تفریحات تابستانه کیش

تفریحات کیش در تابستان

علیرغم گرمای هوا، جزیره کیش همچنان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران در فصل تابستان به شمار می رود که سالانه پذیرای تعداد بسیاری زیادی از توریست و گردشگری داخلی و خارجی است. این مقصد در واقع از بهترین قطب های گردشگری در جنوب ایران به حساب می آید که علاوه بر جاذبه های گردشگری و تاریخی، تفریحات تابستانی فوق العاده هیجان انگیزی دارد. تفریحات آبی از پرطرفدارترین جاذبه های کیش است و اینکه این تفریحات آبی کیش به خصوص در فصل تابستان یکی محبوب ترین جاذبه های کیش به شمار می روند.

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، کم کم جشنواره تابستانی کیش هم برای جذب گردشگرهای جزیره، با اهدای کارت هدیه ویژه، مسافران را سوپرایز خواهد کرد. با وجود اینکه جزیره کیش در طول تابستان هوای خنکی را ندارد، ولی به دلیل وجود دریا و تفریحات آبی عالی و متنوعش می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای تابستانی برای شما باشد. پس تا پایان این مقاله از وبلاگ لیدوماتریپ با ما همراه باشید تا با تفریحات مهیج کیش در تابستان آشنا شوید.

تفریحات تابستانه در کیش

تفریحات کیش در تابستان

کیش علاوه بر تفریحاتی همچون سافاری، زورب بال، جایرو کوپتر و… تفریحات آبی بسیار گسترده و متنوعی نیز دارد که اگر هدفتان گردشگری به کیش در طول تابستان باشد، تجربه هر کدام از این تفریح‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

جزیره کیش با وجود اینکه در تابستان بسیار شرجی و گرم است ولی تفریحات تابستانه مناسبی دارد که مسافران را از سراسر کشور جذب خود می‌کند. معمولا در این فصل انواع تفریحات آبی مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد. این جزیره به دلیل داشتن خلیج فارس و دیگر امکانات تفریحی آبی هم در روزهای گرم تابستان طرفدار دارد.

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

بهترین تفریحات کیش در تابستان

شاتل

شاتل

برای استفاده از این تفریح سوار بر تیوب خواهید شد و تیوب به یک قایق تندرو با سرعت بالا وصل می‌شود و با سرعت خیلی بالایی شروع به حرکت می‌کند. سرعت همچنین تکان‌های تیوب سبب هیجان و ترشح آدرنالین در افراد می‌شود. ولی نکته قابل توجه این است که هنگام استفاده از این تفریح کیش در تابستان باید عضلات قوی داشته باشید تا بتوانید تعادل خود را کنترل کنید.

هزینه: ۱۱۰ هزار تومان.

اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیر دریایی

در بین ورزش های دریایی هیجان انگیز، اگر تابستان راهی تور کیش شدید حتما به سراغ یکی از خاص ترین و مهیج ترین تفریحات کیش در تابستان در سطح جهانی به نام اسکوترهای دریایی بروید، این جاذبه تفریحی گشت و گذاری متفاوت در دنیای زیر آب است که یکی از جدیدترین تفریح های مهیج جزیره کیش هم به حساب می آید و اینکه در همین مدت کوتاه توانسته کلی طرفدار به خودش جذب کند. جالب است بدانید که برای استفاده از این اسکوترهای دریایی، نیازی نیست که قبلا تجربه غواصی و یا حتی شنا کردن داشته باشید، استفاده از این اسکوترها خیلی ساده و راحت است و با استفاده از کپسول اکسیژن و تجهیزات غواصی به راحتی این امکان را دارید که از این تجربه هیجان انگیز نهایت لذت را ببرید.

هزینه: ۱۱۰ هزار تومان.

فلای بورد

فلای بورد

مدت زمان کوتاهی است که این ورزش در کیش رونمایی شده است و مورد استقبال قرار گرفته، اما به قدری لذت بخش و هیجان انگیز است که به یکی از پرطرفدارترین تفریحات کیش در تابستان برای گردشگران تبدیل شده است. فلای بورد تجربه ای شبیه به پرواز در چند متری آب است. در این دسته از تفریحات دریایی جزیره کیش ، افراد با شلنگی ۱۸ متری به جت اسکی متصل می شوند و در ارتفاع ۱۲ متری با شلنگی ۱۸ متری به جت اسکی متصل می شوند و شما را به سمت آسمان هدایت می کند. داشتن عکس العمل سریع و تصمیم گیری فوری از ملزومات این ورزش است، شما می بایستی تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب به دست آورده و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر با تجربه ساعت ها با تخته فلای بورد خود لذت ببرید و ثبت خاطره کنید.

هزینه: ۲۰۰ هزار تومان.

مدت زمان: ۱۵ تا ۲۰ دقیقه.

کیبل اسکی

کیبل اسکی

شاید باورتان نشور اما بزرگ ترین کیبل اسکی دنیا، در جزیره کیش ساخته شده و به سرعت توانسته یکی از محبوب ترین ورزش های آبی در کیش شناخته شود. اگر به تفریحات آبی علاقمند هستید و تا به حال کیبل اسکی را امتحان نکرده اید، مطمئن باشید طرفدار پر و پا قرص این ورزش خواهید شد. کیبل اسکی محدودیت سنی خاصی نداشته و از هر سنی می‌توان از آن استفاده کرد.

هزینه: ۴۵ هزار تومان.

بنانا سواری

بنانا

بنانا نیز یک تیوپ به شکل موز بوده که به صورت تک نفره و یا دسته جمعی انجام می شود. این بنانا یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش در تابستان بین توریست‌ها و گردشگران است. این بناناها به یک قایق پرسرعت وصل بوده و روی سطح آب کشیده می شود. به علت هزینه بسیار پایین آن به خانواده ها پشنهاد می شود آن را امتحان کنند.

هزینه: ۳۵ هزار تومان

پاراسل

پاراسل

مطمئنا یکی از هیجان انگیزترین تجربه های تابستانی سفر به کیش پاراسل سواری و اوج گرفتن بر فراز آب های جزیره زیبای کیش است که تعداد زیادی طرفدار جوان از سراسر ایران را به خود جذب کرده است. پس اگر عاشق ارتفاع و اوج گرفتن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از میان این تفریحات کیش در تابستان به هیچ وجه پاراسل را از دست ندهید. لیدرهای برای پاراسل سواری شما را با قایق به وسط دریا می برند و در فاصه مناسبی از ساحل، شما را سوار بر چتر های هیجان انگیز بر فراز آسمان می فرستند و هنگامی که بر روی دریای نیلی رنگ جزیره در حال پرواز هستید، می توانید از تماشای صحنه پیش رویتان نهایت لذت را ببرید.

هزینه: ۱۲۰ هزار تومان.

مدت زمان: ۳۰ دقیقه گشت دریایی و ۶ تا ۸ دقیقه بر فراز آب.

جت اسکی

جت اسکی

جت اسکی را می‌توان یکی از هیجان ‌انگیزترین تفریحات کیش در تابستان دانست. این تفریح آبی یک موتور است که بر روی آب‌ها حرکت می‌کند و قبل از استفاده از این تفریح باید آموزش‌های خاصی راببینید. این تفریح نوعی ورزش نیز به حساب می‌آید چون باید حرکاتی آکروباتیک را روی امواج انجام دهید.

هزینه: ۴۰۰ هزار تومان.

غواصی

غواصی کیش

غواصی کیش، از خاص ترین تفریحات دریایی کیش است و خانم ها و آقایان از ۱۰ سال به بالا می توانند آن را تجربه کنند. بی شک کشف دنیای شگفت انگیز و پر رمز و راز اعماق دریا، یکی از مهیج ترین و جذاب ترین تفریحات گردشگرانی هست که علاقه زیادی به ماجراجویی و تجربیات جدید دارند. شما عزیزان با وجود آب های شفاف و زلال و سایت های مناسب و کم عمقی که در گوشه کنار جزیره در دل سواحل زیبای کیش تعبیه شده است، می توانید در هر رده ای از مبتدی تا حرفه ای به گشت و گذار در اعماق آب‌های خلیج فارس بروید و حسابی لذت ببرید.

هزینه: ۱۵۰ هزار تومان.

مدت زمان: ۴۰ دقیقه آموزش، ۲۰ دقیقه در آب.

قایق کایاک

کایاک سواری

قایق‌های کایاک نیز یکی دیگر از تفریحات کیش در تابستان است. در این تفریح بر روی قایق‌ها سوار شده و با استفاده از پارو بر روی آب‌های شفاف و مرجانی کیش قایق‌سواری خواهید کرد. البته کایاک یک نفره و دونفره است که بنابر خواسته خود می‌توانید رزرو کنید.

هزینه: ۲۱۸ هزار تومان.

قایق کاتاماران

کاتاماران

این قایق‌ها از نوع بادبانی هستند و دو کفه دارند. اگر در راندن قایق بادبانی مهارت کافی نداشته باشید یک ناخدا با شما همراه می‌شود. در این تفریح از حرکت بر روی آب‌های خلیج فارس لذت می‌برید و تجربه‌ای همچون سواری با قایق بادبان‌دار را شاهد خواهید بود.

هزینه: ۲۰۰ هزار تومان.

پدل بورد

پدل بورد

این وسیله یک شناوری است که روی آب حرکت می‌کند و لذت دریاگردی را به ارمغان می‌آورد. در این تفریح از یک نوع قایق خاص استفاده می‌شود که افراد می‌توانند به صورت نشسته یا ایستاده روی آن قرار بگیرند و با پارو شناور را به حرکت در بیاورند. پدل بوردها نیز به دو نوع معمولی و رد پدل بوردها تقسیم می‌شوند. رد پدل بورد ساخت کشور انگلستان است و نسبت به نوع معمولی آن بزرگ‌ تر است.

هزینه: ۱۵۰ هزار تومان.

کایت بوردینگ

کایت بوردینگ

کایت بوردینگ یکی از تفریحات کیش در تابستان است که تلفیقی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است. در این تفریح افراد علاقمند بر روی برد اسکی در حالی که به کایت متصل هستند بر روی آب کشیده می‌شوند. برای استفاده از این ورزش باید شرایط جسمانی مناسب داشته باشید زیرا استفاده از آن برای بیماران خاص ممنوع شده است.

هزینه: ۱۲۰ هزار تومان

قایق های کف شیشه‌ای

قایق کف شیشه ای

کشتی آکواریومی کف شیشه‌ای و دیوارهایی شیشه‌ای دارد که با این تفریح می‌توانید موجودات دریایی و کف دریا را تماشا کنید و از قسمت پنجره‌های شیشه‌ای ماهی‌های متنوع را خواهید دید. این وسیله سه متری عمق آب می‌رود و لحظات زیبایی را فراهم می‌کند.

هزینه: ۹۵ هزار تومان.

ماهیگیری

ماهیگیری در کیش

افراد زیادی عاشق ماهیگیری اند. ماهیگیری یک تفریح فوق العاده لذت بخش است که باید آن را فرا گرفته باشید. اگر جزو تیم های ماهیگیری هستید یا به صورت تفریحی این رشته را فرا گرفته اید، باید کلوپ های ماهیگیری را نیز از میان تفریحات کیش در تابستان در سفرتان تجربه کنید. اگر هم این کاره نیستید جای نگرانی نیست، فقط کافی است علاقه داشته باشید. در آن جا همه تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار می دهند و کمک می کنند بتوانید ماهی هایی بزرگ بگیرید. برای این کار باید سوار شناور شوید و به جاهایی بروید که به ماهیگیری اختصاص داده شده است.

هزینه ماهیگیری ترولینگ با شناور: ۳۵۰۰۰۰ تومان برای ۱ تا ۵ نفر

هزینه ماهیگیری ثابت با شناور: ۱۸۰۰۰۰ تومان برای ۱ تا ۳ نفر

مدت زمان: ۳ ساعت

ماساژ و اسپا

ماساژ و اسپا در کیش

بسیاری از گردشگران، در طول سفر خود به دنبال استراحت و سپری کردن اوقات خود در آرامش هستند. ماساژ و اسپا یکی دیگر از تفریحاتی است  تجربه ساعاتی آرامش ‌بخش را به همراه دارد و به علاوه در سلامتی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی و تسکین دردها و … بسیار موثر است.

کارتینگ و موتور سواری

کارتینگ کیش

یکی از تفریحات جذاب جزیره کیش، به ویژه برای جوان‌ها  قابل استفاده است، کارتینگ و موتورسواری است که تجربه یک رانندگی هیجان انگیز و پرسرعت در مسیرهای دیدنی و پرپیج و خم را برای شما به همراه دارد.

سافاری

سافاری کیش

تور سافاری تور تفریحی بسیار مهیج با ماشین هایی نظیر لندرور، تویوتا لندکروز و گاهی حتی شتر می باشد. در مسیرهایی که برای تور سافاری در کیش در نظر گرفته شده، مسیرهای هم برای موتورسواری و اتومبیل رانی تعبیه شده است. در تور سافاری می‌توانید از تمام نقاط بیابانی کیش دیدن کنید. همچنین می‌توانید در رستوران سرپوشیده و روباز، کافی شاپ، غرفه های فروش صنایع دستی، موسیقی و … استراحت کنید و لذت ببرید.

زورب بال

زورب بال کیش

یکی دیگر از جذاب‌ترین تفریحات کیش در تابستان را باید زورب ‌بال دانست. در این بازی فرد درون یه توپ غول‌پیکر قرار می‌گیرد و حسابی کودکی می‌کند. هدف این بازی حفظ تعادل است و در حین غلتیدن با توپ، توانایی حفظ تعادل یک ترفند خارق‌ العاده است. در سفر به کیش، تجربه این بازی جذاب را از دست ندهید.

رزرو آنلاین هتل در کیش

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن کیش را بدون تردید باید یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات کیش در تابستان معرفی کرد. این پارک آبی بسیار جذاب و عالی به مساحت ۵ هکتار در جزیره زیبای کیش و در جاده جهان قرار دارد. این پارک آبی، اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز ایران به شمار می‌رود که بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده ‌است. همچنین بازی ‌های تم پارک آبی اوشن کیش از پیشرفته‌ ترین و به روزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا برگرفته شده است.

لازم به ذکر است که پارک آبی کیش ظرفیت پذیرش روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ نفر را داراست. البته مهم ترین ویژگی آن این است که پارک در منطقه پرواز ممنوع قرار گرفته است و هیچ سازه بلندی‌ نیز در مجاورت آن وجود ندارد. بنابراین امکان دید هوایی در این منطقه نیز وجود نخواهد داشت و بانوان هم می توانند به راحتی از تمام بخش های این پارک نهایت استفاده را ببرند و هم به راحتی حمام آفتاب بگیرند. این ویژگی ها باعث شده که شاخصه ای فوق العاده برای گردشگران مسلمان منطقه خاورمیانه باشد و کمک بزرگی به جذب گردشگر خارجی نماید.

کشتی تفریحی کیش

کشتی تفریحی کیش

یکی از مهیج ترین و شاید بتوان گفت رمانتیک ترین تفریحی که در کیش باید تجربه کنید، سوار شدن بر کشتی کروز کیش است. این کشتی به تازگی برای استفاده گردشگران در دسترس قرار گرفته است. کشتی کروز سانی در بنادر چابهار، قشم، کیش، دیلم، شهید باهنر و بندر امام خمینی (ره) پهلو می گیرد. همچنین کشتی کروز سانی دارای امکانات تفریحی و سرگرمی بسیار متنوعی می باشد.

از جمله امکانات تفریحی این کشتی میتوان به فضای رستوران، دو سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای کودکان و آشپزخانه ایرانی و… اشاره کرد. ضمنا شما علاقه مندان می توانید برای صرف شام و استفاده از موسیقی زنده میهمان این کشتی باشید. اوستا یکی دیگر از کشتی های تفریحی کیش است که فقط در منطقه کیش قرار دارد و با برنامه های تفریحی و موزیک زنده به همراه جنگ های شبانه ساعات شاد و به یادماندنی را برای گردشگران فراهم می کند.

اقامت تابستانه در کیش

اجاره ویلا و سوئیت در کیش

حالا که خیالتان از بابت تفریح و سرگرمی‌تان در کیش راحت شد و دانستید که حتی در هوای گرم تابستان هم می‌شود از گشت و گذار در کیش لذت برد، بهتر است فکری به حال اقامتتان کنید. احتمالا می‌دانید که تعداد اقامتگاه ها در کیش زیاد است و این جزیره زیبا علاوه بر همه امکاناتش به لحاظ امکانات اقامتی هم مجهز است. برای اقامت هم می‌توانید در هتل های لوکس و لاکچری جزیره اقامت داشته باشید و هم می‌توانید برای اجاره ویلا و سوئیت در کیش اقدام کنید. لیدوماتریپ این کار را برای شما آسان کرده. کافی است سری به صفحه اجاره اقامتگاه ها بزنید و اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

 

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *