بهترین هتل های شمال تهران

بهترین هتل های شمال تهران

کلانشهر تهران علاوه بر تمام امکاناتی که دارد هتل های متعدد و متنوعی با امکانات متفاوت را در خود جای داده است. هر کدام از این هتل‌ها تعداد مختلفی از ستاره‌های آسمان گردشگری را به خود اختصاص داده‌اند. بعضی ۵ ستاره دارند و برخی دیگر تعداد ستاره‌های کمتری نصیبشان شده است. هتل‌هایی که هرکدام می‌توانند نماینده‌ای عالی برای ایران در خدمت ‌رسانی به مهمانان و مسافران بین ‌المللی باشند. مسافران داخلی نیز با استفاده از این هتل‌ها می‌توانند اقامتی خوش و راحت را تجربه کنند. اگر قصد سفر به تهران و گشت و گذار د ر مناطق شمال شهر را دارید تا پایان این مقاله از وبلاگ لیدوماتریپ با ما همراه باشید. در این مقاله از هتل های شمال تهران برایتان می‌گوییم. هتل‌های باکیفیتی که ماندن در آن‌ها در سفر به پایتخت توصیه می‌شود.

پر تردد ترین نقاط شمالی تهران

میدان ونک تهران

شمال شهر تهران از مناطق مختلفی تشکیل شده که در هریک از این مناطق تعداد زیادی هتل قرار گرفته است. برخی نقاطی که در شمال شهر تهران پر بازدید و پر تردد می باشد و در اطراف آن نقاط هتل برای اقامت مسافران موجود است عبارتند از : محله های نیاوران، فرمانیه، ولنجک، زعفرانیه، سعادت آباد، هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی، هتل های نزدیک الهیه، قیطریه و تجریش، هتل های خیابان جردن و میدان ونک و هتل های خیابان پاسداران در شمال شرق تهران.

بهترین هتل های شمال تهران

هتل اسپیناس پالاس، لوکس ترین و گران ترین هتل شمال تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران اسپیناس پالاس تهران هتل های شمال تهران هتل اسپیناس پالاس

در صدر لیست بهترین هتل های شمال تهران، هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. به گفته خودشان در این هتل اقامتی لوکس و پذیرایی‌ متفاوت را تجربه خواهید کرد. دلیلش هم این است که هتل اسپیناس پالاس بزرگ ‌ترین و لوکس ‌ترین هتل تهران است و این عناوین را هم ساده به دست نیاورده. این هتل یکی از مدرن‌ترین‌ها بوده و امکاناتی به اندازه یک شهر دارد.

هتل اسپیناس پالاس ۲۰ طبقه بوده و تنوع واحدهای اقامتی در آن نیز زیاد است. در منطقه‌ای خوش آب و هوا و مشرف به کوه های اطراف قرار گرفته: از یک سمت دره فرحزاد و از سمت دیگر کوه‌های اوین.

رستوران لاتون اسپیناس پالاس انواع غذاهای مدیترانه ای و غذای ملل را سرو می‌کند و رستوران ایرانی هتل هم غذاهای ایرانی لذیذی دارد. علاوه بر این‌ها رستوران هتل دارای اتاق‌های VIP و خود هتل نیز دارای مرکز خرید است و با داشتن مرکز تندرستی و اتاق ماساژ و مجموعه ورزشی امکاناتش تکمیل می‌شود. بیشتر از ۱۴ سالن همایش و گردهمایی هم دارد. بزرگراه یادگار امام در نزدیکی هتل است و همین امر دسترسی به مناطق مختلف تهران را راحت کرده است. یکی از نکات جالب هتل اسپیناس این است که شما را از فرودگاه با هلی بورد (تاکسی هوایی) به هتل منتقل می‌کنند‌.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام، تقاطع اوین.

هتل استقلال تهران، بزرگ ترین هتل پنج ستاره شمال تهران

هتل استقلال تهران هتل های شمال تهران هتل استقلال هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران که پیش از انقلاب به نام رویال هیلتون شناخته می‌شد، به عنوان بزرگترین هتل ۵ ستاره پایتخت شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۳۴۱ ساخته شد و ۱۰ سال بعد برج شرقی هتل به آن اضافه شد و در مجموع دارای ۵۵۲ اتاق و سوئیت در ۲ ساختمان ۱۵ طبقه است. هتل پارسیان استقلال تهران با بیش از ۵۰ سال سابقه در هتلداری، اقامتی مجلل و خاطره ‌انگیز را برای مسافران در بین هتل‌های شمال تهران رقم می‌زند.

از امکانات و خدمات هتل استقلال می‌توان به رستوران ها و کافه‌های متععد و متنوع با غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع نوشیدنی‌ها، مجموعه ورزشی (استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس)، مغازه‌های تجاری، محوطه بزرگ و فضای سبز اشاره کرد.

هتل پارسیان استقلال در نزدیکی خیابان ولیعصر واقع شده که با ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی به آن دسترسی خواهید داشت. از خیابان ولیعصر هم می‌توانید به میدان تجریش بروید یا با راهی شدن به سمت جنوب به پارک ملت و مراکز خرید برسید. هتل پارسیان استقلال تهران در ۲ کیلومتری صدا و سیما و نمایشگاه بین المللی تهران قرار دارد. همچنین به خاطر نزدیکی به اتوبان چمران دسترسی آسانی را به مناطق مختلف شهر از جمله اماکن تاریخی، مراکز درمانی و آموزشی ایجاد کرده است. برای تفریح در تهران می‌توانید با ۳۰ دقیقه رانندگی به بام تهران و تله‌ کابین توچال رفته و از منظره شهر لذت ببرید.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر

هتل پارسیان آزادی، هتلی با سابقه درازمدت و درخشان در شمال تهران

هتل تهران هتل پارسیان ازادی هتل ازادی تهران هتل های شمال تهران

هتل پارسیان آزادی تهران برای کسانی که مرتب به تهران سفر می‌کنند، هتل نام آشنایی است. این هتل از هتل های پنج ستاره شمال تهران و یکی از با سابقه‌ترین‌هاست و چنانچه بخواهید در منطقه‌ای اقامت داشته باشید، که آلودگی هوا کمتر باشد، پیشنهاد ما به شما هتل پارسیان آزادی است.

هتل پارسیان آزادی یکی از مدرن‌ترین هتل های شمال تهران است. هفت نوع اتاق دارد و از امتیازات مثبتش این است که افراد کم توان را هم فراموش نکرده و برای آن‌ها نیز اتاقی مخصوص در نظر گرفته. همچنین این هتل چهار رستوران مختلف و کافی شاپ دارد که سختگیرترین‌ها را هم راضی می‌کند.

بد نیست بدانید این هتل تا نمایشگاه ۵ دقیقه فاصله دارد و اتوبان چمران و یادگار امام هم درست از جلوی هتل می‌گذرند، اما این به معنای پرسر و صدا بودن هتل نیست. هرچیزی که بخواهید در هتل پیدا می‌شود از دیدن یک گالری هنری تا دوش گرفتن و نفسی تازه کردن در حمامی سنتی.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام، تقاطع اوین.

هتل تاج محل تهران

هتل های شمال تهران هتل تاج محل تاج محل تهران هتل تاج محل تهران

هتل تاج محل تهران، با حال و هوایی هندی و متفاوت، در نزدیکی میدان ونک در خیابان ملاصدرا در ناحیه شمال تهران با بنایی زیبا خودنمایی می‌کند. هتل پنج ستاره تاج محل تهران در سال ۱۳۸۰ تاسیس و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد و هم اکنون با ۸۰ اتاق و آپارتمان در هشت طبقه و ۳ ساختمان، از مسافرانی که به‌ دنبال اقامتی لوکس و راحت در میان هتل ‌های شمال تهران هستند، پذیرایی می‌کند.

همانطور که از نام هتل به نظر می‌رسد، به محض ورود و دیدن فضا و دکوراسیون شیک آن، متوجه حضور فرهنگ هندی خواهید شد. اتاق‌های این هتل زیبا، تمیز، و دلبازند و اکثرشان امکانات یک خانه را دارند که امکان اقامتی آرام را برایتان فراهم می‌کند. در رستوران هندی و رستوران ایرانی هتل، غذاهای خوش عطر و طعمی را می‌توانید نوش‌ جان کنید. یا در کافه و فضای باز بنشینید و استراحت کنید. از دیگر امکانات هتل می‌شود به استخر و سونا، سالن همایش، سالن بیلیارد، ماساژ و… اشاره کرد.

علاوه بر امکانات مدرن و خدمات رفاهی هتل تاج محل تهران، موقعیت جغرافیایی هتل و دسترسی آن به سایر نقاط شهر هم مناسب است. با فاصله کم از میدان ونک، به بزرگراه همت و کردستان نزدیک بوده و دسترسی راحتی را به‌ دیگر نقاط شهر تهران برای شما فراهم می‌کند. با چند قدم پیاده‌ روی به ایستگاه اتوبوس در بزرگراه همت می‌رسید و ایستگاه مترو حقانی و میرداماد نزدیک ‌ترین ایستگاه‌های مترو به هتل تاج محل هستند. برای خرید و بازار گردی در پایتخت هم می‌توانید به مغازه‌های خیابان ونک یا مرکز خرید میلاد نور سر بزنید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹.

هتل ویستریا، جدید ترین هتل پنج ستاره شمال تهران

هتل ویستریا هتل های شمال تهران هتل ویستریا تهران هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا در منطقه خوش آب ‌و هوای دربند و نزدیک میدان تجریش، رو به کوه‌های البرز، قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های شمال تهران است. این هتل را می‌توان از ساختمان بلند سفیدش شناخت. ساختمان هتل در ۲۱ طبقه بنا شده و در مجموع ۹۸ سوئیت و اتاق دارد. در این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده، همه جور امکاناتی از جمله مرکز خرید، کافه و رستوران‌های متنوع تا فضای سبز پیدا می‌شود.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ویستریا در کمال زیبایی طراحی و چیدمان شده‌اند، پرسنل خوش برخورد و مهمان ‌نواز مجموعه نیز تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا اقامتی به ‌یاد ماندنی را برای مسافران به یادگار بگذارند. برای صرف غذا، رستوران رویال که در طبقه همکف قرار دارد، غذاهای ایرانی و بین ‌المللی را سرو می‌کند. چشم ‌انداز شهر نیز در رستوران اسکای لانج و روف گاردن هتل ویستریا، با سرو غذاهای متنوع و گریل منظره‌ای زیبا را رقم زده است. کافه‌ی هتل هم به خیابان دربند دید دارد و فضایی دنج را برای صرف یک نوشیدنی فراهم آورده. مجموعه ورزشی هتل ویستریا، خستگی یک روز گردش را در شهر شلوغی مثل تهران از تن شما بیرون می‌کند. مرکز سلامت هتل امکاناتی مانند سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، و ماساژ را در خود جای داده است.

علاوه بر امکانات و خدماتی که گفته شد، یکی از امتیازات این هتل این است که با اقامت در آن به اماکن تاریخی و دیدنی شمال تهران هم نزدیک هستید. دربند و مجموعه فرهنگی تا‌‌‌‌ریخی سعدآباد حدود ۵ دقیقه از شما فاصله دارند و با ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی به بازار تجریش، بازار قائم، و مرکز خرید تندیس دسترسی خواهید داشت.

آدرس: تهران، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک یک.

هتل اوین، هتل چهار ستاره شمال تهران

هتل اوین تهران هتل اوین تهران هتل اوین تهران هتل پارسیان اوین

هتل اوین در بزرگراه چمران و نزدیک محله اوین تهران واقع شده است. اگر در تهران به دنبال هوای تمیز و جایی دور از شلوغی و هیاهوی شهر هستید، این هتل ۴ ستاره گزینه خوبی در بین هتل‌های شمال شهر تهران می‌باشد.

هتل پارسیان اوین در سال ۱۳۴۸ تاسیس شده و اکنون ۱۵۰ اتاق و سوئیت دارد که بازسازی شده‌اند. در این هتل می‌توانید در اتاق‌هایی تمیز با ظرفیت یک و دو نفر اقامت کنید و از رستوران، فضای سبز، و کافی‌شاپ هم استفاده ببرید. سالن کنفرانس و همایش، و اتاق جلسات نیز از دیگر امکانات هتل هستند. فضا و امکانات مدرن، و همچنین تجربه‌ی هتلداری، این مکان را به یکی از هتل‌های محبوب شمال تهران برای مسافران تبدیل کرده است.

از هتل اوین تهران تا ولنجک، بام تهران، اوین، درکه، و سعادت‌آباد و… فاصله زیادی نیست و به راحتی می‌توانید به این نقاط زیبای تهران هم دسترسی داشته باشید. نمایشگاه دائمی تهران هم در نزدیکی هتل قرار دارد. با دسترسی راحت به اتوبان چمران خیالتان هم بابت رفت‌ و آمد به مناطق مختلف شهر یا فرودگاه راحت است.

آدرس: تهران، شهید دکتر چمران، تقاطع اوین.

هتل بلوط تهران

هتل بلوط هتل بلوط تهران هتل های شمال تهران هتل بلوط

هتل بلوط یک هتل سه ستاره و نوساز در شمال تهران است که از سال ۱۳۹۵ با ۱۶ اتاق شروع به کار کرد و امروزه به عنوان یکی از بهترین هتل های شمال تهران شناخته می‌شود. خدمات رفاهی، پذیرایی خوب، کارکنان خوش برخورد، امکانات ساده و در عین حال مدرن از جمله امتیازات این هتل محسوب می‌شوند.

رستوران و کافه، استخر روباز، سالن بدنسازی رایگان برای آقایان، سالن همایش، فضای سبز و محوطه‌ی درختکاری شده از جمله امکانات هتل بلوط تهران است که وجود آن‌ها اقامت در این هتل را لذت بخش و خاطره انگیز می‌کند.

یکی دیگر از امتیازات این هتل موقعیت جغرافیایی و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر تهران است. به طوری که فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی ۵ دقیقه، تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس ۸۰۰ متر، ایستگاه مترو ۱۰ دقیقه، پاساژهای پالادیوم، گالریا و ارگ ۵-۱۰ دقیقه و تا خیابان ولیعصر ۱۰ دقیقه است و به راحتی می‌توانید به این مناطق بروید. در خیابان ولیعصر قدم بزنید، در رستوران شاطر عباس یک غذای خوشمزه نوش جان کنید و خاطره‌ای خوش از سفر به تهران برای خودتان و همسفرانتان بسازید.

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی.

هتل هما، خوش دسترس ترین هتل شمال تهران

هتل های شمال تهران استخر هتل هما هتل هما هتل هما تهران

هتل پنج ستاره هما در نزدیکی میدان ونک تهران واقع شده و یکی از با سابقه ترین هتل های شمال تهران است. این هتل در سال ۱۳۴۵ تاسیس و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است و هم اکنون با ۱۷۷ اتاق و سوئیت در ۱۶ طبقه پذیرای مهمانان و مسافران است.

از امکانات هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و… اشاره کرد که در کنار برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل از امتیاات هتل هما محسوب می‌شوند. دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر از مهم ترین امتیازات هتل هما به شمار می‌رود. مرکز خرید آسمان، پارک ملت، پارک ساعی، موزه پول، موزه زمان، رستوران عالی قاپو و سم کافه از جمله جاهای دیدنی و تفریحی تهران است که از هتل هما می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ایستگاه اتوبوس ونک و ایستگاه مترو میرداماد نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید به نقاط مختلف شهر بروید.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱.

هتل برج سفید، از لاکچری ترین هتل های شمال تهران

برج سفید هتل برج سفید برج سفید تهران هتل برج سفید تهران

برج سفید یکی از برج های معروف تهران در منطقه دروس است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است. این هتل چهار ستاره هم اکنون با ۱۶ اتاق در ۱۴ طبقه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است.

رستوران گردان، کافی شاپ، سالن کنفرانس و سالن همایش از جمله امکانات هتل برج سفید تهران است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. تالار تجارت جهانی نیز در طبقه ۱۲ این هتل شمال تهران قرار دارد و برای افرادی که برای تجارت و بازرگانی به تهران سفر می‌کنند، امکانات مناسبی دارد.

از هتل برج سفید می‌توانید به راحتی و ظرف مدت کوتاهی خودتان را به کوچه باغ‌ها و محله‌های قدیمی تهران، میدان تجریش، سینما فرهنگ، پردیس قلهک، کافه لمیز، رستوران کافه کاپیتان و مراکز خرید خیابان پاسدارن برسانید.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران، روبه روی بوستان ششم.

هتل دیاموند، جزو هتل های ارزان شمال تهران

هتل دیاموند تهران دیاموند تهران هتل دیاموند هتل دیاموند تهران

هتل دیاموند در یکی از بهترین نقاط پایتخت واقع شده و امکانات و خدماتی مثل بیزنس سنتر و رادیو سنترال را ارائه می‌دهد که همین امر باعث شده هتل دیاموند در بین هتل‌های تهران پرطرفدار باشد. هتل دیاموند پرسنل مجربی دارد که به چند زبان مسلط بوده و می‌توانند در حین اقامت مهمانان بین ‌المللی خدمات خوبی به آن‌ها ارائه کنند.

اگر از ترافیک و شلوغی و سر و صدای تهران خسته شدید، کافه تریای هتل دیاموند جای دنجی برای استراحت کردن شماست. اگر نگران این هستید که سر و صدای خیابان آسایش شما را در هتل مختل کند، باید بگوییم که نگرانی‌تان بیهوده است چون پنجره‌های هتل همگی دارای عایق ضد صوت هستند. تمام واحدهای اقامتی هتل تمیز بوده و در چیدمان آن‌ها از وسایل نو و شیک استفاده شده. هتل در محله‌ای آرام و دنج در شمال تهران واقع شده و شما با اقامت در هتل دیاموند از آب و هوای تمیز و خوب شمال پایتخت بهره‌ مند می‌شوید. نزدیکی به خیابان ولیعصر و نمایشگاه بین‌المللی تهران و … از امتیازات هتل محسوب می‌شود. نمای اتاق‌ها یا رو به خیابان است و یا رو به پاسیو.

این هتل سه ستاره یکی از هتل های با قیمت مناسب در شمال تهران است که به نسبت خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند قیمت مناسبی دارد.

آدرس: تهران، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان فرشته، خیابان بیدار، خیابان مریم غربی، خیابان راز، پلاک ۶.

هتل جاده ابریشم تهران

جاده ابریشم تهران هتل های شمال تهران هتل جاده ابریشم تهران هتل جاده ابریشم

هتل جاده ابریشم در شمال شهر تهران در خیابان نیاوران قرار دارد. محله های جماران، فرمانیه، دزاشیب، آجودانیه و شهرک محلاتی فاصله کمی با هتل دارند. برای کسانی که قصد تردد به سفارت خانه های تهران را دارند جالب است بدانند سفارت خانه های تاجیکستان، چین، سوئد، نیوزلند، هلند، ازبکستان، کوبا و اوکراین در نزدیکی هتل جاده ابریشم قرار دارند. همچنین مجموعه کاخ های تاریخی سعد آباد و کاخ ریاست جمهوری تا هتل ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارند.

آدرس: تهران، خیابان نیاوران، تقاطع کامرانیه.

هتل پاریز تهران

هتل پاریز تهران هتل پاریز هتل پاریز تهران هتل های شمال تهران

هتل پاریز یکی از هتل های چهار ستاره‌ شمال تهران است که در خیابان جردن (آفریقا) و در بلوار مینا واقع شده است. دفاتر بسیاری از شرکت های بزرگ و معروف ایران در خیابان جردن قرار دارند، به همین خاطر اگر برای انجام کاری در ارتباط با این شرکت ها به تهران سفر می کنید اقامت درهتل پاریز گزینه مناسبی است. لازم است بدانید خیابان ظفر و خیابان میرداماد در نزدیکی هتل قرار دارند.

آدرس: تهران، خیابان جردن، بین ظفر و میرداماد، بلوار مینا، پلاک ۲۰.

هتل آپارتمان های شمال تهران

هتل آپارتمان طوبی

هتل آپارتمان طوبی طوبی تهران هتل های شمال تهران هتل اپارتمان طوبی

هتل آپارتمان طوبی یکی از هتل آپارتمان‌های لوکس و مرفه شمال تهران است. این هتل آپارتمان به قدری امکانات خوب و متنوع دارد که شما در حین سفر بیشتر از خانه‌ی خودتان احساس راحتی می‌کنید. مجموعه‌ی ورزشی هتل آپارتمان طوبی کاملا مجهز است. رستوران‌ هتل آپارتمان طوبی می‌تواند به تنهایی یکی از جاذبه‌ها محسوب شود. شما می‌توانید در رستوران روف تاپ گریل که چشم‌ اندازی رو به پایتخت دارد، انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی را میل کنید که توسط ماهرترین آشپزها پخته و سرو می‌شوند. روف تاپ کافه هم همواره آماده است تا از شما با نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع پذیرایی کند.

به جز خدمات تفریحی، خدمات بانکی و پستی مسافران هم در سطح داخلی و هم در سطح بین‌المللی در خود هتل انجام می‌شود. برای اینکه روند خرید روزانه‌ی شما آسان شود، هتل آپارتمان طوبی کارت‌هایی اعتباری در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. شما اگر علاقه‌مند باشید می‌توانید در تورهای ایران ‌شناسی و ورزشی و تفریحی هتل شرکت کنید. اگر هم به تور علاقه ندارید و ترجیح می‌دهید به تنهایی رفت و آمد کنید، هتل به شما ماشین کرایه می‌دهد. می‌توانید ماشین را با راننده و یا بی‌راننده کرایه کنید.

این هتل برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران خارجی هم گزینه‌ی مناسبی است چون می‌تواند مترجم همزمان در اختیار مسافران قرار بدهد و بسیاری از کارهای مالی مثل تبدیل پول را هم به راحتی برایشان انجام دهد. هتل آپارتمان طوبی بی ‌شک یکی از بهترین مراکز اقامتی در پایتخت است؛ چراکه به اکثر دیدنی‌ها، پارک‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های خیابان ولیعصر و خیابان ظفر هم دسترسی آسانی دارید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از دستگردی (ظفر)، خیابان ناصری، پلاک ۱۷.

هتل آپارتمان نیلو

هتل نیلو تهران هتل اپارتمان نیلو هتل اپارتمان نیلو تهران هتل های شمال تهران

هتل آپارتمان نیلو در نزدیکی میدان ونک و خیابان ولیعصر، در منطقه شمال تهران، قرار گرفته است. هتل آپارتمان ۳ ستاره نیلو تهران دارای ۷۲ اتاق و سوئیت در ساختمانی ۷ طبقه است که در سال ۱۳۸۷ تاسیس و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد.

امکانات و خدمات مناسب هتل آپارتمان، باعث شده تا این مکان گزینه‌ای خوب برای اقامت در شهر تهران باشد. رستوران ایتالیایی هتل آپارتمان نیلو تهران انواع غذاهای ایتالیایی را برای جلب رضایت مسافران سرو می‌کند. در زمان سفر به تهران می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و یا سوئیت‌های خانوادگی و چهار تخته هتل آپارتمان نیلو تهران را رزرو کنید. در کافه‌ی هتل هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و کمی استراحت کنید.

نزدیکی هتل آپارتمان نیلو به میدان ونک تهران باعث شده است تا از طریق اتوبوس‌های بی‌‌آرتی، مسافران به میدان ولیعصر دسترسی آسانی داشته باشند. پایانه تاکسیرانی میدان ونک هم رفت‌ و‌ آمد به بسیاری از مناطق شهر تهران را میسر کرده است. برای استفاده از مترو هم می‌توانید به ایستگاه مترو حقانی در ۲.۵ کیلومتری هتل آپارتمان نیلو تهران بروید. برای خرید در تهران هم می‌توانید به میدان ونک و پاساژهای اطراف هتل آپارتمان سر بزنید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، بعد از پل همت، خیابان هفتم، خیابان نیلو شمالی، پلاک ۳.

هتل آپارتمان کورش

هتل اپارتمان کوروش تهران هتل کوروش تهران هتل اپارتمان کوروش هتل کوروش

هتل آپارتمان کوروش در خیابان حصاری و نزدیک بلوار میرداماد در شمال تهران قرار دارد. این هتل آپارتمان ۳ ستاره از سال ۸۹  با ۲۰ آپارتمان و واحد اقامتی در ساختمانی هفت طبقه فعالیت می‌کند. برای اقامت در هتل آپارتمان کورش می‌توانید آپارتمان و اتاق‌های ۱، ۲، ۳، و ۴ تخته را رزرو کنید.

از امکانات و خدمات این هتل آپرتمان شمال تهران می‌توان به رستوران، سالن همایش، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، و استخر اشاره کرد.

قرار گرفتن هتل آپارتمان در یکی از بهترین مراکز تجاری تهران، دسترسی به جاهای مختلف شهر را برایتان راحت کرده و به بزرگراه حقانی و خیابان شریعتی نزدیک هستید. مجتمع تجاری پایتخت برای خرید و افرادی که عاشق تکنولوژی و وسایل الکترونیکی هستند، گزینه مناسب و در دسترسی است. از هتل آپارتمان کوروش به ایستگاه مترو میرداماد هم نزدیک هستید و اگر اهل پیاده ‌روی باشید، در خیابان ولیعصر می‌توانید قدم بزنید و برای عوض شدن حال و هوایتان به پارک ملت بروید. پارک آب و آتش و فودکورت پارک هم گزینه خوبی برای گشت و گذار و تفریح در اطراف هتل آپارتمان کوروش است. موزه دفینه هم تا محل هتل فاصله زیادی ندارد و بازدید از معماری متفاوت ساختمان و دفینه‌های تاریخی آن، خالی از لطف نیست.

آدرس: تهران، خیابان میر داماد، خیابان حصاری، نبش کوچه یکم، پلاک ۳۴.

هتل آپارتمان گلشهر

هتل اپارتمان گلشهر هتل گلشهر تهران هتل اپارتمان گلشهر تهران هتل اپارتمان گلشهر

هتل آپارتمان گلشهر در بلوار جردن تهران قرار داد. این هتل که یکی از هتل آپارتمان های شمال تهران است، از یک سو به بزرگراه مدرس و از سوی دیگر به بزرگراه صدر دسترسی دارد. پارک ملت نیز در مجاورت هتل واقع شده است. اگر می خواهید به یکی از سفارتخانه های عمان، بنگلادش، اروگوئه، مکزیک، سوریه و یونان بروید هتل در نزدیکی این سفارتخانه ها قرار دارد.

آدرس: تهران، بزرگراه آفریقا شمالی، بلوار گلشهر، شماره ۱۵.

لذت اقامت در شمال تهران با انتخاب بهترین هتل ها

نمی‌توان منکر اهمیت اقامتگاه در سفر شد. به همین دلیل است که ما در این مقاله بهترین هتل های شمال تهران را به شما معرفی کریدم تا پیش از سفر بتوانید محل اقامتتان را انتخاب کنید و از این بابت در حین سفر دغدغه ای نداشته باشید. برای جمع بندی می‌توان گفت اگر قصد دارید در یکی از لاکچری ترین هتل های شمال تهران اقامت داشته باشید و هزینه های اقامت برایتان مهم نیست بهترین گزینه برای شما هتل اسپیناس پالاس است. اگر هم به دنبال هتلی ارزان قیمت می‌گردید نگران نباشید. در شمال تهران هم می‌شود هتل های ارزان پیدا کرد. پیشنهاد ما به شما در این مقاه هتل دیاموند است، اما اگر می‌خواهید با تعداد بیشتری از هتل های ارزان شمال تهران آشنا شوید به مقاله ای که با همین نام در نشریه لیدوما منتشر شده مراجعه کنید.

 

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *