هتل ها و اقامتگاه های بندرانزلی

هتل ها و اقامتگاه های بندرانزلی

بندرانزلی شهری که همه ساله گردشگران زیادی را به خود می بیند. البته اینکه سفر به انزلی برای هر سلیقه و نظری راضی کننده است دلیل خوبی برای آمار بالای گردشگری در این شهر است. اگر قصد سفر به بندر انزلی دارید و علاقمند به دیدن طبیعت، جاذبه‌های تاریخی و یا تفریح در بندرانزلی هستید، پیش از سفر به فکر پیدا کردن بهترین اقامتگاه ها و هتل های بندرانزلی باشید. در این مورد هم نگران نباشید، ما در این مطلب از لیدوما اطلاعات کاملی از هتل ها و انواع اقامتگاه های بندرانزلی در اختیارتان قرار داردیم.

بهترین هتل ها در منطقه آزاد انزلی

بهترین هتل های انزلی

آشنایی با هتل و برنامه ریزی برای اقامت در مقصد مورد نظر یکی از مهم ترین مراحل سفرهای خانوادگی است. مسافران و گردشگران همواره برای گذران اوقات استراحت خود معمولا به دنبال بهترین هتل ها هستند. هتل خوب لذت سفر را دوچندان می کند و انتخاب آن به یکی از مهم ترین دغدغه گردشگران تبدیل شده است. ممکن است برخی افراد به شما بگویند که فقط قرار است شب ها را در هتل به استراحت بپردازید و روز ها به تفرح بروید اما این حرف به هیچ عنوان درست نیست و اقامت یکی از مهم ترین بخش های هر سفر است. هتل های بسیاری در بندانزلی وجود دارد که از لحاظ قیمت ها و امکانات با هم متفاوت اند.

در واقع از مهم ترین معیار هایی که برای یک هتل خوب می توان در نظر گرفت موقعیت مکانی هتل، تمیز بودن و رفتار مناسب کارکنان است که اهمیت بسیاری در انتخاب هتل مورد نظر دارد. در بندرانزلی نیز هتل های بسیاری وجود دارند که هرکدام از امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار هستند. توجه به ویژگی هایی که به آن ها اشاره کرده ایم بسیار مهم است چرا که مسافران و گردشگرانی که به این منطقه می آیند به دنبال هتل لوکس در بندرانزلی هستند که تمامی این امکانات و ویژگی ها را داشته باشد.

هتل های بندرانزلی ۵ستاره

هتل کادوسان

هتل انزلی هتل کادوسان انزلی هتل کادوسان هتل کادوسان بندرانزلی

هتل بزرگ کادوس زیباترین هتل ۵ ستاره است که در بهترین منطقه شهر رشت واقع شده است. هتل به دلیل موقعیت ممتاز خود از لحاظ قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی بسیار عالی به فرودگاه، اماکن تفریحی و تاریخی و نیز راه‌های اصلی عملا به‌عنوان تنها انتخاب مناسب مقامات و مسافران این خطه سرسبز به شمار می‌آید، همچنین با فراهم نمودن امکانات اقامتی مناسب و محیطی آرام، نوید بخش اقامتی بی‌نظیر در شهر باران می باشد.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۱ خیابان پاسداران.

هتل های بندر انزلی ۴ستاره

هتل سفید کنار

هتل سفیدکنار انزلی

هتل چهار ستاره سفیدکنار در کیلومتر ۶ جاده آستارا، در منطقه‌ای سرسبز واقع در ساحل نیلگون دریای خزر با منظره‌ای بی‌نظیر، یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های ساحلی گیلان در نزدیکی یکی از بزرگترین و زیباترین تالاب‌های دنیا، تالاب انزلی می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده است. هتل سفید کنار با ۳ طبقه دارای ۱۲۲ فضای اقامتی با چشم اندازهای رو به دریا و رو به جنگل می‌باشد.

میهمانان این هتل به راحتی می‌توانند به اسکله تفریحی، پل‌های تاریخی غازیان، اماکن گردشگری نظیر آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی بروند. امکانات رفاهی هتل سفیدکنار شامل خشکشویی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، زمین ورزشی فوتبال، تنیس، والیبال، گلخانه، ساحل اختصاصی، فضای سبز مفرح برای کودکان و ورزش‌های همگانی، اینترنت رایگان، فروشگاه صنایع دستی محلی، پارکینگ مسقف، مرکز خرید، گیم نت، رمپ ورودی ویژه معلولین، کافی شاپ ساحلی مشرف به دریا و رستوران بین المللی دریا با ظرفیت ۳۰۰ نفر با سبک کلاسیک و معماری سنتی و فضایی آرام و دلپذیر رو به دریا با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌شود.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۵ جاده آستارا.

هتل دلفین

هتل های انزلی هتل دلفین انزلی هتل دلفین هتل انزلی

هتل چهارستاره دلفین یکی از هتل های ساحلی بندرانزلی است که در منطقه‌ی ساحل قو از سال ۱۳۹۰ بهره برداری شده است. این هتل با فضاهای اقامتی متنوع در ۴ طبقه با بهترین خدمات و امکانات اقامتی براساس آخرین استانداردهای مدرن هتلداری، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز و گرامی خود می‌باشد. دسترسی سریع به ساحل شنی، مرکز خرید، بازار انزلی، مرداب، کاخ شاه، بنادر کشتیرانی و منطقه آزاد از امتیازات این هتل به شمار می‌روند. با اقامت در این هتل میهمانان می‌توانند اقامتی رویایی با چشم اندازهای زیبا از ساحل و دریا داشته باشند. از امکانات رفاهی هتل دلفین می‌توان به رستوران ساحلی، اسکله اختصاصی همراه با ورزش های آبی مانند جت اسکی و اتاق ماساژ اشاره کرد.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، ساحل قو، خیابان اطبا.

هتل دنیز

هتل های انزلی هتل دنیز انزلی هتل دنیز بندرانزلی هتل دنیز

هتل چهار ستاره دنیز در یکی از بهترین نقاط گردشگری کشور در کنار ساحل زیبای دریای خزر با چشم اندازی زیبا در بندر انزلی در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. دسترسی آسان به دریا، بازار کاسپین، منطقه آزاد انزلی، بازار پردیس، بازار آسیای میانه و تالاب بین المللی انزلی از امتیازات این هتل محسوب می‌شوند. هتل دنیز با امکانات منحصر به فردی چون سوئیت‌هایی با بالکن‌هایی مشرف به دریا، لابی تشریفاتی، کافی نت، گیم نت، ارائه تورهای گردشگری، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، رستوران، سفره خانه با موزیک زنده، با بازی‌های آبی و جت اسکی، ساحل اختصاصی و پارکینگ یکی از بهترین هتل‌های بندرانزلی محسوب می‌شود.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، بلوار اطبا، بعد از ساحل قو.

هتل بهشت تالاب انزلی

هتل های بندرانزلی هتل انزلی هتل بهشت تالاب انزلی هتل بهشت انزلی

هتل چهارستاره لوکس بهشت تالاب با معماری منحصر به فرد در فضایی سرسبز و آرام با متراژ ۷۰۰۰ متر در سال ۱۳۹۳ در استان گیلان در کنار تالاب بین المللی بندر انزلی در قلب جزیره دکتر بهشتی بنا شده است. اگر به دنبال مکانی دنج به دور از هیاهو و آرامش بخش هستید، بی شک هتل بهشت تالاب انتخاب مناسبی می باشد. سازه اصلی هتل در قالب ویلاهای مجزا با طراحی داخلی زیبا با امکانات رفاهی مطلوب بنا شده است.

هتل بهشت تالاب با امکانات رفاهی مناسبی از جمله: اولین رستوران صخره ای مجلل با نمایی بسیار زیبا، کافی شاپ شناور بر روی تالاب انزلی با چشم اندازی دل انگیز همراه با موسیقی زنده، تفریحات آبی، تفریحات مخصوص کودکان، لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس، فاصله ۲۵ کیلومتری تا فرودگاه و همچنین فضای سبز دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد و امید دارد که بتواند خاطره ای به یاد ماندنی را برای آنان به ارمغان بیاورد. مرداب انزلی، جنگل گیسوم، پارک جنگلی بندر انزلی و قلعه رودخان جاذبه های نزدیک این هتل هستند.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، رو به روی مصلا، جزیره دکتر بهشتی، کوچه شمیم۱.

هتل یاس

هتل های انزلی هتل یاس انزلی هتل یاس بندرانزلی هتل های بندرانزلی

هتل یاس انزلی یکی از هتل هی ۴ستاره بندرانزلی است. این هتل در سال ۱۳۹۸ احداث شده، که از نوساز ترین هتل های انزلی محسوب می‌شود. هتل همچنین از ۵ طبقه ساختمانی تشکیل شده است که از نمای زیبا و فوق العاده ای نیز برخوردار است. مسافران و گردشگران می‌توانند با انتخاب این هتل به عنوان مقصدی برای اقامت خود به راحتی و با خیالی آسوده اقامتی بی نظیر را تجربه کنند.

هتل یاس انزلی حدود ۸ هکتار مساحت دارد که تمامی نقاط این هتل فضایی دلباز و بزرگ را دارا می باشند. این هتل در سواحل زیبای منطقه رویایی سنگاچین بندرانزلی قرار گرفته است. منطقه عالی و موقعیت مکانی هتل دلیل محکمی برای محبوبیت و جذب گردشگران است. چشم انداز زیبا و رویایی منظره اطراف هتل بدون شک اقامتی فوق العاده و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، روستای سنگاچین.

هتل های بندر انزلی ۳ستاره

هتل آرکا

هتل های انزلی هتل های بندر انزلی هتل آرکا انزلی هتل آرکا بندرانزلی

هتل سه ستاره آرکا در نوار ساحلی شهر زیبای بندر انزلی، واقع در بلوار پاسداران در خردادماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد. هتل آرکا در بهترین بخش از نوار ساحلی شهر قرار گرفته و تمامی طبقات از یک سمت مشرف به دریا و از سمت دیگر چشم انداز زیبای شهر را دارند. این هتل دارای ۵ طبقه آسانسور دار می‌باشد که طبقه همکف شامل: لابی،لاندری،پارکینگ می‌باشد. رستوران هتل در طبقه چهارم بنا شده که با به کارگیری بهترین مهندسین برای طراحی داخلی و دیزاین، این هتل را متمایز از دیگر هتل ها کرده است.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، خیابان پاسذاران، نبش خیابان نهم.

هتل الماس

هتل الماس انزلی هتل الماس هتل های انزلی هتل الماس بندرانزلی

هتل سه ستاره تاپ الماس در یکی از بهترین نقاط ساحلی شهر بندر انزلی در سال ۱۳۹۱ با معماری زیبا و محیطی مناسب با چشم انداز بی بدیل از دریای خزر افتتاح شده است. این هتل در ۲ طبقه دارای واحدهای اقامتی متنوع با امکانات رفاهی مناسب یکی از مناسب ترین اقامتگاه های بندرانزلی است. فاصله کم تا فرودگاه و قرار گرفتن در نزدیکی ساحل دریای خزر از مزیت های این هتل می‌باشد. این هتل به دلیل موقعیت منحصر به فردی که دارد، مکان مناسبی برای اوقات فراعت و کسب آرامش روحی است. دیگر امکانات این هتل شامل آسانسور، صندوق امانات، کافه سنتی همراه با کارکنانی مجرب می‌شود.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، خیابان پاسداران، نبش خیابان چهاردهم.

هتل پرشین

هتل پرشین انزلی هتل انزلی هتل های انزلی هتل پرشین

هتل سه ستاره پرشین از پرطرفدارترین هتل های بندرانزلی می باشد که در کیلومتر ۱۰ جاده بندر انزلی به آستارا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. این مجموعه در ۳ طبقه دارای ۱۴ واحد اقامتی با امکاناتی مطلوب و ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر میهمان می باشد. دسترسی خوب با جاده های ارتباطی میان شهرهای تالش، آستارا، فومن، ماسوله و رشت از مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود. هتل پرشین با ارائه امکانات رفاهی شامل رستوران، خشکشویی، فضایی سبز و کارکنانی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی و میزبانی از میهمانان خویش می‌باشد. ظرفیت پارکینگ محدود است.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۱۰ جاده آستارا، سنگاچین.

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی انزلی حهانگردی بندراتزلی هتل انزلی هتل جهانگردی بندرانزلی

هتل سه ستاره جهانگردی در ناحیه شمالی گیلان در کنار دریای خزر و شهر بندر انزلی واقع شده است. این هتل با قرارگیری در ساحل دریای خزر با بهره گیری از چشم اندازهای زیبا و بینظیر در محیطی آرام، آسایش و آرامش را برای میهمانان خود به ارمغان می آورد. فضای سبز زیبا برای پیاده روی، آلاچیق های موجود در محوطه، رستوران با سرو غذاهای متنوع با چشم انداز دریا، دسترسی مناسب به فرودگاه و بازارهای معروف شهر برخی از امتیازات این معروف ترین اقامتگاه بندرانزلی هستند.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۵جاده انزلی به آستارا، جنب نمایشگاه.

مجتمع گردشگری سپید کنار متین

هتل های بندرانزلی هتل سپیدکنار متین اتزلی هتل سپید کنار انزلی هتل انزلی

مجتمع گردشگری سپید کنار متین بندر انزلی در کیلومتر ۶ جاده آستارا و در کنار ساحل قرار دارد. این مجتمع گردشگری ۳ ستاره از سال ۱۳۷۷ شروع به کار کرده و ۷۵ ویلا، سوئیت و آپارتمان دارد که در سال ۱۳۹۶ همگی بازسازی شده‌اند. ویلا و آپارتمان‌ها دلباز و تمیزند و حس راحتی را در زمان سفر به شما می‌دهند. فضای باز و محوطه مجتمع هم بزرگ است و از ساحل اختصاصی و زمین ورزش‌های ساحلی هم می‌توانید استفاده کنید. از دیگر امکانات مجتمع گردشگری سپید کنار متین بندر انزلی می‌توان به رستوران ایرانی، فست فود، و کافه اشاره کرد.

برای رفتن به تالاب انزلی به حدود ۱۵ دقیقه رانندگی از محل اقامتتان نیاز دارید. ایستگاه اتوبوس هم در نزدیکی مجتمع قرار دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای خرید در بندر انزلی، بازار آسیای میانه که در ۴ کیلومتری مجتمع گردشگری سپید کنار متین واقع شده، گزینه مناسبی است.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۶ جاده آستارا.

هتل آپارتمان انزلی

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان انزلی هتل ملل هتل آپارتمان ملل انزلی هتل ملل انزلی

هتل آپارتمان سه ستاره ملل در خیابان پاسداران بندر انزلی نزدیک به دریای خزر قرار گرفته است. تمامی اتاق های این هتل مشرف به دریا و دارای چشم انداز بینظیر از دریای خزر می باشند. اینترنت در لابی، صبحانه بوفه، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، باشگاه بیلیارد، نزدیکی به مراکز توریستی گردشگری چون کشتی مسافری-تفریحی میرزاکوچک خان، منطقه آزاد بندر انزلی، مرداب انزلی و موج شکن بندر انزلی، تاکسی سرویس و کارکنانی مجرب و آزموده برخی از امتیازات این هتل هستند.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر۴، کوچه ۱۰.

هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندرانزلی

مجتمع توریستی بندرانزلی مجتمع توریستی هتل انزلی هتل بندرانزلی

هتل آپارتمان مجتمع توریستی تهران بندر انزلی در جوار ساحل دریای خزر واقع شده است. این هتل آپارتمان در۴طبقه طراحی شده و دارای مساحتی بزرگ و امکاناتی کامل و دارای ساحل اختصاصی می باشد. این مجتمع تفریحی با قیمتی مناسب گزینه مناسبی برای اقامت می تواند باشد.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر ۲.

هتل آپارتمان ناز خزر

هتل های انزلی نازخزر انزلی هتل اپارتمان نازخزر هتل انزلی

هتل آپارتمان سه ستاره ناز خزر از بهترین و مجلل هتل ها و اقامتگاه های بندر انزلی می باشد که در یکی از بهترین نقاط موجود در شهر در ساحل زیبای خزر در محیطی رویایی واقع شده است. این هتل در ۴ طبقه دارای ۱۱ باب اتاق شامل یک تا پنج تخته مجهز به امکانات رفاهی مطلوب می باشد. هتل آپارتمان ناز خزر با ارائه امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، آشپزخانه، پنجره رو به دریا، بالکن اختصاصی، رستوران با سرو غذاهای لذیذ محلی خاطره ای فراموش نشدنی را در یاد میهمانان ارجمند و گرانقدر خود به جا خواهد گذاشت.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، غازیان، ساحل قو، خیابان اطبا.

هتل آپارتمان نخل

هتل های انزلی هتل اپارتمان نخل هتل نخل انزلی هتل انزلی

هتل آپارتمان نخل در زمستان ۱۳۹۵ کار خود را آغازکرده و درساحل جنوبی دریای خزر قراردارد. این مجموعه دارای سوئیت‌هایی با متراژ ۶۵ تا۱۱۰متری است که همگی تراس رو به دریا دارند و آشپزخانه‌های مجهز به وسایل آشپزی امکان پخت و پز را فراهم می‌کند. از بهترین مزایای هتل دسترسی آسان به مراکز توریستی و گردشگری مثل موج شکن، بلوار ساحلی، کشتی میرزاکوچک خان، منطقه آزاد و مرداب انزلی می‌باشد.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر ۴، بعد از تالار آرمان.

هتل آپارتمان کاج

هتل انزلی هتل اپارتمان کاج انزلی هتل کاج هتل اپارتمان کاج انزلی

هتل آپارتمان ساحلی کاج در یکی از بهترین نقاط گردشگری کشور و در یکی از دنج ترین و خوش منظره ترین اقامتگاه های بندرانزلی در فاصله ۵۰ متری از ساحل زیبای دریای خزر با معماری زیبا و محیطی مناسب در فروردین ماه ۹۸ افتتاح گردید. دسترسی آسان به دریا، بازار کاسپین، منطقه آزاد انزلی، بازار پردیس، بازار آسیای میانه و تالاب بین المللی انزلی و همچنین فاصله کم از فرودگاه و سهولت دسترسی به مرکز و اماکن دیدنی شهر از امتیازات این واحد محسوب می‌شود.

این مجموعه در ۴ طبقه و دارای ۷ واحد اقامتی متنوع دارای پارکینگ، آسانسور و مجهز به کلیه امکانات رفاهی (آشپزخانه با کلیه لوازم آشپزی، اسپیلت، تخت خواب، سرویس ایرانی و فرنگی ) مطابق با استانداردهای هتلی می باشد و تمامی واحدها دارای چشم انداز بی‌نظیر دریای خزر است. از دیگر امکانات اختصاصی و منحصر به فرد واحد رویال این مجموعه می‌توان به جکوزی ۲ نفره آب گرم در تراس رو باز رو به دریا می‌توان اشاره کرد. این هتل آپارتمان به دلیل موقعیت منحصر به فردی که دارد مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و کسب آرامش روحی و ثبت خاطرات خوش می‌باشد.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، غازیان، دروازه ماهی، خیابان کاج بندر، بعد از خزر آموز.

هتل آپارتمان شایان

هتل انزلی هتل اپارتمان شایان هتل شایان انزلی هتل اپارتمان شایان انزلی

هتل آپارتمان شایان بندر انزلی ۱۵خرداد ۱۳۹۹ در فاصله ۵۰ متری دریا در یکی از بهترین و زیباترین محل‌های بندرانزلی افتتاح گردیده است. مجتمع توریستی شایان بندرانزلی در جوار ساحل دریای خزر در خیابان پاسداران واقع شده و یکی از اقامتگاه های بندرانزلی است که مورد توجه مسافران قرار گرفته است. این مجموعه در ۳ طبقه طراحی شده و دارای مساحتی بزرگ، امکاناتی کامل و ۹ سوییت شامل دو سوییت دوخوابه و ۷ سوییت تک خواب که تمامی سوییت‌ها روبه دریا است و بالکن آن نیز چشم انداز دریا دارد.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۴ بلوار ساحلی پاسداران.

هتل آپارتمان سیامک

هتل اپارتمان سیامک هتل اپارتمان سیامک انزلی هتل انزلی هتل اپارتمان انزلی

مجموعه هتل سیامک ، در بندر زیبا و دیدنی توریستی انزلی واقع است. این مجموعه تنها هتل با فاصله ۵۰ متری از ساحل دریای خزر ، فضایی دلباز، دید وسیع از شرق تا غرب ساحل، دسترسی بی واسطه و مستقیم از داخل محوطه به ساحل ماسه ای و امواج نیلگون دریا، امنیت بالا، واحدهای اقامتی بزرگ و کاملا لوکس رو به دریا، مجهز به تمامی نیازمندی‌های مورد نیاز برای اقامتی دلپذیر، کادری مجرب و متعهد، موقعیت مکانی فوق العاده در دسترسی به بازارها و اماکن تفریحی، دیدنی و توریستی، فضای مناسب دسترسی سالمندان، اقامتی به یاد ماندنی برای شما در نزدیک ترین فاصله با دریا در تمامی فصول سال فراهم می‌آورد.

فاصله‌ی هتل تا مرداب انزلی ۷ دقیقه، تا بازار پردیس و بازار کاسپین و مرکز خرید انزل مال ۳دقیقه و تا بازار ماهی فروشان ۷ دقیقه با خودرو و فاصله هتل تا موج شکن ۱۵ دقیقه پیاده روی.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر ۲ خیابان پاسداران، جنب استراحتگاه پامچال، مجتمع گردشگری سیامک.

اقامتگاه های بوم گردی بندرانزلی

تا به حال در محیطی روستایی و بکر اقامت داشته‌اید؟ تمایل دارید سفری هیجان ‌انگیز به اینگونه از خانه‌های روستایی داشته باشید؟ چنانچه بخواهید از تجربه‌ی اقامتی نو در سفر لذت ببرید و طعم زندگی به سبک سنتی را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم اقامتی متفاوت را در اقامتگاه های بندرانزلی آن هم از نوع بوم گردی داشته باشید. بوم گردی نوعی از یک سفر است که امروزه در میان گردشگران چه داخلی و خارجی طرفداران بسیاری دارد. به طوری که این واژه هم اکنون در گردشگری نه به شکل سنتی بلکه در معنایی کاملا مدرن به کار برده می‌شود و در گسترش و رونق دادن به صنعت توریسم تاثیر به سزایی داشته است.

اقامتگاه بوم گردی ماه سو بندرانزلی

بوم گردی انزلی اقامتگاه انزلی بوم گردی لاویج انزلی بوم گردی بندرانزلی

اقامتگاه بوم گردی ماه سو در بندر بندر انزلی با همه امکانات رفاهی و اقامتی پذیرای گردشگران و مسافران است. این اقامتگاه دارای مجموعه بازی برای کودکان و فضای گلکاری شده بسیار زیبایی است که میز و صندلی در آن قرار داده شده  و محیط دنجی را در میان درختان سرسبز و زیبا و نیز در کنار استخر پرورش ماهی برای استراحت و نوشین چای به وجود آورده است.

ماه سو با داشتن ۶ اتاق با ظرفیت‌های مختلف و یک سوئیت برای اسکان ۲۰ گردشگر ظرفیت و امکانات اقامتی دارد. اتاق‌ها هم تخت و هم سرویس خواب دارند. همچنین اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایشی بخاری برقی و سرمایشی اسپلیت بوده و حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی دارند. اقامتگاه دارای آشپزخانه‌ای عمومی برای پخت و پز مهمانان می‌باشد.

همچنین رستوران نیز وجود دارد و انواع غذاهای محلی در آن سرو می‌شود. به علاوه کافی شاپ و پارکینگ از دیگر امکانات این اقامتگاه است. برای راهنمایی مهمانان خارجی پرسنل مسلط به زبان انگلیسی حضور دارند.

آدرس: گیلان، بندرانزلی، بازار گیلاس، خیابان شهید پدر صفت شرقی، پلاک ۱۱.

لذت اقامتی امن و آرام در بندرانزلی

حالا که با بهترین هتل ها و اقامتگاه های بندرانزلی آشنا شدید وقت آن است که تصمیمتان را بگیرید و دست به انتخاب بزنید. البته بد نیست بدانید که در بندرانزلی علاوه بر هتل، هتل آپارتمان و بوم گردی موارد دیگری هم برای اقامت موجودند. ویلا، سوئیت و آپارتمان‌های اجاره‌ای گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانید برای اقامت در بندرانزلی به آن‌ها مراجعه کنید. برای این کار سری به صفحه‌ی اجاره اقامتگاه در بندرانزلی بزنید و همه‌ی انواع اقامتگاه‌های بندرانزلی را مشاهده کرده و مناسب ترین گزینه را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

Rate this post
یک نظر برای "هتل ها و اقامتگاه های بندرانزلی" ارسال شده.
  1. سعید قیاسی... گفت:

    با سلام…در صورت امکان نرخ اقامت رو قید کنید…ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *