بهترین رستوران های زنجان برای صرف غذاهایی خوش‌طعم

بهترین رستوران های زنجان برای صرف غذاهایی خوش‌طعم

رفتن به سفر و خوردن غذا در یک رستوران خوب باعث می‌شود خاطرات خوش سفر به یاد ماندنی‌تر و دوچندان شود. یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های اکثر مسافران در هنگام سفر این است که کدام رستوران برای صرف وعده غذایی بهتر است، خصوصاً اگر مقصد سفر جایی باشد که تا به حال نرفته‌اید؛ بنابراین آشنایی و پیدا کردن رستوران‌های خوب در مقصد سفر اهمیت زیادی دارد.

اگر قصد سفر به زنجان را دارید باید گفت که زنجان یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران است که در همه فصول مخصوصا تابستان میزبان مسافران بسیاری می‌باشد. این شهر زیبا علاوه بر داشتن جاهای دیدنی، دارای رستوران‌های سنتی و مدرن زیادی است که انواع غذاها و خوراکی‌های محلی و لذیذ را متناسب با هر ذائقه‌ای در این رستوران‌ها سرو می‌کنند؛ بنابراین ما در این مقاله از مجله گردشگری لیدوماتریپ قصد داریم بهترین رستوران ‌های زنجان را به شما معرفی کنیم تا در سفرتان به این شهر با شناخت کامل و مناسب با سلیقه خودتان در این شهر غذا میل کرده و از سفرتان لذت ببرید.

لیست بهترین رستوران ­های  شهر زنجان؛ طعم دلنشین غذاهای خوشمزه و محلی

از آنجایی که پیدا کردن رستوران خوب و خوردن غذا، یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر در هر سفر است؛ بنابراین آشنایی با رستوران‌های محبوب مقصد سفر برای داشتن خاطره خوب و خوش در آن شهر لازم می‌باشد. ما در این مقاله از لیدوماتریپ می‌خواهیم ویژگی‌ها و امکانات بهترین رستوران ‌های زنجان را بررسی کنیم. تا شما را با مکان‌هایی که می‌توانید خود را مهمان وعده‌های غذایی فوق‌العاده کنید، آشنا کنیم. پس در ادامه ما را همراهی کنید تا لیست رستوران های زنجان را در اختیار شما قرار دهیم.

رستوران پلو زنجان؛ از بهترین رستوران های زنجان

رستوران پلو زنجان؛ از بهترین رستوران های زنجان

رستوران پلو یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران ‌های زنجان است و اگر در این شهر به دنبال یک رستوران خوب با غذاهای خوشمزه هستید، قطعاً اولین پیشنهادی که مردم می‌دهند، این رستوران خواهد بود. این رستوران معروف و محبوب دارای فضایی گرم و آرام بوده و برای برگزاری مراسمات و مهمانی‌های خانوادگی نیز گزینه خوبی است و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی خوش‌طعم مخصوصا کباب‌های معروف این شهر را در این رستوران نوش جان کنید. قیمت غذاها در این رستوران نسبت به کیفیتی که دارند بسیار خوب و مناسب است. این رستوران همه روزه، حتی در ایام تعطیل، از ساعت ۱۱ الی ۱۶ برای صرف نهار و از ساعت ۲۰ تا ۲۳:۳۰ برای صرف شام آماده خدمت‌رسانی به مسافران و اهالی شهر زنجان می‌باشد.

آدرس رستوران پلو زنجان: زنجان، خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبه‌روی کوچه اول

شماره تلفن: ۰۲۴۱۴۲۲۲۱۳۷

رستوران صدف زنجان؛ حضور در فضایی دل‌انگیز

رستوران صدف زنجان؛ حضور در فضایی دل‌انگیز

رستوران صدف از شناخته‌شده‌ترین و بهترین رستوران‌ های شهر زنجان است که طرفداران زیادی دارد. فضایی شیک با محیطی دنج و آرام، سرویس‌دهی بسیار خوب، پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد و تنوع غذاها از جمله دلایلی هستند که این رستوران را در زمره بهترین رستوران ‌های زنجان قرار می‌دهند.

لازم است بدانید در این رستوران انواع غذاهای ایرانی از جمله زرشک پلو، باقالی پلو، کباب و سایر غذاهای خوشمزه را می‌توانید با قیمت مناسب و کیفتی عالی میل کنید.

آدرس رستوران صدف: زنجان، خیابان خرمشهر، روبه‌روی پارک ملت

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۲۶۲۸

دیزی سرای عابدینی زنجان؛ طعم اصیل آبگوشت در بهترین رستوران استان زنجان

دیزی سرای عابدینی زنجان؛ طعم اصیل آبگوشت در بهترین رستوران استان زنجان

اگر پس از گشت‌وگذار در بازار زنجان، هوس آبگوشت کردید و خواستید خستگی خرید را از تنتان دور کنید، حتماً به دیزی سرای عابدینی زنجان سری بزنید. محیطی گرم و دل‌نشین، قیمت مناسب و صدالبته دیزی‌های خوشمزه به همراه سالاد و ترشی، این مکان را به یکی از معروف‌ترین مکان‌ها برای کسانی که عاشق دیزی هستند تبدیل کرده است. این رستوران همچنین سرویس صبحانه هم دارد و اگر خواستید به وقت صبحانه، سری به این رستوران بزنید حتماً از خوردن املت‌های خوش طمع این رستوران به همراه چای غافل نشوید. این دیزی سرا همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۸ آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان است.

آدرس دیزی سرای عابدینی: زنجان، چهارراه امیرکبیر، کوچه نساجی، میدان ورکچیلر، راسته بازار پایین زنجان

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۳۲۴۲۶۰

رستوران گلریز زنجان؛ از بهترین رستوران های زنجان

رستوران گلریز زنجان؛ از بهترین رستوران های زنجان

رستوران گلریز یکی از بهترین رستوران‌ های زنجان است که دارای میز اردور (پیش‌غذا یا آغازکننده) بوده و تنوع غذایی بالایی دارد و انواع غذاهای ایرانی و همچنین سالادهای ایتالیایی را در منوی خود جای داده است.

قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران بوده، اما در مقابل دارای کیفیت بالایی است. مطمئن باشید که صرف غذا در این رستوران، یکی از بهترین خاطرات شما از سفر به شهر زنجان خواهد بود. این رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب دایر بوده و آماده پذیرایی از میهمانان است.

آدرس رستوران گلریز: زنجان، خیابان خرمشهر، جنب بانک تجارت، پلاک ۱۴۹

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۱۰۱۶

رستوران غذای مجلسی؛ خوشمزه‌­ترین غذاهای خانگی و محلی در بهترین رستوران های زنجان

رستوران غذای مجلسی؛ خوشمزه‌­ترین غذاهای خانگی و محلی در بهترین رستوران های زنجان

اگر در سفرتان به شهر زنجان دلتنگ غذاهای خانگی شدید، سری به رستوران غذای مجلسی بزنید. انواع و اقسام غذاهای خانگی از جمله مسمای گوشت، چلو گوشت، ماکارونی، کتلت و غیره در این رستوران سرو می‌شود.

این رستوران امکانات دیگری از جمله غذای بیرون‌بر و تحویل درب منزل را نیز دارد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که غذای خود را در منزل میل کنید یا اگر مسافر این شهر هستید، در محل اقامتتان غذا را صرف کنید.

آدرس رستوران غذای مجلسی: شهرک کارمندان، جنب مسجد قبا

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۴۵۸۳۴۵

رستوران آریا؛ از مدرن‌ترین و بهترین رستوران های شهر زنجان

رستوران آریا؛ از مدرن‌ترین و بهترین رستوران های شهر زنجان

رستوران آریا یکی از بهترین رستوران‌ های زنجان است که طرفداران زیادی دارد. انواع غذاهای ایرانی و ترکیه‌ای، فست فود و انواع نوشیدنی‌ها متناسب با هر ذائقه‌ای در این رستوران موجود می‌باشد. یکی از ویژگی‌های بارز این رستوران این است که دارای منو دیجیتالی بوده و انتخاب و سفارش غذاها با گوشی انجام می‌گیرد که برای این کار، تابلو راهنمایی روی هر میز قرار داده شده و کارکنانی نیز جهت دادن توضیحات نحوه سفارش، شما را راهنمایی خواهند کرد. فضایی زیبا و آرام با بالکنی شیشه‌ای که نمای زیبایی دارد، مجهز به پارکینگ و پرسنلی مجرب و خوش برخورد از جمله دلایلی هستند که این رستوران را در لیست معروف‌ترین رستوران‌های این شهر قرار می‌دهد.

اگر علاوه بر خوردن غذاهای ایرانی به خوردن غذاهای ترکیه‌ای از جمله اسکندر کباب علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به این رستوران بزنید. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران بوده و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از میهمانان است.

آدرس رستوران آریا: زنجان، خیابان سعدی، برج آریا، طبقه پنجم

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۵۴۷۷

رستوران هفت چنار زنجان؛ بهترین رستوران در استان زنجان

رستوران هفت چنار زنجان؛ بهترین رستوران در استان زنجان

رستوران هفت چنار زنجان یکی از شناخته‌شده‌ترین رستوران‌های این شهر است که در بازار تاریخی زنجان قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی از جمله میرزاقاسمی، ته چین، چلوکباب و غیره به همراه سوپ، سالاد و زیتون پرورده را برای شما مهیا می‌کند. این رستوران با غذاهای خوشمزه و لذیذی که دارد زبانزد عام و خاص است و دارای موقعیت مناسب، فضایی دنج و آرام و مجهز به پارکینگ بوده و از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر میزبان مسافران و میهمانان عزیز و گرانقدر می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به زنجان و خرید و گشت‌وگذار در بازار تاریخی این شهر، حتماً سری به رستوران هفت چنار بزنید و غذاهای لذیذ و خوشمزه این رستوران را امتحان کنید.

آدرس رستوران هفت چنار: زنجان، میدان انقلاب، ابتدای سعدی جنوبی، بازارچه مهر

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۶۵۷۴

رستوران چنگال طلایی زنجان؛ از بهترین رستوران های زنجان همراه با موسیقی زنده

رستوران چنگال طلایی زنجان؛ از بهترین رستوران های زنجان همراه با موسیقی زنده

این رستوران یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌ های زنجان است. رنگ طلایی استفاده شده در دکوراسیون این رستوران، جلوه‌ای زیبا و مدرن به آن داده است. حتی سرویس قاشق و چنگالی که ارائه می‌دهند هم به رنگ طلایی است که با اسم رستوران نیز مطابقت دارد. کیفیت بالای غذاها، منوی فست فودی و انواع غذاهای ایرانی خوش طعم و خوش رنگ برای هر وعده غذایی، این رستوران را به یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های این شهر تبدیل کرده است.

این رستوران دارای محیطی آرام و دل‌نشین بوده و همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ شب میزبان میهمانان و مسافران است. از دیگر امکاناتی که این رستوارن دارد این است که هر شب موسیقی زنده در این رستوران اجرا می‌شود و می‌توانید در هنگام صرف غذا با لذت بیشتری غذای خود را میل کرده و از موسیقی هم لذت کافی را ببرید. غذاهای این رستوران نسبتاً گران هستند، اما با توجه به کیفیت آن‌ها معمولاً بسیاری از افراد و مسافران از انتخاب این رستوارن رضایت خاطر دارند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در سفرتان به زنجان به این رستوران سری بزنید.

آدرس رستوران چنگال طلایی: زنجان، خیابان خرمشهر، روبه‌روی بانک ملی

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۰۱۸۵

بهترین کافه رستوران های زنجان

کافه رستوران آرماندو، از بهترین کافه رستوران های زنجان

کافه رستوران آرماندو، از بهترین کافه رستوران های زنجان

کافه آرماندو یکی از لوکس‌ترین کافه رستوران های زنجان است که دارای فضایی زیبا و آرام بوده و رنگ‌بندی دل‌‌انگیزی دارد. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، پیتزا، غذاهای فست فودی، استیک و غیره سرو می‌شود. قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است، اما ارزش یک‌ بار تست کردن را دارد و با توجه به کیفیتی که ارائه می‌دهند اکثر مشتریان و مسافران راضی‌ هستند.

این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح دایر بوده و اینترنت رایگان و سرویس چای و قلیان نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

آدرس کافه رستوران آرماندو: زنجان، هنرستان، خیابان سیلو، کوچه ابوذر غفاری

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۹۴۴۳

کافه رستوران کروژ؛ لحظاتی فراموش نشدنی در فضایی دنج

کافه رستوران کروژ؛ لحظاتی فراموش نشدنی در فضایی دنج

کافه رستوران کروژ از جمله معروف‌ترین کافه رستوران‌ های شهر زنجان است. این رستوران دارای محیطی زیبا و دنج بوده و بر روی دیوارهای آن تابلوهای زیبایی قرار داده شده که نمایی خاصی به این رستوران داده است. در این کافه رستوران انواع غذاهای فست فودی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و شِیک‌های خوشمزه سرو می‌شود و برای پر کردن اوقات فراغت محیط مناسبی است. رستوران کروژ دارای فضای داخلی و خارجی بوده و میز و صندلی‌هایی در حیاط بزرگ قرار گرفته است و برای کسانی که به فضای باز علاقه دارند، مراجعه به این کافه حتماً پیشنهاد می‌شود. میانگین قیمت غذاها و نوشیدنی‌ها در این کافه رستوران نسبتاً مناسب می‌باشد.

آدرس کافه رستوران کروژ: زنجان، بلوار آیت الله رفسنجانی

شماره تلفن: ۰۹۱۹۱۴۱۷۹۳۲

معرفی باغ رستوران زنجان؛ صرف غذا در قلب طبیعت زنجان

رستوران چای باغ زنجان؛ از باصفاترین و بهترین رستوران های زنجان

رستوران چای باغ زنجان؛ از باصفاترین و بهترین رستوران های زنجان

رستوران چای باغ زنجان یکی از خاص‌ترین رستوران‌های این شهر است که علاوه بر محلی برای غذا خوردن، مکانی برای استراحت و تفریح شما نیز مهیا می‌کند. در این مکان دنج و صمیمی، انواع غذاهای ایرانی با برنج درجه‌یک و خوش پخت ایرانی سرو می‌شود. فضای داخلی این رستوران بسیار سنتی با تابلوهایی زیبا که بر روی دیوارهای این رستوران نصب شده‌اند، جلوه‌ای زیبا را پیش چشمان هر بیننده‌ای پدیدار می‌سازد. این رستوران علاوه بر فضای داخلی دارای فضای باز و دلنوازی نیز می‌باشد.

آلاچیق‌هایی که در وسط باغ قرار گرفته همراه با درخت‌های اطراف، نمایی زیبا برای این رستوران باغ ساخته‌اند و برای کسانی که علاقه به خوردن غذا در فضای باز دارند پیشنهاد خوبی است.

آدرس رستوران چای باغ زنجان: زنجان، میدان بسیج، کیلومتر یک جاده روستای حسن ابدال

شماره تلفن: ۰۹۱۲۲۴۲۲۸۲۴

سفره خانه و رستوران سنتی زرتشت زنجان

سفره خانه و رستوران سنتی زرتشت زنجان

رستوران زرتشت یکی از باصفاترین و بهترین رستوران باغ‌های ‌زنجان است که انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه ایرانی اعم از آبگوشت، کباب و غیره به همراه مخلفات را می‌توانید در این رستوران میل کنید.

این سفره‌ خانه و رستوران سنتی در وسط باغی زیبا قرار گرفته و با معماری زیبا و طبیعی، حجره‌های سنتی و آبشار، نمای بی‌نظیری را در اختیار میهمانان و مسافران قرار می‌دهد.

آدرس سفره خانه و رستوران سنتی زرتشت: زنجان، خیابان خرمشهر، روبه‌رو پارک میثم، نرسیده به صداوسیما

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۷۷۷۰۵۷

معرفی بهترین رستوران های زنجان؛ با فضای قدیمی و منحصربه‌فرد

رستوران سنتی کاروانسرا سنگی زنجان؛ از بهترین رستوران های سنتی زنجان

رستوران سنتی کاروانسرا سنگی زنجان؛ از بهترین رستوران های سنتی زنجان

کاروانسرای سنگی یکی از قدیمی‌ترین کاروانسراهای به‌جای مانده از دوران صفویان است که محلی‌ها به آن داش کاروانسراسی می‌گویند. این کاروانسرای سنگی که در خارج از شهر زنجان قرار گرفته بیش از سه قرن قدمت دارد و در آثار ملی نیز به ثبت رسیده است. این کاروانسرا طی سالیان بعد تبدیل به رستوران و سفره خانه سنتی شده و انواع غذاهای ایرانی خوشمزه در یک فضایی زیبا با دکوری سنتی سرو می‌شود. پس اگر می‌خواهید در محیطی سنتی با دکوری زیبا غذا بخورید می‌توانید به این رستوران که از بهترین رستوران های سنتی زنجان است، سری بزنید.

آدرس رستوران سنتی کاروانسرای سنگی: زنجان، جاده کمربندی زنجان _ میانه، روبروی ایستگاه قطار زنجان، بلوار شهید بهشتی

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۳۶۳۱۵۰

رستوران مشاهیر زنجان، از قدیمی­‌ترین و بهترین رستوران های زنجان

رستوران مشاهیر زنجان، از قدیمی­‌ترین و بهترین رستوران های زنجان

اگر در طول سفرتان دلتان یک رستوران دنج با طراحی منحصربه‌فرد و سنتی خواست، حتماً سری به این رستوران بزنید. رستوران مشاهیر زنجان دارای معماری بی‌نظیر بوده و به شکل یک خانه قدیمی است و انواع غذاها با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این رستوران سرو می‌شود.

این رستوران تازه تأسیس شده با دکور خاص و فضایی دل‌نشین، از ساعات ۱۲ تا ۱۶ برای وعده نهار و از ساعت ۱۹ تا ۲۳ برای وعده شام آماده پذیرایی از میهمانان است.

آدرس رستوران مشاهیر: زنجان، نبش میدان دارالقرآن

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۴۷۱۱۴۱

رستوران سنتی حاج داداش؛ حمامی قدیمی از دوران قاجار

رستوران سنتی حاج داداش؛ حمامی قدیمی از دوران قاجار

رستوران سنتی حاج داداش از جمله معروف‌ترین رستوران‌های سنتی زنجان است. این رستوران که در گذشته و در زمان قاجارحمام بوده، در بازار سنتی زنجان ساخته شده است. بعدها با حفظ محیط و بافت حمام و با تغییراتی جزئی، این حمام تبدیل به رستوران سنتی و زیبا شده است که طرفداران زیادی را به این سفره خانه می‌کشاند. این رستوران علاوه بر معماری زیبا و سنتی، دارای انواع غذاهای ایرانی و سنتی خوش پخت است که آوازه‌اش در همه جا طنین می‌اندازد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در سفرتان به زنجان، رفتن و امتحان کردن غذاهای این رستوران را در برنامه‌های سفر خود قرار دهید. این رستوران سنتی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران عزیز می‌باشد.

آدرس رستوران سنتی حاج داداش: زنجان، خیابان فردوسی، راسته پایین بازار بزرگ زنجان، روبه‌روی مسجد میرزایی

شماره تلفن: ۰۲۴۳۲۲۲۰۲۰ – ۰۲۴۳۲۲۲۰۲۱

بهترین فست فودهای زنجان؛ مجموعه‌ای غذاهای بین‌المللی

فست فود ارگانو زنجان؛ از بهترین فست‌فودی‌های زنجان

فست فود ارگانو زنجان؛ از بهترین فست‌فودی‌های زنجان

غذاهای فست فودی از جمله غذاهایی هستند که اکثر مردم به آن‌ها علاقه دارند. اگر به شهر زنجان سفر کردید و هوس غذاهای فست فودی کردید زنجان پر از رستوران‌های فست فودی است و یکی از بهترین گزینه‌ها فست فود ارگانو زنجان می‌باشد. در این مکان زیبا و دنج، انواع پیتزا، سالادهای متنوع، استیک‌ و پاستاهای متنوع از جمله پاستا آلفردو با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌شود و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب دایر است.

آدرس فست فود ارگانو: زنجان، بلوار گاوزانک، روبه‌رو نمایشگاه بین‌المللی، قبل از مرکز تفریحی

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۴۱۵۱۴۰

کافه رستوران بابیلون؛ رستورانی مدرن در قلب شهر زنجان

کافه رستوران بابیلون؛ رستورانی مدرن در قلب شهر زنجان

رستوران بابیلون از جمله رستوران‌های مدرن و جدید شهر زنجان است که انواع غذاهای فست فودی اعم از پیتزا، پاستا، برگر و انواع و اقسام سالادهای مختلف و خوشمزه را در محیطی زیبا و مدرن سرو می‌کند. قیمت غذاهای این رستوران نسبتاً گران است، اما کیفیت بسیار مطلوب و بالایی دارند. نگران حجم غذا هم نباشید؛ چون حجم غذایی که سرو می‌کنند زیاد بوده و برای وعده غذایی یک‌نفره مناسب است و حتماً سیرتان می‌کند. این رستوران همه ‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از شماست.

آدرس رستوران بابیلون: زنجان، ورودی شرقی زنجان، بلوار خرمشهر، بعد از بانک کشاورزی

شماره تلفن: ۰۲۴۳۳۷۴۵۴۶۶

فست فود رست برگر زنجان؛ لذت چشیدن طعم واقعی برگر

فست فود رست برگر زنجان؛ لذت چشیدن طعم واقعی برگر

اگر در میان فست فودی‌های زنجان به دنبال مکانی زیبا و دنج هستید، ما رست برگر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. رست برگر یکی از بهترین فست فودهای زنجان است که در طبقه چهارم مرکز تجاری روشا سنتر قرار دارد. این رستوران دارای فضایی زیبا و انواع برگرهای خوشمزه‌ای است و اگر فقط برای یک‌ بار به آنجا بروید مشتری پر و پا قرص آن خواهید شد. در این رستوران علاوه بر انواع برگرهای خوشمزه با طعم‌های مختلف، سیب‌زمینی‌های سرخ شده و دیگر غذاهای فست فودی متناسب با ذائقه‌تان سرو می‌شود.

برای تجربه نوش جان کردن انواع برگرها با طعم‌های مختلف، حتماً سری به رست برگر بزنید.

آدرس فست فود رست برگر: زنجان، خیابان مهدوی، طبقه چهارم، مرکز تجاری روشا سنتر

قیمت غذا در رستوران‌های زنجان؛ بررسی هزینه‌های رستورانگردی

قیمت غذا در رستوران‌های زنجان؛ بررسی هزینه‌های رستورانگردی

سفر به زنجان هزینه‌های گوناگونی دارد که باید قبل از سفر به این شهر برنامه‌ریزی کرده و همه هزینه‌ها را بررسی کنید. از جمله این هزینه‌ها شامل اقامت در هتل، تفریح و گشت‌وگذار، رستوران گردی و خورد و خوراک است که همگی هزینه‌های متفاوتی دارند. زنجان مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که شاید بررسی هزینه این تفریحات و گشت‌وگذارها زیاد مهم نباشد، اما هزینه خورد و خوراک و رستوران گردی بسیار مهم بوده و جزو بخش‌های مهم سفر است که باید هزینه‌های آن بررسی شود. در نتیجه ما در این بخش قصد داریم قیمت غذا در بهترین رستوران‌ های زنجان را بررسی کنیم تا با مدیریت و آگاهی بیشتر، خرج و مخارجتان را بررسی کرده و سفری مقرون به صرفه و مناسب داشته باشید. سطح قیمت غذاها در زنجان مناسب و گاهی بالا است و مسلماً به نوع غذا، مکان یا رستورانی که می‌خواهید در آنجا غذا بخورید بستگی دارد.

این شهر همچنین دارای رستوران‌های مختلفی است؛ از رستوران‌های مدرن گرفته تا رستوران‌های سطح متوسط و ارزان قیمت که بسته به خدمات و کیفیت غذایی که ارائه می‌دهند وضعیت قیمت متفاوتی دارند. شما می‌توانید با توجه به ذائقه و بودجه‌ای که برای هزینه خورد و خوراک در نظر گرفته‌اید، رستوران مناسب را برای صرف وعده غذایی‌تان انتخاب کنید. مثلاً قیمت غذا در رستوران‌های مختلف زنجان از ۳۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متفاوت است. در بعضی از رستوران‌های لوکس و مدرن این شهر قیمت غذاها از ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود یا در رستوران‌های ارزان قیمت و متوسط نیز شروع قیمت غذاها از ۳۰ هزار تومان تا حدود تقریباً ۷۰-۸۰ هزار تومان هست. پس برای کاهش هزینه‌هایتان در سفر به زنجان، بهتر است رستوران‌هایی را انتخاب کنید که با وجود داشتن کیفیت بالا دارای قیمت مناسب‌تری نیز هستند.

هزینه هتل و اقامتگاه هم در این شهر متفاوت است و اگر می‌خواهید اقامتگاه خوب، باکیفیت و با قیمت بسیار مناسب در بهترین قسمت‌های زنجان اجاره کنید تا در سفرتان به این شهر زیبا نهایت لذت را ببرید، می‌توانید با اجاره ویلا و سوئیت در زنجان با خیال آسوده سفرتان را آغاز کنید.

در زنجان کجا غذا بخوریم؟

زنجان شهری پر از دیدنی‌های فراوان می‌باشد و به همان اندازه که دارای جاهای دیدنی است، رستوران‌های سنتی و مدرن بی‌شماری متناسب با هر سلیقه‌ای دارد. در این مقاله سعی کردیم تا معروف‌ترین و بهترین رستوران ‌های زنجان را به شما معرفی کنیم. به طور کلی و طبق نظر مردم و مسافران رستوران‌های صدف، پلو، مشاهیر و هفت چنار زنجان پرطرفدارترین و بهترین رستوران ‌های زنجان هستند که به نسبت کیفیتی که ارائه می‌دهند دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هستند. اگر مشکل قیمت غذا ندارید و علاقه دارید در محیطی لوکس و مدرن غذا بخورید، رستوران‌های آریا، کافه رستوران آرماندو و بابیلون جزو لوکس‌ترین و مدرن‌ترین و در عین حال گران‌ترین رستوران‌ها هستند. همچنین اگر به موسیقی زنده علاقه دارید، در بعضی از رستوران‌های زنجان موسیقی زنده اجرا می‌شود از جمله رستوران چنگال طلایی که دارای موسیقی زنده هست. سفره خانه و رستوران سنتی زرتشت و کاروانسرای سنگی زنجان نیز از جمله رستوران‌های سنتی زنجان هستند که برای کسانی که به خوردن غذاهای ایرانی در یک محیط دنج و سنتی علاقه دارند پیشنهاد می‌شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
یک نظر برای "بهترین رستوران های زنجان برای صرف غذاهایی خوش‌طعم" ارسال شده.
  1. فاطمه صحرانورد گفت:

    باسلام رستوران سنتی نارنج یکی ازبهترین رستورانهای شهرزنجان با غذاهای لذیذ وفضای بهداشتی هست که‌ درلیست نظرسنجی شما نیست لطفا به لیست بهترینها اضافه شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *