بهترین آژانس ها و دفاتر مسافرتی در شیراز

بهترین آژانس مسافرتی در شیراز

آژانس ‌های مسافرتی شرکت‌های خصوصی‌ای هستند که در زمینه‌ی گردشگری به ارائه خدمات به گردشگران می پردازند. این آژانس ‌ها خدمات گوناگونی از جمله رزرو و خرید انواع بلیط و تور گردشگری داخلی و خارجی را ارائه می دهند.برای انتخاب بهترین آژانس مسافرتی در شیراز باید به نکات مختلفی توجه کنید. نکاتی از جمله رزرو بلیط با قیمت مناسب، امکان لغو بلیط و خدمات جانبی آژانس. برای تعیین هزینه بلیط و تور و یا خرید تورهای لحظه آخری می‌توانید به سایت یا آدرس آژانس‌ها مراجعه کنید. در ادامه این مطلب از نشریه لیدوماتریپ اسامی بهترین آژانس های مسافرتی شیراز به همراه امکانات، خدمات و اطلاعات تماس، برای شما آورده شده است.

معرفی بهترین آژانس های مسافرتی شیراز

آژانس مسافرتی گردشگران شیراز

آژانس مسافرتی گردشگران

مجموعه گردشگران در سال ۱۳۸۷ موفق به تاسیس دفتر شماره۲ خود با نام گردشگران شهر راز گردید و در سال ۱۳۸۹ مجتمع آموزشی گردشگری و هتلداری خود را با نام گردشگران سرو شیراز جهت توسعه بخش آموزش در مجموعه گردشگران، استان و کشور پایه گذاری نمود. هم اکنون این گروه با دارا بودن ۳ شرکت در شیراز و نمایندگی ها و دفاتر خود در شهرها و کشورهای مختلف جهان یکی از بزرگترین دفاتر مسافرتی کشور و بهترین آژانس مسافرتی در شیراز بوده و بدینوسیله از سهم بازار مناسبی در زمینه های مختلف گردشگری برخوردار است.

آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، خیابان رودکی، نبش کوچه ۴، جنب هتل هدیش، شرکت خدمات جهانگردی و مسافرت هوایی گردشگران شیراز.

آژانس هواپیمایی سفرهای آرمانی پارس

آژانس مسافرتی شیراز

آژانس هواپیمایی سفرهای آرمانی پارس یکی از بهترین آژانس ‌های مسافرتی شیراز است که در محدوده ستارخان واقع شده است. این آژانس گردشگری از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه فروش بلیط‌های داخلی و خارجی، رزرو هتل، برگزاری تورهای انفرادی و گروهی خارج از کشور فعالیت می‌کند.

این آژانس دارای گواهینامه بند “ب” سازمان هواپیمایی کشور بوده و مجری تورهای خارجی، تورهای اروپایی، تورهای داخلی، گردشگری، اخذ ویزای شینگن، وقت سفارت و… می‌باشد.

آدرس: شیراز، بلوار ستارخان، مجتمع تجاری هامون، طبقه دوم، واحد s1.

شماره تماس: ۰۷۱- ۳۶۴۸۱۱۸۸

وبسایت: www.armanitrip.com.

آژانس هواپیمایی روزبهان سیر شیراز

آژانس مسافرتی روزبهان سیر شیراز

یکی دیگر از بهترین دفاتر مسافرتی شیراز، آژانس هواپیمایی روزبهان سیر است که در محدوده ساحلی شیراز واقع شده و مجری مستقیم تورهای ایرانگردی، جهانگردی، تور اروپا، تور آسیا، تورهای داخلی، تورهای زیارتی، تورهای یک روزه، تورهای گردشگری و تهیه بلیط کلیه ایرلاین‌هاست.

آدرس: شیراز، پل باغ صفا، نبش خیابان ساحلی غربی.

شماره تماس: ۰۷۱- ۳۲۲۶۲۱۵۰

۰۹۱۷۲۲۰۰۴۶۰

آژانس هواپیمایی گردون سپهر سهند شیراز

آژانس های مسافرتی شیراز

گردون سپهر سهند یکی دیگر از بهترین دفاتر مسافرتی در شیراز واقع در معالی آباد است. این آژانس گردشگری برگزار کننده تورهای داخلی (مشهد، شمال، کیش و…) و تورهای خارجی (ترکیه، دبی، ارمنستان) است. به جز این‌ها با مراجعه به این آژانس مسافرتی، امکان صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی و همینطور اخذ و ویزا و اقامت برای شما وجود دارد.

آدرس: شیراز، معالی آباد، نبش کوچه ۳۱، ساختمان اوتانا ۲، طبقه همکف.

شماره تماس: ۰۷۱- ۳۶۲۶۴۷۴۷

۰۹۱۷۰۲۱۱۳۶۳

۰۹۱۷۴۴۴۱۹۳۴

۰۹۱۷۳۰۰۱۳۶۲

۰۹۱۷۷۰۰۱۹۳۴

آژانس هواپیمایی مهر پرواز شیراز

آژانس مسافرتی شیراز

این آژانس بهترین آژانس مسافرتی شیراز است و در محدوده بلوار گلستان واقع شده است. از خدمات آژانس هواپیمایی مهر پرواز شیراز می‌توان به ارائه انواع بلیط های چارتری داخلی و خارجی هواپیما، بلیط قطار، ارائه انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی، اخذ ویزا و پیکاپ ویزا در کوتاه ترین زمان، رزرو هتل در تمام نقاط دنیا و اخذ گواهینامه ۲۰ ساله بین المللی رانندگی اشاره کرد.

آدرس: شیراز، میدان گلستان، ابتدای بلوار هفت تنان، سمت راست.

شماره‌های تماس: ۰۷۱- ۳۷۳۱۷۷۲۲

۰۹۱۲۲۲۰۵۳۲۱

وبسایت: www.biyagasht.ir

شرکت خدمات مسافری و گردشگری نیلا آسمان آریا

آژانس مسافرتی در شیراز

یکی از بهترین آژانس های مسافرتی شیراز، آژانس گردشگری نیلا آسمان است. این شرکت گردشگری در معالی آباد شیراز قرار دارد و دارای مجوزهای قانونی بوده و مجری تورهای داخلی و خارجی، ایرانگردی و طبیعت گردی، تورهای ورودی و خروجی، تورهای طبیعت گردی و فرهگی، تورهای یک روزه و برگزار کننده تورهای گردشگری داخلی و خارجی و سمینارهای آموزشی است.

از دیگر امکانات این دفتر مسافرتی شیراز می‌توان به رزرو هتل و بلیط در سراسر دنیا، بلیط قطار و کشتی، اخذ وقت سفارت، اخذ ویزای کانادا، انگلستان، دبی، چین، هند، روسیه، اوکراین و کلیه کشورهای حوزه شنگن، اخذ ویزای ورودی ایران، انجام خدمات vip و cip و ترانسفر فرودگاهی، پیکاپ پاسپورت، تورهای ایرانگردی (شیراز، کیش، قشم، مشهد، شما (گلستان، گیلان، مازندران)، آذربایجان، اردبیل، کردستان، اصفهان، تهران، یزد، کرمان و …)، تورهای خارجی کلیه مقاصد ترکیه، دبی، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، تایلند، مالزی، سنگاپور، مالدیو، چین، اندونزی، آفریقای جنوبی، هند، اوکراین، اروپا (فرانسه، سوئیس، اسپانیا، انگلستان، اتریش، هلند و…)، کانادا، آمریکا، برزیل.

اخذ بیمه های مسافرتی و تکمیل فرهم‌های مربوط به سفر بر اساس قوانین کشورهای مختلف، انجام تورهای ورودی به صورت انفرادی و گروهی، تورهای طبیعت گردی، تورهای نمایشگاهی و مناسبت‌های خاص، خدمات آنلاین و غیر حضوری، مشاوره سفر و اقامت، برگزاری سمینارها، همایش‌های علمی و گردشگری، خدمات گردشگری سلامت (تور، بلیط، ویزا، هتل و هماهنگی با مراکز درمانی).

آدرس: شیراز، معالی آباد، نبش خیابان بهاران، مجتمع تجاری آرین، لاین چپ، پلاک ۹.

شماره‌های تماس: ۰۷۱- ۳۶۳۸۳۶۳۶

۰۷۱- ۳۶۳۸۴۱۷۱

۰۹۱۷۶۳۵۶۶۲۰

۰۹۹۱۷۳۳۱۳۵۲

ساعت کاری: از ۸:۳۰ تا ۱۴ و از ۱۶ تا ۲۰.

آژانس مسافرتی آبانگان سفر ایرانیان شیراز

آبانگان سفر ایرانیان

این آژانس که از بهترین آژانس های مسافرتی شیراز است در محدوده بلوار کریم خان زند واقع شده و بهترین مجری تورهای خارجی، تورهای داخلی، هتل و ویزا است. علاوه بر این مجری مستقیم تورهای خارجی (ترکیه، مالزی، تایلند، حوزه شینگن و…) و تورهای لحظه آخری با قیمت‌های فوق استثنایی دبی و استانبول روزانه از شیراز نیز می‌باشد.

آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، خیابان رودکی، ساختمان رضا، طبقه همکف.

شماره های تماس: ۰۷۱- ۳۲۳۶۱۸۶۶

۳۲۳۶۱۸۶۵

۳۲۳۶۱۸۶۴

۰۹۱۷۹۰۰۲۷۵۱

وبسایت: www.abangantravel.com

آژانس هواپیمایی مارال گشت پارس شیراز

مارال گشت

این آژانس نیز یکی از بهترین آژانس های مسافرتی در شیراز است که در محدوده بلوار کریم خان زند واقع شده است. از خدمات آژانس هوایی مارال گشت می‌توان به اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز و کشورهای شینگن، اخذ ویزای ایران (توریستی، درمانی و…)، رزرو کلیه پروازهای داخلی و خارجی، بلیط های چارتری (کیش، مشهد، اهواز، شیراز)، رزرو کلیه هتل های سراسر ایران و دنیا، برگزار کننده تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، وقت سفارت، بیمه مسافرتی، پیکاپ پاسپورت، نمایندگی رسمی سازمان حج و زیارت، نمایندگی رسمی شرکت کشتیرانی والفجر، نمایندگی رسمی قطارهای رجا، سفیر، فدک و… و صدور گواهینامه بین المللی شاره کرد.

آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، روبه روی خیابان خیام، نبش کوچه ۲۴.

شماره های تماس: ۰۷۱- ۳۲۳۱۵۲۹۰

۰۹۱۲۹۱۷۹۰۷۵

وبسایت: www.maralsky.ir

آژانس هواپیمایی ریتون گشت شیراز

ریتون گشت

یکی دیگر از بهترین دفاتر مسافرتی در شیراز، آژانس هوایی ریتون گشت است. این آژآنس در محدوده میدان اطلسی واقع شده و خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می دهد.از جمله صدور بیمه نامه مسافرتی، اخذ ویزا، پیکاپ پاسپورت، اجرای تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی، صدور بلیط های ارزان قیمت و لحظه آخری داخلی و خارجی و… .

آدرس: شیراز، میدان اطلسی، روبه روی هتل اطلس.

شماره های تماس: ۰۷۱- ۳۲۲۶۳۴۲۳

۳۲۲۶۳۴۲۲

۰۹۱۷۵۰۶۴۸۶۶

۰۹۱۷۳۰۷۴۸۶۶

وبسایت: www.ritoncharter.ir

آژانس مسافرتی ارمغان گشت شیراز

بهترین آژانس مسافرتی در شیراز

ارمغان گشت یکی دیگر از بهترین آژانس های مسافرتی در شیراز است که در محدوده معالی آباد واقع شده است. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به رزرو هتل در سراسر دنیا، ارائه تورهای نمایشگاهی، تجاری، تفریحی، تورهای گردشی در بهترین هتل های ۵ ستاره، ویژای کشورهای آسیایی و اروپایی، تورهای ویژه با کشتی star cruises، رزرو بلیط برای تمامی نقاط دنیا و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.

آدرس: شیراز، معالی آباد، ساختمان الوند.

شماره های تماس: ۰۷۱- ۳۶۳۴۱۱۰۷

۳۶۳۴۱۱۰۴

وبسایت: www.armaghangasht.com

آژانس مسافرتی پر پرواز پارس شیراز

بهترین آژانس مسافرتی در شیراز

این آژانس مسافرتی با بیش از ده سال سابقه فعالیت، یکی از بهترین دفاتر مسافرتی شیراز است که در محدوده بلوار پاسداران واقع شده شده. پر پرواز پارس خدماتی متنوعی به مسافران ارائه می‌دهد. از جمله بهترین خدمات صدور بلیط به سراسر نقاط دنیا با تمامی شرکت های هواپیمایی با بهترین نرخ ها، رزرواسیون هتل در ایران و ساسر دنیا، اخذ ویزای کشورهای مختلف (آسیایی، شینگن، آمریکا، کانادا و…)، ارائه تورهای نمایشگاهی و تورهای مربوط به کنفرانس‌ها و همایش‌ها و نمایشگاه‌های پزشکی در سراسر دنیا.

آدرس: شیراز، میدان معلم، روبه روی پمپ بنزین.

شماره های تماس: ۰۷۱- ۳۶۳۱۱۰۲۶

۳۶۳۱۱۰۵۸

وبسایت: www.letter.parvazpars.ir

ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی موفق

داشتن مهارت عالی مردمی یکی از ویژگی های هر آژانس مسافرتی خوب است. از آنجایی که این کار با افراد مختلف برخورد دارد، فرد باید با مهارت خود و تحمل بالا پاسخگوی افراد باشد. برنامه ریزی دقیق بسیار مهم است. یک آژانس هوایی باید بتواند کار هایی مانند فروش بلیط، رزرو هتل، ارسال بلیط، مشاوره دادن به مشتری ها، پردازش پرداخت ها را به صورت دقیق و روزانه انجام دهد. این کار ها باید با دقت و برنامه ریزی انجام شود.

با مهارت جست و جو در اینترنت به خوبی آشنا باشند. از آنجایی که بیشتر دفاتر مسافرتی شیراز به صورت اینترنتی فعالیت دارند، باید بتواند از اخبار و تور هایی که به صورت اینترنتی فروخته می‌شود اطلاع داشته باشد. ما در این مقاله ۱۱ مورد از موفق ترین و بهترین آژانس ها و دفاتر مسافرتی در شیراز را به شما معرفی کردیم تا بتوانید انتخابی آگاهانه تر داشته باید.

 

 

 

۵/۵ - (۱۹ امتیاز)
6 نظر برای "بهترین آژانس ها و دفاتر مسافرتی در شیراز" ارسال شده.
  1. فرزاد گفت:

    با کدوم آژانس میتونم به جنوب آلمان سفر کنم

  2. فرزاد گفت:

    سلام با کدوم آژانس میتونم به جنوب آلمان سفر کنم به چندتاشون زنگ زدم اصلا جواب نمیدن

  3. مهنا گفت:

    ادرس آژانس هواپیمایی سفرهای آرمانی پارس ؟

    1. رعنا گفت:

      شیراز، بلوار ستارخان، مجتمع تجاری هامون، طبقه دوم، واحد s1.

  4. مهرزاد گفت:

    ادرس آژانس مسافرتی پر پرواز پارس شیراز کجاست؟

    1. رعنا گفت:

      شیراز، میدان معلم، روبه روی پمپ بنزین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *