اقامتگاه ها و هتل های آستارا

هتل ها و اقامتگاه های استارا

آستارا یکی از آن شهرهایی است که جاذبه های طبیعی و بکر بسیاری دارد و همین امر باعث می شود مسافران زیادی را به سمت خودش بکشاند. اما زمانی که برای سفر به یک شهر برنامه ریزی می کنیم قطعا یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن مسافران را درگیر می کند، مسائل مربوط به اقامت است. تعداد اقامتگاه ها و هتل های آستارا کم نیست، اما انتخاب بهترین اقامتگاه کار آسانی نیست.

در آستارا تعدادی هتل، هتل آپارتمان و اقامتگاه بوم گردی وجود دارد که می توانید در آن ها اقامت داشته باشید. علاوه بر این ها در آستارا هم مثل هر شهر دیگری می  توانید در واحدهای شخصی (ویلا و سوئیت) اقامت داشته باشید. ما در این مقاله از لیدوماتریپ تعدادی از اقامتگاه های آستارا را به شما معرفی می کنیم تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

بهترین هتل های آستارا

هتل اسپیناس

اسپیناس استارا هتل اسپیناس هتل استارا هتل اسپیناس استارا

هتل ۴ ستاره اسپیناس یکی از بهترین اقامتگاه های آستارا در جوار دریاچه استیل است که در ۵ کیلومتری آستارا در محیطی آرام، سرسبز و کوهستانی روبه روی کوه‌های اسپیناس واقع شده است. این هتل با نمایی مشابه تخت جمشید در ۴ طبقه و ۱۱۶ اتاق و سوئیت، چشم اندازی از دریاچه استیل و کوه های اسپیناس را پیش چشم مسافران قرار می‌دهد.

از امکانات هتل اسپیناس می‌توان به سونا، جکوزی، لابی، موسیقی زنده در اعیاد محلی و مذهبی، کافی شاپ، فست فود، خشکشویی، صبحانه، بوفه، قایق رانی، زمین تنیس، فوتبال، بدمینتون، گیم نت، سالن بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، کتابفروشی، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق جلسات و اجتماعات و… اشاره کرد.

از هتل اسپیناس می‌توانید به راحتی به چشمه آبگرم کوته کومه، آبشار لوندیل، بازار مرزی آستارا، گردنه حیران، آبگرم سرعین، ساحل دریای خزر، باغ پرندگان، آبشار لاتون، تله کابین حیران، بازار ساحلی آستارا دسترسی داشته باشید. همچنین این هتل به اردبیل هم نزدیک بوده و تا فرودگاه اردبیل تنها ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: گیلان، آستارا، جنب پلیس راه.

هتل پارلا

هتل های آستارا هتل پارلا هتل پارلا آستارا هتل پارلا

هتل ۴ ستاره پارلا در دل طبیعت زیبای گردنه حیران قرار گرفته و از چشم انداز و موقعیت بی نظیر در بین اقامتگاه های آستارا برخوردار است. این هتل در سال ۱۳۹۴ در ۷ طبقه با ۲۴ اتاق ساخته شده است. شما با اقامت در این هتل منظره زیبا و چشم نوازی را پیش رویتان مشاهده خواهید کرد و می‌توانید از امکاناتی نظیر کافی شاپ، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات خانه داری و رستوران خاقان با منوی متنوع و سرو غذاهای با کیفیت استفاده کنید.

از هتل پارلا تا دهکده گردشگری حیران ۱۰ دقیقه، تا بندر آستارا ۴۰ دقیقه و تا اردبیل ۵۰ دقیقه فاصله است.

آدرس:  گیلان، ۳۵کیلومتری آستارا، گردنه حیران، منطقه ویژه توریستی حیران، نبش خیابان کوهپایه.

هتل آپارتمان نور

هتل آپارتمان نور هتل نور آستارا هتل استارا هتل آپارتمان نور

هتل آپارتمان نور آستارا در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. از مزایای آن می‎توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله بقعه امام زاده ابراهیم و قاسم، تالاب استیل، ساحل صدف، آبگرم کوته کومه، باغ پرندگان و بازارچه ساحلی آستارا اشاره نمود. این هتل با مساحت ۱۰۴۰ متر مربع در پنج کیلومتری آستارا واقع شد است. هتل آپارتمان نور در ۱ طبقه و ۱۲ باب سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میمانان گرامی می‌باشد.

آدرس: گیلان، ۵کیلومتری آستارا، رو به روی بقعه امامزاده ابراهیم و قاسم.

هتل سفیر بندر آستارا

هتل سفیر استارا هتل سفیر بندر استارا هتل سفیر آستارا هتل سفیر بندر

هتل سفیر آستارا، هتلی ۳ ستاره است که در نزدیکی بازارچه ساحلی واقع شده. ساخت این هتل در سال ۱۳۹۷ به اتمام رسید و در حال حاضر با ۲۴ اتاق و در چهار طبقه آماده پذیرش مسافران شهر آستارا می‌باشد.

از مزیت اقامت در هتل سفیر آستارا، فاصله ۶ دقیقه‌ای آن تا پارک ساحلی و ساحل دریای خزر با پای پیاده می‌باشد. علاوه بر آن، برای لذت بردن از فضا و هوای عالی شهر آستارا، می‌توانید به کافی ‌شاپ روباز هتل بروید و از یک نوشیدنی سرد یا گرم لذت ببرید. برای صرف غذا، می‌توانید به رستوران روحی در روستای قلعه در فاصله‌ی ۷ کیلومتری از هتل سفیر آستارا بروید. اگر به‌ دنبال رستورانی نزدیک ‌تر می‌گردید، رستوران رومی با ۱۰ دقیقه رانندگی در دسترس شماست. همچنین با ۱۰ دقیقه رانندگی به سمت شرق، به رستوران اکبر جوجه می‌رسید.

برای خرید هم می‌توانید با ۳ دقیقه پیاده ‌روی به بازار بزرگ ساحلی آستارا بروید. به علاوه، بازار نور و پاساژ ولیعصر با ۷ دقیقه رانندگی از انتخاب‌های خوب برای خرید و گشت‌و‌گذار هستند.

آدرس: آستارا، بازارچه ساحلی، جنب بانک صادرات، اول خیابان شهید رجایی.

هتل برلیان

هتل برلیان هتل های آستارا هتل برلیان آستارا هتل برلیان استارا

هتل چهار ستاره برلیان آستارا در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای ۱۴ باب اتاق و سوئیت می‌باشد که این واحدها در طبقه سوم ساختمان قرار دارند. از دیگر مزیت های  هتل برلیان تالاری مجلل با ظرفیت ۶۰۰ نفر می‌باشد که با امکانات مجهز آماده میزبانی از جشن ها و مهمانی هاست. این هتل که یکی از بهترین اقامتگاه های آستارا است، در کیلومتر ۴ جاده آستارا به اردبیل و خارج از محدوده پرترافیک شهر ، آرامش را در محیطی دنج برای مهمانان به ارمغان می آورد. همچنین فاصله ۴ کیلومتری تا اداره گمرک مزیت دیگر این هتل به حساب می آید.

آدرس: گیلان، کیلومتر ۴ جاده آستارا به اردبیل.

هتل های ارزان قیمت آستارا

هتل تتیس

هتل تتیس هتل های استارا هتل تتیس استارا هتل تتیس

هتل آپارتمان سه ستاره تتیس یکی از هتل های خوب استان گیلان در خیابان امام خمینی شهر آستارا می باشد که در محیطی آرام نزدیک جاده آستارا به رشت واقع شده است. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوع با ظرفیت های متفاوت با چشم اندازهای زیبا از کوه و جنگل مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب از جمله رستوران با طبخ انواع غذاهای محلی، اینترنت در لابی، پارکینگ، فاصله نزدیک به بازار بزرگ ساحلی آستارا، ساحل صدف و جنگل فندقلو، دسترسی آسان به رستوران افرا، رستوران جهانی، فست فود آویشن و آشپزخانه آنالار میباشد و همچنین دارای جاذبه های گردشگری چون گردنه حیران، آبگرم مشه سوئی (علی داشی)، تالاب بین المللی استیل، بهشت کاکتوس ها و تله کابین حیران است.

آدرس: آستارا، خیابان امام خمینی، جنب شهرداری.

هتل افرا

هتل افرا افرا استارا هتل افرا آستارا هتل افرا استارا

هتل ۳ستاره افرا در سال ۱۳۹۶ در ۵طبقه افتتاح گردید که طبقه همکف مجتمع تجاری بوده و طبقه اول شامل رستوران و کافی شاپ و لابی و دیگر طبقات به صورت اقامتی میباشد. از مزیت های این هتل نزدیک بودن به مرکز خرید و مجتمع های تجاری و بازار بزرگ تجاری و ساحل دریای خزر میباشد.

آدرس: آسترا، خیابان ملت شرقی، روبه روی بازار ماهی فروشان.

هتل ابوالفضل

هتل ابوالفضل آستارا هتل ابوالفضل هتل های آستارا هتل ابوالفضل آستارا

هتل سه ستاره ابوالفضل آستارا در سال ۱۳۵۹ افتتاح و در شمالی ترین نقطه گیلان واقع گردیده است. از بهترین مزیت‌های این هتل می‌توان دسترسی آسان به مراکز دیدنی، تفریحی از جمله دریاچه، جاده حیران، تله کابین، اسب سواری و دوچرخه سواری و مرکز شهر اشاره نمود. مدیریت و پرسنل این هتل در تلاش اند تا شما میهمانان گرامی اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

آدرس: آستارا، کوی فرهنگیان، فرهنگ۴، روبه روی اسکله، جنب مسجد فاطمه الزهرا.

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی آستارا جهانگردی هتل هتل جهانگردی استارا هتل جهانگردی آستارا

هتل مهمانسرای جهانگردی دو ستاره شهر زیبای آستارا در شمال کشور در بین کوه های سرسبز و دریای نیلگون خزر قرار گرفته است. هتل با دو طبقه دارای فضاهای اقامتی متنوع در فضایی آرام و تمیز مجهز به امکانات رفاهی مطلوب می باشد. فاصله کوتاه تا دریا، پارک ساحلی، بیمارستان، بازارچه ساحلی و گمرک آستارا از امتیازات این هتل به شمار می رود. هتل مهمانسرای جهانگردی آستارا با بهره گیری از کادری مجرب و آموزش دیده سعی دارد تا اقامتی دلنشین در شهر مرزی آستارا را برای میهمانان عزیز و گرامی خود فراهم آورد.

آدرس: آستارا، خیابان حکیم نظامی.

هتل دریا

هتل دریا آستارا هتل دریا هتل آستارا هتل دریا استارا

هتل رستوران ۳ ستاره دریا در سال ۱۳۸۷ با مساحت ۱۸۰۰ مترمربع در شهر آستارا احداث گردیده و مجددا در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده است. هتل در ۶ طبقه و ۳۰ باب اتاق جنب بازارچه ساحلی و با فاصله کمتر از ۵۰ متر و طرح سالم سازی دریا ۱۰۰ متر از دریا در محیطی دلنشین و آرام با چشم انداز ساحل زیبای آستارا، پذیرای مهمانان و مسافران عزیز خواهد بود.

آدرس: آستارا، بازارچه ساحلی، مقابل پارکینگ.

هتل ایساتیس

هتل ایساتیس آستارا اقامتگاه های آستارا هتل های آستارا هتل ایساتیس استارا

هتل آپارتمان ایساتیس با رده کیفی ۳ ستاره در فروردین ماه ۱۳۹۱ در فضایی به مساحت ۳۵۰ متر مربع و زیربنایی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در استان گیلان شهر آستارا احداث و افتتاح شده است. هتل ایساتیس جنب جاده ی آستارا به رشت و در ۳ کیلومتری بندر زیبای آستارا در فضایی مطبوع و دلنشین با استاندارد روز طراحی شده و مشرف به کوه، جنگل و دریا است، ایساتیس نام قدیم شهر یزد و نام یکی از دختران شاهان هخامنشی می باشد که به رنگ آبی نیلی تعبیر شده است. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس: گیلان، کیلومتر ۳ جاده آستارا از سمت رشت.

هتل بلال

هتل بلال هتل های استارا هتل بلال استارا هتل نگین آستارا

هتل سه ستاره بلال آستارا در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردیده و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است. از بهترین مزیت‌های این هتل دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری همچون بازارچه ساحلی، پارک ساحلی شریعتی، بهشت کاکتوس، باغ پرندگان، پارک جنگلی بی بی یانلو و تالاب استیل آستارا می‌باشد. با اقامت در هتل بلال سفری دلنشین و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

آدرس: آستارا، بالاتر از گمرک، تقاطع خیابان معلم و بعثت، جنب پارک معلم.

هتل نگین استیل

هتل نگین آستارا هتل نگین استیل هتل نگین استیل استارا هتل نگین آستارا

هتل نگین استیل بندر آستارا در کیلومتر ۳ جاده آستارا و جنب دریاچه زیبای استیل قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره، در سال ۱۳۹۴ با تعداد ۳۲ اتاق در ساختمانی ۵ طبقه شروع به کار کرد. اگر به دنبال اقامتی راحت و مقرون به صرفه در بین هتل‌های بندر آستارا هستید، این هتل گزینه مناسبی برای اقامت است. از اتاق‌های ۱، ۲، ۳، و ۴ تخته را در هتل می‌توانید رزرو کنید. امکانات و خدماتی مانند تاکسی سرویس، اینترنت، روم سرویس، و خدمات خانه‌داری هم در هتل نگین استیل برای مهمانان فراهم شده. پرسنل و کارکنان خوش‌روی هتل تلاش می‌کنند تا اقامتی راحت و خوش را در زمان سفر به بندر آستارا سپری کنید.

موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب است و به یکی از دیدنی‌های بندر آستارا به راحتی دسترسی دارید؛ دریاچه استیل. و می‌توانید دور دریاچه قدم بزنید و از هوای خوب استفاده کنید. در حدود ۳ کیلومتری هتل نگین استیل بندر آستارا به ایستگاه اتوبوس و مراکز خرید دسترسی دارید. و تا آستارا تنها ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

آدرس: گیلان، کیلومتر ۳ جاده آستارا- تالش.

اقامتگاه های بوم گردی آستارا

اقامتگاه بوم گردی گوزل کندیمیز

بوم گردی در استارا اقامتگاه بوم گردی گوزل کیندیمیز اقامتگاه بوم گردی آستارا بوم گردی استارا

اقامتگاه بوم گردی گوزل کندیمیز در آستارا در روستای خلیله سرا واقع شده است. این بوم گردی در زمینی ۳۰۰۰ متری واقع شده است و دارای ۳ کلبه چوبی می باشد و در مجموع ظرفیت پذیرش ۳۰ مهمان را دارد. هر یک از کلبه ها دارای امکانات رفاهی از جمله اتاق خواب، اشپزخانه، تخت خواب و سرویس کف خواب، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی می باشد. به دلیل خنک بودن آب و هوای منطقه سیستم سرمایشی در اتاق ها تعبیه نشده است با این حال می توانید از میزبان درخواست پنکه کنید.

آدرس: آستارا، لوندویل، روستای خلیله سرا.

اقامتگاه بوم گردی پالوت

بومگردی پالوت استارااقامتگاه بومگردی پالوتبوم گردی پالوت استارااقامتگاه پالوت استارا

اقامتگاه پالوت در آستارا در روستای لوندویل واقع شده است. این بوم گردی دارای ۲ اتاق ۷۵ متری و ۱ اتاق ۵۵ متری می باشد. اتاق ها دارای سرویس خواب سنتی، تخت خواب، یخچال، تلویزیون و سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشند. اتاق ها ۷۵ متری دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در واحد می باشند و برای مهمانان اتاق ها دیگر سرویس بهداشتی برای استفاده مشترک در محوطه اقامتگاه قرار گرفته است.

آدرس: آستارا، روستای لوندویل.

اجاره ویلا و سوئیت در آستارا

به جز هتل ها و اقامتگاه های بوم گدی که در بالا معرفی کردیم، شما می توانید در آستارا ویلا و سوئیت های شخصی را هم اجاره کرده و در آن ها اقامت کنید. برای این کار کافی است سری به صفحه رزرو آنلاین اقامتگاه در آستارا بزنید و همه واحدهای اقامتی موجود در آستارا را مشاهده کنید و بعد از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر مربوط به هر اقامتگاه، مناسب ترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید.

 

 

۲.۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *