لذت یک خرید جذاب را در بهترین مراکز خرید آستارا تجربه کنید

مراکز خرید آستارا

بازارها و مراکز خرید آستارا از جذاب ‌ترین جاهای دیدنی آستارا به شمار می‌روند. تا جایی که به هیچ عنوان امکان ندارد گردشگری به آستارا سفر کند و دل در گرویِ بازارهای پررونق این شهر نداشته باشد. آستارا شهری مرزی و تجاری است؛ به صورتی که شاید بتوان گفت بهترین و جدیدترین و مرغوب ‌ترین کالاها که از سمت شمال ایران زمین وارد کشور می‌شوند ابتدا به این شهر می‌آیند و پس از آن از شهر آستارا به سایر نواحی عرضه می‌شوند. بنابراین شناخت مهم ترین بازارهای این شهر بسیار مهم، ضروری و جذاب به نظر می‌رسد. بر همین اساس ما در این مقاله از لیدوماتریپ قصد داریم در مورد بازارها و مراکز خرید معتبر در شهر دوست‌ داشتنی آستارا بنویسیم تا در سفر به این شهر محبوب و پرطرفدار همراه شما باشیم.

بهترین مراکز خرید آستارا

مراکز خرید آستارا

همیشه زمانی از مسافرتمان به بازارگردی و خرید می‌گذرد. حتی اگر نخواهیم به بازار برای خریدهای خاص برویم باز هم خرید سوغاتی به عنوان یکی از ملزومات سفر شناخته شده و حتما زمانی از سفر را به خرید سوغاتی برای عزیزانمان اختصاص می‌دهیم. در ادامه این مطلب، بهترین مراکز خرید آستارا را معرفی می‌کنیم که هنگام سفر به این شهر می‌توانید سوغات آستارا را از آن‌ها خرید کنید.

مرکز تجاری لوندویل

مرکز خرید لوندویل

مرکز خرید لوندویل در شهری به همین نام در جنوب شهر آستارا واقع شده است. این مرکز خرید محبوب در همسایگی آبشار لاتون و روستای کوته کومه قرار دارد؛ به این ترتیب شما می‌توانید یک برنامه کامل و مفرح بچینید که در آن هم طبیعت‌ گردی و تفریح در هوای آزاد پیش‌ بینی شده باشد، هم گشت و گذار در دل یک مرکز خرید کامل، متنوع، پر زرق و برق و تمام عیار؛ که در آن انواع و اقسام کالاهای مورد نیاز و ضروری به همراه انواع و اقسام کالاهای زینتی و لوکس در معرض فروش گذاشته شده است.

در مرکز خرید لوندویل علاوه بر خریدی مقرون به صرفه و سهولت دستیابی به اقلام و اجناس مورد نیاز می‌توانید از تفریحات پیش ‌بینی شده برای کودکان استفاده کنید تا همراهان کوچک شما نیز از این تفریح و گشت و گذار به قدر کافی لذت ببرند. البته علاوه بر فضای بازی مخصوص کودکان، غرفه‌های خوراکی فروشی و فست فود نیز فعال هستند؛ به این ترتیب ساعت‌های طولانی همراه با کلی شادی و نشاط در این مرکز خرید برای شما و همراهانتان رقم خواهد خورد.

آدرس: آستارا، لوندویل، بلوار امام رضا.

بازار نور

بازار نور

بازار نور آستارا یکی دیگر از بازارهای قدیمی شهر آستارا است که در مرکز این شهر قرار دارد و دسترسی به آن راحت و آسان است. بازار نور، بیش از پنجاه سال قدمت دارد و با اینکه در اطرافش بازارهای مدرن زیادی بنا شده هنوز هم یکی از مهم ‌ترین مراکز خرید آستارا محسوب می‌شود. از پاساژهای موجود در مجموعه بازارهای نور می توان به پاساژ رضا، پاساژ عمیدی و پاساژ حیدر زاده اشاره کرد. اجناس و کالاهای بازار نور اکثرا وارداتی بوده و از کشورهای ترکیه، چین، اوکراین و آلمان به ایران صادر می‌شوند. از اجناس ارائه شده در این پاساژ می توان به پوشاک زنانه و بچگانه، زیورآلات و لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد.

آدرس: آستارا، مرکز شهر، موازی خیابان معلم.

بازارچه ساحلی

بازارچه ساحلی

بازارچه ساحلی آستارا، یکی از شلوغ ‌ترین و قدیمی‌ ترین مراکز خرید شهر آستارا محسوب می‌شود که از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. در این بازارچه حدود ۱۵۰۰ مغازه وجود دارد که تمرکز اصلی آن ها روی لباس‌های داخلی و خارجی است. سایر اجناسی که در این بازار می‌توانید پیدا کنید عبارتند از: کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… . بنابراین تنوع بسیار زیادی وجود دارد و به راحتی خواهید توانست اجناس مورد نظر خود را بیابید و خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید ندارید، باز هم با رفتن به بازارچه ساحلی آستارا حتما چند قلم جنس چشمتان را خواهد گرفت و مجبورتان می‌کند سرکیسه را شل کنید!

همانطور که می‌دانید این بازارچه در نزدیکی دریای خزر واقع شده، بنابراین پس از خرید می‌توانید به ساحل هم بروید.

در گذشته این بازار را بازار روسی می‌نامیدند که خرید و فروش اجناس ترک و روز به صورت یک روز در هفته انجام می‌شد، اما با گذشت زمان و آشنا شدن عمده مردم با این بازار، کم کم رونق آن بیشتر شد و کار فروش به صورت هفت روز در هفته انجام شد. توجه داشته باشید که این بازار در گذشته محل فروش محصولات وارداتی بود که بدون کمرگ وارد شده و قیمت پایینی داشتند. اما امروزه باید حواستان حسابی به کیفیت اجناسی که می‌خواهید خریداری نمایید، باشد و خریدتان را با دقت بیشتری انجام دهید.

آدرس: آستارا، میدان ملت.

پاساژ سیدان

مرکز خرید سیدان

پاساژ سیدان یکی دیگر از ده‌ها مراکز خرید شهر آستارا است که در خیابان معلم این شهر قرار گرفته است. پاساژ سیدان از مراکز خرید مدرن آستارا است و همه‌ی مغازه‌های آن، در تمام طول روز باز هستند. مدیریت پاساژ سیدان، با دقت زیادی صورت می‌گیرد و ساعت رفت‌ و آمد همه‌ی فروشندگان کنترل می‌شود. شما می‌توانید با بازدید از این پاساژ زیبا، انواع پوشاک و کیف و کفش‌های وارداتی را بخرید. پاساژ سیدان نیز بازارچه‌ای ساحلی محسوب می‌شود ولی در سال‌های اخیر احداث شده است. گفتنی است این پاساژ به نسبت مرکز خرید ساحلی آستارا کوچکتر بوده ولی به دلیل تنوع بالای کالاها گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. پاساژ سیدان از پاساژهای سرپوشیده آستاراست که به دلیل همین مورد مناسب برای بازدید در هر آب و هوا و شرایطی است از این رو فرقی ندارد در کدام فصل از سال به آستارا سفر کرده باشید، بازدید از این پاساژ و خرید کردن در آن در بهار و تابستان و پاییز و زمستان ممکن است. این پاساژ مدرن و زیبا نسبت به دیگر مراکز خرید آستارا کمی کوچکتر است اما خواهان خود را هم دارد. پاساژ سیدان، در خیابان معلم شهر آستارا قرار گرفته است.

آدرس: آستارا، خیابان معلم، مقابل درب اصلی بانک صادرات

پاساژ ایده آل

پاساژ ایده آل

پاساژ ایده آل آستارا، یکی از مهم ‌ترین و نوسازترین مراکز خرید آستارا محسوب می‌شود. این پاساژ دارای اجناسی باکیفیت بالا است و میزان قیمت‌ها نیز به همان اندازه بیشتر از سایر مراکز خرید است. در این پاساژ می‌توان انواع مختلفی از پوشاک را مشاهده کرد که شامل لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه می‌شوند. در پاساژ ایده آل آستارا کیف و کفش و لوازم‌ آرایشی و بهداشتی نیز یافت می‌شوند. بیشتر کالاهای این پاساژ، وارداتی هستند و از کشورهای ترکیه، اندونزی، اوکراین و ویتنام صادر شده‌اند. جالب است بدانید اجناس چینی موجود در این پاساژ، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خواهان زیادی دارند. پاساژ ایده آل، در خیابان شهید حاجی عباسی شهر آستارا قرار گرفته است. اگر سری به خیابان حاجی عباسی بزنید، علاوه بر پاساژ ایده آل بسیاری از دیگر  مراکز خرید آستارا را نیز مشاهده خواهید کرد.

آدرس: آستارا، خیابان شهید نادر حاجی عباسی.

پاساژ ولیعصر

پاساژ ولیعصر

پاساژ بزرگ ولیعصر مانند بسیاری از پاساژهای شهر آستارا در خیابان شهید حاجی عباسی این شهر قرار گرفته است. پاساژ ولیعصر، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آستارا محسوب می‌شود که اجناس مختلفی مانند شال و روسری، پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات و لوازم ‌آرایشی و بهداشتی را در خود جای داده است. اجناس موجود در پاساژ ولیعصر، مانند بسیاری از مراکز خرید شهر آستارا، معمولا وارداتی بوده و از کشورهایی مانند ترکیه، اندونزی و ویتنام صادر می شوند. کالاهای بازار ولیعصر، همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت های مناسبی هم دارند.

آدرس: آستارا، خیابان شهید نادر حاجی عباسی.

لذت خرید در بازارهای آستارا

اکثر مسافران به قصد خرید از بازار بزرگ ساحلی آستارا وارد این شهر می شوند. پیشینه این بازار به سال ۱۳۶۸ می رسد که همزمان با آن مرز بین ایران و جمهوری آذربایجان نیز آزاد شد. اسم قدیمی این بازار،  بازارچه روسی بود که مرمان بومی آن را بازار بساط می نامیدند.

بازار ساحلی آستارا و پاساژهای اطراف آن، حدود ۱۵۰۰ غرفه یا واحد تجاری دارد و اغلب کالاهای آن پوشاک داخلی و خارجی، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی است و به لحاظ قدمت و قرار گرفتن در نزدیکی دریا و گمرک آستارا، از شهرت زیادی برخوردار است و مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

علاوه بر بازارچه ساحلی آستارا به مرکز شهر نیز سری بزنید. مراکز خرید آستارا بیشتر در خیابان شهید حاجی عباسی متمرکز شده ‌اند و می ‌توانید با رفتن به این خیابان همزمان از چند پاساژ دیدن کنید.

اگر به قصد خرید به آستارا سفر می‌ کنید، قبل از هر چیز برای اجاره ویلا در آستارا اقدام کنید؛ چراکه باید چند روزی را در این شهر بمانید تا بتوانید به همه بازارها و مراکز خرید آستارا سر بزنید.

۳.۷/۵ - (۱۱۲ امتیاز)
4 نظر برای "لذت یک خرید جذاب را در بهترین مراکز خرید آستارا تجربه کنید" ارسال شده.
  1. ناشناس گفت:

    بازار ساحلی قیمت مناسب ولی کیفیت پایین
    پاساژ ها جنس چینی و جنس ترک دارن
    که هرکدام نسبت به جنس قیمتش بالاتره
    در کل پیشنهاد میدم برای یکبار که شده از ساحل و بازارش دیدن کنید
    مخصوصا در این ایام
    چون بازارش تا نصف شب بازه و همه ی مردم بیرونن

  2. ناشناس گفت:

    الکی این همه راه نرید واقعا حیف وقت و انرژی و مسافتی که میخواین برین، کالاهاشون گرون بی کیفت هست جلو چشم خودم تو مغازه طرف دوتا مشتری رفت خرید کرد اومد بیرون صاحب مغازه قیمت جنسشو با یه ماژیک از ۱۱۰ کرد ۱۹۰، کفش بخوای بخری یا پر از لکه است یا قیمتش از شهر خودتون بیشتره تیشرت نازک که ازینورش اونطرفش پیداست زیر ۲۵۰ نبود واقعا حیف وقت و زملنو پول که بخواد ادم بره استارا

    1. Sa گفت:

      کاملا با نظر شما موافقم.حیف وقتی که گذاشتم.

    2. ناشناس گفت:

      خیلی ممنون که تجربه تون رو به اشتراک گذاشتین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *