است و همین هم دلیلی است برای گران قیمت تر بودن نسبت به دیگر رستوران های نمک آبرود.

فضای رستوران آبادگران بزرگ بوده و ظرفیت نسبتا بالایی دارد، اما از آنجایی که این رستوران همیشه شلوغ است بد نیست از قبل میز رزرو کنید.

آدرس: مازندران، جاده چالوس به نمک آبرود، جنب رستوران لایکو

رستوران آیلار

رستوران آیلار

اگر در میان رستوران های نمک آبرود می‌خواهید به رستورانی مراجعه کنید که محبوبیت بالا و کیفیت قابل توجه آن باعث شده سلبریتی ها، بازیکنان ورزش و… هم لحظات خاطره انگیز خود را در آنجا سپری کرده باشند، باغ رستوران آیلار یکی از آن ها خواهد بود. باغ رستوران آیلار دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. در محیط سرپوشیده رستوران با دکوراسیونی چوبی شامل میز و صندلی های چوبی و زیبا روبرو می شویم که ظاهر جذابی را به رستوران داده اند هرچند دکوراسیون زیبا در میان جمعیت زیاد مشتریان شاید چندان به چشم نیاید. محیط روباز باغ رستوران آیلار درواقع شامل آلاچیق ها، کلبه های چوبی و میز و صندلی های چوبی قرار گرفته در محیط سرسبز باغ رستوران می باشد و امکان رزرو آن ها هم وجود دارد.

علاوه بر محیط رستوران های آیلار که در نوع خود، لوکس و دیدنی است، غذاهای رستوران هم باعث شده اند باغ رستوران آیلار یکی از محبوب ترین رستوران های نمک آبرود به حساب آید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی برای مشتریان سرو می شود و تمامی غذاها بخاطر اینکه در ظروف متوسط و بزرگ سرو می شوند، حجم بالا، ظاهری جذاب و وسوسه انگیز و کیفیت مناسبی دارند. تمامی غذاهای رستوران از بخصوص محبوب ترین ها شامل انواع کباب از مواد اولیه باکیفیت به صورت روزانه تهیه می شوند و برنج های رستوران هم صدرصد ایرانی بوده و عطر برنج به خوبی بیانگر این موضوع خواهد بود. همچنین غذاهای رستوران را سرآشپران حرفه ای برای مشتریان سرو می کنند تا طعمی به یاد ماندی را به یادگار بگذارند.

آدرس: مازندران، نمک آبرود، جاده ساحلی.

رستوران سنتی نازخاتون

رستوران نازخاتون

رستوران های سنتی هم حال و هوای جذاب خودشان را دارند. در شمال نمک آبرود واقع در نوار ساحلی شهر، هتلی با نام هتل آزادی خزر وجود دارد که یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین هتل های شهر به شمار می رود. در این هتل چند رستوران وجود دارد که نه تنها در میان مشتریان رستوران بلکه در میان گردشگران و علاقمندان به رستوران گردی و گشت و گذار در میان رستوران های نمک آبرود هم محبوبیت بالایی دارد.

رستوران سنتی نازخاتون محیطی سنتی به همراه میز و صندلی های چوبی دارد که جلوه زیبایی را به رستوران داده اند. رستوران همیشه شلوغ است و در روزهای آخر هفته و تعطیلات که افراد بسیاری به نمک آبرود سفر می کنند هم شاید زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود. رستوران نازخاتون بطوری کلی جزء رستوران های نسبتاً گران قیمت نمک آبرود است اما این قیمت بالا در ازای داشتن محیطی لوکس و دلنشین، سرو غذاهای بی نظیر ایرانی و محلی و غیره است. در منوی رستوران نازخاتون نمک آبرود انواع غذاهای ایرانی و محلی مشاهده می شود که از کیفیت و حجم بالایی برخوردار هستند. همچنین غذاهای دریایی شامل انواع ماهی ها هم در رستوران سرو می شود که به صورت روزانه تهیه شده و آن ها هم کیفیت بالایی دارند.

لازم به ذکر است رستوران سنتی نازخاتون نمک آبرود دارای موسیقی زنده هم می باشد که روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۱ شب بوده و برای برخورداری از موسیقی زنده می بایست هزینه جداگانه ای را برای ورودی پرداخت کنید.

آدرس: مازندران، نمک آبرود، جاده سیاهکلرود به مازندران.

رستوران ماتینا

رستوران ماتینا

از دیگر رستوران های برتر نمک آبرود می توان به رستوران ماتینا اشاره کرد. رستورانی که در نزدیکی چالوس واقع شده و بخاطر غذاهای لذیذش، مشتریان ثابتی دارد. رستوران ماتینا مضمونی سنتی دارد و دکوراسیون چوبی رستوران جذابیت بالایی را به محیط بخشیده است. نه تنها دیوارها و سقف و ستون رستوران چوبی هستند بلکه میز و صندلی های چوبی هم در رستوران قرار دارد و در نظر داشته باشید بخاطر ظرفیت های دو یا چهار نفره میزها و صندلی ها، برای قرار های دو نفره هم رستورانی بسیار جذاب خواهد بود.

رستوران ماتینا همانند سایر رستوران های برتر نمک آبرود غذاهای ایرانی را برای مشتریان خود سرو می کند و این غذاها از نظر گردشگران، نسبت به کیفیت و حجمشان از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. کمتر رستورانی مانند رستوران ماتینا در نمک آبرود وجود دارد که تمام مشتریان آن از نحوه سرویس دهی، غذاها و عملکرد کلی رستوران راضی باشند.

آدرس: مازندران، شرق نمک آبرود، نزدیک جاده چالوس، هچیرود، ابتدای دوجمان، نزدیک فروشگاه راگا.

رستوران کلبه گیلانه

کلبه گیلانه

اگر در میان بهترین رستوران های نمک آبرود به دنبال رستورانی هستید که طمع به یاد ماندنی از غذاهای ایرانی و شمالی را داشته باشد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران کلبه گیلانه بیاندازید. رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود از معدود رستوران های شهر است که درکنار غذاهای ایرانی، غذاهای لذیذ گیلانی را هم برای مشتریانش سرو می کند.

در این رستوران، هر نوع غذای ایرانی، دریایی، شمالی و گیلانی را می توانید سفارش دهید و این غذاها جدا از اینکه کیفیت بالایی داشته و از مواد اولیه مرغوبی هم تهیه می شوند، با خلاقیت بالایی هم تزئین می شوند تا ظاهری زیبا و دلنشین هم داشته باشند. همچنین در نظر داشته باشید درکنار غذاهای اصلی، دسرهای لذیذی هم در رستوران سرو می شود که تجربه طعم بی نظیر آن ها خالی از لطف نیست. اگر هم بخواهیم ازمحیط رستوران تعریفی داشته باشیم، محیط رستوران همانطور که از نامش مشخص است، به صورت کلبه بوده و دکوراسیونی چوبی و زیبا در داخل رستوران مشاهده می شود. لازم به ذکر است رستوران کلبه گیلانه با نام کته کبابی کله گیلانه نمک آبرود هم شناخته می شود.

آدرس: مازندران، چالوس، بعد از پلیس راه نمک آبرود، رو به روی نمک آبرود.

رستوران تیشین

رستوران تیشین

اما می رسیم به یکی از رستوران های نسبتا لوکس و گران قیمت نمک آبرود با نام رستوران تیشین. با این که قیمت غذاهای رستوران کمی بالا است، اما به دلیل کیفیت بالا و سرویس دهی مطلوب، ارزشش را دارد. در ابتدا که وارد رستوران تیشین نمک آبرود می شوید، با محیطی زیبا و دیدنی رو به رو خواهید شد. بعد از اینکه نشستید، گارسون ها رستوران انواع پیسش غذاه شامل سالاد فصل، سالاد شیرازی، انواع ماست ها از جمله ماست موسیر، ماست برانی، ماست و خیار درکنار زیتون پرورده، سیر ترشی و… را برایتان سرو می‌کنند. با مشاهده منوی رستوران، تنوع مطلوبی از انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی را مشاهده می‌کنید و بخاطر تنوع غذایی بالا، رستوران تیشین تا حدود زیادی پاسخگوی هر ذائقه ای می باشد. همچنین بعد از غذای اصلی می توانید دسرهای لذیذ رستوران را هم سفارش دهید.

آدرس: مازندران، جاده بین شهری چالوس به نمک آبرود.

باغ رستوران چوبی ژیویر

ژیویر

توصیفِ باغ رستوران چوبی ژیویر فقط به غذاهای خوش طعم و رنگش ختم نمی‌شود، بلکه طراحی زیبا و طبیعتِ بهشت گونی که این رستوران زیبا را در بر گرفته، خود جای سخن دارد. در این باغ رستوران زیبا، انواع غذاهای محلی گیلان و غذاهای ایرانی و بین‌المللی تهیه شده از بهترین مواد اولیه و با کیفیتی بسیار عالی سرو می‌گردد. تنوع کباب، ماهی و غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران چوبی ژیویر بسیار زیاد است. رودخانه‌ی پلنگ آبرود در کنار این رستوران روان است و شما هنگام صرف غذاهای خوشمزه‌ی این رستوران طنین موسیقیِ روح‌نواز گذرِ آب را نیز می‌شنوید و لذتِ غذا برای‌تان دوچندان خواهد شد. سبک معماری بومی، شیروانی قرمز رنگ و  پنجره‌های آبی رستوران، درختان زمردین و گل‌های رنگارنگ اطراف آن، دست در دست یکدیگر، محیطی رویایی را فراهم آورده‌اند.

در ضمن، اگر به دنبال جایی برای خوردنِ صبحانه‌ای دلچسب هستید، از صبحانه‌های متنوع و اشتها برانگیزِ رستوران ژیویر چالوس غافل نشوید! صبحانه‌های ایرانی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی موجود در منو رستوارن ژویر شما را به چشیدن طعم صبحانه‌های ملل مختلف دعوت می‌کند. در این رستوران، انواع پیش غذا، سوپ و سالاد ایرانی و غیر ایرانی و انواع ترشی، ماست و زیتون سرو می‌گردد. فرزندان دلبندتان نیز در فضای بازی مخصوص خودشان در این رستوران اوقات خوشی خواهند داشت.

راستی، این رستوران منوی کافی شاپ هم دارد، پس حتما یادتان نرود که از نوشیدنی‌های متنوع و گوارایش غافل شوید. از ساعت ۸ صبح تا یازده و نیم شب اینجا باز است.

آدرس: مازندران، چالوس، بعد از نمک آبرود، کلار آباد، ابتدای بلوار شهید بهشتی.

لذت اقامت و رستوران گردی در نمک آبرود

حالا که با بهترین رستوران های نمک آبرود هم آشنا شدید بهتر است برای سفرتان یک برنامه مدون بچینید. قبل از هر چیز باید تکلیف محل اقامتتان روشن شود. اگر برای این بخش از سفرتان فکری نکرده اید، نگران نباشید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه‌ی اجاره اقامتگاه در نمک آبرود است. بعد از انتخاب اقامتگاه می‌توانید با خیال راحت برای سفر و تفریح و شکم گردی‌تان برنامه ریزی کنید.

۳.۲/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *