بهترین هتل های اصفهان

بهترین هتل های اصفهان

اصفهان به واسطه جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی فراوانش یکی از مهم ‌ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود و سالانه میزبان گردشگران خارجی و داخلی زیادی است. این شهر برای میزبانی هرچه بهتر از گردشگران خود، اقامتگاه‌ها و هتل‌های فراوانی را در خود جای داده است. در این میان بدون شک برخی از هتل‌ها توانسته‌اند رضایت میهمانان را به خصوص در زمینه تمیزی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر جلب کنند و در فهرست بهترین هتل های اصفهان قرار بگیرند. در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین هتل های اصفهان را به شما معرفی کنیم.

لذت اقامت در نصف جهان

اقامت در اصفهان

اصفهان در دوران صفویان پایتخت ایران بود و بسیاری از بناهای تاریخی دیدنی آن در همان دوران ساخته شده اند. شهر خلاق یونسکو که برخی آثارش در همین میراث ثبت شده اند. از جمله دیدنی ترین اماکن تاریخی نصف جهان باید به منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو اشاره کرد. اگر شما هم قصد سفر به نصف جهان را دارید در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین هتل های اصفهان را معرفی کنیم.

لیست هتل های اصفهان

هتل عباسی، از هتل های لوکس اصفهان

هتل عباسی اصفهان هتل عباسی هتل عباسی اصفعان هتل های اصفهان

هتل پنج ستاره مجلل و تاریخی عباسی اصفهان، یکی از کهن ترین بزرگترین هتل های ایران با معماری منحصر به فرد می‌باشد. این هتل با برخورداری از ۱۴ تالار پذیرایی، رستوران، سفره خانه سنتی، چایخانه سنتی، کافه تریا همواره آماده پذیرایی از ۱۵۰۰ نفر میهمان می‌باشد.

از امتیازات این هتل می‌توان قرار گرفتن در قلب شهر، اشراف به اکثر جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان، مجهز بودن به بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تجربه اقامتی تاریخی در یک جاذبه توریستی نام برد. این هتل همیشه آماده پذیرایی از هزاران میهمان و گردشگر داخلی و خارجی از تمامی نقاط جهان و همینطور ده ها هیات از میهمانان عالی رتبه سیاسی و شخصیت‌های بین المللی است.

مهمانسرای عباسی دارای ۲۲۵ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی و نیز آپارتمان دو و سه خوابه بوده و دور تا دور حیاط هتل و حوض فیروزه ای رنگش قرار گرفته اند و رو به حیاط هتل، تراس و پنجره دارند.همگی اتاق ها مجهز به سیستم های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشند. نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ منظره‌ای بدیع را برای اتاق‌های مشرف به باغ به ارمغان می‌آورد. سبک معماری قاجار و صفوی در برخی از سوئیت ها، از جمله عناصر طراحی داخلی است که در کمتر هتلی در جهان نظیر آن یافت می‌شود.

هتل عباسی اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

فاصله هتل عباسی تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل عباسی تا سی و سه پل: سه دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل عباسی تا میدان نقش جهان: ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل عباسی تا سیتی سنتر: ۲۰ دقیقه با ماشین

هتل کوثر

هتل کوثر اصفهان هتل کوثر بهترین هتل های اصفهان هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر از سال ۱۳۵۰ با مجموعه شرایتون کار خود را آغاز کرد و امروز با بزرگترین مجموعه هتل های ایران (پارسیان) همکاری دارد. این مورد از بهترین هتل های اصفهان همواره در حال بازسازی و به روز رسانی امکانات و خدماتش بوده و به همین دلیل همواره ۵ ستاره خود را حفظ کرده است.

پارکینگ، ۶ رستوران، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی، فروشگاه لباس و ملزومات ورزشی، همراه با سیستم تهویه هوای مطبوع، سالن ماساژ، کافی شاپ، آرایشگاه و انواع فروشگاه برای خرید سوغاتی برخی از امکانات هتل پارسیان کوثر هستند. هتل نزدیک سی و سه پل قرار گرفته و چشم انداز زاینده رود را دارد. اگر زمانی به نصف جهان سفر کنید که رودخانه پر آب است زیبایی مجموعه را دو چندان خواهید دید.

هتل کوثر روی نقشه

آدرس: اصفهان، خیابان ملت، مقابل سی و سه پل

فاصله هتل کوثر تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل کوثر تا میدان نقش جهان: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل کوثر تا سیتی سنتر: ۱۸ دقیقه با ماشین

هتل آسمان

هتل آسمان اصفهان هتل آسمان هتلی های اصفهان هتل اصفهان

هتل چهار ستاره تاپ آسمان که یکی از بلندترین ساختمان های شهر تاریخی اصفهان می‌باشد در جوار رودخانه زیبای زاینده رود در مهرماه ۱۳۸۴ افتتاح شد. هتل با چشم انداز بسیار زیبا و دید عالی از رودخانه زاینده رود و شهر دلنواز اصفهان می باشد. موقعیت مکانی ویژه این هتل و قرارگیری در حاشیه زاینده رود و همینطور دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی اصفهان و مراکز دیدنی شهر موجب محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان شده است. خدمات دیگر رفاهی هتل شامل: کافی شاپ ماه، خشکشویی، روم سرویس شبانه روزی، سالن های اجتماعات متنوع، سوئیت کنفرانس، امکانات ورزشی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، رستوران گردان با منظره بینظیر، رستوران خورشید، کافی شاپ ۲۴ ساعته، فست فود آسمان، صرافی، کافی نت، پارکینگ و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته می باشد.

هتل آسمان اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، پل فلزی، خیابان مطهری

فاصله هتل آسمان تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل آسمان تا سی و سه پل: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آسمان تا میدان نقش جهان: ۱۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آسمان تا سیتی سنتر: ۱۸ دقیقه با ماشین

هتل پیروزی

هتل پیروزی اصفهان هتل پیروزی هتل پیروزی اصفهان هتل اصفهان

یکی از هتل‌ های چهارستاره اصفهان که به عنوان بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران نیز شناخته می‌شود، هتل پیروزی می‌باشد. این هتل چهار ستاره از هتل‌ های قدیمی‌ اصفهان است. هتل پیروزی در مرکز شهر و نزدیک باغ و عمارت چهلستون قرار گرفته است. بنابراین کمترین فاصله را با مجموعه‌ نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌ الله و بازار بزرگ اصفهان دارد.

هتل پیروزی اصفهان دارای ۹۶ باب اتاق و سوئیت رویال با امکانات بسیار عالی و طراحی و دیزاین زیبا می‌باشد و خدماتی همچون رستوران ایرانی و فرنگی، تالار پذیرایی، کافی شاپ، سالن اجتماعات، فروشگاه، پارکینگ و … دارد.

هتل پیروزی اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین

فاصله هتل پیروزی تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل پیروزی تا میدان نقش جهان: ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پیروزی تا سی و سه پل: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل پیروزی تا سیتی سنتر: ۲۳ دقیقه با ماشین

هتل عطار

هتل عطار اصفهان هتل عطار هتل عطار اصفهان هتل عطار اصفهان

هتل عطار یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که طراحی فوق العاده زیبا و سنتی دارد. اتاق‌های این هتل با زیباترین هنرهای اصفهان تزیین شده‌اند و در نتیجه اقامت در آن‌ها هر مسافری را به وجد خواهد آورد. این هتل مجلل و زیبا ۱۰ سوئیت دو نفره و دو سوئیت چهار نفره با تجهیزات و امکانات کامل دارد که تلفیقی از هنر ایرانی اسلامی و هنرهای مختص اصفهان در آن‌ها اجرا شده و زیبایی خاصی به هر سوئیت و اتاق بخشیده است.

از جمله امکانات رفاهی ویژه هتل عطار اصفهان می‌توان به استخر و جکوزی، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، حمام ‌ترکی، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان در لابی، حمام سنتی، تاکسی سرویس، صبحانه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه ۱۹

هتل آوین

هتل آوین اصفهان هتل آوین هتل آوین اصفهان هتل اصفهان

هتل سه ستاره آوین در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در خیابان هاتف اصفهان نزدیک به میدان نقش جهان در بهترین نقطه شهر افتتاح شد. موقعیت این هتل به‌دلیل خارج بودن از محدوده ترافیک و همچنین اشراف به میدان نقش جهان و دیگر اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان بسیار ویژه است. هتل دو طبقه آوین دارای ۷۱ باب اتاق با معماری شیک و مدرن است که همگی مجهز به امکانات لازم برای مهمانان هستند. اتاق‌های این هتل به دو دسته طلائی و نقره‌ای تقسیم می‌شوند. اتاق‌های نقره‌ای کوچک‌تر از اتاق‌های طلائی و فاقد پنجره هستند.

هتل آوین اصفهان از نظر امکانات و خدمات رفاهی کامل است و به همین دلیل، انتخابی فوق‌العاده برای اقامت در اصفهان به شمار می‌آید. لابی، آسانسور، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با پخت نان تازه با ظرفیت ۱۴۵ نفر، کافی‌شاپ با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با ظرفیت ۵۰ نفر، صندوق امانات، سالن کنفرانس با ظرفیت ۵۰ نفر، کافی‌نت، سالن‌های همایش، تالار پذیرایی، سالن بدن‌سازی، اتاق ماساژ، غرفه صنایع دستی، اینترنت بی‌سیم رایگان، اتاق وی آی پی، پارکینگ رایگان و مسقف با ظرفیت ۷۰ دستگاه خودرو، رمپ ورودی و امکان حرکت ویلچر داخل سرویس بهداشتی برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته و پرسنلی مجرب از جمله این امکانات هستند.

هتل آوین اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، خیابان هاتف

فاصله هتل آوین تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل آوین تا سی و سه پل: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آوین تا میدان نقش جهان: ۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل آویت تا سیتی سنتر: ۲۴ دقیقه با ماشین

هتل سفیر

هتل سفیر اصفهان هتل سفیر هتل سفیر اصفهان هتل سفیر

هتل چهار ستاره سفیر در مقابل هتل عباسی در مرکز شهر تاریخی اصفهان در یکی از خیابان های اصلی شهر، خیابان آمادگاه در سال ۱۳۷۱ افتتاح شده است. این هتل در اوایل سال ۱۳۹۲ به طور کامل تعمیر و بازسازی شده است. هتل سفیر با بیش از ۷۸ باب فضای اقامتی با معماری مدرن و لوکس آماده پذیرایی از میهمانان گرامی خود می باشد. نزدیکی به مراکز تجاری، خیابان چهارباغ، بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، میدان نقش جهان و دیگر جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مدرسه چهار باغ از امتیازات این هتل به شمار می رود. از امکانات و خدمات این هتل می توان به روم سرویس ۲۴ ساعته، خشکشویی، سالن مجلل همایش، استخر، سونا، حمام سنتی و ایرانی، مرکز تناسب اندام، اینترنت رایگان، رستوران، کافی نت، صندوق امانات اختصاصی، امکانات مورد نیاز برای معلولین و جانبازان و فروشگاه های متنوع اشاره کرد.

هتل سفیر اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، مقابل هتل عباسی

فاصله هتل سفیر تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل سفیر تا سی و سه پل: ۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل سفیر تا میدان نقش جهان: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل سفیر تا سیتی سنتر: ۲۱ دقیقه با ماشین

هتل سنتی عتیق

 

هتل سنتی عتیق در خیابان ابن سینا اصفهان واقع شده است. این خانه سنتی با قدمت حدود ۲۲۰ سال مربوط به دوره قاجار با هدف احیا خانه‌های تاریخی اصفهان و با حفظ معماری سنتی و امکانات مدرن و تلفیق جالبی از سبک سنتی و مدرنیته، پس از مرمت در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان هتل آغاز به کار کرد. هتل سنتی سه طبقه عتیق دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی و ۳۰ اتاق به‌صورت دو اتاق یک تخته، ۱۲ اتاق دو تخته، ۱۰ اتاق سه تخته، پنج اتاق چهار تخته و یک سوئیت چهار تخته قاجار است و درمجموع امکان میزبانی از ۸۰ مهمان را دارد. تمام اتاق‌های این هتل دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند و در داخل محوطه نیز یک سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) به‌صورت مشترک وجود دارد.

از جمله امکانات و خدمات هتل سنتی عتیق می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و ترکی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت بی‌سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی (چیلر و اسپیلیت) اشاره کرد. مهمانان همچنین می‌توانند در این هتل با هماهنگی قبلی از رستوران‌های طرف قرارداد، ناهار و شام سفارش دهند.

هتل سنتی عتیق اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷ (میر علاالدین)،‌ کوچه مسجد شمس، پلاک ۳۰.

فاصله هتل سنتی عتیق تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل سنتی عتیق تا سی و سه پل: ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل سنتی عتیق تا میدان نقش جهان: ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل سنتی عتیق تا سیتی سنتر: ۲۵ دقیقه با ماشین

هتل زنده رود

هتل سه ستاره زنده رود در خیابان هشت بهشت در شهر زیبا و تاریخی اصفهان در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. بنای هتل در ۵ طبقه شامل ۲۸باب فضای اقامتی با امکانات مناسب می باشد. از امتیازات این هتل می توان به دسترسی آسان به جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر چون میدان نقش جهان، سی و سه پل، پل خواجو، مسجد جامع، خانه مشروطیت و عمارت چهلستون و همینطور کیفیت بالای خدمات آن اشاره کرد. رستوران، فست فود، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه شهید بهشتی از جمله امکانات این هتل می باشند.

هتل زنده رود اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، مابین چهارراه ملک و گلزار

فاصله هتل زنده رود تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل زنده رود تا سی و سه پل: ۷ دقیقه
  • فاصله هتل زنده رود تا میدان نقش جهان: ۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل زنده رود تا سیتی سنتر: ۲۱ دقیقه با ماشین

هتل صفوی

هتل سه ستاره صفوی در سال ۱۳۸۵ با تکیه بر سبک هنر سنتی در مکانی آرام، دلنواز با هنری اصیل در نصف جهان در موقعیت مکانی مناسب در مرکز شهر طراحی و افتتاح شده است. دسترسی سریع و آسان به بناهای تاریخی نظیر مجموعه بی همتای نقش جهان شامل مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، بازار اصلی و عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، سی و سه پل و هشت بهشت و دیگر آثار تاریخی، مراکز تجاری و اداری و همچنین رود همیشه زنده زاینده رود پذیرای میهمانان عالیقدر خود می باشد.

هتل صفوی اصفهان روی نقشه

آدرس: اصفهان، چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان فلسطین

فاصله هتل صفوی تا مراکز مهم اصفهان

  • فاصله هتل صفوی تا سی و سه پل: ۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل صفوی تا میدان نقش جهان: ۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل صفوی تا سیتی سنتر: ۲۱ دقیقه با ماشین

بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران

برای داشتن اقامتی لوکس و مطلوب در اصفهان معمولا اولین گزینه، هتلی است که هم امکانات کاملی داشته و هم در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته باشد. از جمله این لوکس ترین و بهترین هتل‌ها از نظر مسافران می‌توان به هتل عباسی، هتل پارسیان کوثر و هتل آسمان اشاره کرد. برای رزرو آسان این هتل ها می‌توانید به صفحه رزرو هتل های لیدوماتریپ مراجعه کنید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *