معرفی ۵ اقامتگاه برای اجاره روزانه در تهران

لیدوماتریپ تهران

۱- آپارتمان مبله شیک با دسترسی بسیار عالی در تهران

معرفی 5 اقامتگاه برای اجاره روزانه در تهران

معرفی ۵ اقامتگاه برای اجاره روزانه در تهران

واقع شده در: تهران- منطقه الهیه

ویژگی های برجسته: لوکس- فول امکانات- مدرن- ۲ خوابه- نظافت بسیار عالی

کد اقامتگاه: ۴۵۲۱-۱۶۴

برای انجام کاری قرار بود با همکارانم سفری به تهران داشته باشیم. بنابراین به دنبال واحدی بودیم که به محل کاری که باید میرفتیم نزدیک باشد و چون ممکن بود چند روزی باید در تهران می ماندیم برای من و همکارانم مهم بود که امکاناتش هم کامل باشد. در سایت های مختلف به دنبال واحدها می گشتیم و در نهایت از وب سایت لیدوماتریپ این واحد مبله رو پیدا کردیم. هم به شرکتی که می خواستیم بریم نزدیک بود؛ یعنی به بی آر تی و مترو دسترسی راحتی داشتیم و هم اینکه همه آنچه که برای اقامت انتظار داشتم مثل تلویزیون، سرویس ها مجزا، تختخواب و سیستم گرمایشی و سرمایشی در این واحد تدارک دیده شده بود. چیدمان آپارتمان خیلی دل نشین و خوب بود و ما احساس راحتی و آرامش می کردیم.

با توجه به هزینه بالای رستوران ها موقع مشاهده اقامتگاه حواسم به امکانات آشپزخانه بود و خوشبختانه در آشپزخانه امکانات کافی برای آشپزی وجود داشت. همچنین لباسشویی هم در اختیار داشتیم و این کار مارو خیلی راحت می کرد. در کل از همه چی راضی بودیم و واقعا نظافت آپارتمان هم در عالی بود بخصوص ملحفه و روتختی ها و سرویس های بهداشتی.

البته اگه به دنبال واحد ارزون هستید، می تونید اقامتگاه های دیگه ای رو انتخاب کنید. ولی باتوجه به اینکه ما فقط دو روز قصد اقامت داشتیم و هزینه ها بین همکارانم تقسیم شد، از بابت اقتصادی، سختی زیادی متحمل نشدیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل این اقامتگاه و تصاویر بیشتر بر روی اجاره روزانه آپارتمان مبله شیک در تهران کلیک کنید.

۲- آپارتمانی لوکس با چیدمانی زیبا در تهران

اجاره خانه روزانه در تهران

واقع شده در: تهران- منطقه یوسف آباد.

ویژگی های برجسته: امکانات کامل- ۲ خوابه- نظافت بالا- لوکس- استفاده از رنگبندی های زیبا در چیدمان

کد اقامتگاه: ۴۵۲۴-۱۶۴

من به همراه خانوادم تصمیم داشتیم به تهران مسافرت کنیم و چند روزی در این شهر اقامت داشته باشیم. به دنبال آپارتمانی با قیمت مناسب و با امکانات می گشتیم. تو سایت های مختلف جستجو کردیم تا اینکه تونستم این واحد رو پیدا کنم. هم منطقه آپارتمان خیلی خوب بود و در غرب تهران بود و همچنین همه امکاناتی که مد نظر ما بود مثل سرویس های فرنگی و ایرانی، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی و تختخواب و میز ناهارخوری رو داشت. مهم تر از هرچیزی با این امکانات خوب، قیمت مناسبی داشت. اگر بخواهم از این واحد ایرادی بگیرم، آپارتمانی بودن است و ما نگران بودیم که سر و صدای بچه ها برای همسایگان آزاردهنده باشد. اما خوشبختانه مشکلی پیش نیامد.

ما تعدادمون ۴ نفر بود و امکانات خواب در این واحد به تعداد ما و کافی بود. همچنین با امکانات کاملی که در آشپزخانه، میزبان خوش برخورد ما تدارک دیده بود، ما از بابت هزینه های رستوران گردی خیالمون راحت بود و مثل منزل خودمون آشپزی می کردیم. از مزیت های دیگر این واحد آپارتمانی چیدمان خوب و نظافتش بود که ما خیلی راضی بودیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل اقامتگاه و تصاویر بیشتر بر اجاره آپارتمان روزانه یوسف آباد کلیک کنید.

۳-آپارتمان نوساز و فول امکانات در تهران

اجازه آپارتمان مبله روزانه در تهران

واقع شده در: تهران- ولنجک

ویژگی های برجسته: مدرن- فول امکانات- تک خوابه- نزدیک به ایستگاه وسایط حمل و نقل عمومی

کد اقامتگاه: ۱۳۹۳۲-۱۶۴

من و همسرم قصد داشتیم برای مسافرت به تهران برویم و چند روزی را مهمان تهرانی ها باشیم. از آنجایی که هزینه اقامت در هتل ها بسیار زیاد است و  در کنار آن هزینه رستوران گردی هم به صرفه نیست، تصمیم گرفتیم از اقامتگاه های مردمی برای اقامتمان استفاده کنیم. من دوست داشتم منزلی که رزرو می کنیم در منطقه ای دنج و خلوت و با دسترسی راحت به مناطق گردشگری باشد تا براحتی رفت و آمد داشته باشیم. بعد از کلی گشتن این اقامتگاه را پیدا کردم که دکوراسیونی بی نظیر داشت و مدرن بود. سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، اتاق های با نورگیر خوب از چیزایی بود که من دنبالش بودم.

بعد از رسیدن از دیدن چیدمان آپارتمان و نظافتش کلی ذوق کردم. واقعا دلنشین و آرامش بخش بود و یک تراس هم داشت که موقع غروب با همسرم چای می خوردیم و بیرونو تماشا می کردیم. من در این آپارتمان به اندازه منزل شخصی خودمان راحت بودم. آپارتمان ما پارکینگ و نگهبانی ۲۴ ساعته داشت و ما از بابت امنیت ماشین نگرانی نداشتیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل اقامتگاه و تصاویر بیشتر بر اجاره روزانه آپارتمان در ولنجک کلیک کنید.

۴-آپارتمان مبله بسیار تمیز و نقلی در تهران

اجاره خانه با قیمت مناسب در تهران

واقع شده در: تهران- منطقه کارگر جنوبی

ویژگی های برجسته: مبله و فول امکانات- قیمت مناسب- تک خوابه

کد اقامتگاه: ۱۳۹۱۱-۱۶۴

من و دونفر از دوستانم قراری گذاشتیم تا برای گذراندن تعطیلات مرخصی به تهران برویم و چون دانشجو هستیم می خواستیم به میدان انقلاب هم نزدیک باشیم تا هر از گاهی به کتابفروشی ها سری بزنیم. بنابراین به دانبال واحدی در اطراف میدان انقلاب بودم. به سایت های مختلفی مراجعه کردم تا منزلی با قیمت مناسب را اجاره کنم. در نهایت بعد از گشتن و دیدن تصاویر اقامتگاه های مختلف از وب سایت لیدوماتریپ این آپارتمان نقلی را پیدا کردم. به دنبال قیمت های به اصطلاع دانشجویی بودم و این واحد توجم را جلب کرد. چون با توجه منطقه اقامتگاه و امکانات کاملش خیلی مناسب بود.

دسترسی این آپارتمان هم بسیار عالی بود و به علت اینکه در مرکز تهران بودیم، رفت و آمد به نقاط مختلف برایمان راحت و کم هزینه بود. همچنین به ایستگاه مترو نزدیک بودیم و این یک امتیاز بسیار مثبت برای ما بود که اتوموبیل شخصی نداشتیم و نمی خواستیم در ترافیک تهران وقتمان را تلف کنیم. آپارتمان امکاناتی مثل تلویزیون، مبلمان و تخت و لوازم مورد نیاز آشپزی را داشت. ما از همه چی راضی بودیم. مهم تر از همه میزبان انسان خیلی خوشرویی بود و در تحویل گرفتن آپارتمان هیچ مشکلی نداشتیم. در کل اگر تعداد نفرات بالایی دارید، به دنبال واحد لوکس هستید و یا جای بزرگی می خواهید این واحد مناسب شما نیست.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر آپارتمان مبله تهران روزانه کلیک کنید.

۵-آپارتمان لوکس و استخردار در تهران

اجاره آپارتمان استخردار در تهران

واقع شده در: پونک- سردار جنگل جنوبی

ویژگی های برجسته: دوخوابه- لوکس- استخردار- فول امکانات- نظافت عالی

کد اقامتگاه: ۱۱۶۷۶-۱۶۴

من مسئولیت انتخاب یک اقامتگاه رو پیش از شروع سفرمون داشتم. من و خانواده ۶ نفر بودیم و به دنبال واحدی دلباز و جادار تا اقامت راحتی داشته باشیم. بعد از بررسی اقامتگاه های سایت های مختلف بالاخره یک آپارتمان شیک در منطقه ای آرام و خلوت پیدا کردم. برای آپارتمانی لوکس با این سطح از امکانات بنظرم قیمت خیلی مناسبی داشت.

بعد از رسیدن به تهران خوشبختانه میزبان بسیار خوش برخورد بودند و به موقع واحد را تحویل گرفتیم. در فضای دنج آپارتمان که با نور ملایم بسیار آرامش بخش بود کمی استراحت کردیم. در این آپارتمان همه امکانات لازم را برای یک اقامت رضایت مند تدارک بودند. مبلمان زیبا، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، آشپزخانه مجهز و سرویس فرنگی همگی فراهم شده بود. از بابت نظافت واحد نگران بودیم که خوشبختانه یک آپارتمان بسیار تمیز را تحویل گرفتیم.

وجود استخر در این آپارتمان ما را بسیار سرگرم می کرد و واقعا از همه چی راضی بودیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره آپارتمان استخردار روزانه در تهران کلیک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *