بهترین هتل های قزوین

یکی از زیباترین شهرهای غرب ایران قزوین است که جاذبه‌های فراوانی را در خود جای داده است. از اصلی ترین و زیباترین دیدنی های قزوین می‌توان به قلعه الموت، کاخ چهلستون، دریاچه اوان، عالی قاپو و بازار شهر اشاره کرد که مسافران بی‌شماری را به این خطه می‌کشانند. اکثر مسافران برای اقامت در سفردغدغه‌هایی دارند و نمی‌دانند در کدام ‌یک از بهترین هتل های قزوین اتاق رزرو کنند. در این مطلب از نشریه لیدوماتریپ تعدادی از بهترین هتل های این ناحیه را معرفی کرده‌ایم تا شما را در انتخابتان یاری کنیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر مسافر شهر قزوین هستید ابتدا این مطلب را خوانده و اقامتگاه خود را انتخاب کنید و سپس راهی شوید.

لذت اقامت در قزوین

هتل های قزوین

اگر قصد سفر به قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران را دارید اصلا نگران جا برای اقامت نباشید، زیرا به نسبت مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌های مناسبی در این شهر گنجانده شده‌اند، تا مسافران با خیال راحت بتوانند به قزوین سفر کنند. در ادامه بهترین هتل‌ های قزوین را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست بهترین هتل های قزوین

هتل ایرانیان قزوین

هتل های قزوین هتل ایرانیان قزوین هتل ایرانیان هتل ایرانیان قزوین

مجموعه هتل ایرانیان تنها هتل چهارستاره قزوین و به عبارتی لوکس ترین هتل قزوین در یکی از نقاط خوش آب و هوا، شهرک هفت سنگان می‌باشد. این هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی مطلوب می‌باشد.

این مجموعه با امکاناتی نظیر سالن پرنس با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، سالن مجلل با ظرفیت ۴۰۰ نفر، استخر و حمام ترکی، اجاره دوچرخه، آرایشگاه زنانه و مردانه، فست فود کی اف سی، کافی شاپ در محیطی دلچسب با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، رستوران سنتی، صبحانه سلف سرویس رایگان، خشکشویی و لابی زیبا با امکان مطالعه و صرف چای و نوشیدنی‌های دیگر آماده پذیرایی از میهمانان خود در فضایی دلنشین و آرام می باشد.

هتل ایرانیان قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، شهرک هفت سنگان، ابتدای بلوار استاد محصص، نبش نرگس۷

فاصله هتل ایرانیان تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل ایرانیان تا آب انبار سردار قزوین: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ایرانیان تا بازار قزوین: ۱۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ایرانیان تا کاروانسرای وزیر قزوین: ۱۴ دقیقه با ماشین

هتل البرز قزوین

هتل البرز قزوین هتل البرز هتل های قزوین هتل البرز قزوین

هتل البرز یکی از هتل‌های باسابقه شهر قزوین است که به تازگی بازسازی شده است. هتل البرز از نظر دسترسی به مراکز گردشگری شهر هم در موقعیت خوبی قرار گرفته است. قزوین شهری است که نباید تجربه غذاهای محلی‌اش را از دست بدهید و رستوران اقبالی که یکی از بهترین رستوران های قزوین است در دو قدمی این هتل قرار دارد و می‌توانید از هتل البرز به راحتی به این رستوران بروید.

هتل البرز قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، سه راه خیام

فاصله هتل البرز تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل البرز تا موزه قزوین: ۵ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل البرز تا پیغمبریه: ۱۰ دقیقه پیاده
  • فاصله هتل البرز تا بازار قزوین و کاروانسرای وزیر: ۵ دقیقه با ماشین

هتل بغدادی قزوین

هتل بغدادی هتل بغدادی قزوین هتل بغدادی قزوین هتل های قزوین

هتل بغدادی قزوین یا هتل بغدادی تاکستان یکی از جدیدترین هتل های قزوین به شمار می‌رود و از سال ۱۳۹۸ کارش را آغاز کرده است. این هتل ۴ ستاره در کیلومتر ۳۱ جاده قزوین تاکستان قرار دارد و در ۶ طبقه میزبان مسافران می‌شود. فضای داخلی این هتل بسیار لوکس و چشم‌نواز است و با مبلمان عالی و امکانات چشمگیر از میهمانان پذیرایی می‌کند. در این هتل اتاق‌های متنوعی برای رزرو وجود دارند که از جمله‌شان باید اتاق‌های رویال، سوئیت دوخوابه و اتاق ماه عسل را نام برد.

هتل بغدادی قزوین روی نقشه

آدرس: کیلومتر ۳ جاده قزوین، تاکستان

فاصله هتل بغدادی تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل بغدادی تا بازار تاکستان: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل بغدادی تا ابهر رود: ۵۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل بغدادی تا چشمه آبگرم خرقان: ۵۴ دقیقه با ماشین

هتل ایران قزوین

هتل ایران قزوین هتل ایران هتل ایران قزوین هتل های قزوین

هتل ایران یکی از بهترین هتل‌های شهر قزوین است که از نظر موقعیت جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار گرفته است. مجموعه‌ی کاخ چهل ستون،کاروانسرای سعدالسلطنه، بازار سنتی قزوین، کلیسای کانتور، امام‌زاده شاهزاده حسین، موزه‌ی شهر، حمام قجر و مراکز خرید پاساژ الغدیر و پاساژ صفا تنها ۵ دقیقه با ماشین تا محل اقامتتان فاصله دارند. اگر هم وسیله‌ی نقلیه دارید، تا قلعه‌ی الموت و دریاچه‌ی اوان کمی بیش از ۲ ساعت فاصله دارید. هتل ایران برای صرف غذا دارای رستوران ایرانی است، ولی اگر به دنبال جایی خارج از هتل بودید، می‌توانید رستوران یاس را در چند قدمی هتل پیدا کنید.

هتل ایران قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، سبزه میدان، چهارراه پیغمبری

فاصله هتل ایران تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل ایران تا کاخ چهلستون: یک دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ایران تا کاروانسرای سعد السلطنه: ۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل ایران تا موزه قزوین: ۲ دقیقه با ماشین

هتل نویذر الموت قزوین

هتل نویذر الموت هتل نویذر قزوین هتل نویذر الموت قزوین هتل نویذر قزوین

این هتل زیبا و کوچک در مسیر جاده الموت قرار دارد و درون روستای گرمارود جا خوش کرده است. فاصله این هتل تا شهر قزوین تقریبا ۱۳۰ کیلومتر است که برای رانندگی حدود ۳ ساعت زمان می‌برد. هتل نویذر از سال ۱۳۸۳ در ساختمانی ۳ طیقه کار خود را آغاز کرده است.

این هتل منظره‌ای شگفت ‌انگیز از طبیعت اطراف را پیش روی مسافران می‌گذارد. از پنجره های این هتل می‌توان کوه‌های الموت و طبیعت سرسبز منطقه را تماشا کرد. هتل نویذر در عین سادگی، اقامتی خوش برای میهمانانش مهیا می‌کند و در منطقه‌ای خوش آب ‌و هوا پذیرایشان می‌شود. همچنین بد نیست اشاره کنیم این هتل در فاصله کمی از آبشار گرماده و آبشار واری قرار دارد. قلعه الموت نیز در مسیر اینجا واقع شده است؛ پس با اقامت در این هتل می‌توان به تماشای تعدادی از جاذبه‌های جاده الموت رفت.

هتل نویذر الموت قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، کیلومتر ۱۲ جاده الموت، روستای گرمارود

فاصله هتل نویذر الموت تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل نویذر الموت تا آبشار گرماده: ۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل نویذر الموت تا آبشار تاران توسک: ۲۴ دقیقه با ماشین

هتل راژیا قزوین

هتل راژیا هتل راژیا قزوین هتل های قزوین هتل راژیا

هتل راژیا در بلوار میرزا کوچک‌ خان قزوین قرار دارد. این هتل ۲ ستاره از مهرماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل راژیا بنایی نوساز دارد و فضای داخلی آن بسیار تمیز و مرتب است. اگر تمیزی هتل برای شما اهمیت دارد، هتل راژیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با رزرو اتاق در اینجا می‌توانید به بازار قزوین هم نزدیک باشید و در هر زمان از روز به خرید و گشت ‌و گذار در این بازار بروید.

هتل راژیا قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، دروازه رشت، بلوار میرزا کوچک خان

فاصله هتل راژیا تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل راژیا تا بازار قزوین: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل راژیا تا ایستگاه راه آهن قزوین: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل راژیا تا فرودگاه قزوین: ۲۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل راژیا تا پایانه مسافر بری قزوین: ۱۳ دقیقه با ماشین

هتل مینو قزوین

هتل مینو هتل مینو قزوین هتل های قزوین هتل مینو قزوین

هتل مینو یکی از بهترین هتل های قزوین است و در مرکز شهر قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرد و اولین هتل قزوین به حساب می‌آید که گواهینامه خدمات گردشگری استان را دارد. هتل مینو ۲۰ واحد اقامتی دارد و به خاطر موقعیت خوب جغرافیایی خود، دسترسی خوبی مکان‌های مهم شهر دارد.

میهمانان این هتل می‌توانند به راحتی به ترمینال و شهرک‌های صنعتی قزوین بروند و برای شرایط اورژانسی فاصله کمی تا بیمارستان فوق تخصصی شهر نیز دارند. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که دیدنی هایی که در راهنمای سفر قزوین وجود دارند نظیر آرامگاه حمدالله مستوفی و کلیسای کانتور در فاصله کمی از این هتل زیبا قرار گرفته‌اند. موزه چهلستون و موزه قزوین نیز از جمله مهم ترین موزه های قزوین در همان نزدیکی هستند که می‌توانید به آن‌ها سری بزنید.

هتل مینو قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، چهار راه ولیعصر

فاصله هتل مینو تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل مینو تا موزه چهلستون: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل مینو تا موزه قزوین: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل مینو تا کلیسای کانتور: ۷ دقیقه با ماشین

هتل مرمر قزوین

هتل مرمر هتل مرمر قزوین هتل قزوین هتل مرمر قزوین

هتل سه ستاره مرمر قزوین با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن در شهری با تاریخی کهن و چندین هزار ساله در سال ۱۳۷۳ افتتاح و جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. در بنای این ساختمان سنگ‌های مرمر زیبا به کار رفته و تلفیق معماری سنتی و مدرن را به‌زیبایی در خود جای داده است. جالب آنکه شب‌ها نمای بیرونی این هتل را نورهای زیبا و باشکوه تزیین می‌کنند و جلوه آن دوچندان می‌شود. ساختمان هتل در ۷ طبقه بنا و دارای ۴۸ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این هتل یکی از شیک‌ترین هتل های قزوین به حساب می‌آید و از بهترین گزینه‌های اقامتی در این شهر است.

هتل مرمر قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، چهارراه ولیعصر، بلوار آیت الله خامنه ای

فاصله هتل مرمر تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل مرمر تا ایستگاه راه آهن قزوین: ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل مرمر تا فرودگاه قزوین: ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل مرمر تا پایانه مسافر بری قزوین: ۵ دقیقه با ماشین

هتل میر عماد قزوین

 

هتل یک ستاره میر عماد در بلوار اسد آبادی شهر قزوین واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۹ با ۱۵ باب اتاق به بهره برداری رسید. هتل میر عماد یک هتل ارزان در قزوین است. دسترسی آسان مهمانان به ایستگاه راه آهن و اماکن دیدنی شهر قزوین از جمله آستان مقدس امام زاده سید محمد و حمام تاریخی بلور، را می توان از مزایای اقامت در هتل میر عماد عنوان کرد. لازم به ذکر است ورودی هتل دارای تعدادی پله می باشد.

هتل میر عماد قزوین روی نقشه

آدرس: قزوین، خیابان اسد آبادی، جنب نمایندگی کرمان موتور

فاصله هتل میر عماد تا مراکز مهم قزوین

  • فاصله هتل میر عماد تا ایستگاه راه آهن قزوین: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل میر عماد تا حمام تاریخی بلور: ۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل میر عماد تا امامزاده سید محمد: ۵ دقیقه با ماشین

هتل اطلس قزوین

هتل آپارتمان اطلس ۳ طبقه دارد و در ۱۲ واحد ۸۵ از میهمانانش پذیرایی می‌کند. هرکدام از واحدهای این هتل آپارتمان آشپزخانه مجهز خود را دارند و مسافران می‌توانند در واحد خود به آشپزی بپردازند یا در رستوران هتل غذایشان را میل کنند. درون این هتل یک رستوران با دو بخش مسقف و روباز هم وجود دارد. این رستوران فرصت وقت ‌گذرانی و صرف غذا در مکانی آرام را ایجاد می‌کند. واحدهای هتل هرکدام دو خواب دارند و به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهزند.

آدرس: قزوین، خیابان نوروزیان، انتهای حکمت ۴۸، بین کوچه دانش ۱۱ و ۱۲

بهترین هتل های قزوین از نظر مسافران

یکی از راهکارهای پیدا کردن بهترین هتل در مقصد سفر مطلع شدن از نظرات مسافران قبلی است. شما می‌توانید با آگاهی از نظرات گردشگرانی که قبلا به قزوین سفر کرده و در هتل‌های این شهر اقامت داشته‌اند؛ بهترین هتل و مناسب‌ ترین محل برای اقامت خود را انتخاب کنید. دو هتل ایرانیان و مرمر به عنوان بهترین هتل قزوین از نگاه مسافران می‌باشند. برای انتخاب مطمئن و آسوده از بین بهترین هتل های قزوین، می‌توانید پیش از شروع سفرتان رزرو آنلاین هتل را انجام داده و با خیال راحت عازم سفر شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *