بهترین هتل های یزد

هتل های یزد

شهر تاریخی یزد دارای آثار و جاذبه‌های بسیار ارزشمندی می‌باشد. گردشگران هنگام سفر به این شهر به دنبال بهترین هتل های یزد برای اقامتی خاطره ‌انگیز هستند. این شهر نخستین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان است که به خاطر بافت تاریخی و معماری منحصر به فردش یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ایران محسوب می‌گردد. از این رو هتل‌ های یزد در ارائه خدمات به گردشگران از تنوع و کیفیت بسیار مناسبی برخوردارند. ما در این مطلب از مجله گردشگری لیدوماتریپ لیستی از بهترین هتل های یزد را به همراه اطلاعات کامل گرد آورده‌ایم تا در هنگام سفر به یزد از بابت اقامت نگرانی نداشته باشید. تا پایان با ما همراه باشید.

گشت و گذار و اقامت در شهر قنات ها

هتل های یزد

لذت سفر به اعماق تاریخی‌ترین بافت‌های معماری که در طول سالها دست تاریخ از تغییر دادن آنها کوتاه مانده، تجربه‌ای است که شاید مختص به مسافران یزد بوده و به راحتی در هر کجای دنیا امکان پذیر نخواهد بود. این شهر توریستی با بهترین هتل‌ها که اغلب جذابیتشان را مدیون معماری تاریخی و سنتی خود هستند، آماده‌ی پذیرایی از گردشگران است. اقامت در شهر بادگیرها، چه در هتلی باستانی چه مدرن، بسیار خاطره‌ انگیز خواهد بود.

لیست بهترین هتل های زد

هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد هتل صفائیه یزد هتل صفائیه یزد هتل صفائیه یزد

هتل پنج ستاره پارسیان صفائیه در باغی بزرگ و سرسبز در منطقه ای خوش آب و هوا در یزد، شهر بادگیرها واقع شده است. هتل صفائیه از مجموعه گروه هتل های پارسیان می باشد. این هتل با بهره گیری از معماری سنتی ایران با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن، بهترین خدمات را به میهمانان خود ارائه می دهد. دسترسی به دیگر مناطق شهر، پایانه مسافربری، مراکز تفریحی تجاری، اماکن دیدنی بخاطر موقعیت این هتل در کمترین زمان ممکن میسر می باشد. هتل صفائیه از دو بخش هتل جدید و باغ تشکیل می شود.

هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با خصوصیات منحصر به فرد است که در سال ۱۳۸۶ در قسمت ورودی مجموعه ساخته شد که دارای ۳ طبقه، ۱۰۵ باب اتاق و سوئیت، پذیرش و لابی می باشد. هتل قدیم با مسافت ۵ دقیقه ای از هتل جدید قرار دارد که به آن هتل باغ نیز گفته میشود. هتل باغ در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را شروع کرد. آخرین بازسازی هتل باغ در سال ۱۳۹۲ انجام شده است.

هتل قدیم یا هتل باغ دارای ۴۶ ویلا است که با ساختار سنتی خود سال های سال است که میزبان پذیرایی از میهمانان گرامی این هتل می باشد. امکانات هتل شامل رستوران چهار سوق به صورت بوفه، رستوران چوبی، کافی شاپ کلاه فرنگی با ظرفیت ۷۰ نفر، فروشگاه صنایع دستی، سالن همایش، فضای سبز، تاکسی سرویس، فروشگاه، صندوق امانات، اتاق ویژه معلولین و پرسنلی مجرب می باشد. هتل پارسیان صفائیه با قدمت و تجربه ای فراوان در زمینه هتلداری یکی از بهترین های یزد و ایران در زمینه هتلداری و گردشگری می باشد.

هتل صفائیه یزد روی نقشه

آدرس: یزد، خیابان تیمسار فلاحی، جنب میدان امام حسن

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد هتل ارگ جدید یزد هتل ارگ جدید یزد هتل ارگ جدید یزد

هتل چهار ستاره ارگ جدید هتلی نوساز با معماری قدیمی و اصیل واقع در حاشیه شهر تاریخی یزد و به دور از شلوغی شهر در منطقه ای ییلاقی و خوش آب و هوا با چشم اندازی از رشته کوه های شیرکوه و دخمه می باشد. این هتل دارای ۱۵۰ باب واحد اقامتی با معماری سنتی و مجهز به امکانات رفاهی می باشد. از جمله امکانات و خدمات هتل می توان به ۲ سالن عروسی، ۲ رستوران، ۲ سالن کنفرانس، نزدیکی به دخمه تاریخی و برج سکوت، فاصله کم تا فرودگاه و راه آهن، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، فضای سبز برای پیاده روی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

هتل ارگ جدید یزد روی نقشه

آدرس: یزد، بلوار شهیدان اشرف، بلوار مناجات، بعد از پارک مهرآوران

هتل داد یزد

هتل داد یزد هتل داد یزد هتل داد یزد هتل داد یزد

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های یزد از نظر مسافران هتل ۴ ستاره داد می‌باشد. هتل داد در بنایی تاریخی در مرکز شهر قرار گرفته است. در سال ۱۳۰۷ مجموعه‌ای به عنوان گاراژ و مهمانپذیر توسط شخصی به نام حاج عبدالخالق داد ساخته شد. بعدها به دلیل معماری زیبا و منحصر به فرد توسط نوادگان او مرمت و بازسازی شد. در نهایت در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را به عنوان هتل ۴ ستاره داد آغاز نمود.

معماری و فضای و دلنشین هتل داد یزد اقامتی خاطره‌انگیز با بهره‌گیری از خدماتی ویژه‌  را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل داد یزد دارای ۴ طبقه و ۸۸ اتاق یک، دو و سه تخته، اتاق‌ کانکت چهار تخته، ماه عسل و رویال سوئیت می‌باشد. اتاق‌ها طراحی سنتی و امکانات رفاهی کاملی دارند. دسترسی خوب هتل داد یزد به اماکن تاریخی و دیدنی مانند موزه آب، آب انبار شش بادگیری، بازار کویتی‌ها، آتشکده زرتشتیان، باغ دولت‌آباد و مجموعه امیر چخماق باعث شده است به عنوان بهترین هتل یزد از نظر مسافران معرفی گردد.

هتل داد یزد دارای محیطی آرام و دلنشین و امکاناتی نظیر رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، کافی شاپ در فضای باز در پشت بام هتل با چشم‌اندازی از شهر یزد، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، مجموعه ورزشی و … می‌باشد.

همچنین ببینید: اجاره سوئیت در یزد

هتل داد یزد روی نقشه

آدرس: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد هتل باغ مشیر الممالک یزد هتل باغ مشیر الممالک یزد هتل باغ مشیر الممالک یزد

اینجا باغی بزرگ است که از دوران قاجار به یادگار مانده و حال به هتلی چهار ستاره به نام هتل باغ مشیرالممالک تبدیل شده است. این هتل از جمله‌ بهترین هتل های یزد است که اواخر سال ۱۳۷۹ توسط شرکتی خصوصی خریداری گردیده و با کمک سازمان میراث فرهنگی شهر یزد تبدیل به هتل شد و در سال ۱۳۸۲ به عنوان اولین هتل باغ ایرانی با تجهیزات سنتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل در عین داشتن ساختاری سنتی، مجهز به کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات پیشرفته روز دنیاست. از جمله جاذبه‌های توریستی این هتل می‌توان به محوطه زیبای باغ، فواره‌های زیبا، درختانی کهن، حوض‌ها، نهرآب جاری، محوطه‌ جنگلی و معماری اصیل ایرانی آن اشاره کرد.

هتل باغ مشیرالممالک یزد با امکاناتی نظیر سالن کنفرانس، خشکشویی، کافی‌شاپ، باغ، لابی، رستوران، اینترنت بی‌سیم، کافی‌نت، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی و پارکینگ رایگان نهایت میهمان نوازی را از مسافران عزیز خود به عمل می‌رساند.

هتل باغ مشیر الممالک یزد روی نقشه

آدرس: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر

هتل موزه فهادان

هتل موزه فهادان یزد هتل موزه فهادان یزد هتل موزه فهادان یزد هتل موزه فهادان یزد

هتل چهارستاره موزه فهادان از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مهر است که در قلب شهر خشتی یزد در بافت سنتی و نزدیکی آثار باستانی قرار گرفته است. حدود ۲۵۰ سال قبل این هتل خانه‌ای در اختیار خانواده‌ای از تجار بنام «تهرانی» در دوران قاجار بوده است. بنای هتل با پنجره‌های چوبی و شیشه‌هایی رنگارنگ هر بیننده‌ای را یاد خانه‌های قدیمی و خاطرات شیرین گذشته می‌اندازد. زیبایی بنا و بزرگی آن باعث شده بود تا این ساختمان مدتی به عنوان دفتر کنسولگری اقتصادی برخی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان در منطقه مورد استفاده قرار بگیرد.

هتل فهادان اولین هتل موزه ایران است که ۲۸ باب فضای اقامتی با گنجایش ۷۰ تخت دارد. بنای هتل از سه حیاط اصلی، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی، سه بادگیر زیبا، تالار بزرگ، چاه‌خانه، سراب زیبا و فعال، هشتی، دربند،‌ پشت‌بام بزرگ و مشرف به بافت تاریخی یزد تشکیل شده است. وقتی قدم درون حیاط این هتل می‌گذارید، حوضچه‌ای با کاشی‌های آبی و مملو از آب با تخت‌هایی قدیمی که دور تا دور گوشه آن جا خوش کرده‌اند، می‌بینید. یکی از امتیازات این هتل قرار گرفتن زندان اسکندر، درست مجاور آن است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به خانه لاری‌ها، خانه ملک زاده و زورخانه ابوالفضل اشاره کرد. این هتل هم‌ اکنون نیز به ثبت آثار تاریخی ایران رسیده است.

هتل موزه فهادان یزد روی نقشه

آدرس: یزد، فهادان، روبه روی زندان تاریخی اسکندر

هتل سنتی رز یزد

هتل سنتی رز یزد هتل سنتی رز یزد هتل سنتی رز یزد هتل سنتی رز یزد

بنای سنتی هتل رزر یزد به همان شکل سنتی حفظ شده است و اتاق‌ها با پنجره‌های رنگی دورتا دور حیاط قرار دارند. هتل سه ستاره سنتی رز یزد در سال ۱۳۹۴ به مدت ۳ ماه تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت تا برای میزبانی از مسافران به بهترین شکل آماده گردد. این هتل سه ستاره در مرکز بافت تاریخی یزد واقع شده است و بنابراین فاصله اندکی تا مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع، آتشکده زرتشتیان، آب انبار چهاربادگیره، حمام خان و بازار مسگرها دارد. علاوه براین، اماکن تجاری و اداری از جمله بانک، دادگستری، دفتر پیشخوان دولت و مراکز خرید نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل سنتی رز یزد روی نقشه

آدرس: یزد، میدان شهید بهشتی، ابتدای خیابان امام، انتهای کوچه فرهنگ

هتل سنتی مهر

هتل سنتی مهر یزد هتل سنتی مهر یزد هتل سنتی مهر یزد هتل سنتی مهر یزد

هتل سنتی مهر یزد یا همان خانه‌ قدیمی زرگر یزدی، سه دوره‌ تاریخی ارزشمند را از صفویه تا قاجاریه پشت سر گذاشته و تنها دارنده‌ جایزه‌ سازمان جهانی یونسکو در ایران است. این هتل چهار ستاره‌ زیبا با رعایت اصول معماری و حفظ بافت قدیمی خود به طرز زیبایی بازسازی شده است. اتاق‌های این هتل دارای نقاشی و آیینه کاری بوده و همچنین با داشتن حوض آبی، شیشه‌های رنگین، درب‌های چوبی و تالار سنتی هنر زیبای ایرانی را به تصویر می‌کشد.

این هتل سنتی در مرکز شهر واقع شده و نزدیک به بازار و آثار تاریخی همچون میدان امیر چخماق، موزه‌ آب، بازار سنتی، مسجد جامع، زندان اسکندر و بازارچه‌ پنجه علی است. لازم به ذکر است با اقامت در این هتل می‌توانید از کالسکه سواری ویژه‌ مهمانان هتل استفاده کنید.

هتل سنتی مهر یزد روی نقشه

آدرس: یزد، خیابان قیام، کوچه لب خندق

هتل ملک التجار یزد

هتل سنتی ملک التجار یزد هتل سنتی ملک التجار یزد هتل سنتی ملک التجار یزد هتل سنتی ملک التجار یزد

یکی دیگر از بهترین بوتیک هتل‌ های یزد هتل ملک التجار یزد با بنایی خشتی به قدمت ۳۰۰ می‌باشد که با نقش و نگاری زیبا از معماری اصیل ایرانی روی دیوارها و اتاق‌های آن اقامتی دلنشین و پرخاطره را برای مسافران فراهم می‌کند. بوتیک هتل ملک التجار یزد دارای ۲ طبقه و ۲۳ اتاق سنتی است. بخش‌های مختلفی از جمله قسمت زمستانه، تابستانه و شاه نشین دارد که از امکانات رفاهی کاملی برخوردار می‌باشد.

قرارگیری هتل سنتی ملک التجار یزد در فاصله کمی از اماکن مهم گردشگری از جمله امیر چخماق، بازار خان، حمام خان، آب انبار بزرگ، بازار زرگرها و موزه آب، موجب شده است به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های یزد شناخته شود.

هتل ملک اتجار یزد روی نقشه

آدرس: یزد، خیابان قیام، بازارچه پنجه علی

هتل لاله یزد

هتل لاله یزد هتل لاله یزد هتل لاله یزد هتل لاله یزد

هتل لاله یزد که در خانه‌ای تاریخی به نام خانه گلشن با قدمتی متعلق به دوره قاجار قرار دارد که در سال ۱۳۸۲ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای ۴۰ اتاق یک، دو و سه تخته و سوئیت با تلفیقی از مدرنیته و سنت می‌باشد. هتل لاله به خاطر قرارگیری در مرکز شهر و بافت تاریخی یزد دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی یزد دارد.

اینترنت بی‌سیم، فروشگاه صنایع دستی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، گشت‌های توریستی داخل و خارج شهر با راهنمای محلی از جمله خدمات و امکانات هتل سه ستاره لاله یزد می‌باشد.

هتل لاله یزد روی نقشه

آدرس: یزد، بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن

هتل زنبق یزد

هتل زنبق یزد هتل زنبق یزد هتل زنبق یزد هتل زنبق یزد

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های یزد، هتل زنبق است. یکی از ویژگی‌های این هتل فضای بزرگ و محوطه دلباز آن است. فضای سبزی شبیه به پارک با چند آلاچیق زیبا، شب‌ها در هتل زنبق میزبان شماست تا ساعات دلپذیری را با عزیزان‌تان سپری کنید. علاوه بر این، هتل زنبق یک پیست دوچرخه‌سواری هم دارد؛ شما می‌توانید ساعات حضور در هتل را در این پیست بگذرانید.

هتل زنبق یک سالن بازی نیز مخصوص کودکان دارد تا آنها هم از سفرشان لذت ببرند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به دو پارکینگ مسقف و بدون سقف هتل، زمین بازی، رستوران و فست ‌فود ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل زنبق یزد روی نقشه

آدرس: یزد، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان پروین اعتصامی

هتل فاضلی یزد

هتل فاضل یزد هتل فاضل یزد هتل فاضل یزد هتل فاضل یزد

هتل فاضلی یزد ، هتلی سنتی و ۳ ستاره در بافت تاریخی یزد می باشد که نزدیک به ۸۰۰ متر وسعت دارد. این هتل، از نظر قدمت به ۲ دوره تاریخی صفویه و قاجاریه می رسد. خانه فاضلی یزد در سال ۱۳۹۲ بازسازی و در سال ۱۳۹۵ به عنوان هتل افتتاح گردید. هتل فاضلی یزد ، خانه ای ۳ طبقه با در و پنجره های قرینه روبروی هم و ۲ بادگیر کوچک و بزرگ در پشت بام است که نظاره نمای زیبای مسجد جامع یزد و بافت تاریخی شهر یزد را به همراه دارد و اصالت و قدمت خانه را یادآوری می کند. صفای طبیعت هتل فاضلی یزد را یک حوض آبی با باغچه های گل سرخ و صورتی در وسط عمارت تامین می کند که روح و زندگی را به این خانه بخشیده است.

هتل فاضلی یزد روی نقشه

آدرس: یزد، بلوار حسینیان، خیابان مسجد جامع

رزرو آنلاین هتل در یزد

هیچ شکی نیست که سفر به یزد، شهر بادگیرها، به تنهایی می‌تواند یک تجربه‌ دل ‌انگیز را به ارمغان بیاورد، اما برای هیج یک از ما خوشایند نیست که زمان زیادی را صرف یافتن هتلی برای اسکان و رفع خستگی خود نماییم. همچنین اسکان در محلی که از هدف ما از سفر دور باشد، بسیار آزاردهنده است. به همین دلیل رزرو کردن هتلی مناسب پیش از سفر، می‌تواند منجر به آرامش ما در سفر شده و باعث شود از زمان خود بهترین استفاده را بکنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو آنلاین هتل به صفحه رزرو هتل لیدوماتریپ مراجعه کنید. در این صفحه این امکان وجود دارد تا امکانات هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین هتل متناسب با خواسته و نیازتان را بیابید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *