بهترین هتل های زنجان

بهترین هتل های زنجان

زنجان با جاذبه‌های افسانه‌ای و حیرت ‌انگیزش، از مقاصد جذاب غرب ایران برای گردشگران به‌ شمار می‌آید. در این مطلب از وبسایت لیدوماتریپ قصد داریم به معرفی هتل های زنجان بپردازیم. با مطالعه این مطلب و آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات هتل‌های این شهر، می‌توانید بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کرده و بر لذت و آرامش سفر خود بیفزایید. با انتخاب بهترین هتل برای اقامت و رزرو آن به ‌صورت آنلاین، می‌توانید با خیالی آسوده راهی سفر شوید.

اقامت در زنجان

هتل های زنجان

مانند اکثر استان های ایران، در استان زنجان نیز تنوع مناسبی از انواع مکان های اقامتی در دسترس است که با توجه به بودجه و برنامه سفر خود می توانید از میان گزینه های موجود، مکان مناسبی را انتخاب کنید. د رادامه لیستی از بهترین هتل های زنجان را پیش رویتان قرار می‌دهیم.

لیست هتل های زنجان

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان هتل بزرگ زنجان هتل های زنجان هتل بزرگ

هتل چهار ستاره بزرگ زنجان در بهترین نقطه شهر در مجاورت پارک جنگلی شهربازی زنجان در ورودی شرقی شهر جنب میدان بسیج قرار گرفته است. این هتل دارای ۵ طبقه متشکل از ۴۸ باب فضای اقامتی آماده ارائه امکانات استاندارد هتلداری در فضایی جنگلی کوهستانی می باشد. دیگر امکانات این هتل شامل رستوران فیروزه با ظرفیت ۹۰ نفر، رستوران فام با چشم انداز طبیعت با ظرفیت ۱۵۰ نفر، تالار ترمه با ظرفیت ۳۰۰ نفر، تالار ملیله با ظرفیت ۳۵۰ نفر با طراحی مدرن چوبی، کافی شاپ سرسرای سهروردی در محیطی جذاب و شاد با سرو انواع نوشیدنی می شود. تماشای گنبد سطانیه، غار کتله خور، بازار زنجان، مردان نمکی و رختشورخانه خود دلیلی برای اقامت در این هتل می باشد.

هتل بزرگ زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، میدان بسیج، ضلع شمال غربی

هتل آسیا زنجان

هتل اسیا زنجان هتب آسیا زنجان هتل آسیا

اگر در سفر به زنجان به‌دنبال هتلی ارزان هستید که در عین حال امکانات و خدمات رضایت‌بخشی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما هتل آسیا است. این هتل از قدیمی‌ترین هتل های زنجان به‌شمار می‌آید. خوب است اشاره کنیم که ساختمان این هتل در سال ۱۳۷۶ به‌منظور ایجاد فضایی بهتر و مجهز‌تر، باز‌سازی شد. این هتل دارای ۲۸ اتاق است که تمامی اتاق‌های آن به امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام مجزا، تلویزیون، یخچال، وسایل بهداشتی و… مجهز هستند. از دیگر بخش‌ها و امکانات هتل آسیا می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای‌فای، کتابخانه، نمازخانه، آسانسور و… اشاره کرد.

هتل آسیا زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، خیابان امام، غرب میدان استقلال، روبه روی پمپ بنزین

هتل پارک زنجان

هتل پارک زنجان هتل پارک هتل پارک زنجان هتل پارک

هتل سه ستاره پارک زنجان با قدمتی ۳۰ ساله در قلب شهر در جوار مراکز تجاری و جاذبه های گردشگری قرار گرفته است و یکی از قدیمی ترین هتل های این استان می باشد که جدیدا طبق آخرین استانداردهای روز هتلداری بازسازی شده است. این هتل در ۵ طبقه دارای ۶۰ باب فضای اقامتی جهت پذیرایی از میهمانان عزیز و محترم می باشد. هتل پارک با ارائه امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت، تاکسی سرویس و کافی نت در خدمت میهمانان داخلی و خارجی شهر زنجان می باشد.

هتل پارک زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، میدان آزادی

هتل قصر زنجان

هتل قصر هتل قصر زنجان هتل قصر زنجان هتل قصر زنجان

هتل قصر زنجان از دیگر هتل های زنجان است که قیمت مناسبی دارد و از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است. مهم‌ترین مزیت این هتل، محل قرار‌گیری آن در شهر است. هتل قصر زنجان در مرکز شهر قرار دارد و به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید زنجان دسترسی بسیار خوبی دارد. این هتل دارای ۲۰ اتاق است و در تمامی اتاق‌های آن امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، تلویزیون، یخچال و… به چشم می‌خورند. به‌ علاوه هتل قصر زنجان دارای امکاناتی نظیر اینترنت، آسانسور، فتوکپی و… بوده و پرسنل آن نیز بسیار خوش ‌برخورد و مهمان ‌نوازند.

هتل قصر زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، خیابان امام، سبزه میدان، پشت پاساژ تهران

هتل سنتی ددمان زنجان

هتل سنتی ددمان هتل سنتی ددمان زنجان هتل سنتی زنجان هتل سنتی ددمان

هتل سنتی دَدَمان در محله میدان انقلاب در یکی از قدیمی ترین و مرکزی ترین نقاط زنجان واقع شده است. این هتل زیبا تنها هتل سنتی استان زنجان و یکی از بهترین هتل های زنجان می باشد و بنای این هتل قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد که در گذشته های دور به عنوان کاروانسرای مسافران بین جاده ای استفاده می شده است. هتل سنتی دَدَمان با ظرفیت پذیرش ۳۰ گردشگر در سال ۱۳۹۷ بعد از ترمیم و بازسازی احیا گردید و شروع به فعالت خود کرد.

این هتل تاریخی بعد از بازسازی دارای چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد با حوض آب زیبایی که در میانه حیاط درونی این عمارت تاریخی قرار گرفته است، چشم نوازی می کند و محیطی آرام و لذت بخش را برای گردشگران و مهمانان خود فراهم می کند. این هتل سنتی دارای ۱۱ اتاق است که به صورت کاملا سنتی در دو طبقه طراحی و ساخته شده است و نکته جالب توجه اینکه هر اتاق این مجموعه معرف یکی از جاذبه های گردشگری و ابنیه ی تاریخی این دیار خوش آب و هوا می باشد.

این اتاق‌ها ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته هستند و از سیستم گرمایش از کف ، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام بهره مند میباشند. پرسنل مسلط به انگلیسی، راهنمای تور، پارکینگ و اینترنت از سایر خدمات هتل سنتی ددمان هستند که برای رفاه و آسایش بیشتر مسافران فراهم شده است. گردشگران و مهمانانی که اقامت در این اقامتگاه را انتخاب می کنند می توانند از مراکز تفریحی و تاریخی نزدیک این هتل از جمله بازار سرپوشیده، رختشوی ‌خانه و موزه مردان نمکی دیدن کنند.

هتل سنتی ددمان روی نقشه

آدرس: زنجان، میدان انقلاب، خیابان سعدی جنوبی، کوچه چمنی، بن بست سوم

هتل جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی زنجان هتل جهانگردی زنجان هتل جهانگردی زنجان هتل جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی زنجان در نزدیکی پارک ملت زنجان قرار گرفته و همین به یکی از مزیت‌هایش تبدیل شده. سفر به زنجان و اقامت در این هتل برای عوض کردن آب و هوا خیلی مفید است، چون هم پارک ملت زنجان در نزدیکی شماست و هم خود هتل محوطه‌ای سرسبز و زیبا دارد. ظرفیت پذیرش مهمان در هتل جهانگردی زنجان محدود است و همین باعث می‌شود محوطه‌ی هتل فضایی آرام و تمیز داشته باشد و برای اقامت‌های خانوادگی کاملاً ایده ‌آل باشد.

شما می‌توانید در محوطه‌ی هتل یا پارک قدم بزنید. بازار قدیم زنجان، رختشورخانه، کاروانسرای سنگی و … در نزدیکی هتل است. بد نیست از آنها هم دیدن کنید. پرسنل کارآزموده‌ی هتل هم تمام تلاششان را می‌کنند تا شما اوقات خوشی را در این هتل بگذرانید. مهمانسرا با فاصله یک کیلومتر از اماکن دیدنی نظیر رختشورخانه – بازار سرپوشیده قدیم زنجان – کاروانسرای سنگی و با فاصله ۴۵ کیلومتری از سلطانیه و با فاصله ۱۶۵کیلومتر با غار کتله خور فاصله دارد.

هتل جهانگردی زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صدا و سیما

هتل گیلاس زنجان

هتل گیلاس زنجان هتل گیلاس

هتل گیلاس از هتل های بین جاده‌ای استان زنجان است که در جاده ابهر-خرمدره قرار دارد. این هتل سه ستاره، دارای چندین اتاق و سوئیت مجزا است که با فضای دل‌باز و محیط تمیز و مرتبشان، اقامتی آرام و دل‌نشین را به مهمانان هدیه می‌کنند. تمامی واحد‌های این هتل، دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، یخچال و… هستند.

این هتل بزرگ دارای چندین سوئیت دو‌خوابه بوده که این سوئیت‌ها اقامتگاهی عالی برای خانواده‌ها هستند. از جمله امکانات سوئیت‌های هتل گیلاس می‌توان به آشپزخانه، نشیمن، اتاق‌های مجزا همراه با تخت و مبلمان، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و… اشاره کرد. علاوه‌ بر این‌ها، این هتل دارای بخش‌ها و امکاناتی همچون رستوران، سالن کنفرانس و همایش، اینترنت وای‌فای رایگان، پارکینگ مسقف و.. بوده و رفتار پرسنل آن نیز بسیار گرم، صمیمی و حرفه‌ای است.

هتل گیلاس زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، ابهر، کیلومتر ۲ جاده زنجان- ابهر، بلوار وحدت

هتل پیام زنجان

هتل پیام زنجان یکی دیگر از بهترین هتل‌های زنجان است. این هتل ۳ ستاره در منطقه خوش آب و هوای زنجان قرار دارد. هتل پیام در سوییت‌های خود امکانات لازم و مطلوبی را برای میهمانانش مهیا نموده است. با اقامت در هتل پیام از قاب پنجره اتاق خود چشم اندازی به دریاچه مصنوعی هتل خواهید داشت. از امکانات هتل پیام می‌توان به رستوران، پارکینگ، فضای سبز محوطه هتل، تالار، سالن بدنسازی، اینترنت و…. اشاره کرد.

هتل پیام زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، میدان بسیج، کمربندی شمالی، بالاتر از ستاد نیروی انتظامی

هتل غزال زنجان

هتل غزال هتل غزال زنجان

هتل غزال از بهترین هتل های زنجان است که در شهر خرمدره قرار دارد. این هتل سه ستاره، دارای ۲۴ اتاق است که تمامی اتاق‌های آن در طبقه همکف واقع شده‌اند و به حیاط سر‌سبز هتل، اشراف دارند. اگر در‌خصوص امکانات هتل غزال زنجان بپرسید، باید بگوییم که این هتل دارای امکاناتی همچون رستوران، کافه سنتی، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت وای‌فای در اتاق‌ها و لابی، خشک‌شویی و… است. اگر در سفر به غرب ایران، خواستید مدتی را در شهر خرمدره اقامت داشته و از جاذبه‌هایی همچون دریاچه سد خلیفه لو و حمام تاریخی یان یان بازدید کنید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل زیبای غزال زنجان است.

هتل غزال زنجان روی نقشه

آدرس: زنجان، کیلومتر ۸۵ جاده قزوین به زنجان، ۱۵ کیلومتر بعد از ابهر.

هتل سپید زنجان

هتل سپید هتل سپید زنجان

اگر به‌دنبال هتلی دنج و تمیز با امکاناتی خوب و قیمتی مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما هتل سپید زنجان است. این هتل سه ستاره جزو ارزان‌ترین هتل های زنجان به‌ شمار می‌آید؛ با‌این‌حال امکانات و خدمات آن بسیار کامل و رضایت‌بخش هستند. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، اینترنت وای‌فای، پارکینگ، نمازخانه و… اشاره کرد. همچنین خوب است اشاره کنیم که تمامی ۴۸ اتاق این هتل مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و… بوده و بسیار تمیز و مرتب هستند.

آدرس: زنجان، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی

تنوع هتل های زنجان

برای اقامت در زنجان با هر میزان بودجه‌ای که داشته باشید اقامتگاه مد نظرتان را پیدا خواهید کرد. در زنجان بنا به بودجه و آنچه شما از یک هتل انتظار دارید انتخاب شما متفاوت خواهد بود. تنوع هتل‌ها در زنجان شامل چهار ستاره، سه ستاره، دو ستاره تا هتل آپارتمان‌ها، مهمانسرا‌ها و اقامتگاه‌های سنتی است.

برای رزرو بهترین هتل های زنجان چندین انتخاب دارید. گفتنی است اگر به دنبال هتلی لوکس و مجلل هستید در زنجان پیدا نخواهید کرد چرا که زنجان هتل پنج ستاره ندارد. البته نبود هتل پنج ستاره به معنی آن نیست که هتلی مناسب و هم رده و ردیف هتل پنج ستاره پیدا نخواهید کرد اما انتخاب شما محدود خواهد بود.

با وجود همه این ها رزرو آنلاین هتل بهترین راه برای تجربه اقامتی بی دردسر و دلنشین در زنجان است.

 

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *