معرفی ۵ اقامتگاه برای مسافران در شیراز

اقامتگاه در شیراز

۱-آپارتمان با قیمت مناسب در شیراز نزدیک به باغ ارم

اجاره سوئیت در شیراز

واقع شده در: شیراز- خیابان زند

ویژگی های برجسته: دوخوابه- بسیار تمیز- روشنایی عالی- پارکینگ دار

کد اقامتگاه: ۳۷۶۴-۷

من همیشه دوست داشتم سفری به شیراز داشته باشم و غروب آفتاب رو برم حافظیه و از آهنگ های استاد شجریان گوش کنم. پدرم برای چند روز مرخصی گرفت و فرصتی پیش آمد تا سفری به شیراز داشته باشیم. من مسئول پیدا کردن اقامتگاه شدم و در سایت های مختلف جستجو کردم. در نهایت یک آپارتمان تمیز با قیمت خیلی مناسب پیدا کردم. نسبت به امکاناتی که داشت قیمتش واقعا مناسب بود.

ما صبح زود راهی شدیم و تا ظهر رسیدیم به شیراز. خوشبختانه میزبان انسان خوشرویی بود و خیلی معطل نشدیم. ما داخل آپارتمان شدیم و واقعا از نظافتش خیلی ذوق کردیم. همه چیز مرتب و تمیز بود. چیدمان آپارتمان رو خیلی دوست داشتم. اتاق ها نورگیر خوبی داشتن و خیلی روشن بودند. سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، مبلمان و میز ناهارخوری و تخت های دو نفره و تک نفره از سایر امکانات این اقامتگاه بودن.

با دیدن عکس ها مطمئن بودم همه وسایل آشپزی در آشپزخانه فراهم شده. من و خواهرم شروع کردیم به آماده کردن چای تا خستگی سفرو از تنمون در کنیم و بعد به حافظیه بریم. حداکثر ظرفیت این اقامتگاه ۸ نفر بود ولی از نظر من برای ۶ نفر مناسب تر بود. در هر صورت من از این اقامتگاه راضی بودم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره روزانه آپارتمان لوکس در شیراز کلیک کنید.

۲-منزل بزرگ و دلباز با امکانات کامل در شیراز نزدیک به فرودگاه

خانه مبله شیراز با قیمت کم

واقع شده در:  شیراز- شهرک ولیعصر

ویژگی های برجسته: بزرگ و دلباز- امکانات کامل- پارکینگ دار- نظافت بالا- دوخوابه

کد اقامتگاه: ۱۳۵۲۵-۷

خانواده من به همراه خانواده خواهرم معمولا باهم مسافرت می کنیم. این بار برای تعطیلات چند روزه تصمیم گرفتیم بریم شیراز. اما چون در سفرهای دسته جمعی اقامت در هتل اصلا به صرفه نیست و هزینه های رستوران گردی هم به آن اضافه می شود پیشنهاد همسرم اجاره اقامتگاه های مردمی بود. پیشنهاد خوبی بود. و من شروع کردم به جستجو در سایت ها و اقامتگاه مناسب برای دو خانواده. بالاخره از وب سایت لیدوماتریپ یک منزل بزرگ و دلباز با قیمت خوب پیدا کردم.

مطابق تصاویر همه امکانات مثل مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تختخواب و مبلمان، لباسشویی و سرویس فرنگی فراهم بود. یه چیز خوب دیگه اینکه آشپزخانه هم مجهز به وسایل آشپزی بود و مثل منزل خودمان می تونستیم آشپزی کنیم. در کل از همه چی راضی بودیم اما پارکینگ این منزل فقط برای یک ماشین جای پارک داشت و ما با دو ماشین رفته بودیم سفر. به همین خاطر مجبور شدیم یکی از از خودروهارو داخل کوچه پارک کنیم. در کل اگر من بخوام از ۱۰ به این اقامتگاه یک امتیاز بدم ۸ میدم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره روزانه منزل در شیراز کلیک کنید.

۳-خانه نقلی با امکانات کامل در شیراز

اجاره سوئیت کوچک در شیراز

واقع شده در: شیراز- خیابان آستانه

ویژگی های برجسته: مدرن- تک خوابه- فول امکانات- بسیار تمیز

کد اقامتگاه: ۴۶۸۴-۷

من و سه نفر از دوستانم همیشه باهم سفر می کنیم و تقریبا به بیشتر شهرها با هم سفر کردیم. من قبلا برای انجام کاری به شیراز سفر کرده بودم . اما این بار تصمیم گرفتیم یک سفر تفریحی به شیراز بریم. به پیشنهاد من اقامتگاه مردمی را برای اسکان در شیراز انتخاب کردیم. از وب سایت لیدوماتریپ یک خانه بسیار مرتب و نقلی با قیمت مناسب از چند روز قبل رزرو کردیم. کمی در گرفتن کلیدها معطل شدیم ولی در نهایت خانه را تحویل گرفتیم. برای ما که چهار دوست بودیم وجود تخت های تک نفره یه ویژگی مثبت بود.

امکانات خانه کامل و مهم تر از همه اینکه تلویزیون هم داشت و ما می تونستیم در کنار هم مسابقه فوتبال رو تماشا کنیم. مبلمان، میز ناهارخوری، سرویس فرنگی و ایرانی از امکانات دیگر در خانه بود که البته در عکس ها دیده بودیم و کامل بودند.

آشپزخانه واحد هم مجهز بود و ما خیلی راحت غذای سبکی درست می کردیم و در کل خیلی خوب بود و راضی بودیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره خانه در شیراز کلیک کنید.

۴-خانه مبله و شیک در شیراز

خانه مبله شیراز با قیمت کم

واقع شده در: شیراز- همت شمالی

ویژگی های برجسته: امکانات خوب- دوخوابه- نظافت فوق العاده- پارکینگ دار

کد اقامتگاه: ۱۳۰۹۱-۷

ما یک خانواده ۳ نفره هستیم و برای گذراندن تعطیلات سفر به شیراز انتخاب ما بود. اولویت ما برای اقامت هتل بود. اما وقتی قیمت هتل ها روبرای رزرو دیدیم کلا منصرف شدیم. چون نمی خواستیم خیلی برای اقامتمون هزینه کنیم در عوض دوست داشتیم از سوغاتی های شیراز و صنایع دستیش تهیه کنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم گشتی در سایت های اجاره آنلاین بزنیم و قیمت ها رو مقایسه کنیم. بعد از کمی جستجو از وب سایت لیدوماتریپ یک واحد خوب با امکانات عالی و قیمت خیلی مناسب رزرو کردیم. الحق اقامتگاه های دیگه هم در این سایت قیمتاشون مناسب بود. ما با ماشین شخصی خودمان راهی شدیم و به محض رسیدن کلیدهارو تحویل گرفتیم. اولین چیزی که نظرمو جلب کرد نظافت منزل بود که واقعا عالی بود. همه امکاناتی که در سایت و عکس ها دیده بودم مثل تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و آشپزخانه مجهز همه کامل فراهم شده بودند. اما بعد از دیدن اتاق خواب ها با خودم گفتم می تونستیم یک واحد تکخوابه هم رزرو کنیم.

ماشین را در پارکینگ پارک کردیم بعد با امکاناتی که آشپزخانه داشت اول یک جای تازه دم آماده کردم و بعدش کمی استراحت کردیم تا سری به بازار سنتی شیراز بزنیم.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره روزانه خانه مبله در شیراز کلیک کنید.

۵-خانه مبله در بالا شهر شیراز و امکانات خوب

قیمت سوئیت ارزان در شیراز

واقع شده در: شیراز- معالی آباد

ویژگی های برجسته: بسیار تمیز- دارای آسانسور و پارکینگ

کد اقامتگاه: ۱۱۵۳۱-۷

ما چند نفر از اعضای خانواده به همراه پدر بزرگ و مادر بزرگم تصمیم داشتیم بریم شیراز. از آنجایی که افراد سن بالا همراهمان بودند، اولویت اولمان راحتی و آسایش آنها بود. بنابراین قیمت در اولویت بعدی بود. پس از جستجو توانستیم یک منزل سه خوابه را رزرو کنیم. البته برای ما یک اقامتگاه دو خوابه هم کافی بود ولی ظظرفیت بسیاری از واحدها تکمیل شده بود و نهایتا توانستم این اقامتگاه را رزرو کنیم.

در این منزل سه خوابه، برای همه ما جا به اندازه کافی بود و مشکلی نداشتیم. از ویژگی های خیلی مثبتش داشتن آسانسور بود که بالا و پایین رفتن را برای پدر بزرگ و مادر بزرگم راحت می کرد. مطابق چیزی که در عکس ها دیدیم همه امکانات راهم بود. تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، تختخواب در هر سه اتاق، سرویس سنتی و فرنگی.

از آنجایی که آشپزخانه هم همه وسایل لازم برای آشپزی داشت ما براحتی منزل شخصی خودمون آشپزی می کردیم. در کل خوب بود. همچنین از بابت پارک ماشین هم نگران نبودیم چون پارکینگ داشت.

برای مشاهده اطلاعات کامل و تصاویر بیشتر بر اجاره خانه مبله در شیراز کلیک کنید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *