رستوران های بندرانزلی

رستوران های بندرانزلی

یکی از بخش‌های مفرح و لذت بخش هر سفر، رستوران گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف است. فرقی ندارد به کجا سفر کنید، بدون شک لذت مزه کردن غذاهای محلی و نشستن در رستوران ‌ها و غذاخوری ‌های مختلف، از بخش های خوشمزه‌ی هر سفری است. بندر انزلی از زیباترین و پرطرفدارترین شهرهای گیلان برای مسافرت است برای همین پیدا کردن محل مناسبی برای صرف یک وعده غذایی و داشتن یک تجربه خوب از گذراندن وقت در بهترین رستوران های بندرانزلی را برای شما دشوار کند. ما در این مطلب از مجله لیدوماتریپ به شما بهترین رستوران‌های بندر انزلی را معرفی می‌کنیم.

رستوران های منطقه آزاد انزلی

رستوران های بندرانزلی

بندرانزلی پر از رستوران ‌های شیک، آشپزهای حرفه‌ای و غذاهای خوشمزه است. اگر از چند انزلی‌چی آدرس بهترین رستوران ‌های بندرانزلی را بپرسید، هرکدام آدرس‌های مختلفی می‌دهند. اما تعداد رستوران های انزلی کم نیست و انتخاب از بین گزینه‌های متعدد سخت می‌شود.

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران گرند شف

رستوران انزلی

اگر دنبال یک رستوران خوش ‌نام‌ و معتبر هستید، به رستوران گرند شف بروید. رستوران بین ‌المللی گرند شف لوکس‌ترین رستوران بندرانزلی است. . سبک معماری داخلی و نمای گرند شف توجه افراد را به خود جلب می‌کند. سقف بلند و رنگ‌بندی در دکور داخلی چیدمان داخلی رستوران، حس بسیار خوب و سرشار از آرامشی را به مهمانان خود القا می‌کند. از نظر تنوع غذایی هم مطمئن باشید که هر سلیقه‌ای داشته باشید در اینجا می‌توانید بشقاب مورد نظر خود را پیدا کنید. یکی از امتیازات این مجموعه سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌ فود و نوشیدنی در یک فضای دنج و دل‌پذیر است.

همبرگرهای گرند شف را حتما امتحان کنید. شما می‌توانید برای ناهار یا شام به رستوران گرند شف مراجعه کنید. قیمت‌ها گران است ولی سرویس دهی، کیفیت غذا و جو رستوران عالی است. همچنین پارکینگ اختصاصی برای رستوران تعبیه شده است. شما می‌توانید پس از بازدید از آکواریوم انزلی برای صرف غذا به رستوران گرند شف سر بزنید. این رستوران جزو گران ترین رستوران ‌های بندرانزلی به حساب می‌آید.

آدرس: بندر انزلی، بلوار شهید فاتحی، طبقه دوم آکواریوم فانتستیک.

شماره تماس: ۰۱۳- ۳۴۴۳۸۵۹۷

رستوران اکبر جوجه بندرانزلی

اکبر جوجه انزلی

اگر از طرفداران رستوران‌ های زنجیره‌ای اکبر جوجه و غذاهای لذیذ آن هستید، خوب است بدانید در سفر به انزلی هم می‌توانید برای صرف غذا به رستوران اکبر جوجه بندرانزلی مراجعه کنید. این رستوران که از فضایی ساده و شیک برخوردار می‌باشد انواع غذاها را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. غذای مخصوص آن هم همانطور که همه می‌دانند چلو مرغ مخصوص یا همان اکبر جوجه معروف می‌باشد.

سرویس‌دهی عالی است و در کنار سرویس‌، رب انار سرو می‌شود که حتما امتحان کنید. قیمت‌ها اقتصادی و کیفیت غذا خیلی خوب است. امکان رزرو وجود دارد و شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شام به اکبر جوجه انزلی بروید.

مدیریت و کارکنان رستوران اکبر جوجه انزلی بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد بوده و کیفیت غذاهای آن بسیار بالا بوده و طعمی لذیذ دارند.همین مسئله باعث شده این رستوران یکی از شلوغ ترین رستوران های بندرانزلی باشد. به این ترتیب اگر به دنبال یک مکان آرام و کم سر و صدا هستید، بهتر است این رستوران را از گزینه‌های خود حذف کنید. رستوران فاقد پارکینگ اختصاصی است، اما گردشگران و مهمانان می‌توانند که با خیال راحت ماشین‌های خود را در پارکینگ خیابانی رایگان پارک کنند.

آدرس: بندر انزلی، جاده رشت انزلی، بلوار ابوطالب پیشوایی.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۴۴۰۴۹۱۵

رستوران دریاکده انزلی

دریاکده انزلی

از دیگر رستوران‌ های بندرانزلی که اگر کمی داخل شهر پرس ‌و جو کنید حتما اسم آن به گوشتان خواهد خورد، رستوران دریاکده بندر انزلی است. این رستوران در سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است. شاید بتوان گفت که موقعیت مکانی این رستوران و چشم‌انداز بسیار زیبا، فضای بزرگ و تمیز و میز و صندلی‌های راحت جزو امتیازات رستوران دریاکده به حساب می‌آید. در کل ظرفیت پذیرایی از ۱۱۰ نفر را به طور همزمان دارد.

تنوع غذایی بالای رستوران دریاکده انزلی به شما این امکان را می‌دهد انواع غذاهای محلی و سنتی را سفارش دهید. منوی رستوران شامل غذاهای مختلف سنتی ایرانی است. کباب ترش و میرزا قاسمی رستوران را حتما امتحان کنید. محیط رستوران دنج و آرام و برخورد پرسنل بسیار محترمانه است. اگر در فصل تابستان به این رستوران بروید، در بدو ورود با ماست و خیار و دلار (سبزی محلی) از شما پذیرایی می‌شود تا قبل از آماده شدن سفارش نفسی تازه کنید.

رستوران دارای پارکینگ اختصاصی، تلویزیون و معماری مدرن و نمای داخلی تمام سفید است. ساعات کاری ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب است و شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شام به رستوران دریاکده انزلی مراجعه کنید. کیفیت غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند بسیار خوب است و در عین حال از قیمت‌های مناسبی نیز برخوردار هستند. اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، شلوغ بودن رستوران و متعاقبا پر سر و صدا بودن آن است. پس اگر به دنبال کمی آرامش هستید این رستوران نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، اما اگر با شلوغ بودن مشکلی ندارید، مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. علاوه بر این‌ها، در این رستوران از ساعت ۱۸ به بعد در قسمت ویژه رستوران چای و قلیان سرو می‌شود.

آدرس: بندر انزلی، جاده انزلی – رشت، ۲ کیلومتره مانده به دانشگاه آزاد، سمت راست.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۴۴۲۳۰۰۹

رستوران دریایی نیلوفر آبی بندرانزلی

رستوران دریایی بندر انزلی

رستوران نیلوفر آبی یکی از رستوران های بندرانزلی با ویژگی‌های خاص است. این رستوران روی آب قرار دارد و مکانی است برای تجربه‌ی غذا خوردن روی آب. همین روی آب قرار داشتن رستوران خود به تنهایی جذابیت خاصی است، اما لازم است بدانید رفت و برگشت به رستوران با قایق رایگان است. فضای رستوران آکواریومی است و تزئیین رستوران سنتی و زیبا است. انواع خوراک‌ دریایی، گوشت قرمز و گوشت پرندگان در این رستوران سرو می‌شوند.

این رستوران ویژه و متفاوت منویی متنوع از غذاهای خوشمزه شمالی را دارد. انواع غذاهای محلی و دریایی مخصوص، انواع کباب های ایرانی و ترکی و کافی شاپ به همراه سرویس چای و قلیان در این رستوران سرو می شود.

گشت در مرداب انزلی و دریا با اتوبوس دریایی از امکانات تفریحی این رستوران است. رستوران دریایی نیلوفر آبی در وسط مرداب زیبای انزلی قرار گرفته و قایق هایی در کنار ساحل آماده هستند تا مشتریان را به رستوران ببرند. ظاهر رستوران خیلی شیک نیست اما غذاهای دریایی که به شما می دهد کیفیت بسیار بالایی دارند.

آدرس: بندر انزلی، روبروی دادگستری انزلی، خیابان استادیوم.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۴۵۱۴۱۰۰

رستوران های غذای محلی انزلی

رستوران حاج مرتضی

رستوران های بندرانزلی

رستوران حاج مرتضی معروف ‌ترین رستوران بندر انزلی بوده و کیفیت غذاهایش زبانزد خاص و عام است. قیمت‌های این رستوران به نسبت کیفیت مناسب هستند. دارای فضایی دنج، پرسنل خوش ‌برخورد و غذاهای خوش‌طعم است.

منوی رستوران شامل غذاهای سنتی و محلی است. مرغ شکم‌ پر، باقلا قاتق و ماهی‌های این رستوران را حتما امتحان کنید. غذاها در زمان مناسبی حاضر می‌شوند. شما می‌توانید برای صرف ناهار یا شام به غذاخوری حاج مرتضی بروید.

رستوران حاج مرتضی بهترین رستوران بندر انزلی از نظر مسافران و گردشگران و نیز اهالی انزلی است. کیفیت بسیار خوب مواد غذایی و خوش طعم بودن آن‌ها اعتبار بالایی به این رستوران بخشیده است. این رستوران با فضای بسیار بزرگ و دلبازی که دارد، در سه طبقه از مهمانان خود با انواع غذاهای محلی و سنتی پذیرایی می‌کند. فضای داخلی رستوران پر زرق و برق است، اما چیدمان آن ساده است. میزهای رستوران به صورت خیلی ساده پشت سر هم چیده شده است و به طور کلی خلاقیتی در معماری و چیدمان آن به کار گرفته نشده است.

تنوع منوی غذایی این رستوران بسیار قابل توجه است و تقریبا هر غذای ایرانی را می‌توانید در آن پیدا کنید. مسلما غذاهای محلی شمالی رستوران بسیار خواهان دارد. از بهترین و معروف ‌ترین غذاهای این رستوران می‌توان به مرغ شکم پر زرشک‌پلو با مرغ، انواع ماهی و باقالا قاتق اشاره کرد که به بهترین روش ممکن طبخ می‌شوند. در کل اگر گذرتان به رستوران حاج مرتضی افتاد سعی کنید حتما از غذاهای محلی و شمالی آن سفارش بدهید.

آدرس: بندر انزلی، مابین میدان معراج و میدان مالا.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۴۴۴۴۴۱۰

کافه رستوران قبیله عشق

رستوران قبیله عشق انزلی

کافه رستوران قبیله عشق، یکی از رستوران های سنتی بندرانزلی است که از نظر مکانی جای مناسبی برای تفریح دوستانه و خانوادگی است. اگر کودک دارید، محیط بازی برای آن‌ها فراهم است. در این رستوران موسیقی زنده هم اجرا می‌شود که هنگام خوردن غذا واقعا لذت‌ بخش است. در قسمت کافه می‌توانید چای، بستنی و قهوه سفارش دهید. پرسنل قبیله عشق خیلی خوش برخورد هستند.

شما برای صرف میان وعده، ناهار یا شام می‌توانید به کافه رستوران سنتی قبیله عشق بروید. معماری این رستوران مانند یک قلعه است. شب‌ها چراغ‌های دیوار ورودی روشن ‌می‌شوند و حس و حال جالبی را به مسافران القا می‌کند. اتاقک‌هایی که برای غذاخوری مهمانان طراحی شده‌اند به زیبایی و دل‌نشینی رستوران می‌افزایند. قیمت‌ها اقتصادی و منو شامل غذاهای ایرانی و فست فود است.

آدرس: بندرانزلی، نرسیده به هتل سفید کنار.

رستوران و خونه باغ یار ماشالله

بهترین رستوران های بندرانزلی

رستوران و خونه باغ یارماشالله، رستوران سنتی بندرانزلی است که انواع غذاهای محلی، خوراک‌ها، کباب‌های متنوع، پیش غذاهای مختلف محلی و ایرانی و انواع دسرهای روز در محیط سنتی زیبا و دلپذیر را سرو می کند. شما در این رستوران انزلی می‌توانید همزمان تجربه‌ای متفاوت از غذاهای متنوع و لذیذ را در کنار فضای دلچسب شمال داشته باشید.

این مجموعه دارای پرسنل مجرب، حرفه ای و خوش رو است که سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را دارد. این رستوران امکان سرو انواع دسرهای مختلف را در کنار غذاهای اصلی یا بعد آن را دارد و می‌توان ساعات زیادی را در این رستوران به خوشی همراه عزیزان و دوستان خود سپری کنید.

این رستوران انواع پیش غذاها، ماهی ها و غذاهای محلی، ایرانی و اروپایی را آماده برای سرو دارد. پیش غذاها عبارتند از: سوپ روز، مخلفات ( اشبل،گردو، باقالی، کره محلی)، بورانی بادمجان، ماست خیار، ماست چکیده، زیتون پرورده، ترشی مخلوط، سیرتشی می باشد. از جمله غذاهای محلی شمالی که میتوان به آن اشاره کرد عبارتند از: باقالاقاتق، میرزاقاسمی، کشک بادمجون، گمج کباب، ترشی تره، اناربیج، ترش شامی.

غذاهای روز یا به عبارتی خوراک ها عبارتند از: کته کباب محلی، کباب سرداری، جوجه کباب ممتاز، کوبیده ممتاز، چنجه ترش، کباب دوش، بال و کتف ممتاز، باقالی پلو با ماهیچه، باقالی پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ، کته یا برنج ایرانی، پاستا پنه با سس آلفردو، پاستا پنه گوشت با سس آلفردو، میکس استراگانف مخصوص یارماشالله.

انواع ماهی ها عبارتند از: ماهی غزل آلا، ماهی سفید، ماهی کولی و ماهی صوف می باشد.

همچنین در منوی رستوران امکان سرو انواع سالادها، نوشیدنی،های گرم و سرد و دسر خواهد بود.

خونه باغ یارماشالله با محیطی زیبا و دلنشین، دارای اتاق vip و کافه رستوران با سرویس چای و قلیان، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دمنوش‌ها ، غذاهای محلی و کباب‌ها با بالاترین کیفیت آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

آدرس: بندرانزلی ، خیابان طالقانی ، روبروی اتش نشانی ، کوچه سنایی.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۴۴۴۲۳۲۱

کباب خانه برادران رضایی

کباب خانه انزلی

کباب ‌خانه برادران رضایی غذاخوری کوچک و خودمانی است که قیمت ارزان و کیفیت خوبی دارد. برخورد کارکنان خوب است و فضای رستوران کوچک و تمیز است. پلوهای رستوران با ته‌دیگ سرو می‌شوند. کباب ترش را حتما در این رستوران میل کنید چون شاید بهترین کباب ترشی باشد که در انزلی می‌خورید. جوجه‌ی محلی کباب می‌شود و زیتون پرورده تازه است. این رستوران یکی از رستوران های بندرانزلی با قیمت مناسب است.

آدرس: بندر انزلی، غازیان، خیابان طالقانی، سامانسر.

بهترین رستوران ساحلی انزلی

رستوران لوتکاچی

رستوران های بندرانزلی

تصور کنید روبه‌روی مرداب انزلی نشسته‌اید و در حال صرف یک غذای خوشمزه هستید، چه چیزی از این بهتر؟ رستوران لوتکاچی این منظره‌ی زیبا را به شما هدیه می‌دهد. یکی از بهترین رستوران های بندر انزلی که در مجاورت مرداب انزلی قرار دارد رستوران لوتکاچی می‌باشد. می‌توانید در محیط بسیار خاص این رستوران و روبروی منظره زیبایی از دریاچه انواع غذاهای خوشمزه را میل نمایید. این رستوران دارای فضایی بسته با پنجره‌هایی به سمت تالاب انزلی و همچنین حیاطی مشرف به این تالاب می‌باشد.

منو غذایی رستورات لوتکاچی انزلی بسیار متنوع است و می‌توانید انواع کباب‌ها، خورش‌ها، غذاهای دریایی و غذاهای محلی گیلان را سفارش دهید. اگر به نوش جان نمودن دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های مختلف نیز علاقمند هستید، می‌توانید به سراغ کافی شاپ جذاب این رستوران بروید که بر روی آب قرار گرفته است.

این رستوران در سال ۱۳۹۹ با لوکیشنی زیبا و شیک ساخته شده. لوتکاچی هم سالنی سرپوشیده با دکوراسیونی به روز دارد و هم حیاطی رو به مرداب زیبای انزلی.

در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی، انواع کباب‌ها و خورشت‌های محلی گیلان هم سرو می‌شود. اهل دسر بعد از غذا هستید؟ اگر به شما بگوییم قرار است در محیطی استثنایی دسر میل کنید، چطور؟ لوتکاچی کافی‌شاپی جذاب در دل آب دارد که می‌توانید پس از صرف غذا برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا چشیدن طعم یک اسلایس کیک خوشمزه و انواع دسرها به آن سر بزنید.

آدرس: بندر انزلی، خیابان تکاوران، سمت روگا، روبه‌روی خانه‌های رنگی.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۴۵۱۰۳۳۴

رستوران ساحلی هتل دلفین انزلی

رستوران ساحلی

وقتی صحبت از بهترین رستوران ‌های بندرانزلی باشد، نمی‌توان رستوران ساحلی هتل دلفین انزلی را فراموش کرد. این رستوران بدون شک در لیست بهترین رستوران ‌های انزلی قرار دارد و در بهترین نقطه‌ی شهر قرار گرفته است. در ساحل زیبای دریای خزر. شاید فرصت غذا خوردن کنار دریای خزر با چشم ‌انداز زیبا به دریا برای هر کسی پیش نیاید، اما شما به مراجعه به رستوران دلفین می‌توانید با خیال راحت در این رستوران بنشینید و از این تجربه بینظیر لذت ببرید.

رستوران، سفره‌خانه سنتی و یک کافی‌شاپ رستوران هتل دلفین در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است.

در کنار این چشم انداز زیبا نباید از تنوع غذایی و کیفیت خوب غذاهای این رستوران غافل شد. تنوع غذایی رستوران طبق نظر بسیاری از مهمانان بسیار خوب است. علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و محلی می‌توانید از انواع غذاهای فست فودی که کیفیت خوبی هم دارند سفارش دهید و نوش جان کنید. محیط کافی‌ شاپ نیز دنج و بسیار آرام است.

آدرس: بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا.

شماره تماس: ۰۱۳- ۴۳۴۴۴۰۰۰

رستوران دیگچه

رستوران دیگچه

از دیگر رستوران‌ های بندرانزلی می‌توان رستوران دیگچه را نام برد که در مجاورت تالاب انزلی قرار دارد. آشپزان این رستوران بسیار حرفه‌ای بوده و انواع غذاها را با کیفیتی عالی و طعمی بی‌نظیر طبخ می‌کنند.

صرف غذا در محیطی بسیار زیبا با چشم اندازی از تالاب انزلی و قایق‌های زیبا می‌تواند خاطرات به یادماندنی از سفر به انزلی برای گردشگران به ارمغان آورد. در این رستوران انواع غذاهای محلی گیلان را می‌توانید با طعمی دلپذیر تجربه نمایید. علاوه بر غذاهای محلی انواع غذاهای ایرانی دیگر مانند کباب‌ها و خورش‌ها نیز در رستوران دیگچه انزلی سرو می‌شوند.

آدرس: بندرانزلی، خیابان میرزا کوچک خان، روبروی بازار ماهی فروشان قدیم.

بهترین فست فودهای بندرانزلی

فست فود پیتزا پیتزا

فست فود انزلی

یکی از بهترین رستوران‌ های بندرانزلی که در لیست فست فودهای انزلی قرار می‌گیرد، پیتزا پیتزا می‌باشد. برای علاقمندان به غذاهای فست فودی مجموعه پیتزا پیتزا نامی بسیار آشناست که یکی از شعبه‌های آن در بندر زیبای انزلی گیلان واقع شده است.

در این فست فود می‌توانید انواع پیتزاهای لذیذ، برگرها و سوخاری‌ها را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب سفارش دهید. فست فود پیتزا پیتزا انزلی دارای پرسنلی مجرب و بسیار حرفه ای می‌باشد و فضای آن شیک و دنج است. پیتزا آمریکایی فست فود پیتزا پیتزا انزلی یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران محسوب می‌گردد.

آدرس: بندر انزلی، خیابان طالقانی.

فست فود آترو

فست فود آترو انزلی

اگر می‌خواهید در زمان خرید از مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد انزلی یک وعده غذایی فست فود خوشمزه و لذیذ را نوش جان نمایید می‌توانید  به جای رستوران های انزلی به سراغ فست فود آترو بروید. این رستوران فست فود که در نزدیکی بازار بزرگ کاسپین و مجتمع ستاره شمال قرار دارد انواع پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌های هات داگ و … را با کیفیتی مناسب و قیمتی خوب ارائه می‌دهد.

برگرهای ذغالی فست فود آترو طرفداران زیادی دارد و از بهترین غذاهای این رستوران به شمار می‌رود. فضای این فست فود بسیار دنج و دلنشین می‌باشد و پرسنل آن خوش برخورد و مجرب هستند.

آدرس: منطقه آزاد بندر انزلی، مجتمع ستاره شمال، جنب بانک کشاورزی.

لذت شکم گردی در بندرانزلی

حالا که با بهترین رستوران های بندرانزلی آشنا شدید، راحت تر می‌توانید برای گردش در سطح شهر هم برنامه ریزی کنید و زمان های نزدیک به تایم صرف غذا را در اطراف رستوران ها به گردش بپردازید. البته باید به محل اقامتتان هم توجه کنید. پس در قدم اول برای اجاره اقامتگاه در بندرانزلی اقدام کنید.

اگر از ابتدای مقاله با ما همراه بوه باشید متوجه شده‌اید که رستوران حاج مرتضی معروف ترین رستوران بندرانزلی است و طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر می‌خواهید در یک رستوران شیک و لاکچری غذا بخورید بهتر است به گرند شف بروید. اگر هم می‌خواهید در گنار دریای خزر غذایتان را نوش جان کنید، سری به رستوران هتل دلفین.

۲.۵/۵ - (۳۵ امتیاز)
3 نظر برای "رستوران های بندرانزلی" ارسال شده.
  1. مهدی گفت:

    خواهش میکنم به کافه رستوران گنج قارون انزلی تو پاسداران نروید،من با چشم خودم دیدم که چطور نگهبان و کارکنان این رستوران،یک مسافر را به باد کتک گرفته بودند،،،چون به نحوه غذا ی آنها اعتراض داشت،،چقدر صحنه زننده و بدی بودد،،انزلی مروم خوبی دارد

  2. سیمین گفت:

    درود رفتیم رستوران لوتکاچی غذا فاجعه بود بدترین غذایی که توعمرم بیرون خوردم لطفا اطلاعات اشتباه ندین بمردم

  3. زهرا گفت:

    ما رفتیم رستوران حاج مرتضی که شیشلیکش بد نبود ولی عالی هم نبود و مرغ شکم پرش که اصلا جالب نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *