ساحل صدف آستارا، زیباترین ساحل شمالی

ساحل صدف آستارا

سواحل همیشه یکی از نقاط مورد علاقه همگان بوده‌اند. قدم زدن کنار دریا، شنا کردن، تماشای امواج و بازی با آن‌ها، دیدن بالا آمدن یا غروب آفتاب از روی آب دریا و شنیدن صدای برخورد آب دریا به ساحل از دیرباز مایه خوشحالی و آرامش همگان است، ساحل صدف آستارا می تواند یکی از گزینه های مسافران علاقمند به دریا باشد که علاوه بر از خود دریا می توانند از سایر امکانات رفاهی و جذاب که برای گردشگران در نظر گرفتند، استفاده کنند. ساحل صدف با نام‌های ساحل لوندویل سیبلی و یا داداش ‌آباد، از سواحل زیبایی است که در ۷ کیلومتری آستارا به سمت تالش و در مجاورت پناهگاه حیات وحش لوندویل قرار دارد. اگر در آستارا به دنبال ساحلی با امکانات رفاهی و تفریحی خوب می‌گردید بدون شک باید سری به ساحل صدف بزنید. ما در این مطلب از لیدوما به معرفی ساحل صدف آستارا، امکانات و جاذبه های آن پرداختیه‌ایم که می تواند راهنمای خوبی برای سفرهای شما به این ساحل زیبا باشد. اگر قصد سفر به ساحل صدف آستارا را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ساحل صدف کجاست؟

ساحل صدف آستارا

ساحل صدف در هفت کیلومتری جنوب آستارا و در مسیر جاده آستارا-تالش واقع شده است و در فصل تابستان به یکی از بهترین مقاصد گردشگری و جاهای دیدنی آستارا تبدیل می‌شود. با وسعت ۱۷ هکتار، این ساحل در نزدیکی منطقه حفاظت شده لوندویل قرار دارد.

امکانات رفاهی و تفریحی ساحل صدف

ساحل صدف آستارا

قدم که در ساحل بگذارید، کف ‌پوشی از صدف با اشکال مختلف را زیر پایتان خواهید دید، صدف‌هایی ریز و درشت طی سالیان طولانی از دریا به ساحل رسیده‌اند و این منظره برای کودکان بسیار سرگرم‌ کننده و جالب خواهد بود. ساحل صدف آستارا تقریبا ۱۵ دقیقه (۷ کیلومتر) از مرکز شهر فاصله دارد و محل مناسبی برای تفریحات دریایی و ورزش‌های آبی محسوب می‌شود.

امکانات ساحل صدف آستارا در کنار محیط زیبا و دل ‌انگیز خود، اوقات مفرحی را برای اقامت و تفریح گردشگران ایجاد کرده است. فضای ساحل، مکان مناسبی برای سپری کردن اوقات سفر، شنا، ورزش‌های آبی، استراحت و کمپینگ است. ساحل، مکانی مناسب و امن برای شنا و دیگر ورزش‌های آبی‌ است. وجود تیم امداد و نجات ‌غریق‌های ماهر و نظارت همه‌ جانبه، امنیت این مکان را تامین کرده است. در فصل تابستان نیز می‌توانید از قایق ‌سواری در این مکان لذت ببرید. لازم به ذکر است که ورود به ساحل زیبای صدف آستارا، هزینه ورودی نداشته و می‌توانید به صورت رایگان از حضور در این مکان لذت ببرید.

امکانات تفریحی و بازی مخصوص کودکان، پلاژهای شنای جداگانه برای آقایان و بانوان، مسافرخانه‌ها و سوئیت‌هایی جهت استراحت، اماکن مخصوصی که جهت نصب چادر در نظر گرفته شده است. اکیپ امداد و نجات ساحلی و مجاورت ساحل با جنگل باعث شده‌ که بیشترین بهره ‌برداری از پتانسیل‌های گردشگری در ساحل صدف آستارا صورت بگیرد. وجود آلاچیق و هم‌چنین امکان ماهیگیری در این مکان، نزدیکی ساحل با منطقه محافظت شده لوندویل نیز به محبوبیت بیشتر این ساحل کمک کرده‌اند. حضور شبانه ‌روزی ماموران نیروی انتظامی در محل، تضمینی محکم جهت حفظ امنیت گردشگران و مسافرانی است که به این ساحل سفر می‌کنند.

پیاده ‌روی و دوچرخه‌ سواری در فضای آرام ساحل در نوع خود نعمتی بزرگ است. تماشای غروب آفتاب در حالی که صدف‌های فراوان در کنار ساحل، فضا را رویایی کرده‌اند، روحی نو در وجودتان خواهد دمید. رفت ‌و آمد و مسیر راحت دسترسی به ساحل باعث شده است بتوانید به راحتی آخر هفته خود را به خاطره‌ای دلنشین تبدیل کنید.

در فاصله‌ی کمی از ساحل صدف آستارا می‌توانید به بازار بزرگ ساحلی آستارا دسترسی داشته باشید و هر آنچه نیاز دارید را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. علاوه بر این اگر اهل هیجان هستید می‌توانید مسیر گردنه حیران را در پیش بگیرید تا در کنار تماشای مناظر خیره‌کننده طبیعت آستارا ساعاتی را به تفریح در دهکده توریستی و تله کابین حیران سپری کنید.

در سفر به ساحل صدف کجا اقامت کنیم؟

اقامت در آستارا

می‌دانیم که یکی از مهم ترین بخش های هر سفری مسئله اقامت است. در سفر به آستارا و بازدید از ساحل صدف نگران اقامتتان نباشید. در نزدیکی این ساحل، یکی از بهترین هتل های آستارا واقع شده است. هتل اسپیناس با دارا بودن بیش از ۱۱۶ اتاق و سوئیت، مرکز سلامت و بهداشت، رستوران‌های مدرن، مرکز ورزشی و محیط زیبا، می‌تواند اقامتگاه خوبی برای بعد از تفریح شما در میان امکانات ساحل صدف آستارا باشد. اگر هم علاقه ای به اقامت در تهل ندارید می‌توانید با مراجعه به صفحه اجاره ویلا و سوئیت در آستارا، انواع ویلا و سوئیت های موجود را همراه با تصاویرشان مشاده کرده و مناسب ترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید. فقط یادتان باشد پیش از شروع سفر برای گرفتن اقامتگاه اقدام کنید. حالا می‌توانید وسایل خود را جمع کنید، کوله‌پشتی‌ها را بسته و روانه سفری به این ساحل زیبا و بی نظیر شوید!

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
3 نظر برای "ساحل صدف آستارا، زیباترین ساحل شمالی" ارسال شده.
  1. لیلی گفت:

    درسته چیزی که نوشتید.
    واقعا کثیفه.امان از دست برخی از این هموطنان!
    پراز زباله.برخی از مسافرها اصلا رعایت نمی کنند.با وجود سطل زباله، پوشاک نوزاد رو هم همینطوری در ساحل یا لابلای جنگل‌ها رها می کنند.

  2. نجامه گفت:

    انچه از ساحل صدف استارا نوشتید بسیار رویایی بود و ای کاش که چنین بود ۹۰ در صد اطلاعاتی که دادید اشتباه بود ورودی رای.ان نبود ماشینی ۳۰ هزار بود نه دوچرخه بود نه قایق سواری ساحل بسیار کثیف ایکاش به همچین ساحل زیبایی میرسیدند بیشتر متروکه بود

  3. p گفت:

    جایی که به اسم ساحل صدف رفتیم به شدت کثیف بود تاکید میکنم به شدت….
    ضمنا تمامی صدف های اون منطقه از ساحل برای صدف کوبی جمع آوری میشد و تقریبا بدون صدف بود ….متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *