بهترین هتل های تهران

بهترین هتل های تهران

پیدا کردن یک هتل خوب مهم ترین کاری است که در برنامه ریزی سفر باید در نظر داشته باشید. اینترنت و فن آوری ارتباطات این مسئله مهم را در برخی از موارد ساده کرده است اما هنوز هم برخی از عوامل هست که در هنگام انتخاب هتل به ویژه در هنگام سفر با خانواده و  بچه ها باید در نظر گرفته شود. تهران مهم ترین و بزرگ ترین شهر ایران است که قدمتی ۷۰۰۰ ساله دارد. این شهر بین کوه های شمالی البرز و بیابان های مرکزی قرار دارد. جمعیت آن در روز ۱۴ میلیون نفر و در شب حدود ۱۰ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. این شهر از کلان شهرهای استراتژیک و پرجمعیت  و همیشه دارای ترافیک است. هنگامی که می‌خواهید یکی از هتل های تهران را برای اقامت و اجاره روزانه در تهران انتخاب کنید، می توانید انتخاب های گسترده ای از مهمان خانه ها و خانه های سنتی تا رزرو هتل های ۱ تا ۵ ستاره تهران را داشته باشید که برخی از آن‌ها بسیار لوکس و مجهز هستند. ما در این مقاله از لیدوماتریپ تعدادی از بهترین هتل های تهران را به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین هتل های تهران برای اقامت

هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس هتل اسپیناس پالاس هتل اسپیناس پالاس تهران هتل اسپیناس

هتل اسپیناس پالاس تهران در سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت آباد به بهره برداری رسید. این هتل با نام سابق هتل اسپیناس بهرود نیز شناخته می‌شود و یکی از بهترین هتل های شمال تهران به حساب می‌آید. در ۲۰ طبقه ساخته شده و دارای ۴۰۰ باب اتاق و سوئیت لوکس، جهت پذیرایی از مهمانان عزیز است. هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس یکی ازبهترین هتل های تهران است. این هتل لوکس با برخورداری از فناوری‌های مدرن، امکان برگزاری انواع همایش و جلسات را به نحوی مناسب، ممکن ساخته است. این هتل عضو گروه هتل های اسپیناس می باشد.

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران هتل آزادی هتل پارسیان هتل پارسیان آزادی

هتل آزادی تهران، همان هتل هایت سابق از هتل های با سابقه در ایران می باشد. این هتل با ۲۶ طبقه و ۴۷۵ واحد اقامتی در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین واقع شده است. هتل پارسیان آزادی با توجه به موقعیت مکانی مناسبی که دارد، دسترسی به دیگر اماکن مهم از جمله مجموعه ورزشی انقلاب، دانشگاه امام صادق (ع) و بیمارستان قلب شهید رجائی را فراهم ساخته است. هتل پنج ستاره آزادی تهران عضو گروه هتل های پارسیان می باشد، که ارائه خدمات و امکانات و همچنین موقعیت مکانی مناسب، این هتل را به یکی از هتل های پرطرفدار در تهران مبدل کرده است. هتل پارسیان آزادی تهران با قرارگیری در منطقه سعادت آباد، اقامتی دل انگیز را در ذهن مهمانان خویش ثبت می کند.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین.

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران هتل بلوار اسپیناس بلوار هتل اسپیناس بلوار

هتل لوکس پنج ستاره اسپیناس بلوار (خلیج فارس) در یکی از خوش آب و هواترین و زیباترین مناطق پایتخت، بلوار کشاورز در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید. هتل دارای ۲۸۴ باب اتاق و سوئیت اقامتی مجلل با امکانات و تجهیزات رفاهی مدرن می‌باشد. واقع بودن هتل در بلوار کشاورز موجب دسترسی آسان به پارک لاله،موزه هنرهای معاصر، موزه‌ فرش، میدان ولیعصر و مراکز خرید و اماکن دیدنی پایتخت گردیده است. هتل اسپیناس با پرسنلی آموزش دیده و مجرب از بهترین هتل های ارزان شمال تهران بوده که فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش‌ است اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود رقم بزند.

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پلازا هتل پرشین پلازا تهران پرشین پلازا تهران هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا تهران سال ۱۳۹۸ با یازده طبقه در خیابان سهروردی شمالی به بهره برداری رسید. این هتل دارای ۱۰۰ باب اتاق و سوئیت می باشد که در طبقات سوم تا یازدهم پراکنده شده اند. میهمانان گرامی می توانند از هتل پرشین پلازا با پیمودن فاصله حداکثر ۲ کیلومتر به وزارتخانه هایی نظیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اماکن تفریحی نظیر باغ موزه قصر دسترسی یابند. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل پنج ستاره پرشین پلازا تهران در بخش ورودی دارای تعدادی پله است.

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، پایین تر از خیابان بهشتی، خیابان زینالی شرقی

هتل استقلال تهران

هتل های تهران هتل استقلال تهران هتل تهران هتل استقلال

هتل استقلال تهران در تقاطع بزرگراه شهید چمران و چهارراه ولیعصر قرار دارد. این هتل متشکل از دو برج غربی و شرقی می باشد که برج غربی در سال ۱۳۴۱ به بهره برداری رسید. ۱۰ سال بعد، در سال ۱۳۵۱ برج شرقی هتل نیز افتتاح گردید. در حال حاضر هتل استقلال دارای ۱۵ طبقه و جمعا ۵۵۲ باب اتاق و سوئیت می باشد. این هتل در سال های قبل از انقلاب اسلامی به نام هتل رویال هیلتون فعالیت داشت و بعد از سال ۱۳۵۷، به عضویت گروه هتل های پارسیان درآمد و به نام فعلی هتل پارسیان استقلال تغییر نام داد. موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره استقلال تهران، همجواری با خیابان ولیعصر و فاصله ۲.۵ کیلومتری تا نمایشگاه بین المللی تهران از ویژگی های بارز این هتل به شمار می رود. آخرین بازسازی انجام شده روی ضلع شرقی در سال ۱۳۷۶ بوده است.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی

هتل رکسان تهران

هتل رکسان هتل های تهران هتل رکسان هتل رکسان تهران

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور از مجموعه گروه هتلهای اکور فرانسه می‌باشد که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) واقع شده است. ساختمان هتل در ۱۱ طبقه بنا و دارای ۲۹۶ باب اتاق مدرن با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه هتلی بسیار مناسب برای مسافرانی می‌باشد که قصد تعویض پرواز و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند. موقعیت مکانی مناسب و به دور از شلوغی شهر، فضایی بسیار آرامش بخش را برای میهمانان این هتل به وجود آورده است. هتل نووتل با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی و پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشد.

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران- قم، روبه روی ترمینال یک فرودگاه بین المللی امام خمینی

هتل اوین تهران

هتل اوین تهران هتل های تهران هتل پارسیان اوین هتل اوین تهران

هتل اوین تهران در سال ۱۳۴۸ با ۳۲ باب اتاق فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در سال ۱۳۸۵ نوسازی شد و در سال ۱۳۸۷ با ۱۵۰ باب اتاق مجددا به بهره برداری رسید. هتل اوین دارای چهار طبقه است که اتاق ها در طبقات اول تا چهارم پراکنده شده اند. این هتل عضو زنجیره هتل های پارسیان می باشد و با نام هتل پارسیان اوین نیز شناخته می شود. قرارگیری هتل چهار ستاره اوین در نزدیکی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی و مجموعه ورزشی انقلاب را از مزایای مهم این هتل می توان برشمرد.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین

هتل هما تهران

هتل های تهران هتل رکسان هتل رکسان هتل رکسان تهران

هتل هما تهران در سال ۱۳۵۲ احداث شده است. این هتل طی این سال ها چندین بار بازسازی شده است و در حال حاضر دارای ۱۵ طبقه و جمعا ۱۷۳ باب اتاق و سوئیت می باشد. قرار گرفتن هتل هما در خیابان ولیعصر، دسترسی آسان به شاهراه های اصلی شهر تهران، مرکز خرید ونک و دانشگاه علوم پزشکی ایران را فراهم ساخته است. امکانات مدرن و طراحی با شکوه اتاق ها و فضای داخلی هتل پنج ستاره هما تهران، اقامتی به یاد ماندنی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی به ارمغان می آورد. هتل همای تهران زیر مجموعه گروه هتل های هما می باشد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی

هتل رمیس تهران

هتل رمیس هتل رمیس تهران هتل رمیس هتل های تهران

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران در سال ۱۳۹۳ منطبق با استانداردهای روز در صنعت هتلداری به بهره برداری رسید. این مجموعه نخستین گروه از هتل های بین المللی فرودگاهی کشور به شمار می رود که توسط گروه هتلداری اکور فرانسه ساخته شده است. هتل ایبیس که در گذشته هتل اکسیس هم نام داشته است، در مجاورت ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی قرار دارد. این هتل مشتمل بر ۷ طبقه و ۱۹۶ باب اتاق می باشد. هتل چهار ستاره رمیس تهران در سفرهای کاری و تفریحی همواره مورد توجه بوده و با ارائه خدمات مناسب و برخورداری از پرسنل مجرب، رضایت خاطر مهمانان را جلب کرده است.

آدرس: تهران، ضلع جنوبی اتوبان الی فرودگاه بین المللی امام خمینی.

هتل آتانا تهران

هتل های تهران هتل آتانا هتل آتانا تهران هتل آتانا

هتل آتانا تهران در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در ۱۱ طبقه بنا شده است، که بخش اقامتی هتل آتانا در ۶ طبقه مشتمل بر ۸۵ باب واحد اقامتی می باشد. هتل آتانا تهران در ضلع غربی خیابان طالقانی که یکی از خیابان های پر اهمیت تهران می باشد واقع شده است و موجب سهولت در دسترسی مهمانان به اماکن اداری و تجاری مهم نظیر اتاق بازرگانی، وزارت نفت، وزارت صنایع و معادن، وزارت کشاورزی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه هنر، سفارت ارمنستان و سفارت عراق شده است. هتل آتانا با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی ها و امکانات کامل رفاهی، محیطی کاملا آرامش بخش را برای پذیرایی از مهمانان گرامی فراهم آورده است.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، خیابان طالقانی غربی

اقامتی دلنشین در بهترین هتل های تهران

ویژگی های خاص تهران و تمرکز اکثر مراکز اداری، سیاسی، درمانی و تفریحی در آن، موجب شده است در طی سال مسافران زیادی به دلایل مختلف از تهران بازدید کنند و یا ناچار به اقامت در تهران باشند. به فراخور نیازهای مختلف، طیف گسترده ای از اقامتگاه های گوناگون برای هرگونه سلیقه و بودجه ای در دسترس است. هنگام انتخاب مکانی مناسب برای اقامت در تهران درنظر داشته باشید که ترافیک در اکثر نقاط شهر سنگین است. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که به مراکزی که قصد بازدید آنها را دارید، نزدیک باشد یا دسترسی مناسبی به خطوط حمل و نقل عمومی داشته باشد. محدوده طرح ترافیک نیز می تواند گردش های شهری را با مشکل مواجه کند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *